Nem értem. Monti versenyeken, maratonokon miért nem látni ilyeneket tucatjával ? Csak az országútisokkal történnek ilyen borzalmak.
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#941
Írta 2019. június 03. - 16:49
#942
Írta 2019. június 03. - 08:07
ezzel a megállapítással csak az a gond,h a tárcsafékek előtt nem nagyon láttam hasonló sérüléseket.
nem volt twitter, meg fészbúk
- Kisherceg, petter78 és Feri84 kedveli ezt
#943
Írta 2019. június 03. - 07:18
Sot, a lanckerek is vag. De a sor sem kellemes, es a befordult kormany sem a gyomorszajban
ezzel a megállapítással csak az a gond,h a tárcsafékek előtt nem nagyon láttam hasonló sérüléseket.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#944
Írta 2019. június 03. - 07:08
#945
Írta 2019. június 03. - 02:38
- gren_tamas és donciccio kedveli ezt
#946
Írta 2019. június 03. - 02:29
Na ezt nem tudtam, hogy latex belsok kozott is van kulonbseg. Nekem persze Michelin van, mast nem is probaltam. Van egy Vittoria Corsa Speed szingom, abban nem tudom mi van, de az meg gyorsabban ereszt. De hat annak csak max 2 orat kell birnia.
#947
Írta 2019. június 03. - 00:47
Köszi a tubeless infókat!
3.5 év után megfordult a fejemben, ha már ilyen régen tubeless szettem van a régi cajgán és most az újon is tubeless a kerék, egyiken megpróbálhatnám.
Dante már vagy 2 éve tubeless-el nyomja az országútiján. Emlékeim szerint 28mm-es gumival. (Schwalbe One van neki úgy emlékszem) Ő szereti, nem ereszt neki.
#948
Írta 2019. június 02. - 20:48
25-ös külső van az újon, GP4000 II. 28-as még elférne a vázban, nagyobb már nem. Schwalbe Pro One-ból a 25-ös 70kg-ra súlylimites, 28-as 75-re. Versenysúlyom ~73 egyébként, szóval itt is határeset vagyok azért.
Nem zavar engem sem. Vittoria Latex 25/28-as belsőket használok, Michlein talán kissé gyorsabban enged a nyomásból; neked utóbbi lehet gondolom. (?)
az a 70-75kg szvsz per gumi tehat 140-150kg (jo, 40-60% sulyeloszlassal ~120-125kg). meg hizhatsz kicsit.
arn módosította - 2019. június 02. - 20:52
#949
Írta 2019. június 02. - 17:24
Hanyas gumit hasznalsz? Ugyan nem sima orszagutin, hanem CX mindenesen (teli orszaguti, tura, gravel stb.) 33-as semislick gumit gond nelkul hasznalom tubeless (DT Swiss R470-es felnik), de csak kb. 3,2-3,4 baron (73 kilosan). Ha elfer egy 32-es gumi a vazban, akkor nem aggodnek. Nyilvan magasabb nyomason egy 25-os mas teszta
25-ös külső van az újon, GP4000 II. 28-as még elférne a vázban, nagyobb már nem. Schwalbe Pro One-ból a 25-ös 70kg-ra súlylimites, 28-as 75-re. Versenysúlyom ~73 egyébként, szóval itt is határeset vagyok azért.
3 naponta? Nekem mindennap kell, de feloltozni is mindennap kell, szoval en nem erzem ezt tehernek.
Nem zavar engem sem. Vittoria Latex 25/28-as belsőket használok, Michlein talán kissé gyorsabban enged a nyomásból; neked utóbbi lehet gondolom. (?)
#950
Írta 2019. június 02. - 12:25
28-30as meret alatt szerintem nincs ertelme a tubelessnek.
#951
Írta 2019. június 02. - 11:20
3 naponta? Nekem mindennap kell, de feloltozni is mindennap kell, szoval en nem erzem ezt tehernek.
#952
Írta 2019. június 02. - 11:03
Köszi a tubeless infókat!
3.5 év után megfordult a fejemben, ha már ilyen régen tubeless szettem van a régi cajgán és most az újon is tubeless a kerék, egyiken megpróbálhatnám. A nagy nyomás miatt idegenkedem tőle részben. Másrészt segítettem már road tubeless installnál, piszok nehéz volt a felniperem alá bedurrantani a külső peremét. Ezen túl, ahogy 1.5-2 bar körülre esett a nyomás, kiugrott (Hunt szett).
A bajom az, hogy a road defekteket akkor szoktam észrevenni, mikor már szinte felnin megyek. Namost, tublelessnél ez nálam már az a kategória, hogy lefordul a külső.
Szóval, inkább hagyom a fenébe és fújom 3-naponta a latex belsőket!
Hanyas gumit hasznalsz? Ugyan nem sima orszagutin, hanem CX mindenesen (teli orszaguti, tura, gravel stb.) 33-as semislick gumit gond nelkul hasznalom tubeless (DT Swiss R470-es felnik), de csak kb. 3,2-3,4 baron (73 kilosan). Ha elfer egy 32-es gumi a vazban, akkor nem aggodnek. Nyilvan magasabb nyomason egy 25-os mas teszta
steveadorjan módosította - 2019. június 02. - 11:03
#953
Írta 2019. június 02. - 10:26
Köszi a tubeless infókat!
3.5 év után megfordult a fejemben, ha már ilyen régen tubeless szettem van a régi cajgán és most az újon is tubeless a kerék, egyiken megpróbálhatnám. A nagy nyomás miatt idegenkedem tőle részben. Másrészt segítettem már road tubeless installnál, piszok nehéz volt a felniperem alá bedurrantani a külső peremét. Ezen túl, ahogy 1.5-2 bar körülre esett a nyomás, kiugrott (Hunt szett).
A bajom az, hogy a road defekteket akkor szoktam észrevenni, mikor már szinte felnin megyek. Namost, tublelessnél ez nálam már az a kategória, hogy lefordul a külső.
Szóval, inkább hagyom a fenébe és fújom 3-naponta a latex belsőket!
- donciccio kedveli ezt
#954
Írta 2019. június 02. - 09:23
egész korrektül néz ki ez az egybe ruha. az ára.... nos ezt nem tudom. nem nagyon nézem ezeknek az árát. lehet,h ennyi pl a wiggle-n is.
https://www.decathlo...id_8515443.html
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#955
Írta 2019. június 02. - 09:20
feltűnően sok volt a váltó hiba eddig az olasz körön.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#956
Írta 2019. június 02. - 01:18
- donciccio kedveli ezt
#957
Írta 2019. június 01. - 15:44
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#958
Írta 2019. május 31. - 23:12
Beloki óta nem
Mar hogyne. Beloki 16 eve volt, azota eset problema volt, pl. az elso karbon peremesek tulmelegedtek es bamm...
Meg ilyenek.
De nem azert, mert tubeless.
#959
Írta 2019. május 31. - 21:00
Országúti kerék + tubeless téma.
Hallottatok olyan esetekről, hogy 'lerobbant' a külső a felniről vagy egyéb problémákról esetleg?
Beloki óta nem
#960
Írta 2019. május 31. - 20:47
Országúti kerék + tubeless téma.
Hallottatok olyan esetekről, hogy 'lerobbant' a külső a felniről vagy egyéb problémákról esetleg?
Igen
A sebesség mindent megold.