Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Pace Cycles

- - - - -

  • Lépj be és szólj hozzá
106 hozzászólás a témában

#41
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.321 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Köszi, ez hasznos, kíváncsi leszek a véleményükre szinte valamennyi fék esetében. A cura4 ha állítható becsatlakozású lenne féknyereg oldalon, akkor tennék vele egy próbát, de ennek hiánya teljesen eltántorít. 

 

Valójában azt bánom, hogy nem egységesek a bringán lévő csavarok. Nekem mindegy, hogy imbusz szettet, vagy torx szettet viszek magammal, csak ne kelljen mindkettőt. 

Miért jobb a torx? Sikerült már torx fejű féktárcsa csavart is elnyalni, bár az tény, hogy ha rendesen mély a torx nyílás (mint pl. itt a FlatForce-on) akkor ennek azért kisebb az esélye, mint az imbusznál. 

MT5 teszt: https://www.bikerada...-brakes-review/

 

ahogy írják, a fékkar filléres érzést keltő. De még az MT7-em fékkarja is valahol... Ettől függetlenül állítólag a fékerővel és adagolhatóságával nincsen gond. Sőt. Csak ugye, hogy műanyag. Jaj. :) (MT5-öt vettem volna, ha lett volna, de hiánycikk volt mindenhol. MT7 lett - ha lesz időm, felszerelem majd a Fathomra. Kíváncsi vagyok, milyen.)


  • Mars kedveli ezt

#42
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 527 hozzászólás

 

Bikeradaros féktesztekből jó sok jön a következő 1-2 hétben, ez az első: https://www.bikerada...c-brake-review/

 

jön még (köztük az említett Cura is):

  • Clarks M2 Disc Brake
  • Formula Cura disc brakes
  • Hope Tech 3 V4 disc brakes
  • Magura MT Trail SL disc brakes
  • Magura MT5 disc brakes
  • Shimano SLX M7120 disc brakes
  • Shimano XTR Trail disc brakes
  • SRAM Code RSC disc brakes
  • SRAM G2 Ultimate disc brakes
  • Tektro HD-M285 disc brakes
  • TRP Slate T4 Evo disc brakes

 

Köszi, ez hasznos, kíváncsi leszek a véleményükre szinte valamennyi fék esetében. A cura4 ha állítható becsatlakozású lenne féknyereg oldalon, akkor tennék vele egy próbát, de ennek hiánya teljesen eltántorít. 

 

azt sose bánd....én a magam részéről kifejezetten örülnék ha az imbusz úgy ahogy van eltúnne a föld színéről, és torx lenne mindenhol 

amúgy tényleg szép sarab

Valójában azt bánom, hogy nem egységesek a bringán lévő csavarok. Nekem mindegy, hogy imbusz szettet, vagy torx szettet viszek magammal, csak ne kelljen mindkettőt. 

Miért jobb a torx? Sikerült már torx fejű féktárcsa csavart is elnyalni, bár az tény, hogy ha rendesen mély a torx nyílás (mint pl. itt a FlatForce-on) akkor ennek azért kisebb az esélye, mint az imbusznál. 



#43
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

 

 

 

 

Nehezen tudok betelni ezekkel a részletekkel és kidolgozással. Még a torx fejes, titán csavarok is elképesztőek számomra. Azért, azt meg kell mondjam, hogy az imbusz fejnek jobban örültem volna, de ezzel sem siránkozom. 

 

azt sose bánd....én a magam részéről kifejezetten örülnék ha az imbusz úgy ahogy van eltúnne a föld színéről, és torx lenne mindenhol 

amúgy tényleg szép sarab


  • zscs kedveli ezt
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#44
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.321 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

Bikeradaros féktesztekből jó sok jön a következő 1-2 hétben, ez az első: https://www.bikerada...c-brake-review/

 

jön még (köztük az említett Cura is):

  • Clarks M2 Disc Brake
  • Formula Cura disc brakes
  • Hope Tech 3 V4 disc brakes
  • Magura MT Trail SL disc brakes
  • Magura MT5 disc brakes
  • Shimano SLX M7120 disc brakes
  • Shimano XTR Trail disc brakes
  • SRAM Code RSC disc brakes
  • SRAM G2 Ultimate disc brakes
  • Tektro HD-M285 disc brakes
  • TRP Slate T4 Evo disc brakes


#45
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 527 hozzászólás

A múlt hét végére beérkezett az a csomag, melynek (egyik) tartalmán közel egy évet agyaltam. Mivel ez már önmagában sem normális dolog, így a következő sorok is valamelyest unalmasak, és túlmagyarázottak lesznek, vigyázat! 

