Ja, Jani a szkandium tartósságra nem a konákra gondoltam, azok nem annyira voltak 1 kg körül, de pl az 1060 grammos scottok elég egy szezonosak voltak...
A válasz a scott névben rejtõzik.

Ja, Jani a szkandium tartósságra nem a konákra gondoltam, azok nem annyira voltak 1 kg körül, de pl az 1060 grammos scottok elég egy szezonosak voltak...
A sebesség mindent megold.
Köszönöm a válaszaitokat!
Én is eléggé romosnak látom, csak valami infó kellett róla, hogy ez egy értékesebb vagy "átlag" vas. Az emberke drágán adja és max 25-öt adtam volna érte úgyhogy hanyagolom!
Viszont van egy új szerzeményem ami úgy gondolom nagyon jó vétel volt!
Íme:
KépHost.com - Képfeltöltés, tárhely a képeidnek
KépHost.com - Képfeltöltés, tárhely a képeidnek
KépHost.com - Képfeltöltés, tárhely a képeidnek
KépHost.com - Képfeltöltés, tárhely a képeidnek
KépHost.com - Képfeltöltés, tárhely a képeidnek
KépHost.com - Képfeltöltés, tárhely a képeidnek
KépHost.com - Képfeltöltés, tárhely a képeidnek
A gép sokat állt amit láttok rajta az csak kosz. A festés, krómozás, csapágyak, agyak minden tökéletes csak a sok állás során a zsír kifolyt belõle.
Szerintem az elsõ felnit leszámítva teljesen gyári állapot! Jól megy, kipróbáltam csak egy kis törõdést igényel. A klipszek és a pedálok egy kicsit sajnos rozsdásak, de a többi tényleg szép!
Látszik a gyári modolo fékbetét, még a felirat is rajta van!
3ttt kormány és stucni, Mavic GP4 felnik (remélem az elsõ is) szép aranyszínû sor, fehér váltógörgõk kis díszítések, apróságok. Beleszerettem!
Errõl is mondhatnátok valamit ha esetleg valaki ismeri!
Köszönöm a válaszaitokat!
Én is eléggé romosnak látom, csak valami infó kellett róla, hogy ez egy értékesebb vagy "átlag" vas. Az emberke drágán adja és max 25-öt adtam volna érte úgyhogy hanyagolom!
Viszont van egy új szerzeményem ami úgy gondolom nagyon jó vétel volt!
Íme:
KépHost.com - Képfeltöltés, tárhely a képeidnek
KépHost.com - Képfeltöltés, tárhely a képeidnek
KépHost.com - Képfeltöltés, tárhely a képeidnek
KépHost.com - Képfeltöltés, tárhely a képeidnek
KépHost.com - Képfeltöltés, tárhely a képeidnek
KépHost.com - Képfeltöltés, tárhely a képeidnek
KépHost.com - Képfeltöltés, tárhely a képeidnek
A gép sokat állt amit láttok rajta az csak kosz. A festés, krómozás, csapágyak, agyak minden tökéletes csak a sok állás során a zsír kifolyt belõle.
Szerintem az elsõ felnit leszámítva teljesen gyári állapot! Jól megy, kipróbáltam csak egy kis törõdést igényel. A klipszek és a pedálok egy kicsit sajnos rozsdásak, de a többi tényleg szép!
Látszik a gyári modolo fékbetét, még a felirat is rajta van!
3ttt kormány és stucni, Mavic GP4 felnik (remélem az elsõ is) szép aranyszínû sor, fehér váltógörgõk kis díszítések, apróságok. Beleszerettem!
Errõl is mondhatnátok valamit ha esetleg valaki ismeri!
Megelõztél. Vázméretrõl azt olvasom mindenhol, hogy egy hangyányit legyen rövidebb. Ezt jó lenne belõni, mert nagy eséllyel nem itthonról fogok vásárolni.
A sebesség mindent megold.
Mindkét megoldásnál két 6-os csavar rögzíti a féket.
Valahogy nekem nem tetszik, hogy két kis csavar fogja az egész féket.
A sebesség mindent megold.
Miért legyen post mountos? A súlyán kívül csak hátránya van.Ha tárcsás bringát szeretnél, mindenképpen vegyél egy jó vázat "akármilyet" csak Post Mountos legyen. A felszereltség másodlagos, olyan szempontból, hogyha sarazni mész lényegtelen, hogy Tiagrád van-e vagy 105ösöd, ultegrád. Ha szimpatikus a Campa, vegyél egy akármilyen szettes gépet és húzd ki azzal pár évet, szerintem nagyon a hidraulikus tárcsafék irányába látszik elmozdulni a szakág, elõbb utóbb Campa is lépni fog, sõt a Formula most is épít Campa kompatibilis hidraulikus fékváltókart, csak egyenlõre csillió forintért. A Cx-nek általában magasabb a középcsapágyháza, jobb a sárférõhely ezért a tengelytáv kicsit hosszabb.
A sebesség mindent megold.
Ha tárcsás bringát szeretnél, mindenképpen vegyél egy jó vázat "akármilyet" csak Post Mountos legyen. A felszereltség másodlagos, olyan szempontból, hogyha sarazni mész lényegtelen, hogy Tiagrád van-e vagy 105ösöd, ultegrád. Ha szimpatikus a Campa, vegyél egy akármilyen szettes gépet és húzd ki azzal pár évet, szerintem nagyon a hidraulikus tárcsafék irányába látszik elmozdulni a szakág, elõbb utóbb Campa is lépni fog, sõt a Formula most is épít Campa kompatibilis hidraulikus fékváltókart, csak egyenlõre csillió forintért. A Cx-nek általában magasabb a középcsapágyháza, jobb a sárférõhely ezért a tengelytáv kicsit hosszabb.
voltak Oria csöves Vetta vázak, ez is valami belépõ model lehetett. Gondolom az áruk miatt voltak gyakoriak idehaza.Romosnak romos, de a felnik nincsenek szétfékezve.
Van pár tûrhetõ:
KépHost.com - Képfeltöltés, tárhely a képeidnek
KépHost.com - Képfeltöltés, tárhely a képeidnek
KépHost.com - Képfeltöltés, tárhely a képeidnek
KépHost.com - Képfeltöltés, tárhely a képeidnek
Én is eléggé szedett vedettnek tartom. Nem gondolom, hogy gyári biciklin Shimano és Campa vegyesen szerepeljen. Állítólag így lett vásárolva és szinte semmit nem használták (gondolom eléggé rossz helyen volt tárolva).
Az Oria csövezés is érdekes, mert ami infót találtam ezekrõl a "Taverna" bicókról általában Colombus vagy Reynolds csöveket használtak.
Nem tudom mit érhet egy ilyen vagy egyáltalán érdemes-e foglalkozni vele.
mennyit fizetnek neked,hogy elvid?
ez bazi romos cucc. max 20 papír,de tényleg. erre még sokat kéne költeni szerintem. ahogy nézem még a küllõk is vlmi gagyi horganyzott vacakok. ez a váz aránylag elterjedt volt idehaza a 90-es évek elején. legalábbis elég sokat láttam belõle. úgy emlékszem ezekhez a csövekhez olyan 26,8-as körüli nyeregcsõ passzol. vastag a csõfala,így nem is egy pillesúlyú a váz. stabil,de 2kg felett van.
A sebesség mindent megold.