http://apro.bikemag....e-l321725.html#
Én sokkal inkább ebbe alkudnék egy kicsit és vennék kormányt meg fékváltókart
http://apro.bikemag....e-l321725.html#
Én sokkal inkább ebbe alkudnék egy kicsit és vennék kormányt meg fékváltókart
Háromba ha elhozod, akkor árában hozod el. Ha három alatt, akkor jó vétel, reális áron.
szerinted eladnák annyiért?:)lehet elhajtanak a halálba!
http://apro.bikemag....cm-l321438.html
Gondolom erről van szó.Itt a váz azért elég jó darab(de 150-nél többet nem tud sajnos),az itthoni származás is nyomhat valamit a latban.Én is 300-320-at mondanék plafonnak.
Igen erről van szó!Hnap megyek megnézni,megpróbálni:)deha ti azt mondjátok és eléggé határozottan képben vagytok akkor lehet,h nem veszem meg.
http://apro.bikemag....cm-l321438.html
Gondolom erről van szó.Itt a váz azért elég jó darab(de 150-nél többet nem tud sajnos),az itthoni származás is nyomhat valamit a latban.Én is 300-320-at mondanék plafonnak.
Szóval akkor felejtsem el ennnyiért mégha alkudnék bellőle akkor sem engednének annyit,h megérje?!
Háromba ha elhozod, akkor árában hozod el. Ha három alatt, akkor jó vétel, reális áron.
Igen. De írhatom 800 eurónak is.
De lehet, hogy akár 300-at is adnának érte.. hmm
Szóval akkor felejtsem el ennnyiért mégha alkudnék bellőle akkor sem engednének annyit,h megérje?!
Ezt komolyan gondolod?
Igen. De írhatom 800 eurónak is.
De lehet, hogy akár 300-at is adnának érte.. hmm
Vejne módosította - 2015. december 20. - 21:04
+1
Főleg, hogy a 2014-es modellévben még 5700-essel lehetett szerelve.
250ezer kb.
Ezt komolyan gondolod?
Nem.
+1
Főleg, hogy a 2014-es modellévben még 5700-essel lehetett szerelve.
250ezer kb.
Sziasztok!Szerintetek egy Specialized roubaix sl4 sport 2014 modell(de már 2013évvégén vásárolták)shimano 105hátsóválltó fsa hajtás,105fékváltókarok,axis fékek.megér 400-420ezret?köszi
Nem.
Sziasztok!Szerintetek egy Specialized roubaix sl4 sport 2014 modell(de már 2013évvégén vásárolták)shimano 105hátsóválltó fsa hajtás,105fékváltókarok,axis fékek.megér 400-420ezret?köszi
Shimano Tiagra 4500 '08
FV-karok: Működnek, fekete műanyagon oldalt támasztási karcok, Az ezüst a karon megkopott, hála a jó kis sós izzadságos görgőzésnek. ST-4503, tehát a bal kar három tányért tud.
Fékek: BR-4500 2500 km-et futot 6403-as Ultegra papucsokkal működésükkel nincs gond.
FD-4503 31.8-as bilincses változat.
CS-4503. Tiagra feliratból az első A-betű kopott. Tányérok kopottak, de a lánc nem ugrik rajtuk még jópár ezres bennük van.
BBR-60 BSA 4400 km-et futott középcsapágy.
RD3500 hátsó váltó 2014-es 5000 km-et futott.
HG50-9 kazetták kettő darab. Egyik 1600 km-et futott (12-27), míg a másik 2400 km körül (12-25), tehát még szinte újnak tekinthetőek.
Láncok: 100 km-et futott triplára vágott HG-93 Ultegra lánc, és van egy eredeti dobozos bontatlan HG-93-as lánc is. Esetleg van egy KMC X9-es 3500 körüli lánc, 0,75 még bőven nem esik be.
