Nem.
+1
Főleg, hogy a 2014-es modellévben még 5700-essel lehetett szerelve.
250ezer kb.
Nem.
+1
Főleg, hogy a 2014-es modellévben még 5700-essel lehetett szerelve.
250ezer kb.
Sziasztok!Szerintetek egy Specialized roubaix sl4 sport 2014 modell(de már 2013évvégén vásárolták)shimano 105hátsóválltó fsa hajtás,105fékváltókarok,axis fékek.megér 400-420ezret?köszi
Nem.
Sziasztok!Szerintetek egy Specialized roubaix sl4 sport 2014 modell(de már 2013évvégén vásárolták)shimano 105hátsóválltó fsa hajtás,105fékváltókarok,axis fékek.megér 400-420ezret?köszi
Shimano Tiagra 4500 '08
FV-karok: Működnek, fekete műanyagon oldalt támasztási karcok, Az ezüst a karon megkopott, hála a jó kis sós izzadságos görgőzésnek. ST-4503, tehát a bal kar három tányért tud.
Fékek: BR-4500 2500 km-et futot 6403-as Ultegra papucsokkal működésükkel nincs gond.
FD-4503 31.8-as bilincses változat.
CS-4503. Tiagra feliratból az első A-betű kopott. Tányérok kopottak, de a lánc nem ugrik rajtuk még jópár ezres bennük van.
BBR-60 BSA 4400 km-et futott középcsapágy.
RD3500 hátsó váltó 2014-es 5000 km-et futott.
HG50-9 kazetták kettő darab. Egyik 1600 km-et futott (12-27), míg a másik 2400 km körül (12-25), tehát még szinte újnak tekinthetőek.
Láncok: 100 km-et futott triplára vágott HG-93 Ultegra lánc, és van egy eredeti dobozos bontatlan HG-93-as lánc is. Esetleg van egy KMC X9-es 3500 körüli lánc, 0,75 még bőven nem esik be.
Gondolom a lánc-kazetta részleget lehet értékesíteni (A KMC max ajándék), nem tudom a többit milyen árra lőjem be, hogy legyen érdeklődő?
fvk: 19
fékszett: 6
ev: 3
hv: 5
FC-4503: 11ezer
lánckeréksor passz, de 3ezerért viszem a HG93-ast
Vejne módosította - 2015. december 14. - 14:15
Shimano Tiagra 4500 '08
FV-karok: Működnek, fekete műanyagon oldalt támasztási karcok, Az ezüst a karon megkopott, hála a jó kis sós izzadságos görgőzésnek. ST-4503, tehát a bal kar három tányért tud.
Fékek: BR-4500 2500 km-et futot 6403-as Ultegra papucsokkal működésükkel nincs gond.
FD-4503 31.8-as bilincses változat.
CS-4503. Tiagra feliratból az első A-betű kopott. Tányérok kopottak, de a lánc nem ugrik rajtuk még jópár ezres bennük van.
BBR-60 BSA 4400 km-et futott középcsapágy.
RD3500 hátsó váltó 2014-es 5000 km-et futott.
HG50-9 kazetták kettő darab. Egyik 1600 km-et futott (12-27), míg a másik 2400 km körül (12-25), tehát még szinte újnak tekinthetőek.
Láncok: 100 km-et futott triplára vágott HG-93 Ultegra lánc, és van egy eredeti dobozos bontatlan HG-93-as lánc is. Esetleg van egy KMC X9-es 3500 körüli lánc, 0,75 még bőven nem esik be.
Gondolom a lánc-kazetta részleget lehet értékesíteni (A KMC max ajándék), nem tudom a többit milyen árra lőjem be, hogy legyen érdeklődő?
torma99 módosította - 2015. december 14. - 12:41
A szalon állapotú olajsár ritka dolog a hajtáson, ezt meg kell ám fizetni!
Én egyszer tockost kaptam egy ingerült kollegától, mikor mellette vakuztam.
Nem igaz, hogy nem bírta volna kikapcsolni
http://apro.bikemag....er-l320692.html
valahogy nem lehetséges a felkiáltójelek betiltása? Kedvencem, mikor a hirdetés címe-tárgya így van !!!!!FULLKARBONXTR-el!!!, mert így pl. ha betűrend szerint kéred az aprók rendezését, előre kerül a zidióta fölkiáltójeles
Az ár is +jó"
A szalon állapotú olajsár ritka dolog a hajtáson, ezt meg kell ám fizetni!
http://apro.bikemag....er-l320692.html
valahogy nem lehetséges a felkiáltójelek betiltása? Kedvencem, mikor a hirdetés címe-tárgya így van !!!!!FULLKARBONXTR-el!!!, mert így pl. ha betűrend szerint kéred az aprók rendezését, előre kerül a zidióta fölkiáltójeles
Az ár is +jó"
Szia BikkMakk Forum (:
Segitsegre lenne szuksegem egy par kerek bearasitasara,ilyen varosiharcosrombolodeaszeptisztaruhasurbanusfelecommuterjeigazan...
