bírom ave videóit, csak ez a lakossági techno ne lenne az elején
LukHash a legjobb! Nem tudom ez milyen mufajnak szamit, nem hallgatok ilyen zenet, de intronak tokeletes, pont jo a hossza.
bírom ave videóit, csak ez a lakossági techno ne lenne az elején
LukHash a legjobb! Nem tudom ez milyen mufajnak szamit, nem hallgatok ilyen zenet, de intronak tokeletes, pont jo a hossza.
Vasarnap lesz a masters OB Kincsesbanyan.
Hatha valakinek kedvet hoz hozza a tavalyi verseny videoja, ma vegeztem vele. 20 perc, kommentalva.
https://www.youtube....h?v=yFEW53hFYyk
nem rossz bolt, de kér hogy az igazi márkák - merida, sram - nem kaptak helyet a sok ócskaság között
múzeum,és bolt egyben. összeraknak egy csomó bringát használatra. van,h modern alkatrészekkel,van,h régiekkel, leginkább campával.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Az oké hogy Tokió de sok Shimano cuccot nem látni a boltban. Izé..a múzeumban. :-))
https://www.youtube....h?v=yFEW53hFYyk
nem rossz bolt, de kér hogy az igazi márkák - merida, sram - nem kaptak helyet a sok ócskaság között
muzeum.
https://www.youtube....h?v=yFEW53hFYyk
nem rossz bolt, de kér hogy az igazi márkák - merida, sram - nem kaptak helyet a sok ócskaság között
https://www.youtube....h?v=ekOsNl0YqZE
páran érdekes pózban tekertek de hatékony volt a matek az autóúton (nem sok kanyarral)
En nagyon orulok a sikereinek! Hajra János! ProBikeKit vagy mi is volt a juzerneve meg a regi forumon?
Ha minden igaz, Pelikan Jani a V4-en elkepesztot ment a tegnapi 2. helye utan es nyert ma! Wow!
Ime, a log itt: https://www.strava.c...ties/2551068335
Reméljük ezzel végre összeszedi magát, meg kap valahová rendes szerződést.
A sebesség mindent megold.
Ha minden igaz, Pelikan Jani a V4-en elkepesztot ment a tegnapi 2. helye utan es nyert ma! Wow!
Ime, a log itt: https://www.strava.c...ties/2551068335
De mi szukseg ezekre a tekerocsavarokra?
Az elso allitocsavart meg megertem, mert a regi valtoknal nem volt lehetoseg pontos beallitasra. De a hatso mindig is allithato volt tudtommal.
Menet kozben meg miert kellene tekergetni? Verseny kozben kerekcsere utan regen talan kellett?
En mondjuk az elsot is ugy csinaltam meg a LOOK-on, hogy nem volt finomallito. Igaz, eleg idoigenyes volt megcsinalni pontosra.
Azota egyebkent mar van rajta inline allito, bowdencsere utan egyszerubbnek tunt, mint tokolni.
A 9100-en a valto maga allithato, igy az S5-on nincs semmilyen tekerom.
Egyszer egy versenyen kezdett kiszálasodni a hátsóváltó bowdenem a fékváltó kimenetnél, szorult a házban. Ezt persze csak otthon tudtam meg mikor szétszedtem. Menet közben csak annyi volt, hogy nem vált pontosan, állandóan kerregett. Na akkor végig állítgattam menet közben. Valóban lehet élni nélküle, de akkor hasznos volt
De mi szukseg ezekre a tekerocsavarokra?
Az elso allitocsavart meg megertem, mert a regi valtoknal nem volt lehetoseg pontos beallitasra. De a hatso mindig is allithato volt tudtommal.
Menet kozben meg miert kellene tekergetni? Verseny kozben kerekcsere utan regen talan kellett?
En mondjuk az elsot is ugy csinaltam meg a LOOK-on, hogy nem volt finomallito. Igaz, eleg idoigenyes volt megcsinalni pontosra.
Azota egyebkent mar van rajta inline allito, bowdencsere utan egyszerubbnek tunt, mint tokolni.
A 9100-en a valto maga allithato, igy az S5-on nincs semmilyen tekerom.
amikor elkezdték a fékváltókarokat használni,akkor mennyi fajta szabvány volt? teljesen más hézagok,és bovdenhúzások voltak. ezért szükség volt arra,h menet közben is lehessen állítani a bovdenen. versenyen nem biztos,h olyan kereket kapott az ember,mint ami kellett volna.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
De mi szukseg ezekre a tekerocsavarokra?
De mi szukseg ezekre a tekerocsavarokra?
Az elso allitocsavart meg megertem, mert a regi valtoknal nem volt lehetoseg pontos beallitasra. De a hatso mindig is allithato volt tudtommal.
Menet kozben meg miert kellene tekergetni? Verseny kozben kerekcsere utan regen talan kellett?
En mondjuk az elsot is ugy csinaltam meg a LOOK-on, hogy nem volt finomallito. Igaz, eleg idoigenyes volt megcsinalni pontosra.
Azota egyebkent mar van rajta inline allito, bowdencsere utan egyszerubbnek tunt, mint tokolni.
A 9100-en a valto maga allithato, igy az S5-on nincs semmilyen tekerom.
igazából mind1,h melyiket rendeled. a füles a dura ace-hez tartozott. a campa pl még a record-hoz is csak sima tekerőset használt. ez fokozatmentes. a shiminek egyik sem fokozatmentes.
Ez valóban egy érvnek tűnik. Azt hiszem ezt a füles verziót fogom berendelni. Köszi, srácok!
igazából mind1,h melyiket rendeled. a füles a dura ace-hez tartozott. a campa pl még a record-hoz is csak sima tekerőset használt. ez fokozatmentes. a shiminek egyik sem fokozatmentes.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
kerékcserénél a hátsót lehet,h utána kell állítani. az első úgy marad,ahogy be le lett állítva az elején.
Ez valóban egy érvnek tűnik. Azt hiszem ezt a füles verziót fogom berendelni. Köszi, srácok!