Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34367 hozzászólás a témában

#1721
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.460 hozzászólás

a planet-x-szel vigyázni. Nagyon megbízhatatlan és kaotikus shop lett az elmúlt időben. Azok a CX rayek meg rekuba vagy kempingbe jók, amilyenn rövidek.

 

 

 

Más: tegnap este rendeltem wiggle-ről. Ma reggel 6kor már kaptam a mailt, hogy pakett feladva. Wigglinél ez a módi, míg PX szeret heteket ülni, mielőtt csinálna is valamit. Sajnos nagyon rossz tapasztalatom van bike24-gyel is. Valahogy a webshopok közül csak a wiggle és crc duó az, akikre egy büdös szót nem szólhatok: gyors-precíz-vásárlócentrikus, bár az árak nem mindig kedvezőek.

az utolsó px rendelésemet nekem is elcseszték. elfelejtették feladni,így 1 héttel később került hozzám a cucc. azt hiszem eddig 3x, vagy 4x rendeltem tőlük,de csak 1x volt ilyen malőr. :D viszont a celeset/fekete vittoria rubino pro külsők még most is jó áron vannak. sztem fogok még rendelni tőlük ilyen külsőt. https://www.planetx....0c-folding-tyre

 

tőlük van ez a carnac sisakom is: https://www.planetx....evo-road-helmet speci evade utánzat. a rudy sisakomhoz képest nem sokkal rosszabb a szellőzése. viszont ebbe bele tudom illeszteni a szemcsimet,úgyhogy ennyivel biztos jobb. 

 

kár,h tényleg trehányak,de jó akcióik vannak. ki lehet fogni jó vételeket.


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#1722
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

én a decában szoktam venni ilyen kidörzsölődés elleni krémet. nekem bevált. nem túl drága. biztos van sokkal jobb krém is,de annyira nem néztem utána. 

 

 

tegnap felkeveredtem a planetx honlapjára,és találtam néhány érdekes vételt: https://www.planetx....-dynamic-saddle

https://www.planetx....ra-start-saddle

https://www.planetx....ght-team-saddle

ezek a nyergek. sajnos a szélességük nem elég. illetve az era nyeregből vlhol 145 mm-t írnak. az jó lenne nekem ennyiért.

 

találtam küllőt is jó áron: https://www.planetx....im-cx-ray-spoke ,de természetesen a hossza nem elég :D

illetve náluk is találtam pillar küllőket: https://www.planetx....le-butted-spoke

Pillar ali-ról van jó áron, és eredeti.


  • Vejne kedveli ezt


A sebesség mindent megold.

 


#1723
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

a planet-x-szel vigyázni. Nagyon megbízhatatlan és kaotikus shop lett az elmúlt időben. Azok a CX rayek meg rekuba vagy kempingbe jók, amilyenn rövidek.

 

https://pingvinpatik...zoderm-vedokrem

 

kiegészítőket, ajándékokat mindig itt vásárolok, jó árak, néha kicsit lassú rendelésfeldolgozás. De legalább ingyen szállítás, ha patikába kérem, s akkor még a futárt sem kell várni, leszállítják a boltodba, és akkor mész érte, mikor akarsz. Magnéziumot mindig innen szerzek (kizárólag szervest, pl. glükonátot, citrátot, orotátot, laktátot... ) két személyes kedvenc a BioCO féle citrát (ez elég nagy dózis, kb. 3 szemben benne van a napi ajánlott bevitel), illetve a TEVA saját márkás levelese (ebből viszont cc. napi 10 szemet simán elropogtat az ember, nálam ez nagyrészt bringázás alatt megy kapkodásra) Meglepően jó, ha nincs ugráló arcizomzat, görcsölő váll, összefonódott ujjak, és még a kilincset is el tudom engedni. 

 

D-vitamint is innen, nyáron napi 2-3ezer egység, télen duplája. Mindig vannak korrekt akciók, és ált. elég sok van dobozonként, így tényleg párhavonta elég 1szer megvenni. Amit még nélkülözhetetlennek tartok saját részre: B-komplexek. Ajándékként meg rengeteg Diozmin-Heszperidin és Gingko fogy, így ezekből elég gyakran kell rendelnem. Szerintem mindkettő átverés, de akik használják, nagyon elégedettek vele. Akinek keringési és visszér problémái vannak, kipróbálhatja őket, ártani nem fog, de lehet, hogy használ. 

