Mik azok a CC gépek?(elég masszívak azok a tányérok - nem hiába látni 105-t a belépõ CC gépeken)
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#13741
Írta 2012. október 24. - 18:32

A sebesség mindent megold.
#13742
Írta 2012. október 24. - 18:08

Szevasztok!
Van vkinek tapasztalata ’12 tiagra hajtómûrõl? Elvileg már ez is egy 10-es integrált, Hollowtech II-es. A 105-ös modell majdnem 2x ára csak a kisebb tömeg miatt indokolt vagy van más egyéb érezhetõ különbség?
105 gyártási technológia 1 évvel öregebb ezért drágább, meg persze végonyabb a hajtókar, végonyabb és "lyukas" a lánctányér (innen jönnek a grammok)
Én - bár nem akarom coffein bizniszét rontani - de most Tiagrat vennék mert nem éri meg a 105 (újonnan) akkor inkább Ultegra 6700, bár ha nincs szétkoptatva akkor a használt 105 is teljesen jó... (elég masszívak azok a tányérok - nem hiába látni 105-t a belépõ CC gépeken)
105 hajtókarom 1x volt .. amikor a decában 4 hónapig rosokolt egy 105-s tripla

Egyébként most is ultegra SL van fenn
#13744
Írta 2012. október 24. - 17:54

A lanctanyerok kozott tuti nagy kulonbseg van. A Tiagra lehet pl. preselt acelbol is, a 105 tuti alu.
Alu a Tiagra is.
A sebesség mindent megold.
#13745
Írta 2012. október 24. - 17:33

#13746
Írta 2012. október 24. - 17:31

Szevasztok!
Van vkinek tapasztalata ’12 tiagra hajtómûrõl? Elvileg már ez is egy 10-es integrált, Hollowtech II-es. A 105-ös modell majdnem 2x ára csak a kisebb tömeg miatt indokolt vagy van más egyéb érezhetõ különbség?
Szia !
Van eladó FC 5700-as ( 105-ös ) hajtómûvem 172, 5 mm-es , jó állapotú 53-39-es, ha érdekel.
Kapcsolat:
hi.shimano@yahoo.com
#13747
Írta 2012. október 24. - 17:03

Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#13748
Írta 2012. október 24. - 16:57

#13749
Írta 2012. október 24. - 16:55

#13750
Írta 2012. október 24. - 16:29

Van vkinek tapasztalata ’12 tiagra hajtómûrõl? Elvileg már ez is egy 10-es integrált, Hollowtech II-es. A 105-ös modell majdnem 2x ára csak a kisebb tömeg miatt indokolt vagy van más egyéb érezhetõ különbség?
#13751
Írta 2012. október 24. - 16:18

~41.5 km/h, ez nem tul gyors a palyahoz kepest.
#13752
Írta 2012. október 24. - 16:13

#13753
Írta 2012. október 24. - 15:55

#13754
Írta 2012. október 24. - 12:50

#13755
Írta 2012. október 24. - 01:28

#13756
Írta 2012. október 23. - 23:22

Az utánfutásról HBalage írt egy jó cikket. A 3 közül csak egy a villa az utánfutást meghatározó változók közül.tudtam hogy hibadzik valami.
de azt is hogy majd kijavitotok.
de az igaz hogy a kerek utanfutasa a villatol van!?
es ez okozhatja hogy egy bizonyos sebessegnel ideges a kormanyzas!
tehat a villa dimanzioi is lehetnek a hiba forrasa!
Igen, okozhatja a villa is.
A sebesség mindent megold.
#13757
Írta 2012. október 23. - 23:01

de azt is hogy majd kijavitotok.
de az igaz hogy a kerek utanfutasa a villatol van!?
es ez okozhatja hogy egy bizonyos sebessegnel ideges a kormanyzas!
tehat a villa dimanzioi is lehetnek a hiba forrasa!
regi/hibas agyvaltokat veszek.
#13758
Írta 2012. október 23. - 22:50

a villa utanfutasa nem megfelelo a vazhoz.legalabbis ilyenrol olvastam.sajat tapasztalatom hala egnek nincs.
eredeti a villa vagy cserelt darab?
Kis javítás, a villának nincs utánfutása, csak a keréknek van.
A sebesség mindent megold.
#13759
Írta 2012. október 23. - 19:12

Tud, van amelyiken lehet elõfesztést állítani.Ipari csapágyas kerék tud oldalra kotyogni?
Pl:
#13760
Írta 2012. október 23. - 19:00
