ma autóztam egy rövidet a 2-es főúton. értem hogy a felújítás alatt lévő M2 miatt nagyobb (volt) rajta a forgalom. állapota viszont minden eddiginél nagyobb hulladéktelep lett.
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#1201
Posted 2019. February 03. - 18:02
#1202
Posted 2019. February 02. - 09:50
Conti 5000tlrol van esetleg vmi szemelyes tapasztalat? Ugy latom ez is szelesebb, mint az igert (28as -> 30-32), kemeny folduton elmehet? A mert gordules egeszen hihetetlennek tunik.
4000iiom volt 25os szelessegben, azzal nem probalkozneka 30as (tenyleg 30), schwalbe tubeless sone/gone viszont teljesen jo volt sotteren, es erdoben. 95%ban aszfalt lenne, jo lenne, ha nagy ritkan le lehetne terni lightos osvenyekre.
Próbáld ki, max szétszakítod. ![]()
- Kisherceg likes this
A sebesség mindent megold.
#1203
Posted 2019. February 02. - 08:50
4000iiom volt 25os szelessegben, azzal nem probalkoznek
Edited by arn, 2019. February 02. - 08:55.
#1204
Posted 2019. February 01. - 23:41
#1205
Posted 2019. January 31. - 10:02
Valaki feltalálhatná már a menet közben elektronikusan állítható kormánydőlésszög-módosító stucnit. ![]()
#1206
Posted 2019. January 30. - 14:34
volt erről régen egy cikk,de már nem tudom,hogyan kéne rákeresni. Coppi-tól kb a 2000 évekig bemutatták,h milyen beállításokkal mentek. ott elég jól össze lehetett hasonlítani.
mondjuk pl Cipollini tökig betolt stucnival is tudott menni.
![]()
Na jó, de Cippo sprinter. Az nem számít, azok nem rendes kerékpárosok :-)
Az előttem nem áll meg aki Giro-n az első dombnál hívja a kocsit és beszáll
#1207
Posted 2019. January 30. - 12:40
Ez a nyereg-kormány ejtés dolog érdekes mert ahogy a linkelt képen is van már akkor is zömmel fékkar fogásban mentek. Viszont a fékkar ezeken a klasszikus hajlítású kormányokon jóval lejjebb van mint a mostaniakon szóval a fékkar-fogás és a nyereg teteje között lenne érdemes megnézni az ejtést. Az nem nagyon fontos, hogy a kormány teteje hol van mert az úgysem fogod (max néha)
Illetve a kormány ejtése is jóval több volt mint manapság, simán 150-160 ejtésűek is voltak szóval az alsó fogás és a fékkar fogás kb ott lehetett mint ma. De ettől eltekintve is valszeg mélyebben fognak a maiak mint régen.
volt erről régen egy cikk,de már nem tudom,hogyan kéne rákeresni. Coppi-tól kb a 2000 évekig bemutatták,h milyen beállításokkal mentek. ott elég jól össze lehetett hasonlítani.
mondjuk pl Cipollini tökig betolt stucnival is tudott menni.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#1208
Posted 2019. January 30. - 12:09
nem volt extrém régen, de totál más beállításokkal ment a többség, mint mostanában a versenyzők. ami nagyon feltűnő, az a nyereg és a kormány magasság: semmi durvaság, nincs nagy drop a kettő között
ezek a bringák elég vegyes képet mutattak, már volt fvkar, de páran a kormányvégbe csavart váltókarral mentek
95 környékén voltak szép cuccok, masterek, de rosák, már mindenki fvkarral, 2*8-al
Ez a nyereg-kormány ejtés dolog érdekes mert ahogy a linkelt képen is van már akkor is zömmel fékkar fogásban mentek. Viszont a fékkar ezeken a klasszikus hajlítású kormányokon jóval lejjebb van mint a mostaniakon szóval a fékkar-fogás és a nyereg teteje között lenne érdemes megnézni az ejtést. Az nem nagyon fontos, hogy a kormány teteje hol van mert az úgysem fogod (max néha)
Illetve a kormány ejtése is jóval több volt mint manapság, simán 150-160 ejtésűek is voltak szóval az alsó fogás és a fékkar fogás kb ott lehetett mint ma. De ettől eltekintve is valszeg mélyebben fognak a maiak mint régen.
