Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34355 hozzászólás a témában

#1181
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

Shimano cipoket (RC7/9) Bp-n hol lehet probalni?

Amilyen pechem van, NW lenne jo aron, de nem az en labamra valo, ugy erzem.

Sidim van, nem vennek meg1x

Specializedet kizarnam, nem akarok body geot.

Mavic is szoba johetne vegulis, illetve talan meg mas marka is, de kell probalhato 42 koruli meret.



#1182
eddie1978

eddie1978

    vendég

  • fórumtag
  • 492 hozzászólás
Decathlon CO2 pumpát én is használom. Már négy alkalommal volt rá szükség. Jól működik. Amikor vettem, mellette nézegettem a Lezyne és hasonló prémium márkák megoldásait. Nem bántam meg, hogy ezt vettem.

#1183
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

Decathlon mennyire kiraly mar...

80mm-s szeleppel is arulnak belsot.

Es hogy meg dicserjem a cuccaikat, a 16g-s CO2 pumpa is szuper.  2 eve vettem, de csak most vasarnap hasznaltam eloszor ilyet, feltem, hogy el fogom benazni, de teljesen jol adagolhato. Tudom ajanlani pumpa helyett, ha valaki meg odzkodna tole, mint en tettem korabban.

 

big_124023.jpg



#1184
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 hozzászólás

 

Na és ez?

tessék csak elolvasni a szöveges részt is mert elsőre nem látszik itt a "trükk"

 

https://apro.bikemag...-technos--18404


petter78 módosította - 2019. február 18. - 13:50

  • donciccio kedveli ezt

#1185
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

merénylet!

 

https://brentwood-tn...llery/22564039/


  • donciccio kedveli ezt

#1186
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

 

tetszett hogy a szerelő is együtt edz a csapattal


  • donciccio kedveli ezt

#1187
blash

blash

    vendég

  • jóváhagyásra váró
  • 875 hozzászólás

Dunakeszin én is utálom az út széli sárgacsíkos bringasávot, tiszta hepe-hupa, de sehol máshol se nagyon találkoztam azzal, hogy takarítanák az utat, netalán az út szélét, mert úgyis oda kerül ki a retek. A bringasávba felfestett bringás piktogrammokat külön utalom, mert jó vastagon festették.

 

Régebben volt 4600-os, tizes Tiagra fogsorból 12-30-as kiosztású, de már csak 6700-es Ultegrából találtam ilyen fogút. Vajon miért kellett megszüntetniük...



#1188
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.368 hozzászólás

ma autóztam egy rövidet a 2-es főúton. értem hogy a felújítás alatt lévő M2 miatt nagyobb (volt) rajta a forgalom. állapota viszont minden eddiginél nagyobb hulladéktelep lett. 

dunagecin, az út széli "bringaút" szokott a leggázabb lenni. ilyenkor tiszta kosz szokott lenni. olyan szinten,h az a sáv nem is nagyon járható. nem takarítják. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#1189
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

ma autóztam egy rövidet a 2-es főúton. értem hogy a felújítás alatt lévő M2 miatt nagyobb (volt) rajta a forgalom. állapota viszont minden eddiginél nagyobb hulladéktelep lett. 


  • donciccio kedveli ezt

#1190
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Conti 5000tlrol van esetleg vmi szemelyes tapasztalat? Ugy latom ez is szelesebb, mint az igert (28as -> 30-32), kemeny folduton elmehet? A mert gordules egeszen hihetetlennek tunik.

4000iiom volt 25os szelessegben, azzal nem probalkoznek :) a 30as (tenyleg 30), schwalbe tubeless sone/gone viszont teljesen jo volt sotteren, es erdoben. 95%ban aszfalt lenne, jo lenne, ha nagy ritkan le lehetne terni lightos osvenyekre.

Próbáld ki, max szétszakítod. :)


  • Kisherceg kedveli ezt


A sebesség mindent megold.

 


#1191
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
Conti 5000tlrol van esetleg vmi szemelyes tapasztalat? Ugy latom ez is szelesebb, mint az igert (28as -> 30-32), kemeny folduton elmehet? A mert gordules egeszen hihetetlennek tunik.

4000iiom volt 25os szelessegben, azzal nem probalkoznek :) a 30as (tenyleg 30), schwalbe tubeless sone/gone viszont teljesen jo volt sotteren, es erdoben. 95%ban aszfalt lenne, jo lenne, ha nagy ritkan le lehetne terni lightos osvenyekre.

arn módosította - 2019. február 02. - 08:55


#1192
eddie1978

eddie1978

    vendég

  • fórumtag
  • 492 hozzászólás

Sokadik összehasonlítás.

Három országúti bringa, 100-1000-7000USD.



#1193
Bitecus

Bitecus

    vendég

  • fórumtag
  • 58 hozzászólás

Valaki feltalálhatná már a menet közben elektronikusan állítható kormánydőlésszög-módosító stucnit.  :D


Bitecus, a biciklis ember.