 

stucni-DHR.jpg

 

Egészen örvendetes, hogy az R2-bike ajándékkulacsa, azon túl, hogy durva reklámtábla, legalább egy kiemelkedően jó minőségű Elite kulacs. 

 

DHR-II.jpg

 

Úgy döntöttem, hogy nem várok heteket/hónapokat a Dissector gumira, így gyorsan rendeltem egy picit akciós DHR-II-t. 980 grammjával közel áll a DHF párjához, remélem, így együtt jó páros lesznek. 

 

Flat-Force-Twin-Fix.jpg

 

No, és akkor ez innentől szín tiszta ámokfutás. Irdatlan sokat számolgattam, osztottam szoroztam azért, hogy megkapjam azt a stucniméretet, amire szükségem van. Biztos voltam benne, hogy a jelenleg trail Canyonon lévő kormány magasságánál a Pace-en sem lehet magasabban a kormány, mert az úgy jó, ahogy van. Így van ez a bringa hosszával is. Mivel a két bringa geometriája elég rendesen eltér, ezért nem egyszerű számítások vezettek oda, hogy milyen hosszú stucnira lesz szükség. Figyelembe véve, hogy a Pace 150 mm-s villával épül majd, illetve, hogy milyen hosszú fejcső, és kormánycsapágy magasság adódik a képlethez az lett a konklúzió, hogy az ideális magasság/hossz eléréséhez 44 mm-hosszú, valamint -30 fokos kormányszár kell. Nos, ilyen nem is létezik, vagyis de, 1 darab gyártónál, és ez látható a képen. Félreértés ne essék, ezek a dimenziók ideális esetet feltételeznek, de ha mondjuk nem létezett volna 44 mm-es verzió, akkor beértem volna egy 40 mm-essel is. De a 30 fokos ejtésből nem engedtem, mert a kormány nem lehet magasabban. A képletet bonyolítandó, a Syntace nem fokban adja meg a FlatForce széria értékeit. Azt mondja, hogy a nulla fokhoz képest ezzel a kormányszárral 12 mm-el kerül lejjebb a kormány. Az már csak az én fene nagy szerencsém, hogy 1.: létezik 44mm-es Syntace stucni, 2.: ebben a hosszban, ahhoz, hogy a 12 mm ejtés meglegyen, 30 fokos szög szükséges. Ezen a ponton azt hittem, hogy megérkeztem. De akkor megláttam a képeken azt, amit most Ti is láttok ezen a felső képen. Mi az az égtelen bumszli ott az előlap két oldalán? Nos, az egy konzol, amihez csomó kiegészítőt lehet csatlakoztatni közvetlenül, mint pl. GPS tartó. Megnéztem, de mivel ez a tartó még plusz 50 euróba kerül, és nem is létezik Bryton-hoz, így erre nem volt szükségem. Szerencsémre árulnak hozzá normál előlapot, ami egyébként fele annyiba kerül (és fele olyan nehéz) mint ez a TwinFix adapterrel ellátott előlap, ezért gondoltam egyet, és írtam közvetlenül a gyártónak, hogy nem lehetne-e esetleg, hogy nekem a normál előlappal küldjék a cuccot, mert TwinFixre-re nincs szükségem, persze az eredeti áron. De nem lehetett. Ennél azért örültem volna eggyel rugalmasabb hozzáállásnak, de hát, ha nem, hát nem. Aztán az élet úgy hozta, hogy nem is a gyártótól rendeltem meg végül, mert ott a rendszer nem fogadta be a MasterCard (dombornyomott) kártyámat, az R2-nél pedig nyilván nem lehet ilyenekkel variálni, ott meg sem próbáltam. 

 

Flat-Force-el-lap.jpg

 

A FlatForce normál előlap 13 gramm, míg a TwinFix-es verzió 23 grammot nyom. 

 

Flatforce-norm-l.jpg

 

Egyébként is, de a sima előlappal a komplett súly nagyon tetszetős egy ilyen teherbírású, 10 év garanciával támogatott terméktől. 