Hasznalt,de szinte uj, egy evet volt napiszinten rendeltetes szeruen hasznalva,par eve,azota,talan szokoevenkent egyszer,inkabb csak all..
A sok hulye rizsa utan itt alljon az defaktoinfo:
Kerekszett Nexus-DT-Mavic-Nexave-Continental
Agyak Shimano Nexus SG-8R30 Pirocsikos Japan 8s. gorgosfek agyvaltos 22T
Shimano Nexus DH-3R30-N Zoldcsikos Singapore 3w. gorgosfek agydinamo QR
Kullok DT Swiss Champion Rozsdamentes 2mm Polir Rez Niplik
Felnik Mavic Open Sport Elite Fekete Szegecselt Ujfekfeluletkopasjelzocsik 36Ly. 622c
Belsok Continental Hermetic Plus Touring defektgatlolatexlotyeltoltve 622
Kulsok Continental Touring Plus defektgatlogumivedopantos reflexcsikos 37X622
Fekek Shimano Nexave Gorgosfekek DirectFit BR-IM70-F/R plussz hozapasszolo shimano egyeneskormanyosparnegyujjasfekkarok
Ami nincs hozza az a valtokar,mert mar odaadtam haversracnak ki lenullazta sajatjat ano,de mindenmastartozek,bizbasz,megvanhozza.
S igy,sajnos nemfenykepes,merr behaltfotoaparat,de mindfele segitsegeteket joarasitasban,ertekefelbecsuleseben elore is koszonom :)
Szia BikkMakk Forum (:
Segitsegre lenne szuksegem egy par kerek bearasitasara,ilyen varosiharcosrombolodeaszeptisztaruhasurbanusfelecommuterjeigazan...
Hasznalt,de szinte uj, egy evet volt napiszinten rendeltetes szeruen hasznalva,par eve,azota,talan szokoevenkent egyszer,inkabb csak all..
A sok hulye rizsa utan itt alljon az defaktoinfo:
Kerekszett Nexus-DT-Mavic-Nexave-Continental
Agyak Shimano Nexus SG-8R30 Pirocsikos Japan 8s. gorgosfek agyvaltos 22T
Shimano Nexus DH-3R30-N Zoldcsikos Singapore 3w. gorgosfek agydinamo QR
Kullok DT Swiss Champion Rozsdamentes 2mm Polir Rez Niplik
Felnik Mavic Open Sport Elite Fekete Szegecselt Ujfekfeluletkopasjelzocsik 36Ly. 622c
Belsok Continental Hermetic Plus Touring defektgatlolatexlotyeltoltve 622
Kulsok Continental Touring Plus defektgatlogumivedopantos reflexcsikos 37X622
Fekek Shimano Nexave Gorgosfekek DirectFit BR-IM70-F/R plussz hozapasszolo shimano egyeneskormanyosparnegyujjasfekkarok
Ami nincs hozza az a valtokar,mert mar odaadtam haversracnak ki lenullazta sajatjat ano,de mindenmastartozek,bizbasz,megvanhozza.
S igy,sajnos nemfenykepes,merr behaltfotoaparat,de mindfele segitsegeteket joarasitasban,ertekefelbecsuleseben elore is koszonom :)
bringasgyerek módosította - 2015. december 09. - 03:02
45-70 kmes körök, a "sík" edzés is 300m szint, de inkább 5-800m a jellemző. (Budai hegység szélén lakom) hétvégente meg hosszabb, 100km/1000m-esek...főleg tempós hullámvasutazás, néhány meredek, rövid mászással. inkább pörgetek, nekem így az 52es nagytányér sok ezekre a helyekre, az 50/34 + 11-32 teteje meg nyilván kihasználatlan lesz, 39/28-al mindenhol felrugdostam magam vígan...de a sorkiosztás pont annyira egyénfüggő, mint a nyereg vagy a pedál preferencia, nyilván ez a költségvetésbe kalkulált.
a fékre azt írják a brit tesztek, hogy elég jók, de azért a Tiagra 4700 és a 105 5800 között valóban ez a főbb különbség érzetre, a sebességfokozatokon kívül. az eladó vasba kerékszett meg az lesz, ami kikerül az újból "gyári".
Nem tudom, merre laksz, milyen helyeken tekersz, de...
Itt síkon én 90%ban 16-17 lánckeréken megyek kb. és ha félóránként váltok, az jó. A tiagra váltásteljesítményével az előző generációban sem volt baj, ellenben a fékek kicsit gumiszerűek voltak, s nem hinném,hogy ez javult, mert az új Tiagra fékszett kb. ugyanaz, mint a régi.
