ez a gondolatmenet ezer dologra alkalmazható
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#12121
Írta 2013. április 05. - 22:28
ez a gondolatmenet ezer dologra alkalmazható
#12122
Írta 2013. április 05. - 22:05
RAUH-Welt
B E G R I F F
#12123
Írta 2013. április 05. - 22:04
nem elégséges a májerfaktoruk.
hát igen....be kell ismerni egyszer, hogy Steve Jobst is a fehér Banesto Pinarello-k ihlették :-)
#12124
Írta 2013. április 05. - 21:56
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való
#12125
Írta 2013. április 05. - 20:22
Merida, 2007 es Campa Centaur szettel « kerékpár « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása
megvesz ezt, váz kuka vagy elad, és van egy jó kerékszett-gruppó, amihez csak egy jó váz kell.. sajnos a merida aluvázak nem jók. : )
fõleg, ha a 2007-es centaur szett azt jelenti, hogy a 2007es hajtás van rajta a kovácsolt lánctányérokkal, amit rob4bike-ék "chorus szintûnek" hirdetnek. (pont múlt héten vettem-tettem ilyen hajtányt, és jobb rajta sokkal az elsõ váltás, mint a velocén. nomeg, maga a tény, hogy cirka 50 grammal vagyok így bentebb hajtókarügyileg.. ) meg az legalább ezüst színû
#12126
Írta 2013. április 05. - 19:18
Veterán Gitane Versenykerékpár « RETRO / VETERÁN « Kategóriák tallózása
#12127
Írta 2013. április 05. - 16:50
Hoppá
Spotted: Specialized Hydraulic Disc Roubaix Prototype - BikeRadar
A fékváltókar valami kibombázott ronda még mindig.
valahova el kell rejteni a hidraulika kiegyenlito tartalyat is, es akarhogy nezem nekem se lenne jobb otletem
RAUH-Welt
B E G R I F F
#12128
Írta 2013. április 05. - 16:15
Ezt hogy hozta össze a 7. helyezett????
Ér ezen röhögni?
Last Km of Stage 4 (2013/vuelta-al-pais-vasco)
nem ér,ez olyan "ma én, holnap te" dolog. ennyire elba.... helyre rakni egy befutot, rakták volna fel a dombtetõre vagy a lejtõ aljára, de hogy a lejtõ közepére, a 30.-nak már az autok közt kellet boklászni
#12129
Írta 2013. április 05. - 14:58
#12130
Írta 2013. április 05. - 13:38
Spotted: Specialized Hydraulic Disc Roubaix Prototype - BikeRadar
A fékváltókar valami kibombázott ronda még mindig.
#12131
Írta 2013. április 05. - 11:00
azért az necces,h még tegnap is elfért a téli ruházat bringán. jöhetne már a jó idõ.
na igen. azért az idõ megválaszolt néhány kérdést. pl.: az alu vázak is lehetnek tartósak. szerintem amit linkeltem kastle bringa még biztos kibírna néhány évet. az alkatrészei biztos. azért azt megjegyezném,h a hátsó agya az athena. szóval arra sem lenne gond néhány évig. nekem vannak itthon ilyen 1 forgáspontos fékeim,és nem annyira rosszak. jó fékbetétekkel meg van a fékereje.
Merida, 2007 es Campa Centaur szettel « kerékpár « ORSZÁGÚTI « Kategóriák tallózása
megvesz ezt, váz kuka vagy elad, és van egy jó kerékszett-gruppó, amihez csak egy jó váz kell.. sajnos a merida aluvázak nem jók. : )
fõleg, ha a 2007-es centaur szett azt jelenti, hogy a 2007es hajtás van rajta a kovácsolt lánctányérokkal, amit rob4bike-ék "chorus szintûnek" hirdetnek. (pont múlt héten vettem-tettem ilyen hajtányt, és jobb rajta sokkal az elsõ váltás, mint a velocén. nomeg, maga a tény, hogy cirka 50 grammal vagyok így bentebb hajtókarügyileg.. ) meg az legalább ezüst színû
#12132
Írta 2013. április 05. - 09:49
Ér ezen röhögni?