Gondolom a lánc-kazetta részleget lehet értékesíteni (A KMC max ajándék), nem tudom a többit milyen árra lőjem be, hogy legyen érdeklődő?
fvk: 19
fékszett: 6
ev: 3
hv: 5
FC-4503: 11ezer
lánckeréksor passz, de 3ezerért viszem a HG93-ast
Vejne módosította - 2015. december 14. - 14:15
Shimano Tiagra 4500 '08
FV-karok: Működnek, fekete műanyagon oldalt támasztási karcok, Az ezüst a karon megkopott, hála a jó kis sós izzadságos görgőzésnek. ST-4503, tehát a bal kar három tányért tud.
Fékek: BR-4500 2500 km-et futot 6403-as Ultegra papucsokkal működésükkel nincs gond.
FD-4503 31.8-as bilincses változat.
CS-4503. Tiagra feliratból az első A-betű kopott. Tányérok kopottak, de a lánc nem ugrik rajtuk még jópár ezres bennük van.
BBR-60 BSA 4400 km-et futott középcsapágy.
RD3500 hátsó váltó 2014-es 5000 km-et futott.
HG50-9 kazetták kettő darab. Egyik 1600 km-et futott (12-27), míg a másik 2400 km körül (12-25), tehát még szinte újnak tekinthetőek.
Láncok: 100 km-et futott triplára vágott HG-93 Ultegra lánc, és van egy eredeti dobozos bontatlan HG-93-as lánc is. Esetleg van egy KMC X9-es 3500 körüli lánc, 0,75 még bőven nem esik be.
Gondolom a lánc-kazetta részleget lehet értékesíteni (A KMC max ajándék), nem tudom a többit milyen árra lőjem be, hogy legyen érdeklődő?
torma99 módosította - 2015. december 14. - 12:41
A szalon állapotú olajsár ritka dolog a hajtáson, ezt meg kell ám fizetni!
Én egyszer tockost kaptam egy ingerült kollegától, mikor mellette vakuztam.
Nem igaz, hogy nem bírta volna kikapcsolni
http://apro.bikemag....er-l320692.html
valahogy nem lehetséges a felkiáltójelek betiltása? Kedvencem, mikor a hirdetés címe-tárgya így van !!!!!FULLKARBONXTR-el!!!, mert így pl. ha betűrend szerint kéred az aprók rendezését, előre kerül a zidióta fölkiáltójeles
Az ár is +jó"
A szalon állapotú olajsár ritka dolog a hajtáson, ezt meg kell ám fizetni!
http://apro.bikemag....er-l320692.html
valahogy nem lehetséges a felkiáltójelek betiltása? Kedvencem, mikor a hirdetés címe-tárgya így van !!!!!FULLKARBONXTR-el!!!, mert így pl. ha betűrend szerint kéred az aprók rendezését, előre kerül a zidióta fölkiáltójeles
Az ár is +jó"
Szia BikkMakk Forum (:
Segitsegre lenne szuksegem egy par kerek bearasitasara,ilyen varosiharcosrombolodeaszeptisztaruhasurbanusfelecommuterjeigazan...
Hasznalt,de szinte uj, egy evet volt napiszinten rendeltetes szeruen hasznalva,par eve,azota,talan szokoevenkent egyszer,inkabb csak all..
A sok hulye rizsa utan itt alljon az defaktoinfo:
Kerekszett Nexus-DT-Mavic-Nexave-Continental
Agyak Shimano Nexus SG-8R30 Pirocsikos Japan 8s. gorgosfek agyvaltos 22T
Shimano Nexus DH-3R30-N Zoldcsikos Singapore 3w. gorgosfek agydinamo QR
Kullok DT Swiss Champion Rozsdamentes 2mm Polir Rez Niplik
Felnik Mavic Open Sport Elite Fekete Szegecselt Ujfekfeluletkopasjelzocsik 36Ly. 622c
Belsok Continental Hermetic Plus Touring defektgatlolatexlotyeltoltve 622
Kulsok Continental Touring Plus defektgatlogumivedopantos reflexcsikos 37X622
Fekek Shimano Nexave Gorgosfekek DirectFit BR-IM70-F/R plussz hozapasszolo shimano egyeneskormanyosparnegyujjasfekkarok
Ami nincs hozza az a valtokar,mert mar odaadtam haversracnak ki lenullazta sajatjat ano,de mindenmastartozek,bizbasz,megvanhozza.