#1209
Posted 2019. January 29. - 22:59
nem volt extrém régen, de totál más beállításokkal ment a többség, mint mostanában a versenyzők. ami nagyon feltűnő, az a nyereg és a kormány magasság: semmi durvaság, nincs nagy drop a kettő között
ezek a bringák elég vegyes képet mutattak, már volt fvkar, de páran a kormányvégbe csavart váltókarral mentek
95 környékén voltak szép cuccok, masterek, de rosák, már mindenki fvkarral, 2*8-al
#1210
Posted 2019. January 24. - 00:04
Egyébként annak ellenére, hogy nagyjából egy árban van a Mavic Aksium Disc es a DT R24 DB Spline,a Mavic sokkal komolyabb megoldásokat használ. Kapásból a racsni rachet megoldás, majd az állítható csapágy feszesség és végül a szegecselt felni. Azt hozzá kell tennem, hogy szerintem. Súlyban 100g a különbség a DT javára. Ami nem érdekel. Megy vissza a Mavic. Az 1MW elhajtja.😀
Edited by eddie1978, 2019. January 24. - 00:12.
#1211
Posted 2019. January 23. - 10:53
#1212
Posted 2019. January 22. - 22:42
Mavic Aksium Disc TA CL 2017 hátsó kerék. Hogyan lehet a racsni testet cserélni? A DT kerekemnél simán le tudom húzni, itt nem. Youtube-on egy videót találtam ID360 témában. Ott simán kézzel, mint a DT-nél, széthúzza a srác.
Edited by eddie1978, 2019. January 22. - 22:43.
#1213
Posted 2019. January 15. - 10:49
És igen! Pro-tour szinten is megy a mókolás.
Azt már megszokhattuk, hogy Shimano-s bringákra gyakran tesznek ultegra sorokat, de olyat még nem láttam, hogy Campa által szponzorált csapat bringáján, Campa szetthez is ultegra sort raknak fel.
Biztos maradt egy rakás kerekük, bár szabadonfutót nem egy nagy kaland cserélni.
Mindenesetre megnyugtató, hogy 11-es rendszernél teljes a kompatibilitás ezek szerint.
De az is lehet, hogy tisztán anyagi okai vannak.
https://www.bikerada...pro-bike-53448/
#1214
Posted 2019. January 03. - 09:43
#1215
Posted 2019. January 03. - 08:54
Fodrásznál nem tapasztaltam.dizzines nem tudom mit jelent, de sztem vertigo
No, most én is elbizonytalanodtam, de nálam a dizzy a "könnyűfejűség", amikor úgy érzem, nincs elég táp a fejnek (nálam ez kb. konstans, lévén, elég vérszegény vagyok, sokszor alacsony vérnyomással). A vertigonál meg forog-dől minden (fun fact: nálam autó-vonat v egyéb gyorsabban mozgó járműről leszállva-kiszállva jön, és órákon át tart, sokszor erős hányingerrel, ezért utálok utazni.. '))
Én azért a nyaki gerincet megnézném. Felső végtagi zsibbadás v érzéketlenség, netán gyengeség szokott lenni? Keresd fel a háziorvost, ha nem juttok előbbre a problémával. Első körben derítsd ki, milyen helyzetek váltják ki.
- Rabbit likes this
#1216
Posted 2019. January 03. - 08:42
Edited by Rabbit, 2019. January 03. - 08:42.
#1217
Posted 2019. January 03. - 08:41
#1218
Posted 2019. January 03. - 08:30
#1219
Posted 2019. January 03. - 08:29
Sziasztok!
Miért van az, hogy ha orszagutin alsó fogasban fogom a kormányt, radolok és úgy lejtozom hosszabb ideig (hogy kisebb legyen a légellenállás, biztos van neve ennek a pozíciónak) elkezdek szedulni.kamaraerdobol lefelé már majdnem meg kellett állnom, nehogy elessek.a pozícióval van baj, a bicajjal vagy velem?mit kéne valtoztatnom vagy mire kell edzenem?
Köszi szépen
ha fodrásznál vagy és mossák a hajad nyírás után, azzal az erősen hátrahajtott nyakkal-fejjel előjön a jelenség? ![]()
amúgy dizzyness vagy vertigo?
Edited by Vejne, 2019. January 03. - 08:30.
- löpapp likes this
#1220
Posted 2019. January 03. - 08:15
Edited by Rabbit, 2019. January 03. - 08:18.
- löpapp likes this

Sign In
Create Account

Back to top