 

Flat-Force-1.jpg

 

Nehezen tudok betelni ezekkel a részletekkel és kidolgozással. Még a torx fejes, titán csavarok is elképesztőek számomra. Azért, azt meg kell mondjam, hogy az imbusz fejnek jobban örültem volna, de ezzel sem siránkozom. 

 

Flat-Force-2.jpg

 

Flat-Force-3.jpg

 

Számomra ez olyan szépen, üresre megmunkált funkcionális tökéletesség, hogy még egy vitrinben is elbírnám nézegetni... 

 

Litecap-1.jpg

 

Majdnem észre sem vettem, hogy a dobozban még egy kupak is járt hozzá, ami nagyon visszafogott, de igen könnyű. 

 

Litecap-2.jpg

 

Az pedig teljesen magával ragad, hogy egy láthatatlan helyen ilyen kidolgozást találok. 

Sosem gondoltam volna, hogy ennyit áldozok majd egy ilyen alkatrészre, és hosszú hónapokig nem is sikerült felőle meggyőznöm magam, de most, hogy már a kezemben van, és látom, hogy mit kaptam a pénzemért, egy cseppet sem bánom. Nagyon remélem, hogy ez a használat közben is így lesz majd.  

 

Célegyenes, már csak 1 olyan alkatrész kell, ami nélkül nem lehet összetenni a bringát, és egy (kulacstartó) ami szükséges a használathoz. 

 

ÉS még kell egy szett fék is...


  • karakoram, Kisherceg, Rabbit és 1 további fórumtag kedveli ezt

#46
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 527 hozzászólás

Elégedetten pörgettem az excelemet, hogy milyen jól állok már az összetevőkkel, és közben rájöttem, hogy a kulacstartót elfelejtettem...

 

Nagyon régóta Specialized Rib Cage van a bringáimon, és nagyon beváltak. 

Egyrészt már nincs több szabad belőle itthon, másrészt ezt a régi fajtát már nem lehet kapni, harmadrészt nem is vagyok róla meggyőződve, hogy erre a bringára való-e egy ilyen műanyag megoldás. 

 

Van esetleg jó tippetek megbízható, stabil tartóra (az anyaga másodlagos, először jó legyen)?

Nézegettem a rozsdamentes acél megoldásokat, mert talán az illene a bringához, de nem tudom mennyire tartana jól MTB-n. https://r2-bike.com/...tainless-steel 

 

Aztán itt van ez is, ami funkcionálisan tetszik, mondjuk szépnek nem szép,de semmi tapasztalatom nincs vele: https://www.elite-it...n/rocko-carbon 



#47
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.025 hozzászólás
Óóó, pedig eddig azt hittem, csak én vagyok ilyen erős, hogy elrepedt az 540 tengelye alattam... 😁 Mondjuk gyanús, hogy a túlhúzás miatt, bontáskor történt...

Boostos pedál?! Betojok....

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#48
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 527 hozzászólás

Pompás csecsebecsék ismét, elismerésem.

 

Szerintem a 540-esnek a tengely anyaga hitványabb, abból többről tudok, illteve volt a kezemben is olyan, melynek kirepedt az imbusznyilás sarka.

Az XT tengelye ránézésre olyan, mint az XTR-é, amivel nincs ilyen probléma.

 

A pedáltengely hosszúságát miért variálják újabban, a boost miatt? Erről lemaradtam, megint.

Ooo, erről a tengelyrepedésről még nem hallottam, nálam ilyen sosem fordult elő. 

A hosszal a Q faktor miatt variálnak. Alacsonyabb, vékony testalkatú versenyzőknél még látom is létjogosultságát. Például egy keskeny xtr karral és egy keskeny xtr pedállal nagyon jelentősen csökkenthető a q faktor. 


  • Rabbit kedveli ezt

#49
Rabbit

Rabbit

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.013 hozzászólás
  • LocationKelenföld

Pompás csecsebecsék ismét, elismerésem.

 

Szerintem a 540-esnek a tengely anyaga hitványabb, abból többről tudok, illteve volt a kezemben is olyan, melynek kirepedt az imbusznyilás sarka.

Az XT tengelye ránézésre olyan, mint az XTR-é, amivel nincs ilyen probléma.

