Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34362 hozzászólás a témában

#18201
Troy

Troy

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 252 hozzászólás

Mi ebben az érdekes, talán eladó?

Csak annyi, hogy elso epitett szettem, azon belul is elso szingos szettem, es szerintem szep lett, gondoltam megosztom, ne haragudj ha megsertettelek :))

#18202
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár
Mi ebben az érdekes, talán eladó?


A sebesség mindent megold.

 


#18203
Troy

Troy

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 252 hozzászólás
@kipage a KMC lanccal mi volt a baj? En gondolkozom rajta, hogy egy probat teszek majd a KMC 11es lancaval, en nem hallottam rola meg rosszat sot..

#18204
Troy

Troy

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 252 hozzászólás
Berakom ide is hatha valakit erdekel :)
Ambrosio Nemesis + Campagnolo Record + DT Aerolite 32 elol hatul, 3x :)
Feltöltött kép

#18205
gandros

gandros

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 305 hozzászólás
Nekem 8e körül van a láncomban.
Mennyi szinttel nem tudom:)) de sokkal
Hibátlan

Ha már lánc: kinek melyik bírja a legjobban?

Nemrég tettem fel egy Dura Ace 7800as láncot, igaz egyszer derekasan eláztam vele, meg volt még egy enyhe esõs versenye, de nincs benne 2ezer km és már érzem hogy ugrik néha. (egy új ultegra sorral került fel) igyekszem karban tartani, tisztítgatom rendszeresen.

Ezen felül használtam a KMC x10est (nem volt jó) és az xt sl Goldot ezzel elégedett voltam, csakhát az ára..



#18206
gren_tamas

gren_tamas

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 696 hozzászólás

Kiderül a cikkbõl, hogy hány láncot használnak 5000 km-en, illetve milyen szisztéma szerint cserélgetik azokat?

Ahogy donciccio írja, majdnem biztos, hogy csak egyet, cserélgetés nélkül. Kb ezt írják: a lánc megnyúlása a nagyon jó átlagba esik; nincs recsegés; a váltás pontos maradt és a láncszemeken nem érzékeltünk sérülést, némelyik kissé elvékonyodott, de aggodalomra semmi ok. Bár ez az alkatrész drága a vásárlásnál és a szerelésnél is, tartósnak bizonyult, különösen, hogy gondosan tisztogattuk és kentük is.
S igen, a hosszú utak alatt az esõ is viszonylag elkerülte õket.

#18207
kipage

kipage

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 1.954 hozzászólás
Ha már lánc: kinek melyik bírja a legjobban?

Nemrég tettem fel egy Dura Ace 7800as láncot, igaz egyszer derekasan eláztam vele, meg volt még egy enyhe esõs versenye, de nincs benne 2ezer km és már érzem hogy ugrik néha. (egy új ultegra sorral került fel) igyekszem karban tartani, tisztítgatom rendszeresen.

Ezen felül használtam a KMC x10est (nem volt jó) és az xt sl Goldot ezzel elégedett voltam, csakhát az ára..
11:38:11 IM 2012

#18208
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.390 hozzászólás

Kiderül a cikkbõl, hogy hány láncot használnak 5000 km-en, illetve milyen szisztéma szerint cserélgetik azokat?


én nem olvastam a cikket (mondjuk nem is tudok franciául),de sztem az 5000 km alatt nem kell láncot cserélni még a 11es rendszereknél sem. feltéve,h nem mentek 2-3x végig a paris-roubaix nyomvonalán.

#18209
Rabbit

Rabbit

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.032 hozzászólás
  • LocationKelenföld
Kiderül a cikkbõl, hogy hány láncot használnak 5000 km-en, illetve milyen szisztéma szerint cserélgetik azokat?

#18210
gren_tamas

gren_tamas

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 696 hozzászólás
Tavasszal írtam itt egy félnapos Campagnolo Athena tesztrõl (Országútikról mindent #14029).
A Le Cycle (Nº 414, 2011 aug.) francia biciklis folyóirat ugyanarról most egy hosszabb, 5000 km-es teszt alapján számol be, az õ értékelésük: „szép meglepetés”. Egy használt Cannondale vázat öltöztettek Athenába. Méghozzá alumíniumosba, szerintük tartósabb (!).
+:
A jelenlegi Campagnolo rendszereknek nincs különösebb gondja, az Athena (is) megfelel az elvárt magas mércének.
Kitûnõ ergonómia, jó szerelhetõség, 11 sebesség (van elõnye!).
A fékváltókar ergonámiáját külön kiemelik, kb. mint a „nagyok” (Chorus és a Record-ok).
A váltás sima, könnyû.
A lefele váltó kar ugyan csak egyenként vált (nem mint a nagyok, amelyek ötösével), de könnyû gyorsan többet is leereszkedni.
Karok, váltók, hajtás, fékek egyike sem lóg - semmi sem lóg! A lánc az átlagnál jobban bírta. A lánckerekek is. A fékek nagyon hatékonyak, kopásuk átlagos. Esõs, homokkal szennyezett úton való erõs igénybevételnél gyorsan kopnak. A többszöri kerékcsere miatt kissé kellett állítgatni a váltást, de nem többet, mint a versenytársakon. A hátsó lánckerekeken a kopás legkisebb nyomát is nehéz találni.
-:
Apróbb kifogás a váltókart érte, kissé kifelébb áll (sztem estek vele...), mint korábban, de a váltást nem zavarja.
No meg a ritka 14-es imbuszkulcs, ami a hajtáshoz kell.
A Torx-ot is kifogásolják, általában, szerintük hamar elnyalja a csavarokat - az Ergopower váltókaron van ilyen csavar. Tényleg ilyen a Torx? Van pár Torx csavarom ezen-azon, de õk nyilván többet látnak.
Szabvány kifogás még a gyári láncbontó ill. illesztõ, mármint az ára. Aláírom, nekem 10-eshez való van (hasonlóan drága) a 11-esé ráadásul más. Vannak a Világhálón, akik azzal büszkélkednek, hogy „megoldották” a régi Park Tools stb. bontójukkal - ez szerintem is lehetséges, de senkinek sem ajánlanám felelõsséggel, hisz nagyon pontos illesztés kell, erre való a célszerszám.
Végül:
Az Athena, szerintük, kitûnõ készlet profi és amatõr versenyzõknek, akik jó ár-érték viszonyra törekszenek. Anyaga és kidolgozása tartós, súrlódásnak, ütésnek jól ellenáll. Könnyebb (2244 g), mint a 10-es Shimano Ultegra és 105; a SRAM Force és Rival könnyebb (de 10 sebességes). Sok elõnye van, szinte feledteti kedvenc Centaurjukat!

