Követve a tavalyi év hagyományait itt az idei OB útvonala
: http://ridewithgps.com/routes/4865104
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#8841
Írta 2014. május 29. - 16:41
A sebesség mindent megold.
#8842
Írta 2014. május 29. - 09:03
Emberek,
tudtok olyan kört ajánlani Bp környékén (Hungaroring csak poénszinten jó), ahol van annyira jó aszfalt hogy ki lehet próbálni, hogy beférek-e 3 órán belül a 100 km-be? még sose próbáltam, de régóta tervezem. egyedül mennék (sherpa és oxy nélkül)
sztem már nincs az északi részeken. gondolom nem kéne sok emelkedő sem. mondanám,h Bp-Vác-Szob oda,vissza,de kilőve a sok bringaút,és a közúton lévő lassítok miatt. Gödöllő 3-as út sem biztos,h jó. nem tudom milyen tiltó táblák nőttek ki arra felé mostanában. pl Vác- Megyeri csárda közti 20 km-en 97 óta 3-4 körforgalom,és számtalan jelzőlámpa lett telepítve. vlhol az alföldön kéne nézni útvonalat. sztem.
donciccio módosította - 2014. május 29. - 09:04
- Vejne kedveli ezt
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#8843
Írta 2014. május 29. - 08:07
http://www.lfgss.com...tml#post4260111 Hmm, szép kis kerékszett. Hasonlót el tudnék képzelni, akár még "gagyibb" agyakon is.
A felnik nagyon szépek, néha fel-fel tűnnek apróban vicces árakon (4-5 ezer ft darabja. Annyiért nem igazán lehet jobbat venni.)
Azért aranyos, hogy az eladó kiemeli, hogy megfelelően fűzte őket, a meneteket kenve, meg az a Sapim küllőanya-kulcs (nipple spanner? hm) is érdekes adalék a hirdetés képei közt ![]()
Vejne módosította - 2014. május 29. - 08:10
#8844
Írta 2014. május 28. - 20:26
Kicsit sül a pofám, hogy ismét felhozom, de ![]()
Nordschleife. Spa Francorchamps. Csak két hely, ahol az ember elbringázgatna körökön át. Bár előbbin nekem elég lenne 5 is. ![]()
#8845
Írta 2014. május 28. - 13:08
Emberek,
tudtok olyan kört ajánlani Bp környékén (Hungaroring csak poénszinten jó), ahol van annyira jó aszfalt hogy ki lehet próbálni, hogy beférek-e 3 órán belül a 100 km-be? még sose próbáltam, de régóta tervezem. egyedül mennék (sherpa és oxy nélkül)
Millenáris. ![]()
A sebesség mindent megold.
#8846
Írta 2014. május 28. - 12:08
Emberek,
tudtok olyan kört ajánlani Bp környékén (Hungaroring csak poénszinten jó), ahol van annyira jó aszfalt hogy ki lehet próbálni, hogy beférek-e 3 órán belül a 100 km-be? még sose próbáltam, de régóta tervezem. egyedül mennék (sherpa és oxy nélkül)
#8847
Írta 2014. május 28. - 07:41
http://apro.bikemag....tt-l233311.html ha 6402-es lenne a hátsó agy..
valakinek nincs felesleges elfekvő 9-es rotorja? ![]()
#8848
Írta 2014. május 27. - 22:12
Már gyártják az új technikai újításokra a szóvicceket a bikerumoron.. néhány gyöngyszem:
Shimagnolo Dura Record, Camano Super Ace, Sciamano Durazza
Az a poén vagy van ami az elmúlt 20 évben nem sokat változott a Campánál, nevezetesen a váltó bovden feszesség állító tekerentyűje
egyenlőre még szoknom kell ezt az új designt, csoda hogy a fékváltókarhoz nem nyúltak hozzá radikálisan. Az hittem egyébként, hogy majd előrukkolnak az EPS 2. generációjával.
kipage módosította - 2014. május 27. - 22:15
#8849
Írta 2014. május 27. - 21:34
Nemtom megagáz az új Campa cucc.
http://www.bikeradar...rst-look-41166/
egy az egyben lemásolták a Dura Ace technikai újításait, kicsit aggódom a Campa miatt, mi lesz így velük..
