semmi különbség nincs. az ultegra pár gr-al könnyebb, 105 kicsit tartósabb. általában ugyanannyiba is kerül a két szett.
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#18881
Írta 2011. július 28. - 21:38

#18882
Írta 2011. július 28. - 18:22

Ezt én is javasolnám, úgy látom a térded a pedál középvonalnál hátrébb van valamivel elsõ pedál állásban, bár nem látszik pontosan a képen.
megpróbálom ezt is. megpróbálok mindent

#18883
Írta 2011. július 28. - 18:16

Sok külömbség van a 105 és az Ultegra között?
semmi különbség nincs. az ultegra pár gr-al könnyebb, 105 kicsit tartósabb. általában ugyanannyiba is kerül a két szett.
#18884
Írta 2011. július 28. - 17:03

ja, majd holnap forgatunk a nejemmel egy kis tízperces szösszenetet
meandmywife.avi
arra figyelj nehogy 18+ anyag legyen

RAUH-Welt
B E G R I F F
#18885
Írta 2011. július 28. - 16:47

Meg szerintem próbáld a nyerget is elõbbre tolni.
#18886
Írta 2011. július 28. - 16:17

meg videót is csináljatok,ahogy görgõzöl. lehetõleg bringás ruházatban
rángatunk itt téged,mint 1 marionett babát.
ja, majd holnap forgatunk a nejemmel egy kis tízperces szösszenetet

#18887
Írta 2011. július 28. - 16:16

Nekem úgy tûnik, hogy a fékkar fogós képen már eléggé görnyedsz, hogy elérd a fékkarokat rendesen. A hátad már-már vizszintes, kis túlzással. Ilyen felsõtest helyzet akkor szokott adódni amikor alsó fogásban megy az ember.
Szoktál alsó fogásban menni? Akkor is eléred kényelmesen a kormányt (nem a legalsó törést hanem a középsõt)? Mennyit tudsz így menni kényelmesen?
Szerintem fékkar fogásban nem kéne ennyire görnyedni.
Ha nagyon elõre dõl a test akkor több terhelést kap a kar / vállak és kevesebben a fenék. Ha jön a kormány közelebb vagy magasabbra akkor csökken a kar/vállak terhelése és nõ a fenéké. Ehhez jön még az, hogy nagyon görnyedve állandóan felfelé fordítod a fejed, hogy elõre nézz, ez is nyak / váll terheléssel jár.
Látom, hogy a stucni koppon fent van már. Esteleg megfordíthatod a stucnit (ezzel hátrébb is jön a kormány). Így legalább 1,5-2cm-el lesz magasabban. Ez egyébként elég nagy változás. Amatõr szinten átlagos csípõ/hát hajlékonysággal ilyen méretben a fékkar teteje (ahol normál esetben átfogod) és a nyereg közötti függõleges ejtés 7-9 cm szokott lenni. én megmérném ezt is. Szemre ez több.
Hasonló pozíció változást lehetne elérni 1cm-el rövidebb stucnival is. Ha a kormány/fékkar ejtés rendben van és nem túl sok akkor én a stucnival próbálkoznék.
Egyébként és 178 vagyok, 54-es vázzal, 11-es stucnival és 8cm-es fékkar eséssel elég mély ejtésû kormánnyal. Sõt, szezon elején ez a kombináció is sokszor tûnik hosszúnak, míg szezon végén meg rövidnek.
köszi a részletes választ! szoktam alsó fogásban menni, és talán még kényelmesebb, mint a fékváltót fogni, de túl sokat így sem tudok menni, még van egy kis pocakom, az kicsit akadályoz

#18888
Írta 2011. július 28. - 16:16

oké, majd holnap csinálunk ilyeneket is!
meg videót is csináljatok,ahogy görgõzöl. lehetõleg bringás ruházatban