#18211
bloke

bloke

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 4.821 hozzászólás
Budapesti meredek utca témához:

Single Speed Sarok: Meredek utcák tesztje

Gondolom már mindenki látta, de a kommentekben is van néhány név.

#18212
Troy

Troy

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 252 hozzászólás

Milyen szerepe van a szintnek a gumi kopásban? Inkább a lejtõzés eszi a gumit a gyors kanyarok miatt, vagy felfelében is sokkal jobban kopik, mint síkon?


Felfele nagy terheles eri a hatso gumit!

#18213
lp1978

lp1978

    vendég

  • fórumtag
  • 22 hozzászólás
Milyen szerepe van a szintnek a gumi kopásban? Inkább a lejtõzés eszi a gumit a gyors kanyarok miatt, vagy felfelében is sokkal jobban kopik, mint síkon?

#18214
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
>ezt a 7K-t mennyi szinttel kell érteni?
kb. 85000

#18215
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
Az, hogy ez versenygumi es "hamar" elkopik, csak azt zavarja, aki tenyleg nagyon sokat megy, ertsd 20-30k-t.
De igazabol meg oket se kellene, ha az arat elbirjak.

Hatranya semmi nincs azon kivul, hogy hamarabb elfogy. Zero defekt.

#18216
Andris_savaria

Andris_savaria

    read only

  • fórumtag
  • 2.189 hozzászólás

5k mar nem rossz egy hatsotol, legutobb azt hiszem 7k utan csereltem.


ezt a 7K-t mennyi szinttel kell érteni?
SOHA TÖBBET magyar országon!

Flickr


#18217
gren_tamas

gren_tamas

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 696 hozzászólás

[...] most van 3380Km és 33200m szint a Pro 3 Race külsõmben hátul.
szerintem a következõ szezonra ismét új kell majd, mert láthatóan megkopott(majd csinálok róla képet)
másoknak is ennyit bír?Persze nincs bajom azzal hogy fogy, mivel mindenre tapad, és kényelmes a magyar utakon. Nem vennék mást! Csak ara vagyok kíváncsi hogy ez a természetes, vagy én használom "extrémen".

Szvsz ez a kopás természetes, mert ez versenygumi. Már korábban is csodálkoztam, amikor többen is dicsértétek, hogy jé, ezek edzésre is ezt használják, de jól megy nekik... Sõt, nem is csak versenygumi, de abból is a legjobbak közt van, profiknak (szingó után vagy helyett); a franciák amatõr versenyekre ennél kevésbé jót javasolnak (pl. Michelin Krylion Carbon, Continental Grand Prix ill. Ultra Race, Vittoria Rubino Pro), edzésre meg még egyszerûbbet (Michelin Lithion 2 (ilyenem volt, elment), Hutchinson Intensive, Fusion, Equinox (ilyenem is, ez is elmegy), Dedatre Grinta, Maxxis Detonator, Vredestein Fiammante Duo Comp).
(Forrás: Le Cycle Nº 410 Avril 2011, Les pneumatiques)

#18218
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
5k mar nem rossz egy hatsotol, legutobb azt hiszem 7k utan csereltem.

#18219
Andris_savaria

Andris_savaria

    read only

  • fórumtag
  • 2.189 hozzászólás
Off
az Il Grande Fausto-hoz nincs valakinek felirata?Magyar, vagy angol kéne.
PM-ben elérhetõ vagyok.
köszi!
On

most van 3380Km és 33200m szint a Pro 3 Race külsõmben hátul.
szerintem a következõ szezonra ismét új kell majd, mert láthatóan megkopott(majd csinálok róla képet)
másoknak is ennyit bír?Persze nincs bajom azzal hogy fogy, mivel mindenre tapad, és kényelmes a magyar utakon. Nem vennék mást! Csak ara vagyok kíváncsi hogy ez a természetes, vagy én használom "extrémen".
SOHA TÖBBET magyar országon!

Flickr


#18220
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
MJani, Jo versenynek tunik, szep atlagot mentel.

En meg mindig nem tudom mit sikerult az "Elozd meg a fogaskerekut!" versenyen, mert ahogy a fo-, ize alpolgarmester irta allitolag a facebook-on: a chipes idomeres miatt megbonyolodott az eredmenyek kiertekelese Egyebkent ezt igy most nem talalom mar a FB-n, lehet nem is volt ilyen mondat! ;)