 

Más: tegnap este rendeltem wiggle-ről. Ma reggel 6kor már kaptam a mailt, hogy pakett feladva. Wigglinél ez a módi, míg PX szeret heteket ülni, mielőtt csinálna is valamit. Sajnos nagyon rossz tapasztalatom van bike24-gyel is. Valahogy a webshopok közül csak a wiggle és crc duó az, akikre egy büdös szót nem szólhatok: gyors-precíz-vásárlócentrikus, bár az árak nem mindig kedvezőek.


  • donciccio kedveli ezt

#1724
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.460 hozzászólás

én városban agyváltó-párti vagyok, szigorúan gripshifttel. Meg persze elol páratlan, hátul páratlan fogszámmal (ie.: 45-19 vagy hasonló). Hja, és maximum 50cm széles kormánnyal, mert utálom a visszapillantókat behajtani.

 

Más: még 2 éve vettem akkori lejáratú pezoderm védőkrémet (mer féláron vót!). Most kezdtem használni. Elsőre nagyon jó, bár nem tudom, lehet-e baj abból, hogy 2016 augusztusában lejárt a szavatossága :D Minden esetre egyelőre megoldani látszik a nyereg-komfort problémámat.

én a decában szoktam venni ilyen kidörzsölődés elleni krémet. nekem bevált. nem túl drága. biztos van sokkal jobb krém is,de annyira nem néztem utána. 

 

 

tegnap felkeveredtem a planetx honlapjára,és találtam néhány érdekes vételt: https://www.planetx....-dynamic-saddle

https://www.planetx....ra-start-saddle

https://www.planetx....ght-team-saddle

ezek a nyergek. sajnos a szélességük nem elég. illetve az era nyeregből vlhol 145 mm-t írnak. az jó lenne nekem ennyiért.

 

találtam küllőt is jó áron: https://www.planetx....im-cx-ray-spoke ,de természetesen a hossza nem elég :D 

illetve náluk is találtam pillar küllőket: https://www.planetx....le-butted-spoke


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#1725
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

én városban agyváltó-párti vagyok, szigorúan gripshifttel. Meg persze elol páratlan, hátul páratlan fogszámmal (ie.: 45-19 vagy hasonló). Hja, és maximum 50cm széles kormánnyal, mert utálom a visszapillantókat behajtani.

 

Más: még 2 éve vettem akkori lejáratú pezoderm védőkrémet (mer féláron vót!). Most kezdtem használni. Elsőre nagyon jó, bár nem tudom, lehet-e baj abból, hogy 2016 augusztusában lejárt a szavatossága :D Minden esetre egyelőre megoldani látszik a nyereg-komfort problémámat.


  • donciccio kedveli ezt

#1726
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.267 hozzászólás

Nekem csak szenvedés az egysebesség, ha dombokon megyek vagy valami főúton. Városba jó, ott nem is használnék mást, feltéve, ha kihagyhatom a hosszabb emelkedőket. Már gondoltam rá, hogy kéne egy másik hátsókerék, meg valami erősebb hátsóváltó, például shadow+, csak ezt ugye milyen váltókarral tudnám használni? Legjobb lenne az alsóvázcsőre való, mert az könnyen le-fel lehetne tenni, de a más bovdenhúzás miatt nem lenne jó. Esetleg nagyobb átmerőjű (mer hogy kormány közepénél lenne csak hely) és flip-flopos bilincsű (utóbbi, hogy könnyen le-fel lehessen tenni) egy i-spec váltókarral megoldható lenne. Talán egyszerűbb egy másik bringa...

 

az ss nem való mindenkinek és nem való mindenhová, mondtam már. meg azt is, hogy kár szenvedni azzal a bicajjal, vegyél egy rendes országútit. ;)


  • zscs és Vejne kedveli ezt

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#1727
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

Dehogyis, az ingavezérlésű forgattyús hajtómű a nyerő. :D
Egy hónappal ezelőtt elküldte nekünk is, de valamiért nem akartunk tovább foglalkozni vele...
Egyébként rá két napra hívott egy másik feltaláló is, aki viszont sokkal életszerűbben áll a problémákhoz.