A váltás-futásteljesítménnyel nem lesz gond, a fékekkel lehet. Meg azzal, hogy gyárilag félfogyatékos sorokat adnak (10-esből pl. amatőrnek messze a legjobb a 13-26, mert egyesével emelkedik 19-ig, de valamiért ma divat lett monti sorokat tenni outira, ahol a legkisebbet egy hobbista úgy sem bírja elforgatni, a legnagyobb meg sokszor kihasználatatlan marad)
Amúgy simán vennék Tiagrás gépet, max. a sor cserélve lenne, kerékszettből meg átmenthetnéd a Fulcrumot, a vasba meg dobhatsz egy Rodi felnis akármit pl...
Nem tudom, merre laksz, milyen helyeken tekersz, de...
Itt síkon én 90%ban 16-17 lánckeréken megyek kb. és ha félóránként váltok, az jó. A tiagra váltásteljesítményével az előző generációban sem volt baj, ellenben a fékek kicsit gumiszerűek voltak, s nem hinném,hogy ez javult, mert az új Tiagra fékszett kb. ugyanaz, mint a régi.
A váltás-futásteljesítménnyel nem lesz gond, a fékekkel lehet. Meg azzal, hogy gyárilag félfogyatékos sorokat adnak (10-esből pl. amatőrnek messze a legjobb a 13-26, mert egyesével emelkedik 19-ig, de valamiért ma divat lett monti sorokat tenni outira, ahol a legkisebbet egy hobbista úgy sem bírja elforgatni, a legnagyobb meg sokszor kihasználatatlan marad)
Amúgy simán vennék Tiagrás gépet, max. a sor cserélve lenne, kerékszettből meg átmenthetnéd a Fulcrumot, a vasba meg dobhatsz egy Rodi felnis akármit pl...
köszi, ekörülre gondoltam belőni én is.
LG-s a fulcrum, nagyon bevált, merev mint a fene és gyönyörűen forog. pont ezért gondolkozom azon, hogy az új bringám inkább olcsóbb kerékszettel+Tiagrával veszem (nem ragaszkodom a 105-höz, az új Tiagra eléggé bejön), aztán egy kerékcsere és elmegy az olcsóbb szettel ez...
kb. 90-et szvsz
DE, ha olcsóbb kerékkel adod, azzal is elmegy annyiért! Racing 5 LG? Kár, hogy Sh rotoros, bár, szerintem az én kerekemmel csereszabatos a kazettatest ('14 Khamsin Asy)
Szép szín De én a helyedben olcsóbb kerékkel adnám.
kb. 90-et szvsz
DE, ha olcsóbb kerékkel adod, azzal is elmegy annyiért! Racing 5 LG? Kár, hogy Sh rotoros, bár, szerintem az én kerekemmel csereszabatos a kazettatest ('14 Khamsin Asy)
Szép szín De én a helyedben olcsóbb kerékkel adnám.
Volna egy ilyenem, hogy
váz: Trek 1.2 (54 cm toptube, 52c nyeregcső)
fékváltók: 2x8 shimano sora, az egyik kicsit kopott
fék: valami alap
hajtókar: integrált bontrager (gyárilag szerintem truvativ) 52/39
váltók: 105 5700
finishing: bontrager kormány, prolog bandázs, deda stucni (90 vagy 100 mm), karbon nyeregcső, speci nyereg
ezekben olyan 3500 km van. meg egy shimano sor + sram láncok, ezekben pár száz, a racing 5 kerék + tufo gumik meg egy 500-at mentek kb.
balesetmentes, odaverésmentes, jó állapot, adok tartalék sort + új bandázst + tufo lötyiket mellé.
mennyiért menne el? érdemes ebben a kategóriában ilyen drágább kerékkel adni, dob az értékén valamennyit?
fotóm nincs most, csak ilyen. http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.png
kösz,
D.
DaveRider módosította - 2015. december 04. - 23:59
Vejnésen
Kászm hátél uidh eszídzs kámpön'nsz.
ebben sosem voltam jó, a fonetikus írásban. : ) Ellenben Szép a bringa. Jl látom, hogy UG sor van hátul? Meg 110es lyukköru a hajtány?
http://apro.bikemag....o-l319475.html#
Jé, 1993-as Rekord-Chorus-Athena ergo (ezt adták abban az évben mindhárom szetthez)
Volt ilyenem. Dögnehéz, fém az egész ház, nem krabonkompozit meg "technopolümer", mint a későbbiek.
KÜLÖNLEGESSÉGE, egyedül ebben az évben volt olyan fékkioldó, ami rugós. Így ha kioldottad a féket, majd meghúztad a fékkart, az helyrenyomta a kis pöcköt, s zárta a pillangók szárait. Tkp. ugyanazt a működést kapta, mint az Exage shimano fékkarok. Később visszatértek a "bogyónyomósdira", sokak nagy örömére.
csak nekem tűnik úgy, hogy a váltó oldali papucs előtt az a kis "toldás" a villaszárak között nem gyári?
http://bolha.testbik...php?clid=236639
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
http://bikemarkt.mtb...n-pedale-cleats
ennnyiért nekem is kéne
http://bikemarkt.mtb...iversary-pedale
a legviccesebb része a 25. évfordulós szettnek a középcsapágy mellett