Nem kényelmes a bicaj, túl hosszú, nem jó ba***a meg, adjuk el a picsába!
Pedig 0 ft-os korrekció, amivel a helyére kerül a fvkar a kormányon és nem érezzük az 54 cm-s felcsőcsövet 57-esnek
Nem kényelmes a bicaj, túl hosszú, nem jó ba***a meg, adjuk el a picsába!
Pedig 0 ft-os korrekció, amivel a helyére kerül a fvkar a kormányon és nem érezzük az 54 cm-s felcsőcsövet 57-esnek
most néztem a giro szakaszait,és azt vettem észre,h a hegyi egyenkénti útvonalán én már jártam. nagyon brutál hegy.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
söt, kilences qs is csak xenon létezett.. még 9qs-es mirage sem volt, az is egyben lenyomta hátul az összes lánckereket
önmaguknak köszönheti a buta campa. túl sok a verzió, kevés különbséggel (pl 10-es record vs chorus fvkarban asszem egy db belső alkatrész különböző, pár gr különbséggel.......vagy a veloce-centaur is lehetett volna egy és ugyanaz)
cseréltem pedált. look deltáról keo max 2 carbon-ra.
holnap teszt.
4 mm-el közelebb került a talpam a tengelyhez,de egyenlőre nem tettem lejjebb a nyerget. ezzel a fejlesztéssel lement a bringám 9 kg alá.
reménykedem benne,h a stoplit is sikerült jól belőnöm. majd keresek még egy keo pedált a télimre is. a múltkor volt 5000 körül is az apróban. remélem lesz vlmi hasonló. ja a bringa így 8940 gramm lett.
azt a 4 mm-t le kell engedjem,mert totál szétesik a mozgásom. van vlhol a magyar nyelvű oldalakon keo teszt? pl itt van egy sztem nagyon jó írás: http://revomag.hu/20...nos-konnyedseg/ vlmi hasonló jó lenne a shimano spd sl-ekről,és a keo-król. azt olvastam én is,h közelebb kerül a tengelyhez a talp,de pl azt sehol nem láttam,h kb 3 mm-el távolabb kerülhet a cipő a hajtókartól. speciel nálam nem gond,de vlki meglepődhet rajta. lemértem a pedál közepe,és a hajtókat távolságát. a deltánál ez kb 3 mm-el kevesebb volt.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
néhány okosság a Bianchi-mhoz:
bandázs: http://www.bianchius...ork-ribbon.html
kulacstartó: http://www.bianchius...si-celeste.html
külső: http://www.bianchius...e-sidewall.html
lehet miből válogatni. bandázst jövőre lehet,h veszek.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
http://www.ebay.co.u...=item3ce1a8e14f
látod, még a villa sem eredeti, nohát, nohát
De szűkítő az van a nyeregvázcsőben
http://www.ebay.co.u...176619107&rt=nc
ezt el tudnám képzelni. Főleg ezekkel a színekkel.
a c40-es tök ugyan az,mint amit eladtam. láttam róla fotókat. szépen felújította az új gazdája.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
cseréltem pedált. look deltáról keo max 2 carbon-ra.
holnap teszt.
4 mm-el közelebb került a talpam a tengelyhez,de egyenlőre nem tettem lejjebb a nyerget. ezzel a fejlesztéssel lement a bringám 9 kg alá.
reménykedem benne,h a stoplit is sikerült jól belőnöm. majd keresek még egy keo pedált a télimre is. a múltkor volt 5000 körül is az apróban. remélem lesz vlmi hasonló. ja a bringa így 8940 gramm lett.
http://www.ebay.co.u...=item3ce1a8e14f
látod, még a villa sem eredeti, nohát, nohát De szűkítő az van a nyeregvázcsőben
http://www.ebay.co.u...176619107&rt=nc
ezt el tudnám képzelni. Főleg ezekkel a színekkel.
Vejne módosította - 2014. május 23. - 19:50
A sebesség mindent megold.
cseréltem pedált. look deltáról keo max 2 carbon-ra. holnap teszt.
4 mm-el közelebb került a talpam a tengelyhez,de egyenlőre nem tettem lejjebb a nyerget. ezzel a fejlesztéssel lement a bringám 9 kg alá.
reménykedem benne,h a stoplit is sikerült jól belőnöm. majd keresek még egy keo pedált a télimre is. a múltkor volt 5000 körül is az apróban. remélem lesz vlmi hasonló. ja a bringa így 8940 gramm lett.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Itt a Tour de Velencei-tó története:http://janimarkus.bl...0140517-18.html
A sebesség mindent megold.
https://www.facebook...&type=1
Érdekes, ezen a képen még nem látni. (Vagy a motoros az?
)
Talan az ut masik szelen megy.
https://www.facebook...&type=1
Érdekes, ezen a képen még nem látni. (Vagy a motoros az?
)
ez még 100m-re van a céltól közvetlen a cél elött: http://www.kepfeltol...ltoltes.hu_.jpg fehér autó mellett jobbra.
SerpaPerec módosította - 2014. május 19. - 21:32
mikor a Fejes célba ért még 20-25 métere volt a Havasnak.
https://www.facebook...&type=1
Érdekes, ezen a képen még nem látni. (Vagy a motoros az? )
ivancso.isti módosította - 2014. május 19. - 20:59
Hat a szombat nem volt a Balaton Team napja! :/
Az idomeressel mindket versenyen (Velence, Kinok Kinja) sikerult valamit elrontani. (Velence kapcsan ezt csak hallottam)
De azt mondjuk nem ok mertek el, hogy a Kinok Kinjan a Havas abszolut 2. lett Fejes mogott 2, azaz ketto masodperccel. Egy eleg hegyes versenyen, 4km-s hegyi befuton. (Tigris csak harmadik.) Azert ez mar komoly... :/
valóban nem volt nagy napja a Balaton Teamnek a saját versenyükön sem (Velencén a Cube miatt), de majd Jani biztos elmeséli a blogjában a sztorit :-)
Hat a szombat nem volt a Balaton Team napja! :/
Az idomeressel mindket versenyen (Velence, Kinok Kinja) sikerult valamit elrontani. (Velence kapcsan ezt csak hallottam)
De azt mondjuk nem ok mertek el, hogy a Kinok Kinjan a Havas abszolut 2. lett Fejes mogott 2, azaz ketto masodperccel. Egy eleg hegyes versenyen, 4km-s hegyi befuton. (Tigris csak harmadik.) Azert ez mar komoly... :/
Valóban Havas lett a második, Tiger harmadik. Ez eléggé biztos, mert Tiger mondta. Az időeredmény viszont szerintem sem stimmelhet, mivel Fejes szokás szerint egyéni időfutamban nyomta le a versenyt, van róla célfotó is, nincs senki mögötte. Utána következett valamennyivel a Havas-Makács-Vörös trió. És utána egy nagyobb sor.
Egyébként 5 km volt a befutó.
ivancso.isti módosította - 2014. május 19. - 20:25