 

A pedáltengely hosszúságát miért variálják újabban, a boost miatt? Erről lemaradtam, megint.



#50
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.025 hozzászólás
Az xtr kérdést meg tudom érteni és jár a piros pont, hogy meglépted! 👍

Kisherceg módosította - 2021. július 28. - 10:06

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#51
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 527 hozzászólás

Az előzőleg beharangozott e-heti szállítmány is megérkezett. 

 

Azzal, hogy még a tél vége felé elcsíptem egy Fox Transfer nyeregcsövet egy akcióban, kissé bonyolódni látszott a dropperpost, mint rendszer kérdésköre. Biztos voltam benne, hogy a 2020-as Fox gyári kart nem szeretném hozzá, az új, 2021-es pedig nagyon ígéretes, de olyan drága, hogy nekiálltam jobbat keríteni, ha már előreláthatóan muszáj elkölteni erre ennyi pénzt. 

Így jött ki a Wolf Tooth Light Action karja a kalapból, mely hasonló áron van a Fox megoldásával, csak sokkal átgondoltabb a kidolgozása. Ritka példája azon karoknak, mely ipari csapággyal rendelkezik, ráadásul maga a gyártó is kifejezetten a Fox Transferhez ajánlja. Tűpontos a kidolgozása, 40 g a súlya, egyelőre nagyon elégedett vagyok vele. Persze, hogy milyen bovdennel és házzal kötöm majd össze a kart és a csövet, azt még nem tudom, de a Shimano Optislick megoldása tűnik szimpatikusnak. 

 

Dropper-Lever.jpg

 

A másik tétel pedig egy hosszú évtizedek óta húzódó történet. Ez a sztori egyáltalán nem érdekes, vagy különleges, csupán számomra értékes. Nagyjából 25 éve montizom tudatosan, rendszeresen, ebből 18-20-at a versenypályákon is eltöltöttem mára. Mindig is vágyam tárgya volt az alábbi pedál, mely mellett ész érv szerintem sincs. Több tízezer kilométert tekertem le PD-M520-as vagy PD-M540-es pedálokkal, és soha, soha semmilyen bajom nem volt velük. Sem a tartósságukkal, sem a működésükkel, sem a megbízhatóságukkal. Mindig, amikor újat kellett venni, akkor feljött újra és újra az alábbi pedál gondolata, aztán mindig nyert az észszerűség, és inkább vettem két 540-est ennek az árából. Az XT variánson sosem gondolkodtam, az számomra sosem hordozott értéktöbbletet az 540-hez képest, és ma is azt gondolom, hogy pontosan ugyan az, csak a festése más. Persze, valószínűleg tévedek, mert azért ott is van árkülönbség, szóval, ha valaki tudja, hogy mi a különbség, azt szívesen olvasnám. 

De most, hogy belevágtam ebbe a projektbe, már a legelején eldöntöttem, hogy eljött az én időm az XTR pedállal kapcsolatban. Majd egy évig győzködtem magam megint, hogy de elég felesleges ez, aztán kicsit most segített a "semmi sem kapható" effektus, mert tényleg ilyen 10 hét feletti elérési átlagot látok mind az 520-as, mind az 540-es pedálhoz. Illetve most akarom hinni azt, hogy ehhez a bringához ez lesz a "megfelelő" színvonalú pedál. 

 

Shimano PD-M9100, normál tengelyhosszal 313 gramm: 

 

XTR-1.jpg

 

XTR-2.jpg

 

A következőekben ráfordulok a stucni kérdéskörére, mely egyszerűnek tűnik, és abból a szempontból az is, hogy már pontosan tudom, hogy mit, milyet, mekkorát veszek, de ha meglátjátok majd az eredményt, akkor érteni fogjátok, hogy miért ez volt az egyik (ha nem a) legbonyolultabb választás az összes alkatrész közül.  


  • Kisherceg, Rabbit és zscs kedveli ezt

#52
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.321 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

2.5-ös Minion DHF van nekem is, óriási a tapadása, egyszerűen a (néha eléggé eltúlzott) óvatosságommal nem bírtam megtapasztalni még a határait. Az enyém ugyanez a verzió, nekem 1010-1030 gramm körüli tömeg rémlik rá, nem fotóztam le anno.

2.4 WT Dissector van hátul, jó választás volt, bár annyira nem tapadós, mint az Agressor, de majdnem olyan és az ~970g körül rémlik.