40% plusz, mindenkeppen erdemes foglalkozni vele. :D
Apamhoz jartak regebben ilyen feltalalok folyamatosan autos temakban, -20% fogyasztas kutyuk, forradalmian uj rendszeru motorok ("mukodo" famakettel, de ranezesre is latszik, hogy borzaszto hatasfoka lehet)

#1728
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

A lenyeg, hogy fekete legyen a nyereg, mert kulonbseg nagy a hajtaslanci veszteseg.

Dehogyis, az ingavezérlésű forgattyús hajtómű a nyerő. :D
Egy hónappal ezelőtt elküldte nekünk is, de valamiért nem akartunk tovább foglalkozni vele...
Egyébként rá két napra hívott egy másik feltaláló is, aki viszont sokkal életszerűbben áll a problémákhoz.



A sebesség mindent megold.

 


#1729
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

Miért nehezebb beállítani? ez saját tapasztalat?
Di2-t talán nem annyira nehéz, vagyis papucs jó legyen, meg a 2 végállás a többit meg intézi a rendszer.


Gondolom nem a ket vegallas allitasa a gond. B csavar kritikus allitolag, es a lanchossz.
Nem sajat tapasztalat, en ilyenre nemigen fogok kolteni szerintem sosem. (Ahogy vaxba se fogok lancot martogatni)
Ismerek olyat, aki mar bukott versenyt ilyen biszmasz miatt. (Illetve hat a sajat hibaja miatt, nyilvan!)
Az osymetric is hasonlo orultseg.

#1730
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás
A lenyeg, hogy fekete legyen a nyereg, mert kulonbseg nagy a hajtaslanci veszteseg.

#1731
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.278 hozzászólás

Nekem csak szenvedés az egysebesség, ha dombokon megyek vagy valami főúton. Városba jó, ott nem is használnék mást, feltéve, ha kihagyhatom a hosszabb emelkedőket. Már gondoltam rá, hogy kéne egy másik hátsókerék, meg valami erősebb hátsóváltó, például shadow+, csak ezt ugye milyen váltókarral tudnám használni? Legjobb lenne az alsóvázcsőre való, mert az könnyen le-fel lehetne tenni, de a más bovdenhúzás miatt nem lenne jó. Esetleg nagyobb átmerőjű (mer hogy kormány közepénél lenne csak hely) és flip-flopos bilincsű (utóbbi, hogy könnyen le-fel lehessen tenni) egy i-spec váltókarral megoldható lenne. Talán egyszerűbb egy másik bringa...

én meg azon gondolkodom, most hogy lassacskán tiltigassák befelé , meg városokból kifelé a dízeleket, veszek az autóba egy benzinmotort is. oszt ha város akkor az, ha sztráda hossz akkor vissza a dízel. :)

 

na on


"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#1732
blash

blash

    vendég

  • jóváhagyásra váró
  • 875 hozzászólás

Nekem csak szenvedés az egysebesség, ha dombokon megyek vagy valami főúton. Városba jó, ott nem is használnék mást, feltéve, ha kihagyhatom a hosszabb emelkedőket. Már gondoltam rá, hogy kéne egy másik hátsókerék, meg valami erősebb hátsóváltó, például shadow+, csak ezt ugye milyen váltókarral tudnám használni? Legjobb lenne az alsóvázcsőre való, mert az könnyen le-fel lehetne tenni, de a más bovdenhúzás miatt nem lenne jó. Esetleg nagyobb átmerőjű (mer hogy kormány közepénél lenne csak hely) és flip-flopos bilincsű (utóbbi, hogy könnyen le-fel lehessen tenni) egy i-spec váltókarral megoldható lenne. Talán egyszerűbb egy másik bringa...



#1733
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

En kiemelnem, hogy a singlespeed vesztesege a legkisebb, es joval csendesebb is!

Szerintem ez a legjobb megoldas, ha mar ilyen retro/marhulas verseny van. :)


  • MJani01 kedveli ezt

#1734
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.460 hozzászólás

Hja, párszor mentem indexelt alsó csöves shimano valtokarral.

Imádtam. Mivel a hátsó lancvilla lúp az egyetlen nyulfarknyi rész, ahol a kábel tokban fut, olyan közvetlen és pille érzése van, hogy egy öröm használni.

Még a végén veszek...

