Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#19361
Posted 2011. June 21. - 00:46

#19362
Posted 2011. June 21. - 00:10

Ezek szerint ezt a tartományt kellene tartani?
Én is azon lepõdtem meg, hogy ilyen brutál pulzussal hogy tudtam menni 40km-t. A háziorvosom eltiltana ha megtudná...
Amúgy mi az optimális pulzustartomány edzésen? Én mégannyira sem vagyok szakértõ. (Tudom van rá külön topic, de ha már itt kezdtünk bele...)
#19363
Posted 2011. June 21. - 00:05


Amúgy mi az optimális pulzustartomány edzésen? Én mégannyira sem vagyok szakértõ. (Tudom van rá külön topic, de ha már itt kezdtünk bele...)
>Ma 33.4 km/h lett, mindez 171-es átlagpulzussal.
Bar a terepviszonyokat nem tudom, de az atlag nem rossz, a pulzus viszont brutalis. Marmint ha a maxod tenyleg 183 es 171-gyel tolsz 40km-t, az nem edzes, hanem verseny.Ez azert fontos, mert nem fejleszt, csak faraszt. (Persze nem vagyok szakerto!!)
#19364
Posted 2011. June 20. - 23:47

#19365
Posted 2011. June 20. - 23:40

Bar a terepviszonyokat nem tudom, de az atlag nem rossz, a pulzus viszont brutalis. Marmint ha a maxod tenyleg 183 es 171-gyel tolsz 40km-t, az nem edzes, hanem verseny.

#19366
Posted 2011. June 20. - 23:29

Gondolkodtam is rajta, de a befogás egy marógépbe szerintem nehezen ment volna. A másik megoldás a Campa gyári szerszáma, ami 100k nagyságrend nem érte volna meg (YouTube - CAMPAGNOLO ULTRA TORQUE CRANKSET INSTALLATION), illetve legyártatni sem. Külsõ-belsõ köszörült felületek stb.
A vitálban van hozzá szerszám, bár nem tudom, hogy van-e ember most ott, aki tudja használni.
A sebesség mindent megold.
#19367
Posted 2011. June 20. - 23:22

Gondolkodtam is rajta, de a befogás egy marógépbe szerintem nehezen ment volna. A másik megoldás a Campa gyári szerszáma, ami 100k nagyságrend nem érte volna meg (YouTube - CAMPAGNOLO ULTRA TORQUE CRANKSET INSTALLATION), illetve legyártatni sem. Külsõ-belsõ köszörült felületek stb.
Nem kell hozzá marógép, a Campa szerszámához hasonlót gyártanak sokkal olcsóbban is:
Park Tool Co. » BFS-1 : Bottom Bracket Facing Set : Frame & Fork Tools
Wiggle | Cyclus Bottom Bracket Shell Facing Tool Workshop Tools
Jobban felszerelt szervizekben is van ilyen szerszám, akkor nem kell megvenni (úgyis csak vázanként egyszer használná az ember).
Ahol viszont így elszabták a vázad, oda többet tényleg nem igazán mennék.
Ultra Torque rendszernél egészen 67.2mm-ig le lehet menni alátét használata nélkül, tehát szerintem még így is bõven menthetõ az a váz.
#19368
Posted 2011. June 20. - 22:59


#19369
Posted 2011. June 20. - 22:04


Máskor is mennék ennyire de nem tudok.
Ráadásul volt egy enyhe szél is, amibõl ugyanannyit kaptam elõre mint hátra.
Tavaly augusztus óta tekerek csak rendszeresen, kb heti 2 ilyen kört.
#19370
Posted 2011. June 20. - 21:49

a sora-ról jut eszembe, csináltatok - pl kényszerbõl, vagy sürgõsségbõl - downgrade-t? mert a jót könnyû megszokni, nekem anno 5-ös sachs huret - 8as sora - 9es ultegra volt a lépés, de nagyon húznám a számat, ha nagyon aljaszettekkel kellene ismét szórakoznom
Mondjuk amikor egy új aluvázas, 24 sebis MTB-rõl átültem egy régi egysebis acél Csepelre ékes hajtókarral, kicsit átértékelõdtek bennem a dolgok. Az biztos, hogy megtanultam megbecsülni azt, amim van. Azt hiszem, akkor egy Sora cucc bármi lett volna, csak nem downgrade

A jót tényleg könnyû megszokni, de azért egy héten egyszer a Csepelt is elõveszem

