http://www.festka.com/en/ Jé. Még egy cseh márka : ) Ráadásul változatos vázanyagokból dolgoznak, nem látok alumíniumot.
nem éppen vadheteró a színvilág http://www.cyclelove...pin-London7.jpg
http://www.festka.com/en/ Jé. Még egy cseh márka : ) Ráadásul változatos vázanyagokból dolgoznak, nem látok alumíniumot.
nem éppen vadheteró a színvilág http://www.cyclelove...pin-London7.jpg
http://www.festka.com/en/ Jé. Még egy cseh márka : ) Ráadásul változatos vázanyagokból dolgoznak, nem látok alumíniumot.
Az ülés pozicióját jól beállítottam, ennek ellenére azt veszem észre, hogy mindig a hegyén ülők akkor a stucnit kellene rövidítenem?
lehet,de az is lehet hogy széles a nyereg(ilyenkor előre csuszol mert ott keskenyebb) meg van olyan is hogy beállitod az előirásnak megfelelően, de a stilusod miatt előre vagy hátrébb lenne jó. Ha alsó fogásban "röviden" fogod a kormányt és akkor is előre csuszol akkor a nyereg van hátul.
Hát, a kerékszett.
Nekem sajna úgy áll össze, hogy campa athena 8s agyszett (kb. 730 gramm párban gyári gyorszárral) campa mexico 68 felnik (486 gramm gyári adat) meg N betűvel jelzett küllők, amikről félholdnyi fogalmam sincs, milyenek (kissé a középső szecció véknyabb, mert a "küllőprizma" mindig lecsúszik a szélső 2mm-es részre, meg ujjal érezni a változást).
Könnyíteni a kerékszetten max. úgy lehetne, hogy szerezni valami jó olcsó könnyű felnit, meg 2-1.5-2 küllőket (72 darabot.. ).
De feleslegesnek tartom előre a 36 küllőt, sőt, hátra is. 32-28 lenne egy sweetspot számomra. De 8-as campa agyszettet szerezni rémálom, meg horror.
Legracionálisabb megoldás egy Mavic Aksium v hasonló mavic kerékszett, ami több előnnyel jár:
-a rotorra gond nélkül rámegy a 8as sor, s a mavic mellékel a kerékszettjeihez záróanyát! (a campa rotoros kerékszettekhez kapsz záróanyát, az fix.)
-a kazettatest acél, így nem lesz gond elvileg a 8-as sorral sem.
-mivel a rotor 9-10-11s, így később a gép kerékcsere nélkül fejleszthető 10-11s rendszerre
ha nagyon elragadtatom magam, és nagyon elegem lesz a 2.1kg körüli kerékszettből, akkor lehet, leakasztok egy használt aksiumot záróanyával, aztán megy eladásra a mostani kerékszett, később meg simán lehet a 8-as alkatrészeket cserélgetni (tkp. csak a hátsó váltót és fékváltókart kell majd, a hajtókar így is 10s rendszerhez való
)
Papír és pofázás, tényleges cselekedet nélkül, ez legalább ingyen van, ha az időt nem számítom x D
Az ülés pozicióját jól beállítottam, ennek ellenére azt veszem észre, hogy mindig a hegyén ülők akkor a stucnit kellene rövidítenem?
