Az vili, én csak a villa miatt estem gondolkodóba, ami a stucnival meg a kormánnyal együtt 90 centimáter hosszú.
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Bicikliszállítás vonaton
Indította
BoGar
, 2002. augusztus 10. 19:05
#221
Írta 2003. július 08. - 12:54

#222
Írta 2003. július 08. - 12:42

depis cimbi: a macim nem számít annak, már mint déhásmonszternek, de méretekben nincs különbség számottevõ...
és ami jdzsolidzsóker a pakliban: ha mégis nagy méret difi lenne vmelyik dimenziójában, akkor megkérjük Juhos nénit, hogy azt ott kicsit nagyobbra tessék varrni.... :
prototípus kifutása elõre láthatólag augusztus...
spesöl-limitid-edísön: ha tudok szerezni 2milis habosított mûanyag lapokat(súlyuk szinte észrevehetetlen, keménységük annál inkább) akkor lesz oldalt betét a táskában, ami kicsit konfortosabbá teszi a válon, hosszútávon való cipelését... :
de ez csak kéminformáció volt a gyárból... ;D
PéeF
és ami jdzsolidzsóker a pakliban: ha mégis nagy méret difi lenne vmelyik dimenziójában, akkor megkérjük Juhos nénit, hogy azt ott kicsit nagyobbra tessék varrni.... :

prototípus kifutása elõre láthatólag augusztus...
spesöl-limitid-edísön: ha tudok szerezni 2milis habosított mûanyag lapokat(súlyuk szinte észrevehetetlen, keménységük annál inkább) akkor lesz oldalt betét a táskában, ami kicsit konfortosabbá teszi a válon, hosszútávon való cipelését... :

PéeF
#223
Írta 2003. július 08. - 12:34

Para: DH ló is belefér a tatyóba? Mer, ha egen, akkor hoci, egyre vevõ vagyok!
#224
Írta 2003. július 08. - 12:20

A szabályzat letölthetõ a netrõl. Bár kábé 4x200 oldal. De errõl az elsõ részben írnak. Õk összecsukható biciklirõl beszélnek, de ha a kereket mellé rakod, akkor össze van csukva. 8) Nem?ha használni akarja az ember, akkor mindenképpen szereznie kell egys MÁV üzletszabályzat példányt, az igaza bizonyitása végett..
#225
Írta 2003. július 08. - 11:34

nézd, az a kaller, amelyik kinyitja a táskát, mely kívülrõl semmivel sem néz ki máshogy mint egy általános utazó, többet sem fog kézzel bármit nyitogatni....
magánügyem, hogy mit szállítok a táskámban...
és mint mondtam: semmivel sem fog feltûnõbb lenni, mint bármelyik nagyobb táska... nem fog látszódni az sem, hogy ló van benne...
8)
magánügyem, hogy mit szállítok a táskámban...
és mint mondtam: semmivel sem fog feltûnõbb lenni, mint bármelyik nagyobb táska... nem fog látszódni az sem, hogy ló van benne...
8)
#226
Írta 2003. július 08. - 11:18

Ez a táskás szállitás 5let nem is rossz... Régebben, amikor katalogusokban böngésztem ilyesmit, azt hittem, a qtya sem vesz ilyen tatyót. de megfontolom én is a SK készitést. Bár szerintem, ha használni akarja az ember, akkor mindenképpen szereznie kell egys MÁV üzletszabályzat példányt, az igaza bizonyitása végett..

#227
Írta 2003. július 08. - 10:11



8)
#228
Írta 2003. július 08. - 08:45

#229
Írta 2003. július 08. - 08:39

Épp ezen felindulásból készül az elsõ prototípusa annak a táskának, amibe kikpava a két kereket a vaspacidból belefér a jószág, és vállra véve vígan metrózol, vonatozol, vagy akár buszozol is anélkül, hogy a kedves kalauz, sofõr vagy egyéb hivatalos személy pénzt kérne el a keródért, vagy belédkötne mit keresel ott vele...
jelenleg a táska uszkve 7000 HuF költségnél tart, és minimális a hátra levõ ráfordítandó rész...
a boltokban kapható, egyébként repüléshez készített ilyen jellegû táskák 30e-nél kezdõdnek...
Szasz'... PéeF voltam
jelenleg a táska uszkve 7000 HuF költségnél tart, és minimális a hátra levõ ráfordítandó rész...
a boltokban kapható, egyébként repüléshez készített ilyen jellegû táskák 30e-nél kezdõdnek...
Szasz'... PéeF voltam
#230
Írta 2003. július 08. - 07:31

