Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#10441
Írta 2013. október 13. - 11:00

#10442
Írta 2013. október 12. - 23:12

Régóta terveztem már egy ilyen tekerést. Mivel a pihenõmet töltöm, és nem volt megszabva, mit menjek, csináltam egy ilyen "ahol általában edzek" ride-ot. Jó sok lett, de jó tempósan mentem. Sõt, tegnap megdöntötte CserGé az életem eddigi legrosszabb edzésén produkált HHH-rekordomat, így kb. 120 kili után mentem egy nyelet Fenyõgyöngyéig.

A Citadellát meg a János-hegyet már nem nyomtam meg, hogy azért haza is tudjak jönni.

#10443
Írta 2013. október 12. - 10:17

#10444
Írta 2013. október 12. - 08:51


My steel road custom frame - London Fixed-gear and Single-speed
Azért ez se. Semmi.
1980 Gazelle (64cm) with 90s Campagnolo Athena groupset. Possible tourer. - London Fixed-gear and Single-speed
ezekbõl meg ha megkaphatnám a villát, meg lenne oldva az aheadre való átállás kérdése : )
#10445
Írta 2013. október 11. - 15:13

Sok ezer boldog gondtalan kilométert kívánok Lacinak!
Zek.
A morcos.
#10446
Írta 2013. október 11. - 11:35

Campagnolo Chorus Carbon 8 Speed Ergopower Manettes Shifters Leviers | eBay
most vettem, de nincs rá szükségem. Szerencsére ennyiért bármikor el lehet passszolni.
jut eszembe.. 8as shimano fékváltókarom nincs. Volt egy 2800 ftért vásárolt rx-100, de azon túladtam, amik meg fényképezve voltak, az egy ismerõsnél van elfekvõben, általában mindig csak szettben, vagy bringával együtt kínálja eladásra a cuccokat.
de ez a 8as campy fékváltókar már megint kifogott rajtam.. Már túl is adtam rajtuk, bármennyire szépek, kívánatosak és olcsók, másnak kellet, nekem nem.
Ami viszont kifejezetten érdekelne: láttam régi csúcsos fejû kampa fékváltókarra ráhúzott kerekített hüdit.. Lehetséges-e hogy ha a fékváltókar-testbõl azt a kiálló részt levágja valaki, rámenjen a második generációs gummi?
CAMPAGNOLO VELOCE 8 SPEED MINI GROUPSET IN GOOD CONDITION | eBay
itt ugyanis pontosan ez történt. Eléggé erõltetettnek látszik a gumi illeszkedése, de hát a 2nd genes gumik féláron vannak a csúcsosokhoz képest, nomeg sok-sok színben (hüdz).
Elsõsorban olyat kérdeznék, akinek van mindkét változatból, hogy mennyrie "csereszavatosak" a gumik.. Nekem sajna csak az elsõ fajta csúcsos fejûbõl van meg a mostani aszimmetrikus-magas dizájnosból.

#10447
Írta 2013. október 10. - 19:38

egyébként nem csak az olasz vázkészítõk szeretnek kamuzni a tömegadatokról, de úgy nézem a csõgyártómogul, a columbus is.
az elõbb linkeltem a részletes oldalukat, de nézzük az eggyel feljebb álló Life csõszettet: Columbus Tubi
1150 grammra írja a tömeget, ami természetesen a muffok , fékhidak, kulacscsavarok, konzolok , középcsapágyház nélkül értendõ
ha a választható átmérõjû csövek közül a legnehezebbeket vesszük, akkor is: 1280 gr az alap csõszett
viszont ha ez alapján adjuk össze a dolgokat (és inkább hiszek nekik) Merényi Bel Canto Pista kerékpárteszt ugyanazok a Life csövek sokkal nehezebbek lesznek hirtelen, az alap csõszett olyan 1500 grammra jön ki
Campagnolo Chorus Carbon 8 Speed Ergopower Manettes Shifters Leviers | eBay
most vettem, de nincs rá szükségem. Szerencsére ennyiért bármikor el lehet passszolni.
#10448
Írta 2013. október 10. - 12:48