szóval összeállt az új projektem. erről lenne szó:
colnago c 40-es váz,villa. 10-es campa record. megyek majd ma kipróbálni.az építés nem volt olyan könnyű néha,mert itt-ott egyedi méretek vannak. pl.: 28-as nyeregcső illene bele. én üdítős dobozzal oldottam meg,mert nem akartam venni újat. hézagolót is vehettem volna,de ezt sem akartam. a rose honlapján egyébként meg lehet rendelni. a másik gond a nyeregcső bilincs belső átmérője volt. ez 33 mm. 31,8-as lett felesztergálva erre a méretre. kormánycsapággyal vettem. az félig megmaradt. az alsó része tökéletes állapotú stronglight delta. ezt benne hagytam. a felsőt fsa duron-ra cseréltem,mert volt itthon elfekvőben,és az eredeti törött volt. nem akartam sokat költeni,meg variálni a dolgokkal,mert nagyon valószínű,h a vázat,és a villát továbbadom,v cserélem. belefért a keretembe,és ki szerettem volna próbálni egy ilyen vázat még ebben az életemben. akkor nem adnám el,ha kicsit kisebb lenne a váz. a felső cső hossza 535 mm. ez csak 5 mm-el hosszabb a régebbi,megszokott vázamtól,de meredekebb is a homlokcsöve. így,ha belövöm a nyerget,akkor 15 mm-el messzebb van a kormányom. ez így kicsit sok. persze cserélhetnék stucnit is,de ez most nem játszik. van még néhány érdekesség azért: nem nagyon tudom belőni a váz méretét,mert ez a felső cső hossz középtől-középig mérve az 52,és 53 as vázak közé esik. van régi colnago katalógusom. ez a váz is benne van,de nem ilyen méretekkel. a másik dolog amiért nem igazán jön össze ez a méret megadás,az az ülő cső hossza. ha a tetejéig mérem,akkor 55 cm-re jön ki. ha középtől-középig mérem,akkor sem igazán jön ki az 53-as méret. kicsit gyanakszom arra,h méretre készült vlkinek régen. a régi katalógus szerint ez a váz 54-es méretben 1 kg. a 90-es évek elején ez nagyon jónak számított. én megmértem,de nekem 1300 gramm körüli érték lett.
sztem kicsit benézték a mérleg nyelvét.
amúgy kb 8 kg-ra jött ki a bicó tömege órával,kulacstartóval,pedállal.
na kb ennyi.
azért ez a 8 kg nem pontos mérleggel lett lemérve. csak simán magamhoz vettem a bicajt,mikor ráálltam a mezei mérlegünkre. szóval kb ennyi. lehet mondani mindent az olaszokra,h túl csicsás a festés meg hasonlók,de szombaton mentem vele 1 órácskát,és az elejét nagyon jól eltalálták. nagyon szép egyenes futása van. persze ez az 1 óra nem sokra elég. belefutottam már néhány vázba aminél beleér a cipő orra az első kerékbe,de itt nincs ilyen. az ilyen apróságok miatt nem tartom jónak azokat a vázakat amikből csak néhány vázméret van,és a szögeik megegyeznek az összes méretnek. ha kisebb lenne tényleg nirvána lenne a gép. a villája 670 gramm. ezt nem írtam le még. ezt viszont rendes digitális mérleggel mértem. na igen. a kerekek tényleg elég könnyűek a hagyományos kerekek közt.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Fantasztikusan néz ki
Amúgy ez a 28mm nyeregcsőméret érdekes, mert a legtöbb webshop, ahol forgalmaznak szűkítőt, tartana készleten, de mindig "out of stock". Túl sokan építenek Colnagokat. : )
Ha eladó lesz, nagyon jól fog járni vele valaki. HA.
Ha 1.3 kg a váz, a villa is acél menetes, akkor a 8kg nagyon jó tömeg a masinától, és a Record szettet, valamint az Open pro-record-DT revo hármast dicséri. Mert gondolom, a kerékszett abból a hármasból áll össze ![]()
_A: én úgy állítanám be, hogy két fokozatra. Nincs nagy szükség a trimmelésre, s szerintem könnyebben fog menni, nem lesz gond a láncleeséssel. A bowdenházat honnan szerezted?
S mennyiért? vagy ez a sztenderd 300ft per méter ház, amit bármelyik boltban beszerzek? ![]()
btw?
csőforma, festés.. de ez egy hattyú, nem Colnago.. Vagy matricázgatunk? : )
Vejnecske módosította - 2014. január 27. - 08:32
c40
szép a vas, azaz a szén :-)
gondolom ebben a frankó időben nem rögtön egy 150-es körrel nyitsz, szóval a hosszútávú kényelem összehasonlítása az acéllal majd később :-)
szóval összeállt az új projektem. erről lenne szó:
na kb ennyi.
Gyönyörű!
szóval összeállt az új projektem. erről lenne szó:
donciccio módosította - 2014. január 25. - 10:11
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Sziasztok!
Kezd alakot ölteni a gép: (https://fbcdn-sphoto...1ecafa0e25c28be)
Mire leesik a hó már el is fog készülni..
170mm-es lett végül a kar, 47es a váz, 90mm-es stucni, 36cm-es a kormány.
