Jelentkezz be Regisztrálj

Kelly's
#1441
Posted 2005. September 02. - 11:21

Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#1442
vendég_rainman_*
Posted 2005. September 02. - 11:15


A nagy nyomású slag tényleg nem ajánlott, nekem is mondták a szervízben mikor cserélték a noname monót és mondtam nekik h WatchFun már a 4.-nél tart fél éven belül és erre õk is a nagynyomásút mondták. De vmelyik maraton képei közt láttam h a bringákból verseny után nagynyomásúval veretik ki a sarat, meg azzal mossák az egészet.
#1443
Posted 2005. September 02. - 09:55

Én nagynyomásúval mosom rendszeresen a mostani bribgámat és a régit is azzal mostam és semmi gond![/QUOTE]
Nincs is, ha jól csinálja az ember...csapágyirányra merõlegesen nem szabad, mert nincs az a tömítés ami azt a nyomást kibírja...
#1444
Posted 2005. September 02. - 08:49

Azért ez a folyamatos középcsap csere nekem fura...nem szoktad nagynyomásúval mosni????
Nekem évekig elment mindegyik, pedig nem 60kg vagyok---
Nekem is fura, meg a szervizes srácnak is az volt. Nagynyomásúval nem mostam, csak higított mosogatószeres ecsettel (kb. mint az autósamponos víz) szoktam a bringát átkenegetni, majd csorgatott vízzel, tehát nem nagy nyomással leöblítem és szárazra törölgetem.
Van egy cimborám, a trekkingjében van kb. 8000km, 4 éves a gép, a középcsap-nak semmi baja. Pedig az nem is finom LX vagy XT.
Nekem a mostaniban van kb.350km, még nem recseg:)
#1445
Posted 2005. September 02. - 08:49

Én nagynyomásúval mosom rendszeresen a mostani bribgámat és a régit is azzal mostam és semmi gond!
Canyon Spectral 29 AL 5
rasti rusti
#1446
Posted 2005. September 02. - 08:43

Nekem évekig elment mindegyik, pedig nem 60kg vagyok---
#1447
Posted 2005. September 02. - 08:38

Nna, pont téged emlegettelek tegnap, de nem akartalak név szerint idézni..Sziasztok!
Én április 1-n vettem egy Salamander Disc-et, de már csak a váz és a korm.csapágy van benne eredeti...
Teló: a Gila 8km-t bírta, csere Omega T4-re gariban 3e Ft ráfizetéssel, majd önerõbõl MZ Comp-ra. Az Omega cseréje nem lett volna feltétlenül szükséges, igazából feleségemnek kerestem egy olcsó de jó telót, aztán mivel a Marzo erõsebb, az lett az enyém.
Középrész kb. 500km alatt kuka, bekerült egy LX. Az megint 800km-t bírta, majd (mondok, biztos gyenge hozzám a cucc) egy XT. Na, ez közel 900km-t teljesített, jelenleg megint LX van benne. Ha ez is kattogni vagy kotyogni kezd, megint cserélem.
T.fékek: egydugattyús volta miatt állandóan zörgött, meg nem is volt túl meggyõzõ a fékhatása (igaz, ancitrus? Pap-rétrõl lefelé...), csere LX-re.
Elsõ tengely kónusza berágódott, csere (csak a tengely kónuszokkal, az agy maradt.)
A többi alkatrészt - SPD pedál, kormány, üléscsõ és ülés, markolat, váltókarok és sor (fejlesztés 8-ról 9-re) saját elhatározásból lettek lecserélve, nem hiba miatt.
A bringa annyiban van, mint két másik, de a maradékból valóban kijött még egy, persze a váz és a kerekek kivételével.
Viszont, hogy dicsérjem is, nekem nagyon kényelmes a váz geometriája, kellõen erõs is a váz (100kg-os testem+csomagok alatt is szépen teljesít), festése jó és szép. Bár, ha most vennék bicót, valószínûleg építenék, a vázat 19.900-ért meg lehet venni és azt rakok rá amit akarok. Úgy sem lenne drágább (sokkal), viszont az van rajta, ami tényleg jó nekem.
WF

Meg a másik fórumot sem "reklámozni", hátha nem illik..

rc
#1448
Posted 2005. September 02. - 08:36

Szerintem általában fórum betegség, hogy az emberek a bajaikat osztják meg inkább, pláne egy kis forgalmú fórumon. Legalábbis néhány éves fórumozás alapján én ezt vettem észre..raycoon: Nem ismerlek, meg csak a héten keztem el olvasni a fórumot, de te vagy az egyetlen Salamanderes akinek nincs baja vele. Mennyit mentél már vele, meg mire használod? Még egy 2004-est is láttam és azon is már alig voltak gyári cuccok.
Sajnos tavaly akkor vettem meg, amikor egy költözési hullámban voltam, és ez idén sem maradt abba.. Szóval jórészt csak az idén használtam, és nem sokkal vagyok túl 1000 km-en.. Ebbol nagyjából látszik, hogy mennyire volt idom használni..