A hír- miszerint nem kell kerójegyet váltani a szétszedett állapotú bicóért-nem nyert megerõsítést az egri jegypénztáros néni szája által
A pénztárosnéni akkor rosszul tudta, és ideje lenne tanulmányoznia a szabályzatot.
Ugyanis beszéltem a bp-i központi MÁV információval, és szépen elmondták, hogy mi minõsül csomagnak, ami fönt szállitható a poggyásztartón:
minden olyan tárgy, ami x*y cm (most meg nem mondom a centit, de a szétszedett bringa ebbe bõven belefér) és nem akadályozza az utasok mozgását. Továbbá szállitható még 2 fenyõfa, 5 léc .... (igy a felsorolás)
Az interneten is utánanéztem, és ugyanaz. Tehát ez az édes igazság. Ebbe beleköthetnek ugyan, de az igazság nem az õ oldalukon lesz!
#231
Írta 2003. július 07. - 22:52

Helló!
Ez a kerékkiszedés a vonaton elég érdekessen/jól hangzik, utánanéztem a Máv üzletszabályzatában:
"132. KF. Bevihetõ kézipoggyászként a 2. kocsiosztályú személykocsiba az együtt utazók ülõhelyéhez tartozó poggyásztartóban a többi utas zavarása nélkül elhelyezhetõ...
-összecsukható kerékpár (összecsukva)."
Remélem hasznát veszitek eme kis infónak. Én is kipróbálom, mert a budi mellett áldogálás 2-3 órán keresztül elég nyomasztó. Kerékpárszállító kocsi rendelhetõ, ha 10 kerékpárt kifizetsz. (De ez nem teljesen biztos)
Ez a kerékkiszedés a vonaton elég érdekessen/jól hangzik, utánanéztem a Máv üzletszabályzatában:
"132. KF. Bevihetõ kézipoggyászként a 2. kocsiosztályú személykocsiba az együtt utazók ülõhelyéhez tartozó poggyásztartóban a többi utas zavarása nélkül elhelyezhetõ...
-összecsukható kerékpár (összecsukva)."
Remélem hasznát veszitek eme kis infónak. Én is kipróbálom, mert a budi mellett áldogálás 2-3 órán keresztül elég nyomasztó. Kerékpárszállító kocsi rendelhetõ, ha 10 kerékpárt kifizetsz. (De ez nem teljesen biztos)
#232
Írta 2003. június 30. - 18:47

Látásból ismertem a palit- ez hozzátartozik az igazsághoz- putnoki ;D
Bár ahogy a montimkinéz, nemhiszem, bárki is ellopná.. bár az is igaz, hogy nem szivesen látnám viszont mondjuk egy "srác" alatt, aki fûrészt akasztva a kormányszarvra, hazafelé egyensúlyoz rajta egy köbméter tüzifát, népes családjának.. ;D ;D ;D
Bár ahogy a montimkinéz, nemhiszem, bárki is ellopná.. bár az is igaz, hogy nem szivesen látnám viszont mondjuk egy "srác" alatt, aki fûrészt akasztva a kormányszarvra, hazafelé egyensúlyoz rajta egy köbméter tüzifát, népes családjának.. ;D ;D ;D
#233
Írta 2003. június 30. - 16:04

és elég meláknak ahhoz is, hogy ha neked azt mondja, hogy nem adja vissza, akkor te meg azt mondd, hogy ok haver, ahogy gondolod, nem?
amúgy én a tiszaira simán betolom, a középsõ oszlophoz támasztom, megveszem a jegyet és kalap...
amúgy én a tiszaira simán betolom, a középsõ oszlophoz támasztom, megveszem a jegyet és kalap...
#234
Írta 2003. június 30. - 15:04

Hagyd kinn, csak elõtte kérj meg valami tisztességes honpolgárnak kinézõ illetõt! Én pölö multkor a tourtúra 65 rõl hazafelé menet kényszeredetten pillogtam a Tiszain, amikor egy bányászméretû emberke:
"hagggyad csak nyugottan ecsém, maj' nézek rá"..
köffi.
az ürge elég meláknak nézett ki ahhoz hogy roma kollegáink ne próbálkozzanak..
"hagggyad csak nyugottan ecsém, maj' nézek rá"..
köffi.
az ürge elég meláknak nézett ki ahhoz hogy roma kollegáink ne próbálkozzanak..
#235
Írta 2003. június 28. - 15:01

kint lehet hagyni elõtte a peronon (vagy akár az utcán is!). Amúgy meg ki van mindenhova ragasztgatva hogy fagyit, kutyát, stb, biciklit bevinni tilos. Hát ez van
na bye
Prefi
na bye
Prefi
#236
Írta 2003. június 28. - 07:48