Hát ez tényleg köpködős. Tartok tőle, hogy a jó 10-es cuccok sorsa az lesz, mint az agyaknak: csak a Record marad újonnan elérhető, vagy az ebay; de ott meg fel fognak menni az árak, ha egyre kevesebb lesz az elérhető alkatrész
#8850
Írta 2014. május 27. - 21:20
Nemtom megagáz az új Campa cucc.
http://www.bikeradar...rst-look-41166/
egy az egyben lemásolták a Dura Ace technikai újításait, kicsit aggódom a Campa miatt, mi lesz így velük..
#8851
Írta 2014. május 27. - 17:02
régen nekem itthonra tök elég volt egy 8-as 12-21-es sor. 11-et soha nem használtam. nem is nagyon kellet. max akkor jött volna jól,amikor hazafele stéhereztem vlmi teherautó mögött.
az IFA-k mögött elég volt az 52/14 is
később már kellet azért a 53/12.
#8852
Írta 2014. május 27. - 15:43
neked a 28-ra szükséged van? az,h én ilyen puhatestű lettem,és nekem elférne az ok,de nálad ez meglep.
ha lenne 11-es rendszerem,akkor is 12-27 lenne. az a mostani gyengeségemhez is elég lenne itthonra. elől maradna az 53/39. lényegében én csak olyan sorokat szoktam használni,amiben van 16-os fogaskerék,és ne legyen 18-as lehetőleg. meg nem szeretem,ha 13-al kezdődik a sor. néhány vázba beleér miatta a lánc. bár a télimen pont van,de azzal úgy sem tekerek annyit. nálam ez úgy volt,h a fokozatok számának növekedésével a tömegem is nőtt.
Kell, mert előfordul, hogy csak nagyon lazán tekerek és az emelkedőkön ilyenkor kihasználom, sőt múltkor a szélben 39/24-et hajtottam, már csak egy váltás hiányzott hozzá. Versenyen is ezt akartam használni, de aztán nem volt teljesen kompatibilis a versenykerekemmel és vettem egy 11-23-at, ami szintén nem az igazi, de kis trükkel használhatóvá tettem, viszont legalább könnyebb, mint a 11-28.
Versenyen azért szeretem a a 28-as végű sort, mert a hazai versenyeket így végig lehet nyomni nagytányéron. Lehet majd bizonyos versenyekre felszerelem, bár 53/23-ban nem olyan zajos a hajtás, mint 53/28-ban.
A Strava KOM (rovidebb tavra) egyebkent 1h 11' 22" volt a szakasz elott, szoval ~20perccel gyorsabbak a profik...![]()
http://www.strava.com/segments/7262680
A legjobb amator is ~1 perccel rosszabb idot ment, mint a tegnap gruppettos Martijn Keizer.
Valami "trükk" lehet az amatőr idejénél, mert ez elég gyenge idő, egy jobb napomon tudok ennél jobbat menni.
A sebesség mindent megold.
#8853
Írta 2014. május 27. - 15:13
A 28-ra szerettem volna célozni.
A 11 nálam alap.
neked a 28-ra szükséged van? az,h én ilyen puhatestű lettem,és nekem elférne az ok,de nálad ez meglep.
ha lenne 11-es rendszerem,akkor is 12-27 lenne. az a mostani gyengeségemhez is elég lenne itthonra. elől maradna az 53/39. lényegében én csak olyan sorokat szoktam használni,amiben van 16-os fogaskerék,és ne legyen 18-as lehetőleg. meg nem szeretem,ha 13-al kezdődik a sor. néhány vázba beleér miatta a lánc. bár a télimen pont van,de azzal úgy sem tekerek annyit. nálam ez úgy volt,h a fokozatok számának növekedésével a tömegem is nőtt. ![]()
donciccio módosította - 2014. május 27. - 15:19
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#8854
Írta 2014. május 27. - 14:07
régen nekem itthonra tök elég volt egy 8-as 12-21-es sor. 11-et soha nem használtam. nem is nagyon kellet. max akkor jött volna jól,amikor hazafele stéhereztem vlmi teherautó mögött.