#1194
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 hozzászólás

volt erről régen egy cikk,de már nem tudom,hogyan kéne rákeresni. Coppi-tól kb a 2000 évekig bemutatták,h milyen beállításokkal mentek. ott elég jól össze lehetett hasonlítani. 

 

mondjuk pl Cipollini tökig betolt stucnival is tudott menni.

 

cipo_bianchi_1993.jpg  

Na jó, de Cippo sprinter. Az nem számít, azok nem rendes kerékpárosok :-)

Az előttem nem áll meg aki Giro-n az első dombnál hívja a kocsit és beszáll



#1195
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.368 hozzászólás

Ez a nyereg-kormány ejtés dolog érdekes mert ahogy a linkelt képen is van már akkor is zömmel fékkar fogásban mentek. Viszont a fékkar ezeken a klasszikus hajlítású kormányokon jóval lejjebb van mint a mostaniakon szóval a fékkar-fogás és a nyereg teteje között lenne érdemes megnézni az ejtést. Az nem nagyon fontos, hogy a kormány teteje hol van mert az úgysem fogod (max néha)

Illetve a kormány ejtése is jóval több volt mint manapság, simán 150-160 ejtésűek is voltak szóval az alsó fogás és a fékkar fogás kb ott lehetett mint ma. De ettől eltekintve is valszeg mélyebben fognak a maiak mint régen.

volt erről régen egy cikk,de már nem tudom,hogyan kéne rákeresni. Coppi-tól kb a 2000 évekig bemutatták,h milyen beállításokkal mentek. ott elég jól össze lehetett hasonlítani. 

 

mondjuk pl Cipollini tökig betolt stucnival is tudott menni.

 

cipo_bianchi_1993.jpg  


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#1196
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 hozzászólás

 

nem volt extrém régen, de totál más beállításokkal ment a többség, mint mostanában a versenyzők. ami nagyon feltűnő, az a nyereg és a kormány magasság: semmi durvaság, nincs nagy drop a kettő között

 

ezek a bringák elég vegyes képet mutattak, már volt fvkar, de páran a kormányvégbe csavart váltókarral mentek

 

95 környékén voltak szép cuccok, masterek, de rosák, már mindenki fvkarral, 2*8-al

Ez a nyereg-kormány ejtés dolog érdekes mert ahogy a linkelt képen is van már akkor is zömmel fékkar fogásban mentek. Viszont a fékkar ezeken a klasszikus hajlítású kormányokon jóval lejjebb van mint a mostaniakon szóval a fékkar-fogás és a nyereg teteje között lenne érdemes megnézni az ejtést. Az nem nagyon fontos, hogy a kormány teteje hol van mert az úgysem fogod (max néha)

Illetve a kormány ejtése is jóval több volt mint manapság, simán 150-160 ejtésűek is voltak szóval az alsó fogás és a fékkar fogás kb ott lehetett mint ma. De ettől eltekintve is valszeg mélyebben fognak a maiak mint régen.



#1197
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

 

nem volt extrém régen, de totál más beállításokkal ment a többség, mint mostanában a versenyzők. ami nagyon feltűnő, az a nyereg és a kormány magasság: semmi durvaság, nincs nagy drop a kettő között

 

ezek a bringák elég vegyes képet mutattak, már volt fvkar, de páran a kormányvégbe csavart váltókarral mentek

 

95 környékén voltak szép cuccok, masterek, de rosák, már mindenki fvkarral, 2*8-al



#1198
eddie1978

eddie1978

    vendég

  • fórumtag
  • 492 hozzászólás
Fakalapács csodákra képes. Lejött. A belső racsni felőli csapágy belső gyűrűje kicsit megrozsdált. Amiatt szorult. Felpolírozom és mehet össze. Kap majd zsírt mindenhol elkerülendő a jövőben a hasonló szituációt.
Egyébként annak ellenére, hogy nagyjából egy árban van a Mavic Aksium Disc es a DT R24 DB Spline,a Mavic sokkal komolyabb megoldásokat használ. Kapásból a racsni rachet megoldás, majd az állítható csapágy feszesség és végül a szegecselt felni. Azt hozzá kell tennem, hogy szerintem. Súlyban 100g a különbség a DT javára. Ami nem érdekel. Megy vissza a Mavic. Az 1MW elhajtja.😀

eddie1978 módosította - 2019. január 24. - 00:12


#1199
eddie1978

eddie1978

    vendég

  • fórumtag
  • 492 hozzászólás
Pedig úgy kellene lejönnie mint a DT-nél. Most megnéztem a hozzá adott leírást, ott is azt mutatja az ábra, hogy kupak le majd le kell húzni a racsni testet. Kicsit megkocogtatom.

#1200
eddie1978

eddie1978

    vendég

  • fórumtag
  • 492 hozzászólás

Mavic Aksium Disc TA CL 2017 hátsó kerék. Hogyan lehet a racsni testet cserélni? A DT kerekemnél simán le tudom húzni, itt nem. Youtube-on egy videót találtam ID360 témában. Ott simán kézzel, mint a DT-nél, széthúzza a srác.


eddie1978 módosította - 2019. január 22. - 22:43