#237
Írta 2003. június 26. - 23:27

#238
Írta 2003. június 26. - 22:29

Halika!
Én nem sokat járok vonaton bringával, de azért néha elõfordul. Azt, h melyik kalauz mit csinál, hogy reagál, azt hagyjuk. DE! A miskolci Tiszai Pályaudvar pénztárcsarnokát nemrégiben újították fel. (Az tény h szép lett). Igen ám, de bityiklit még a közelébe sem lehet vinni. És ha teszem azt egyedül vagyok, és teszem azt nem tudtam elõre megvenni a jegyet akkor mit csináljak? Mert hogy egy MÁV állomáson egy percre sem hagynám magára a bringámat, még ha 20 lakat lenne rajta, az is biztos...
Itt a vasút vár a MÁV, gõzerõvel haladunk Európába...
bye
Prefi
Én nem sokat járok vonaton bringával, de azért néha elõfordul. Azt, h melyik kalauz mit csinál, hogy reagál, azt hagyjuk. DE! A miskolci Tiszai Pályaudvar pénztárcsarnokát nemrégiben újították fel. (Az tény h szép lett). Igen ám, de bityiklit még a közelébe sem lehet vinni. És ha teszem azt egyedül vagyok, és teszem azt nem tudtam elõre megvenni a jegyet akkor mit csináljak? Mert hogy egy MÁV állomáson egy percre sem hagynám magára a bringámat, még ha 20 lakat lenne rajta, az is biztos...
Itt a vasút vár a MÁV, gõzerõvel haladunk Európába...
bye
Prefi
#239
Írta 2003. június 26. - 15:27

#240
Írta 2003. június 26. - 15:24

az elmúlt 2 alkalommal kifejezetten kellemes benyomást tett rám a MÁV.
(bárcsak így lett volna ez az elmúlt 5 évben is)
1. eset: Bp-Tatabánya, verseny után hazafelé.
Keleti pu. gyorsvonaton ugye, ha nincs bikeszállító-kocsi, akkor az elejébe v. a végébe lehet tenni a gépeket.
elsõ kocsi 1. osztályú...utolsó kocsi, 1. osztályú.
Nincs mit tenni, elsõ kocsi elejébe fel a bicikli, seggelés 1.osztályon.
Jön a kaller, nézi a jegyet, néz 1-et, lekezeli, visszaadja, megköszöni, és visszacsukja az ajtót. Ennyi!
2. eset: Hatvan-Tatabánya(keletibe átszállás) szintén verseny után hazafelé.
Hatvan-Bp: 70km, Bp-Tb.: 70km Ö.:140km.
Beneveztem Hatvanba egy 80km-es jegyre, H-Bp vonalon lekezelték, Bp-Tb. vonalon adom a jegyet, kis kalauzhölgy megnézi, lekezeli visszaadja.
Legjobb: Spóroltam kb. 5kilót. Ennél jobb utam soha ne legyen.
Ja, és odafelé is "csak" 120km-es jeggyel mentem.
(bárcsak így lett volna ez az elmúlt 5 évben is)
1. eset: Bp-Tatabánya, verseny után hazafelé.
Keleti pu. gyorsvonaton ugye, ha nincs bikeszállító-kocsi, akkor az elejébe v. a végébe lehet tenni a gépeket.
elsõ kocsi 1. osztályú...utolsó kocsi, 1. osztályú.
Nincs mit tenni, elsõ kocsi elejébe fel a bicikli, seggelés 1.osztályon.
Jön a kaller, nézi a jegyet, néz 1-et, lekezeli, visszaadja, megköszöni, és visszacsukja az ajtót. Ennyi!
2. eset: Hatvan-Tatabánya(keletibe átszállás) szintén verseny után hazafelé.
Hatvan-Bp: 70km, Bp-Tb.: 70km Ö.:140km.
Beneveztem Hatvanba egy 80km-es jegyre, H-Bp vonalon lekezelték, Bp-Tb. vonalon adom a jegyet, kis kalauzhölgy megnézi, lekezeli visszaadja.
Legjobb: Spóroltam kb. 5kilót. Ennél jobb utam soha ne legyen.
Ja, és odafelé is "csak" 120km-es jeggyel mentem.