A 28-ra szerettem volna célozni.
A 11 nálam alap.
A sebesség mindent megold.
#8855
Írta 2014. május 27. - 10:58
Ha már fék: a kezembe kerül egy pár éves újság amiben Francia hágókról írtak és adtak tanácsokat a bringára nézve is. A cikkben az szerepelt, hogy egy 105-ös szint alatti fékkel egyenesen veszélyesek ezek az utak és óva intenek mindenkit attól, hogy rosszabbal arra tévedjen. Még jó, hogy az 1 forgáspontos időkben ezt a cikket nem olvasták, különben a Tour se arra ment volna...
Vicces módon van a "családban" egyforgáspontos hosszú benyúlású 1050-es és kétforgáspontos BR-4600os Tiagra is. Valószínűleg utóbbi nem szereti a felni anyagát, mert iszonyatosan rossz fékhatást produkál az egyforgáspontoshoz viszonyítva
Engem ami meglepett, hogy a kétforgáspontos cca. 2004-es Centaur a gyári fékbetétjével (teljesen érintetlen betét) mekkorát harap. Bár aláírom, egyforgáspontos csodákon szocializálódtam. ![]()
Egyébként érdekes, hogy a Tiagra-Sora-Claris vonalban dicsérik a váltást, dicsérik az alkatrészek kidolgozottságát, felületkezelését, megjelenését. Amire rendszeresen panaszkodnak, az a tetemes tömeg és a fékbetétek-fékhatás minősége. Talán ezek fényében nem is olyan katasztrófa, hogy a bringák nagy részén a féket valami Tektro modellel helyettesítik. ![]()
Fékekről még: a régi exage egyforgáspontosokra sem tudnék panaszkodni, a modell egyszerűségéhez, kis tömegéhez és olcsóságához képest meglepően jó fékerőt ad, igaz, az adagolhatóság rovására (igaz, nem mentem velük sokat, pár tíz km-t városban.)
#8856
Írta 2014. május 27. - 10:51
Tőlünk is mentek ki páran erre a hétre megnézni a Giro-t és bringázni egy kicsit. Az egyiküknek én adtam oda az edzőkerekemről a 11-28-as soromat, nekem itthonra is kell edzéseken.
régen nekem itthonra tök elég volt egy 8-as 12-21-es sor. 11-et soha nem használtam. nem is nagyon kellet. max akkor jött volna jól,amikor hazafele stéhereztem vlmi teherautó mögött. ![]()
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#8857
Írta 2014. május 27. - 10:27
nekem akkor csak 39/21-em volt. azzal mentem föl. egy 23,vagy 25 jól jött volna.
el fog férni a kompakt. most már a kompakt sem lenne elég nekem.
Tőlünk is mentek ki páran erre a hétre megnézni a Giro-t és bringázni egy kicsit. Az egyiküknek én adtam oda az edzőkerekemről a 11-28-as soromat, nekem itthonra is kell edzéseken. ![]()
- donciccio kedveli ezt
A sebesség mindent megold.
#8858
Írta 2014. május 27. - 10:25
Kemény vagy!
30 évvel ezelőtthöz képest a 39 a kompakt.
akkor mentem kb 20000 km-t egy évben. most meg múlt évben összesen 2000 jött össze. gondolhatod mennyire lepkefing lettem.
meg dagadtabb is.
akkor 57-58 kg körül mozogtam,most meg 85 körül.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#8859
Írta 2014. május 27. - 10:21
vlmi idióta kitalálta,h milyen jó lesz Dunakeszin a főúton lévő bringa utat könnyen olvadó aszfalt,és apró kavics keverékével javítani. ezúton is gratulálnék neki. ![]()
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#8860
Írta 2014. május 27. - 10:16
nekem akkor csak 39/21-em volt. azzal mentem föl. egy 23,vagy 25 jól jött volna.
el fog férni a kompakt. most már a kompakt sem lenne elég nekem.
Kemény vagy!
30 évvel ezelőtthöz képest a 39 a kompakt.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