S igy,sajnos nemfenykepes,merr behaltfotoaparat,de mindfele segitsegeteket joarasitasban,ertekefelbecsuleseben elore is koszonom :)
Szia BikkMakk Forum (:
Segitsegre lenne szuksegem egy par kerek bearasitasara,ilyen varosiharcosrombolodeaszeptisztaruhasurbanusfelecommuterjeigazan...
Hasznalt,de szinte uj, egy evet volt napiszinten rendeltetes szeruen hasznalva,par eve,azota,talan szokoevenkent egyszer,inkabb csak all..
A sok hulye rizsa utan itt alljon az defaktoinfo:
Kerekszett Nexus-DT-Mavic-Nexave-Continental
Agyak Shimano Nexus SG-8R30 Pirocsikos Japan 8s. gorgosfek agyvaltos 22T
Shimano Nexus DH-3R30-N Zoldcsikos Singapore 3w. gorgosfek agydinamo QR
Kullok DT Swiss Champion Rozsdamentes 2mm Polir Rez Niplik
Felnik Mavic Open Sport Elite Fekete Szegecselt Ujfekfeluletkopasjelzocsik 36Ly. 622c
Belsok Continental Hermetic Plus Touring defektgatlolatexlotyeltoltve 622
Kulsok Continental Touring Plus defektgatlogumivedopantos reflexcsikos 37X622
Fekek Shimano Nexave Gorgosfekek DirectFit BR-IM70-F/R plussz hozapasszolo shimano egyeneskormanyosparnegyujjasfekkarok
Ami nincs hozza az a valtokar,mert mar odaadtam haversracnak ki lenullazta sajatjat ano,de mindenmastartozek,bizbasz,megvanhozza.
S igy,sajnos nemfenykepes,merr behaltfotoaparat,de mindfele segitsegeteket joarasitasban,ertekefelbecsuleseben elore is koszonom :)
bringasgyerek módosította - 2015. december 09. - 03:02
45-70 kmes körök, a "sík" edzés is 300m szint, de inkább 5-800m a jellemző. (Budai hegység szélén lakom) hétvégente meg hosszabb, 100km/1000m-esek...főleg tempós hullámvasutazás, néhány meredek, rövid mászással. inkább pörgetek, nekem így az 52es nagytányér sok ezekre a helyekre, az 50/34 + 11-32 teteje meg nyilván kihasználatlan lesz, 39/28-al mindenhol felrugdostam magam vígan...de a sorkiosztás pont annyira egyénfüggő, mint a nyereg vagy a pedál preferencia, nyilván ez a költségvetésbe kalkulált.
a fékre azt írják a brit tesztek, hogy elég jók, de azért a Tiagra 4700 és a 105 5800 között valóban ez a főbb különbség érzetre, a sebességfokozatokon kívül. az eladó vasba kerékszett meg az lesz, ami kikerül az újból "gyári".
Nem tudom, merre laksz, milyen helyeken tekersz, de...
Itt síkon én 90%ban 16-17 lánckeréken megyek kb. és ha félóránként váltok, az jó. A tiagra váltásteljesítményével az előző generációban sem volt baj, ellenben a fékek kicsit gumiszerűek voltak, s nem hinném,hogy ez javult, mert az új Tiagra fékszett kb. ugyanaz, mint a régi.
A váltás-futásteljesítménnyel nem lesz gond, a fékekkel lehet. Meg azzal, hogy gyárilag félfogyatékos sorokat adnak (10-esből pl. amatőrnek messze a legjobb a 13-26, mert egyesével emelkedik 19-ig, de valamiért ma divat lett monti sorokat tenni outira, ahol a legkisebbet egy hobbista úgy sem bírja elforgatni, a legnagyobb meg sokszor kihasználatatlan marad)
Amúgy simán vennék Tiagrás gépet, max. a sor cserélve lenne, kerékszettből meg átmenthetnéd a Fulcrumot, a vasba meg dobhatsz egy Rodi felnis akármit pl...