35_2855.jpg24_6729.jpg

 

én 10-es campa kormányvég váltókarból csináltam alsó csőre váltókart. ennél egyik váltóm sem gyorsabb,pontosabb,és sztem évekig nem kell bovdent cserélnem. :D


  • Kisherceg kedveli ezt

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#1735
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Egyre inkább azt mondom, hogyha nem kanyarog össze-vissza a vázban a bovden, akkor hátsóváltóból még mindig a mechanikus a leggyorsabb. :)


Hja, párszor mentem indexelt alsó csöves shimano valtokarral.

Imádtam. Mivel a hátsó lancvilla lúp az egyetlen nyulfarknyi rész, ahol a kábel tokban fut, olyan közvetlen és pille érzése van, hogy egy öröm használni.

Még a végén veszek... 😁

#1736
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Egyre inkább azt mondom, hogyha nem kanyarog össze-vissza a vázban a bovden, akkor hátsóváltóból még mindig a mechanikus a leggyorsabb. :)


  • donciccio kedveli ezt


A sebesség mindent megold.

 


#1737
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 hozzászólás

Mivel sokkal nehezebb jol beallitani egy ilyen valtot, kotve hiszem.

Miért nehezebb beállítani? ez saját tapasztalat?

Di2-t talán nem annyira nehéz, vagyis papucs jó legyen, meg a 2 végállás a többit meg intézi a rendszer.



#1738
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.460 hozzászólás

mondjuk én nem hiszek ezeknek a doksiknak. majd,ha a kezemben lesznek a felnik,akkor lemérem. az lesz a tuti. :D

 

csak azért érdekes,mert úgy emlékszem,h a hajtás felőli oldalon,a mostani open pro felnihez 290-es,vagy 292-es küllők vannak fűzve. a mavic kalkulátora szerint meg 294-es küllő való oda. meg sok egyéb kalkulátor szerint is 294-es kell. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#1739
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.460 hozzászólás

 

TECHNICAL SPECIFICATION

Open Pro

Spoke support diameter (in mm)  Ø 700 : 602

ETRTO compatibility  Ø 700 : 622x15

Recommended rim tape (ETRTO x length x thickness)  Ø 700 : 622x18x0,6

A 602 mm  a nyerő tehát. Mivel mélyítve van a küllőszem, szvsz kibír 1-2 mm-el hosszabbat is, úgy sem szúrja át a belsőt.

Mindez a Mavic profi honlapról, valamikor elmentettem a pdf-et, talán megtalálod az egészet, most nem érek jobban rá: Mavic_Open-Pro_2_107.pdf

 

 

Szívesen :) ; a titkot - a Mavic profi honlapról - megírtam pár éve a Revomag-on, de az most zárva - viszont itt https://www.bikeforu...n-open-pro.html pl. elkotyogják, rajta.

 

köszi. erre az oldalra már én is ráleltem,de nem tudtam belépni. viszont ezt a fórumot nem találtam. na mind1. most lementek mindent,amit tudok. :D


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#1740
gren_tamas

gren_tamas

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 696 hozzászólás

van amire a gugli sem tud választ adni.... próbáltam rákeresni,h a mavic open pro-nak mi az effektív átmérője,de sehol sem találtam megbízható infót. 605,602 mm közt van a szórás. nem értem a mavic miért nem tudja ezt az adatot megadni. van a mavic-nak is küllőhossz számolója,de kb 2 mm-el hosszabb hosszt ad meg a végeredmény,mint amit én tudok. szóval érdekes. úgy látszik csak akkor tudok erre hiteltérdemlő választ kapni,ha meglesznek a felnik.  

TECHNICAL SPECIFICATION

Open Pro

Spoke support diameter (in mm)  Ø 700 : 602

ETRTO compatibility  Ø 700 : 622x15

Recommended rim tape (ETRTO x length x thickness)  Ø 700 : 622x18x0,6

A 602 mm  a nyerő tehát. Mivel mélyítve van a küllőszem, szvsz kibír 1-2 mm-el hosszabbat is, úgy sem szúrja át a belsőt.

Mindez a Mavic profi honlapról, valamikor elmentettem a pdf-et, talán megtalálod az egészet, most nem érek jobban rá: Mavic_Open-Pro_2_107.pdf

 

 

Szívesen :) ; a titkot - a Mavic profi honlapról - megírtam pár éve a Revomag-on, de az most zárva - viszont itt https://www.bikeforu...n-open-pro.html pl. elkotyogják, rajta.


  • donciccio kedveli ezt