#53
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 527 hozzászólás

maxxist erre a hónapra ígértek egy nagyobb szállítmányt, a világnak erre a felére, úgyhogy az előbb útóbb lesz jó eséllyel.

hátra Dissectorral azért lehet erősődni ahogy így elnézem  smile.png

én itt az íróasztalamon nézegetek egy  BRMT520/BLMT501 4 dugattyús  sztettet, egész kulturáltnak látszik...

Próbáltam már ilyen féket egy Merida 120 RC bringán, és nem volt valami meggyőző. 

Valamint mivel hátul nem a villák között van a vázamon a fékkonzol, hanem a támvilla felett, így fontosnak tartom, hogy állítható legyen a fékcső becsatlakozása, hogy kulturáltan el lehessen vezetni a fékvezetéket. Például a Formula Cura 4 a csatlakozója miatt maradt ki a lehetséges fékek közül, pedig szívesen tennék vele egy próbát, még annak ellenére is, hogy régebbi tapasztalatok miatt vannak fenntartásaim vele kapcsolatban, de annyira dicsérik mindenhol ezt a generációt, hogy volt, hogy elgondolkodtam rajta. 



#54
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

maxxist erre a hónapra ígértek egy nagyobb szállítmányt, a világnak erre a felére, úgyhogy az előbb útóbb lesz jó eséllyel.

hátra Dissectorral azért lehet erősődni ahogy így elnézem  :)

én itt az íróasztalamon nézegetek egy  BRMT520/BLMT501 4 dugattyús  sztettet, egész kulturáltnak látszik...


  • Kisherceg kedveli ezt
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#55
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 527 hozzászólás

ha a kompromisszumoktól mentes építés ennyire szempont, várnék egy 4-dugattyúsra inkább. Apróból max rendelsz valami full alap fékszettet átmenetileg, míg nem jön meg a végleges és kész smile.png

Van egy szett Shimano br-mt400-as szettem a fiókban, csak nagyon nem akarom feltenni. :) De ha marad a 60 hét szállítás a kiszemelt fékre, akkor lehet, hogy muszáj lesz. 

A Canyon-al jött gyárilag, azzal is használtam kicsit az elején, és végül is megállni meg lehetett vele.  



#56
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.321 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

ha a kompromisszumoktól mentes építés ennyire szempont, várnék egy 4-dugattyúsra inkább. Apróból max rendelsz valami full alap fékszettet átmenetileg, míg nem jön meg a végleges és kész :)


  • ultio kedveli ezt

#57
ZolkoW

ZolkoW

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.700 hozzászólás

Ha nem lenne készleten, nem tudom, mit tennék, de örülök, hogy a 7120+7100 felállást választottam.

Még keveset ment, szóval nem tudom, lesz-e olyan, hogy máshogy járnak a dugattyúk, és ferdén nyomják a betétet -ilyenekkel ijesztgettek-, de egyelőre nem hogy nehezítene, de inkább könnyít, hogy a hosszabb pofa nagyobb területen fekszik fel, már' a féktest beállításánál. Tehát konkrétan egyszerűbbnek tűnt jól beállítani, mint a sima 2 dugósakat.

Mondjuk nekem berögződés, hogy hátul elég a kistárcsa/kis fék, ha például csak a nagyobbik lett volna kapható, ugyanúgy bajban lettem volna :P



#58
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 527 hozzászólás

A következő napirendi pontba sok apróság került, bár mindig rá kell jönnie az embernek, hogy a kerékpársportban nem léteznek apróságok... :) 

 

minden-1.jpg

 

A láncon eltűnődtem egy darabig, aztán a régi SS-ezős időkből megmaradt jó tapasztalatokat követve KMC láncot vettem. Sosem használtam még az X9 változatot, de a 8-as megfelelőjével sosem nyúltam mellé. 

 

miniondhf.jpg

 

Gumiból egyelőre csak az első van meg, mert ez volt csak elérhető. Nagyon kíváncsi leszek rá, kézbe véve nagyon más világ, mint pl a hasonló méretű NobyNick, pedig súlyban nem sok az eltérés. Apropó súly, ezt azért még szoknom kell, kíváncsi leszek, hogy mennyire lesz malomkerék görgetős érzés hajtani... Hátra Dissectort-t terveztem, de az nincs sehol, már bánom is, hogy nem rendeltem meg az egyébként elérhető Minioin DHR II-t. 