az elõbb linkeltem a részletes oldalukat, de nézzük az eggyel feljebb álló Life csõszettet: Columbus Tubi
1150 grammra írja a tömeget, ami természetesen a muffok , fékhidak, kulacscsavarok, konzolok , középcsapágyház nélkül értendõ
ha a választható átmérõjû csövek közül a legnehezebbeket vesszük, akkor is: 1280 gr az alap csõszett
viszont ha ez alapján adjuk össze a dolgokat (és inkább hiszek nekik) Merényi Bel Canto Pista kerékpárteszt ugyanazok a Life csövek sokkal nehezebbek lesznek hirtelen, az alap csõszett olyan 1500 grammra jön ki
#10449
Írta 2013. október 10. - 11:56

mit jelent hogy lepucolt váz? le van marva a festék? képen nem látszik. egyébként teljesen rendben van az SL, így valamivel 2 kg alatt. az utód sem sokkal könnyebb Columbus Tubi
Öö igen, festék nélkül. Festéssel hízott 47 grammot, matricát még nem kapott. Egy Baschin váz, elvileg Daccordiékhoz van valami kapcsolatuk, elég igényes kis "ötágú csillagos" gravírok fékhídon, muffokon.
Érdekességképp egy Tange Champion No.1 csöves Koga váz 2300 gramm fölött van.
Tudtak csövezni a taliánok, annyi szent.
Általában amúgy nem szeretem az újrafényezést, újrafestést, de néha sajnos jobb. Téli gépnek meg a szinter is megteszi, cukormáz-jelleg, de erõs és olcsó. Kb. 5ezerbõl megvan egy alap-homokfúvás-szinterezés-lakkozás, ha nem kell új doboz festéket bontani. Jó vastag, mint a karamell.
#10450
Írta 2013. október 10. - 11:33

#10451
Írta 2013. október 10. - 10:18

[quote name='Vejnecske'][quote name='MakaiMark']
tricolor fékváltókar.. mérlegen ugyan annyit nyom, mint az rx-100 v pezsgõ 105, 516 gramm párban. orrnehéz.
lepucolt columbus sl csöves váz.. 59-s
Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül
rx 100 szett:
Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül
i
#10452
Írta 2013. október 10. - 08:17

mekkora a bassod vázának a tömege, vejnecske? Lemérnéd ha megkérlek?[/QUOTE]
Nincs mérlegem. Nincs 10es imbuszom (így a hajtókart nem tudnám leszedni). Nincs türelmem. Meg, ez egy 58-as (ct már 60) váz. VISZONT, lemértem Néked egy szétszerelt Columbus Cromor csöves Olmot, ami elvileg ugyanolyan csövekbõl áll, mint a Coral.
2222 grammocska, 60as méretben. A Coral meg menetkészen pedálokkal-kulacstartókkal-nyeregtáskával 10.5 kg körül van. (a kerékszett tömegét ne kérdezd.. a hátsó agy gyorszárral fél kiló fölött van, a felnik meg egyenként félkilósak..) A Rézpina viszont kisebb váz, könnyebb is, meg persze szép, szépséges, jó. Én nem gondolkoznék sokáig a helyedben rajta, mert elviszik..
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
a háttérben egyenes velvárt villa CK kormánycsapiiival

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
városi veretõgép, vegyesen pezsgõ 105 fékek, tricolor hátsó váltó, ultegra 6500ös agyak, xt fékváltókar, és egy 64-es Trek acélvázból kimentett True Temper RC2 csöves villa aheadesként használva (annyira hosszú volt a villanyak...)
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
golden arrow generációk
http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg
Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül
oria gm0.0 csöves kotter váz, bordás csövek, 2100 gramm alatti tömeg 59-es méretben..
Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül
tricolor fékek 1 és 2 forgáspontosban is..
Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül
tricolor fékváltókar.. mérlegen ugyan annyit nyom, mint az rx-100 v pezsgõ 105, 516 gramm párban. orrnehéz.
lepucolt columbus sl csöves váz.. 59-s
Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül
rx 100 szett:
Képfeltöltés.hu - korlátlan ingyen tárhely képeidnek, regisztráció nélkül
igénytelen, szép, a felületkezelésen kívül semmiben sem tér el a 105 pezsgõtõl..
van még pár szemét kép, méricskélés.. de a tricolor-pezsgõ-rx100 kétforgáspontos fékek brutálmód túlépítettek.. 415 grammra mérlegeltek, azért az vicc.
Az olmo váz megépült 6500ös szettel, tricolor fékváltókarral, meg CK aheades kormánycsapival. Tele a bazár-garázs. Azt hiszem.
bevallom, egy hosszú nyakú villát én is el bírnék viselni.. ahead csapággyal meg szûkítõvel elhasználnám a mostani pipaszár rendszer helyett.
na, de visszakanyarodva.. a razesa kiváló vétel. a váz tömege 2.1-2.2 kg körül lehet, menetkészen meg amit írt Zeke, teljesen reális. Nála is a felnik meg a fékváltókar dobja meg a tömeget (a tricolor fékváltókar tömegét írtam, 516 gramm, a campy8asok 470 krül vannak, a felnijeink meg fél kilót ostromolják) de ha engem kérdezel: jobb egy orrnehéz bicajon a kormányról váltani, mint egy könnyebben az alsócsõre nyúlkálni.
#10453
Írta 2013. október 10. - 07:39

