azt akartam írni igazából, hogy ne grammozz, nem ér annyit!
Nagyon más világ ezekkel az extrém külsőkkel a csapatás. Hátul nekem 2.5 WT Aggressor van 30mm belső szélességű felnin, 1.4-1.5 baron már majdnem túl kemény is, 1.3 körül viszont szépen kisímítja az egyenetlenségeket úgy, hogy még mindig esélyem nincs felütni. (Számomra) Elég extrém ösvényeken közlekedek, de nem érzem, hogy felüthetném az én tudásommal így, egészen ballonos a külső. Gondolkodtam korábban azon, hogy valamilyen felütésgátló szivacsot beszerzek, de teljesen felesleges.
A SingleSpeed kivitel nekem is tetszene, kár, hogy a Giant nem lépte meg, amit a Speci igen. Tuti kipróbálnám SSpeedként! Szóval, kíváncsian várom, hogy haladsz a projekttel. Számomra legalább annyira izgalmas, mint a másik topikban a Yeti.
A szó szoros értelmében semmiképpen sem fogok rámenni a grammokra.
Viszont cél a lehető legjobb súly elérése úgy, hogy a bringa élvezeti értéke, tartóssága ne csökkenjen.
Így például a gumik szélesek és jó összetételűek, defekttűrőek lesznek, mintsem könnyűek. A felni inkább széles lesz, de a komplett kerék könnyű, amennyire csak lehet. Kormányból és stucniból a megbízhatóságra megyek, de a méreteikből adódóan vélhetően syntace-ek lesznek, melyek azért könnyűek is. Dropperről még nem döntöttem, de találtam egy amerikai gyártót, aki élettartam garancia mellett tud 600 g körüli súlyt adni 200-as úttal rendelkező csőhöz, remotekarral együtt.
A hajtás és fék kérdéskörben még nagy a dilemma, de pl középrészből kipróbálok egy kerámiacsapágyasat de olcsót. A fékkel nem tudom mi legyen, de kétségbe esve nem vagyok, ha mást nem, akkor veszek még egy szettet a 4 dugattyús xt-ből, az a Canyonon is nagyon bevált nekem.
Persze, a fentiekkel kapcsolatban szívesen veszem ötleteiteket, mert látjátok, sok konkrétum azért még nincs. 85 kiló vagyok, menetfelszerelésben sem több 90-nél, szóval súlyhatárok nagyon nem érintenek szerencsére