 

esi.jpg

 

Az esi Chunky-nál jelenleg nem ismerek számomra jobb markolatot, a jelenlegi trail Canyon-omon is ilyen van, nem volt kérdéses, hogy ilyet választok. Ritka pillanatok egyike, hogy ez itthon volt elérhető a legolcsóbban, így ezt nem külföldről kellett megrendelnem végre. A színén agyaltam egy kicsit, de végül nem mertem a pirosat, a fekete jobban tetszik. 

 

slr.jpg

 

Nyeregből ugyan beszereztem egy fullkarbon kínai variáns specialized másolat nyerget, de szólt az egyik barátom, hogy nem kell-e egy SLR. Régi vágyam egy ilyen nyereg, ráadásul ez a titánpálcás, karbon lapos variáns, így lehet, hogy felkerül a bringára annak ellenére, hogy nem új, meglátom még. 

 

torquecap.jpg

 

A bringába Rock Shox villa kerül, és bár nem kötelező hozzá használni a Torque Cap-et én mégis úgy voltam vele, hogy ezen a bringán mindenképpen kipróbálom, mert a lehetőségeimhez képest próbálom a bringát átgondoltan, észszerűen és kompromisszummentesen felépíteni. Az ötlet az RS-től, egyébként nagyon tetszik, mérnöki szemmel az ilyen kis apróságokban nagy lehetőséget látok, meglátjuk, hogy mindez mit hoz a gyakorlatban. Sajnos, a kupak cseréjéhez spéci DT szerszám kell: https://r2-bike.com/...ront-hubs-15-mm és bár úgy voltam vele, hogy mindent magam szeretnék csinálni az építéskor, ezt azért kicsit sokallom ehhez a művelethez. 

 

swissstop.jpg

 

Ha már fékem egyáltalán nincs még, és fogalmam sincs, hogy honnan lesz, legalább a tárcsák már megvannak. El sem hiszem, hogy mennyit törtem azon a fejem, hogy milyet vegyek végül. A kiindulási pont az új XT ice-tech tárcsa volt, de mindenki csak lebeszélt. Aztán rátaláltam erre a SwissStop-ra, és nagyon megtetszett. Ez egy műremek, csodás a kidolgozása. A fékfelület nem szendvicsszerkezetű, így remélem tartós, és cicergésmentes lesz. Kifejezetten tetszik benne még, hogy sok ponton van rajta kopásjelző, kíváncsian várom az élettartamát. Eddig SwissStop fékpofát sem vettem sosem, és amióta TrickStuffot használok az XT fékemben, azóta azt hittem, hogy mást már soha nem is fogok kipróbálni, de így, hogy ilyen tárcsák kerülnek fel, lehet, hogy teszek egy próbát majd. 

 

A lista, várhatóan a jövőhét folyamán két nagyon fontos, bár elég apró alkatrésszel bővül majd, azt követően pedig már csak 3 tétel lesz hátra, plusz egy fékszett... 

(Erősen elgondolkoztam azon, hogy nem négy, hanem kétdugattyús szettet veszek, mert az nem csak sokkal olcsóbb, de van is. Konkrétan a Br-M7100-as szettre gondolok. De a legtöbb ismerős, barát azt javasolja, hogy tartsak ki a 4 dugattyús elképzelés mellett, és magam is a meglévő XT szett okán így gondolnám első lépésben. Ti mit tanácsoltok? )


  • karakoram és ZolkoW kedveli ezt

#59
Mars

Mars

    vendég

  • fórumtag
  • 527 hozzászólás

A cikkben leírtak alapján elég szuper lehet majd! smile.png

https://www.bikerada...ltimate-review/

Kössz, hogy megosztottad, velem még nem jött szembe. 

Remélem, hogy tényleg ilyen jó lesz, mint ahogy itt is vélekednek róla. 

Ha a posta is úgy akarja, akkor ma befut a következő csomag... :) ami még (messze) nem az utolsó lesz. 


  • zscs kedveli ezt

#60
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3.321 hozzászólás
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

A cikkben leírtak alapján elég szuper lehet majd! :)

https://www.bikerada...ltimate-review/


  • Kisherceg kedveli ezt