
Hutchinson Tire : FUSION 3 - Roadtubeless
A 2 way fit nem azt jelenti, hogy lehet rá szingót is tenni, hanem, hogy használható tubeless külsõvel is.
jaaaA 2 way fit nem azt jelenti, hogy lehet rá szingót is tenni, hanem, hogy használható tubeless külsõvel is.
grat!...
akkor már talán 4-en is vagyunk wilier-l. a végén tömegcucc lesz
A tufo azt hiszem gyárt peremes szingót.
Beírtam az apró keresõjébe, hogy Puch és az elsõ oldalon, amit kidobott, volt 51, 52, 53, 55, 56, 57-es méretben régi Puch bringa.
Most akkor tulajdonképpen mi a kérdés?
A 2 way fit nem azt jelenti, hogy lehet rá szingót is tenni, hanem, hogy használható tubeless külsõvel is.
a campanak és a fulcrumnak(persze ezek ugyanazok
) van un. 2 Way Fit nevû rendszer amire mindenfajta gumi fel lehet tenni.szingót és peremest is..
a campanak és a fulcrumnak(persze ezek ugyanazokKomolyabb kerékszett cserénél ti szingósat vagy peremeset vennétek?
Komolyabb kerékszett cserénél ti szingósat vagy peremeset vennétek?
![]()
Mekkora kulaccsal jársz Te? Angliáig kerékpáron mentél utántöltés nélkül?
Elsõ váltó beállításában szeretnék egy kis segítséget kérni. Campa Veloce útmutató alapján eljutottam egészen addig, hogy a nagytányér-legnagyobb fogaskerék állásban van a lánc, és itt kéne a kábelfeszítõ csavarral igazítanom a kábel feszességén, hogy a váltó belsõ lemeze éppen ne érintse a láncot. Mivel a vázban megy a kábel, nincs hagyományos kábelfeszítõ csavar az alsó csövön, hanem a kormányszalag alól kijövõ váltókábel egy csavaros szerkezettel van megszakítva, amivel feszességet lehetne állítani. Na, ez nem sikerül, hiába csavargatom. Soha nem találkoztam még ilyen állítócsavarral, úgyhogy nem tudom, mit csinálok rosszul, de a csavarástól semmi nem történik a kábel feszességével. Van még valami egyéb trükk, amit szerintetek kihagyok?