De azt is írtam, hogy nem sokat értek a biciklikhez, vagyis lehet, hogy már egy csomó mindent cserélnem kellene, csak nem tudom. hogy sz*r..
#1449
Posted 2005. September 02. - 07:37

Most van szervizben az enyém, biztos emlékeztek , a telo hibával.
Kicseréltettem az RST-t ami szar volt egy RS-re. Közben szétszedték az RSt-t is , valami patronrögzitõ csavar szétvolt szakadva benne, az okozta a csattanást.
Két hónap alatt kétszer volt javitva, egyszer Lockout-tal, aztán most meg a belsejével.
Nem vagyok egy telo szakértõ, de inkább egy rs mint rst. Bár, az is igaz, hogy a páromnak egy régi RST 281-es van fönt, és még soha semmi baj nem volt vele.
#1450
Posted 2005. September 02. - 07:33

A hollowtech I es II bazira nem ugyanaz a jatek. Egyben van a tengely, ez nem fog tudni kattogni soha. Nincs kulon kozepcsapagy. Olyan, mint egy A head csak elforditva... Amugy nekem mindegy, de mennyibe fajt a 2 LX es 1 XT kozepcsapi? Lassan egy '05 LX ara.
Azért gariban cseréltetve olcsóbb volt sokkal:) 1ébként értem én, hogy ahead elfordítva, de csapágy ugyanúgy van mindkettõben, nekem meg az kattogott. Mondjuk a '05LX 6e Ft-tal lett volna drágább, mint a '04LX, utólag kicsit meg is bántam de akkor már mindegy volt.
WF
#1451
vendég_rainman_*
Posted 2005. September 02. - 01:16

Eltérés a külsõ szár. Gila: alu, Omega: magnézium
A magnéziumos az erõsebb vagy könnyebb vagy mindkettõ?
Végülis ha csak a külsõ szár az eltérés akkor uazt a sz*r belsõ mechanikát kapja az ember 16ezerrel többért az Omegánál mint amit a Gilánál?
#1452
Posted 2005. September 01. - 22:11

És akkor a '04 LX-emet 2000km-re dobjam el? Egyébként a Hollowtech I. is ip.csapágyas, csak a tengely és a hajtókar rögzítése más (meg persze a csapágyak nagyobb átmérõjûek talán és messzebb vannak egymástól)
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#1453
Posted 2005. September 01. - 21:58

#1454
Posted 2005. September 01. - 21:47

Középrész kb. 500km alatt kuka, bekerült egy LX. Az megint 800km-t bírta, majd (mondok, biztos gyenge hozzám a cucc) egy XT. Na, ez közel 900km-t teljesített, jelenleg megint LX van benne. Ha ez is kattogni vagy kotyogni kezd, megint cserélem.
Excuses are like assholes... Everybody's got one, and they all stink
Let the people speak
#1455
Posted 2005. September 01. - 21:42

hm akkor egyedi balcseresznye....Nem tudom, hogyan sikerült. A gyárival még földúton sem voltam nemhogy terepen, de a többivel sem jártam murvánál bonyolultabb talajon. A szervizben sem értették, nem ütöm-vágom a bringát, 2500km után még szinte karcmentes és nem tekerek kiállva sem. Tényleg érthetetlen, de ez van. Mondjuk a gyári középpel nem egyedül jártam így, na de a többivel...
WF

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1456
Posted 2005. September 01. - 21:40