#19371
Posted 2011. June 20. - 21:41

Ha sikerült volna utána rendesen síkba marni akkor simán lehetett volna pótolni egy megfelelõ méretû hézagoló esztergáltatásával.
Gondolkodtam is rajta, de a befogás egy marógépbe szerintem nehezen ment volna. A másik megoldás a Campa gyári szerszáma, ami 100k nagyságrend nem érte volna meg (), illetve legyártatni sem. Külsõ-belsõ köszörült felületek stb.
#19372
Posted 2011. June 20. - 21:38

A festékleszedés helyett alámentek a 68mm alpaméretnek+0.3-0.4mm ferdeséget is vittek bele:(
Ha sikerült volna utána rendesen síkba marni akkor simán lehetett volna pótolni egy megfelelõ méretû hézagoló esztergáltatásával.
A sebesség mindent megold.
#19373
Posted 2011. June 20. - 21:36

A festék szerintem nem olyan nagy probléma. Persze az integrált hajtómûvek korát éljük, illene figyelni rá.
Az említett szakemberekre viszont ezentúl nem bíznék komolyabb feladatot. Elég sokat lemarhattak a középcsapágyházból, holott a festéken kívül alig kellett volna pár tizedmilliméter fémet leszedni.
Amúgy, ha most kéne hirtelen 100k-t vázra költenem, akkor biztos megvenném azt a gyönyörû Gios-t az apróból
Nem nagy probléma, de a Campa megadja, a két felület párhuzamosságtûrését. A Cannondale illetve a Merida 904 is alatta van a 0.1mm-nek.
#19374
Posted 2011. June 20. - 21:32

Alátét nem segített volna?
A festékleszedés helyett alámentek a 68mm alpaméretnek+0.3-0.4mm ferdeséget is vittek bele:( A benne lévõ 6805 6mm széles C3-as csapágynak szerintem sok lett volna.
#19375
Posted 2011. June 20. - 21:26

Mennyit érhet egy ilyen dobozos NOS Mektronik szett? hátsóváltó fékváltókarok, kmóra minden vezeték stbstb kompletten, dobozostól. Még a doboz is tök új.
Nem nagyon kapkodnak érte:
MAVIC MEKTRONIC SET NOS | eBay
#19376
Posted 2011. June 20. - 21:25

Mekronic.>A Mavicnak már '93 körül volt elektromos szettje.
Csak ket nagy hibaja volt.
1. Wireless
2. Csak hatso valto
+1: ultragaz valtokar.
#19377
Posted 2011. June 20. - 21:25


#19378
Posted 2011. June 20. - 21:22

Csak ket nagy hibaja volt.
1. Wireless
2. Csak hatso valto
+1: ultragaz valtokar.
#19379
Posted 2011. June 20. - 21:15

szerk:
Ja elõtte volt egy 901-esem, de annál meg ráfújtak a középcsapágy felfekvõfelületre, aminek a párhuzamosságára <0.1mm-t ad meg a Campagnolo az Ultra-Torque rendszerhez. Nos itt ez nem volt meg. Természetesen a szakik elszabták a marást, alámentek a minimum méretnek, így az a váz ment a levesbe.
Számomra a Merida nem okozott felhõtlen örömet.
Cannondale vagy Specialized lesz a következõ vázam az tuti.
szerk2:
Gondolkodtam, hogy írok a gyártónak, hogy lássák mit adtak ki a kezük közül.
A festék szerintem nem olyan nagy probléma. Persze az integrált hajtómûvek korát éljük, illene figyelni rá.
Az említett szakemberekre viszont ezentúl nem bíznék komolyabb feladatot. Elég sokat lemarhattak a középcsapágyházból, holott a festéken kívül alig kellett volna pár tizedmilliméter fémet leszedni.
Amúgy, ha most kéne hirtelen 100k-t vázra költenem, akkor biztos megvenném azt a gyönyörû Gios-t az apróból

#19380
Posted 2011. June 20. - 21:12

Nekem nincsenek ilyen gondjaim szerencsére, elégedett vagyok vele, amim most van az egy 2007es 903-as, közel 50ezer km-rrel, egy óriási bukással, több kicsivel. Szerintem kihoztam belõle amit kilehet, gyanítom hiába javíttatnám meg újra, eltörne máshol...anyagfáradás.
Ez az új 904es vagy 905-ös (ha jól tudom csak színben különböznek) jónak tûnik, ezen már "tapered" a fejcsõ, vastagabb a nyeregvázcsõ is, könnyebb, erõsebb a villa, csak az a fránya papucs ugyan olyan vékony....
Még egy fontos dolog, 5 év garancia, és itthon, Magyarországon elvileg könnyedén érvényesíthetem ha valami van.