ott van rajta a vázmatrica, de szerintem cromor lesz

meg lennék lepve, ha 1 hét múlva még mindig Nálad lenne a bringa..[/QUOTE]
mekkora a bassod vázának a tömege, vejnecske? Lemérnéd ha megkérlek?
#10454
Írta 2013. október 09. - 20:25

#10455
Írta 2013. október 09. - 20:06

Zeke,milyen magas embernek van beállitva a nyereg?[/QUOTE]
70,5cm-en kellett nekem használni , az alpinbike-nál állíttattam anno pontosra (70,3 kellett az akkori cipõmmel).
175cm vagyok. A nyeregcsõben még van állítási lehetõség kifelé és befelé is.
A morcos.
#10456
Írta 2013. október 09. - 19:54

A váz natúr tömegét nem tudom sajnos megmondani , gondolom az ekkoriban átlagos acélváz értéket hozza. A teljes bringa tömege (2 bandázzsal , kulacstartóval , km órával és shim520as spd-vel) 10,4kg , ha jól emlékszem.[/QUOTE]
Zeke,milyen magas embernek van beállitva a nyereg?
#10457
Írta 2013. október 09. - 19:47

A váz natúr tömegét nem tudom sajnos megmondani , gondolom az ekkoriban átlagos acélváz értéket hozza. A teljes bringa tömege (2 bandázzsal , kulacstartóval , km órával és shim520as spd-vel) 10,4kg , ha jól emlékszem.[/QUOTE]
ott van rajta a vázmatrica, de szerintem cromor lesz

meg lennék lepve, ha 1 hét múlva még mindig Nálad lenne a bringa..
#10458
Írta 2013. október 09. - 19:32

A felsõcsõ hossza 535mm , nyeregvázcsõ 540mm , stucni 90mm.
Szia!
Én kerestem 53-as bicót, így amit épp te hirdetsz az is nagyon érdekelne. A többiek itt azt mondják nagyon jó bicó és hiszek is nekeik, de megkérdezhetem kb mennyit nyom csak a váz?[/QUOTE]
A váz natúr tömegét nem tudom sajnos megmondani , gondolom az ekkoriban átlagos acélváz értéket hozza. A teljes bringa tömege (2 bandázzsal , kulacstartóval , km órával és shim520as spd-vel) 10,4kg , ha jól emlékszem.
A morcos.
#10459
Írta 2013. október 09. - 18:32

A felsõcsõ hossza 535mm , nyeregvázcsõ 540mm , stucni 90mm.
Szia!
Én kerestem 53-as bicót, így amit épp te hirdetsz az is nagyon érdekelne. A többiek itt azt mondják nagyon jó bicó és hiszek is nekeik, de megkérdezhetem kb mennyit nyom csak a váz?
#10460
Írta 2013. október 09. - 17:09

Én hirdettem akkor is , de aki fixre jelentkezett , hogy elviszi a következõ héten (ekkor levettem a hirdetést) azt utána elérni sem lehetett... nem akartam még1x feltenni mert elvitték amit kiszemeltem.
A felsõcsõ hossza 535mm , nyeregvázcsõ 540mm , stucni 90mm.
Nem nagyon értek az ebayhez, a másik meg nem tudom mi amit írtál.
Amúgy szerintem arányaiban az 53-56-os méretû országútik a legszebbek. A kisebb vázméretek nagyon beülnek a kerekek közé , a nagyobb vázméretekhez mérten meg picinek tûnnek a kerekek. De persze ez csak szubjektív.
ha valaki velem egyalkat lenne, és keres ütõvágógépet:
Országúti kerékpár (Koga Miyata Gran Winner) XVII. kerület ? apród.hu
szerintem azért 60as méretig egész arányosnak néznek ki 28as kerékkel a masinák, de ezt csak azért mondom, mert nagyon kicsin meg nem érzem jól magam