#18889
Írta 2011. július 28. - 15:57


#18890
Írta 2011. július 28. - 15:53

Szoktál alsó fogásban menni? Akkor is eléred kényelmesen a kormányt (nem a legalsó törést hanem a középsõt)? Mennyit tudsz így menni kényelmesen?
Szerintem fékkar fogásban nem kéne ennyire görnyedni.
Ha nagyon elõre dõl a test akkor több terhelést kap a kar / vállak és kevesebben a fenék. Ha jön a kormány közelebb vagy magasabbra akkor csökken a kar/vállak terhelése és nõ a fenéké. Ehhez jön még az, hogy nagyon görnyedve állandóan felfelé fordítod a fejed, hogy elõre nézz, ez is nyak / váll terheléssel jár.
Látom, hogy a stucni koppon fent van már. Esteleg megfordíthatod a stucnit (ezzel hátrébb is jön a kormány). Így legalább 1,5-2cm-el lesz magasabban. Ez egyébként elég nagy változás. Amatõr szinten átlagos csípõ/hát hajlékonysággal ilyen méretben a fékkar teteje (ahol normál esetben átfogod) és a nyereg közötti függõleges ejtés 7-9 cm szokott lenni. én megmérném ezt is. Szemre ez több.
Hasonló pozíció változást lehetne elérni 1cm-el rövidebb stucnival is. Ha a kormány/fékkar ejtés rendben van és nem túl sok akkor én a stucnival próbálkoznék.
Egyébként és 178 vagyok, 54-es vázzal, 11-es stucnival és 8cm-es fékkar eséssel elég mély ejtésû kormánnyal. Sõt, szezon elején ez a kombináció is sokszor tûnik hosszúnak, míg szezon végén meg rövidnek.
oké, majd holnap csinálunk ilyeneket is!
#18891
Írta 2011. július 28. - 13:44

Amúgy jha, amit Ave is írt, még elõbb, amikor a méretmegadáshoz postoltam a képet gondoltam kérek képet olyat is, de aztán kitöröltem a kérést.
Postolj egy olyat is légyszi, ha tudsz, amin tekerési pozícióban van a pedálon a lábad, a hajtókar függõlegesen áll, meg rendesen fogod a kormányt fékkar fogásnál. Meg postolj egy olyat is légyszi, amin csak simán kiegyenesedve vagy a nyeregben a kéz tartás nem érdekel, de a sarkad van a pedálon, nem a lábad eleje.
oké, majd holnap csinálunk ilyeneket is!
#18892
Írta 2011. július 28. - 13:28

Postolj egy olyat is légyszi, ha tudsz, amin tekerési pozícióban van a pedálon a lábad, a hajtókar függõlegesen áll, meg rendesen fogod a kormányt fékkar fogásnál. Meg postolj egy olyat is légyszi, amin csak simán kiegyenesedve vagy a nyeregben a kéz tartás nem érdekel, de a sarkad van a pedálon, nem a lábad eleje.
#18893
Írta 2011. július 28. - 13:08

nekem a vállam és felkarom akkor fáj, ha nem figyelek oda és nyújtott karral megyek. kicsit hajlítani kell, ebben segít a hosszú stucni is.
Sly! ha kiállva tekersz, nem ér a térded a kormányhoz?
nem, nem ér hozzá. amúgy nagyon is lehetséges, hogy tartáshiba is van a dologban!
#18894
Írta 2011. július 28. - 12:57

Sly! ha kiállva tekersz, nem ér a térded a kormányhoz?
#18895
Írta 2011. július 28. - 12:07

#18896
Írta 2011. július 28. - 12:05

Leginkabb passz.

#18897
Írta 2011. július 28. - 11:47

#18898
Írta 2011. július 28. - 11:44

ezt mettõl meddig mérjem? nyeregcsõtõl a kormányig?

#18899
Írta 2011. július 28. - 11:42


Amit még ajánlok, próbálgasd a következõket állítani: nyereg elõre-hátra, fel-le (milliméterekben gondolkozz!) meg esetleg a stucnit is átfordíthatod, hogy felfele nézzen. Akkor nem dõlsz talán rá ennyire. JObban oszlik el a teher és nem a vállad kap mindent.
#18900
Írta 2011. július 28. - 11:41

mennyi a felsõcsõ hossza, mármint vízszintesen?
ezt mettõl meddig mérjem? nyeregcsõtõl a kormányig?