Annyi még a gikszer, hogy tripla fékváltókar a balos (rsx szeria st-417) és a két használati lehetőség közül a kevésbé üzembiztos módszer lett alkalmazva. Mert nem el van kötve egy fokozat és két diszkrét szélsőérték van és nincs trim, hanem él mind a három, és be van elviekben szabályozva az alsó és a felső holtpont. Sajnos nem sikerült pontosan és leesik a lánc néha... Az elképzelés szerint a középső fokozat ad egy kvázi trim funkciót, kicsit húzom a szám, de egyelőre ez van.
Mi a véleményetek, melyik a jobb? üzembziztosság és letiltott fokozatok a nagyobb átlók esetén, vagy bizonytalan működés, de minden fokozat elérhető minden első lánctányérról?
Sziasztok!
Van köztetek olyan, aki budapesti, és tud szingót javítani? Egy kb. 7mm-es vágást szeretnék javíttatni egy Continental Gatorskin szingón. Oldalt található, nem a futó felületen. Tud esetleg nekem valaki ilyen egyént ajánlani? Természetesen fizetek értek!
Erről lenne szó, remélem lehet rendesen látni.
https://dl.dropboxus...422/photo_1.jpg
esfrost módosította - 2014. január 24. - 18:54
a c record után ezt a szett tetszik a legjobban: http://campybike.com...loCatalogue.pdf főleg az agyak érdekesek. már alu kazettás,és megegyezik a mai kazettákkal. még nem alu tengelyes,hanem titán. ha c record hajtóműre cserélné az ember a szettben lévőt,akkor könnyen összetéveszthetné vlki egy 93-94 körüli szettel. 9 fokozata van,de még az első generációs ergopower.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Dicsak nicsak.
Chorus 2008, 10 sebességes inkarnáció utolsó éve:
Golyóscsapágyas, rejtett forgáspontcsavaros szkeleton fékszett (a'la record)
Chorus 2009, 11s:
Csapágyazás nélküli, nem rejtett forgáspontcsavaros fékszett (vagyis Centaur szkeleton..
)
Miért műveli ezt a campa? Ugyebár arról többször volt szó, hogy a Chorus alatti szetteket mennyire "lefokozta" az elmúlt években, de valahogy a nagyokról sosem esik szó, pedig ott is volt rá példa.
Gondolom, a chorus fékszett árra nem csökkent : )
a chorus azért csúszott lejjebb a ranglétrán 1et,mert 2009-ben megjelent megint a super record.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Dicsak nicsak.
Chorus 2008, 10 sebességes inkarnáció utolsó éve:
Golyóscsapágyas, rejtett forgáspontcsavaros szkeleton fékszett (a'la record)
Chorus 2009, 11s:
Csapágyazás nélküli, nem rejtett forgáspontcsavaros fékszett (vagyis Centaur szkeleton..
)
Miért műveli ezt a campa? Ugyebár arról többször volt szó, hogy a Chorus alatti szetteket mennyire "lefokozta" az elmúlt években, de valahogy a nagyokról sosem esik szó, pedig ott is volt rá példa.
Gondolom, a chorus fékszett árra nem csökkent : )
Biztosan nem lesz ilyen gondom, hogy ilyen váz miatt kelljen aggódnom :-) De azért kinek higgyek, a grammok tekintetében?
http://epictrain.me/...ommasini-tecno/
vagy a hivatalos verziónak?
Emlékezzünk meg arról a pillanatról, mikor a férj hazaérve rajtakapja a feleségét, s utóbbi így reagál:
"Drágám, kinek hiszel? Nekem, vagy a saját szemednek?"
Volt nevesebb vázam is és nevesebbre is vágytam lecserélni,de Merida lett a végén,erre futotta.Azóta sem bánom,remek élményeket nyújt ez is és valahogy nem is vágyok már nevesebbre. ![]()
Pedig épp most nyertek World-Tour versenyen szakaszt vele.
valószinű hogy nem az én méreteimmel rendelkező versenyző nyert vele
egyébként akinek jó, az vegye meg.Arra meg hogy mivel lehet nyerni jó példa egy régi monti verseny amit egy váltónélküli női bringával nyert meg egy csávó ![]()
általában amit ajánlanak az jó(nálam ez alól kivétel a merida)
Pedig épp most nyertek World-Tour versenyen szakaszt vele.