WF
#1457
Posted 2005. September 01. - 21:35

WatchFun 1 et mondj el nekem....ennyi idõ alatt hogy tudtál ennyi középcsapit legyilkolni ? nekem van 03-as lx-em 03-as xt-m, idei xt-m, sok kilcsit kapnak hóban fagyban sárban patakban de még egyiknek se volt semmi baja...pedig még pucolva sem voltak..és nem vagyok spagettihuszár alkat...Sziasztok!
Én április 1-n vettem egy Salamander Disc-et, de már csak a váz és a korm.csapágy van benne eredeti...
Teló: a Gila 8km-t bírta, csere Omega T4-re gariban 3e Ft ráfizetéssel, majd önerõbõl MZ Comp-ra. Az Omega cseréje nem lett volna feltétlenül szükséges, igazából feleségemnek kerestem egy olcsó de jó telót, aztán mivel a Marzo erõsebb, az lett az enyém.
Középrész kb. 500km alatt kuka, bekerült egy LX. Az megint 800km-t bírta, majd (mondok, biztos gyenge hozzám a cucc) egy XT. Na, ez közel 900km-t teljesített, jelenleg megint LX van benne. Ha ez is kattogni vagy kotyogni kezd, megint cserélem.
T.fékek: egydugattyús volta miatt állandóan zörgött, meg nem is volt túl meggyõzõ a fékhatása (igaz, ancitrus? Pap-rétrõl lefelé...), csere LX-re.
Elsõ tengely kónusza berágódott, csere (csak a tengely kónuszokkal, az agy maradt.)
A többi alkatrészt - SPD pedál, kormány, üléscsõ és ülés, markolat, váltókarok és sor (fejlesztés 8-ról 9-re) saját elhatározásból lettek lecserélve, nem hiba miatt.
A bringa annyiban van, mint két másik, de a maradékból valóban kijött még egy, persze a váz és a kerekek kivételével.
Viszont, hogy dicsérjem is, nekem nagyon kényelmes a váz geometriája, kellõen erõs is a váz (100kg-os testem+csomagok alatt is szépen teljesít), festése jó és szép. Bár, ha most vennék bicót, valószínûleg építenék, a vázat 19.900-ért meg lehet venni és azt rakok rá amit akarok. Úgy sem lenne drágább (sokkal), viszont az van rajta, ami tényleg jó nekem.
WF
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#1458
Posted 2005. September 01. - 21:18

Én április 1-n vettem egy Salamander Disc-et, de már csak a váz és a korm.csapágy van benne eredeti...
Teló: a Gila 8km-t bírta, csere Omega T4-re gariban 3e Ft ráfizetéssel, majd önerõbõl MZ Comp-ra. Az Omega cseréje nem lett volna feltétlenül szükséges, igazából feleségemnek kerestem egy olcsó de jó telót, aztán mivel a Marzo erõsebb, az lett az enyém.
Középrész kb. 500km alatt kuka, bekerült egy LX. Az megint 800km-t bírta, majd (mondok, biztos gyenge hozzám a cucc) egy XT. Na, ez közel 900km-t teljesített, jelenleg megint LX van benne. Ha ez is kattogni vagy kotyogni kezd, megint cserélem.
T.fékek: egydugattyús volta miatt állandóan zörgött, meg nem is volt túl meggyõzõ a fékhatása (igaz, ancitrus? Pap-rétrõl lefelé...), csere LX-re.
Elsõ tengely kónusza berágódott, csere (csak a tengely kónuszokkal, az agy maradt.)
A többi alkatrészt - SPD pedál, kormány, üléscsõ és ülés, markolat, váltókarok és sor (fejlesztés 8-ról 9-re) saját elhatározásból lettek lecserélve, nem hiba miatt.
A bringa annyiban van, mint két másik, de a maradékból valóban kijött még egy, persze a váz és a kerekek kivételével.
Viszont, hogy dicsérjem is, nekem nagyon kényelmes a váz geometriája, kellõen erõs is a váz (100kg-os testem+csomagok alatt is szépen teljesít), festése jó és szép. Bár, ha most vennék bicót, valószínûleg építenék, a vázat 19.900-ért meg lehet venni és azt rakok rá amit akarok. Úgy sem lenne drágább (sokkal), viszont az van rajta, ami tényleg jó nekem.
WF
#1459
vendég_rainman_*
Posted 2005. September 01. - 19:11

De sztem minden kelly's (de salamandert biztos) ilyen noname monoblock-kal szerelnek uh. alapból annak a cseréjével kezdj, vagy kérdezz rá milyen van benne!
raycoon: Nem ismerlek, meg csak a héten keztem el olvasni a fórumot, de te vagy az egyetlen Salamanderes akinek nincs baja vele. Mennyit mentél már vele, meg mire használod? Még egy 2004-est is láttam és azon is már alig voltak gyári cuccok.
#1460
Posted 2005. September 01. - 18:30

Azon kívül, hogy szép?sziasztok,
kelly`s magic-et neztem ki,
velemeny-tapasztalat?
elore is koszi
perill