Last Km of Stage 4 (2013/vuelta-al-pais-vasco)
#12133
Írta 2013. április 05. - 06:29
na igen. azért az idõ megválaszolt néhány kérdést. pl.: az alu vázak is lehetnek tartósak. szerintem amit linkeltem kastle bringa még biztos kibírna néhány évet. az alkatrészei biztos. azért azt megjegyezném,h a hátsó agya az athena. szóval arra sem lenne gond néhány évig. nekem vannak itthon ilyen 1 forgáspontos fékeim,és nem annyira rosszak. jó fékbetétekkel meg van a fékereje.
#12134
Írta 2013. április 04. - 21:51
Rosszul tervezett vázaknál vagy rosszul behúzott csapággyal lehet gond, de egy normális váznál kizárt, lásd cannondale legtartósabb vázai.
Milyen vázad van?
aluminium
#12135
Írta 2013. április 04. - 21:17
Rosszul tervezett vázaknál vagy rosszul behúzott csapággyal lehet gond, de egy normális váznál kizárt, lásd cannondale legtartósabb vázai.nekem jó ötlet,hegesztés mellett még nem repedt el, volt hogy napokig repedt vázzal jártam(nem 20-30km/h-val), viszont csak olyat érdemes venni aminek integrált kormánycsapágya van,a régi beütõs csapágycsészés homlokcsõ a nagyon gyenge pontjuk. aluminium villát sem használnék(nem a komfort miatt) amit még észre vettem az az oxidácio,kivülrõl nem látni mert takarja a festés, de belül nagyon oxidálodnak(fõleg az agyon ötvözött csõvek)
Milyen vázad van?
A sebesség mindent megold.
#12136
Írta 2013. április 04. - 20:35
integrált kormánycsapágyas megoldást acélvázhoz is használják?
már Fausto Coppi-nak is volt ilyen jellegû bianchi-ja
#12137
Írta 2013. április 04. - 18:56
#12138
Írta 2013. április 04. - 18:37
Biztos jó ötlet az alut javíttatni? Gyengül a hegesztés mellett, feszültség lesz benne. Elég kellemetlen lenne, ha letörne a fejcsõ egy kátyúban.
nekem jó ötlet,hegesztés mellett még nem repedt el, volt hogy napokig repedt vázzal jártam(nem 20-30km/h-val), viszont csak olyat érdemes venni aminek integrált kormánycsapágya van,a régi beütõs csapágycsészés homlokcsõ a nagyon gyenge pontjuk. aluminium villát sem használnék(nem a komfort miatt) amit még észre vettem az az oxidácio,kivülrõl nem látni mert takarja a festés, de belül nagyon oxidálodnak(fõleg az agyon ötvözött csõvek)
#12139
Írta 2013. április 04. - 16:46
sokáig,ha elreped valahol meg kell javittani
amin tekerek az is már vagy 5 helyen van javitva, amitõl tartok az a majdnem 20 éves alukormány, na ha ez maradna a kezemben akkor már lehet hogy megijednék.
Biztos jó ötlet az alut javíttatni? Gyengül a hegesztés mellett, feszültség lesz benne. Elég kellemetlen lenne, ha letörne a fejcsõ egy kátyúban.
A sebesség mindent megold.
#12140
Írta 2013. április 04. - 16:26
nem tudom egy also hangon 10 eves aluminium vazzal mennyire lehet meg hosszu tavra tervezni... a magyar utak szerintem hamar kihozzak belole a gyenge pontjait. Amugy szep, meg jo cuccok vannak rajta (akinek kenyelmes ez a fajta fvk.)
sokáig,ha elreped valahol meg kell javittani

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






