napi 200km, lehet hogy dolgoznom se kéne
Uhh, mennyi csalás lenne ebből: az autó kmóra visszatekerők most bringa kmóra előtekerővé képeznék magukat
napi 200km, lehet hogy dolgoznom se kéne
Uhh, mennyi csalás lenne ebből: az autó kmóra visszatekerők most bringa kmóra előtekerővé képeznék magukat
ez kéne itthon is: http://kerekagy.blog...el_mesz_munkaba nekem 90000 felett jönne ki. kb napi 60 km lenne. csipáznám.
napi 200km, lehet hogy dolgoznom se kéne ![]()
Sziasztok!
Megoldottam a külső gondot, gondoltam megosztom veletek a megoldást.
A gumi peremét folyékony szappanos vízzel bekentem, majd felfújtam és a helyére pattant a gumi, most szépen gurul.
Üdv!
ez kéne itthon is: http://kerekagy.blog...el_mesz_munkaba nekem 90000 felett jönne ki. kb napi 60 km lenne. csipáznám.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Sziasztok!
Adott vállszélességhez milyen széles kormányt érdemes használni? Láttam különböző hajlítású darabokat, kinek melyik vált be?
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
Sziasztok!
Régi országútimon cseréltem belső gumit, meg külsőt (CST). Feltettem, de amikor mentem vele éreztem, hogy a külső rosszul fekszik a gumin. Egyenetlen, üt, kényelmetlen. Próbálgattam alacsony nyomáson igazgatni, de nem jött össze. Milyen tippetek van? Kerékben nincs felütés, szóval ben ez a probléma.
Köszi!
Lehet a külsőben van a hiba, az üt.
A sebesség mindent megold.
Ma próbáltam összeszedni a legnagyobb baromságokat, amikkel bringaszervizekben fárasztottak. Asszem ez a top 3:
3: a középrész azért rohadt bele a vázba, mert elektrolízis lépett fel
2: a bandázs alatt vezetett bowden (akkor még csak a Campa-nál volt ilyen) azért rossz, mert ha elengeded a kormányt, akkor a feszülő bowdenház elfordíthatja a kormányt
1: ha egy felni már használt és van benne minimális deformáció (tojás), akkor azt már csak eltérő hosszúságú küllőkkel szabad újrafűzni
Sziasztok!
Régi országútimon cseréltem belső gumit, meg külsőt (CST). Feltettem, de amikor mentem vele éreztem, hogy a külső rosszul fekszik a gumin. Egyenetlen, üt, kényelmetlen. Próbálgattam alacsony nyomáson igazgatni, de nem jött össze. Milyen tippetek van? Kerékben nincs felütés, szóval ben ez a probléma.
Köszi!
ez is szép:

cinelli grammo titanium. 1"-os villához,és hagyományos átmérőjű kormányhoz. gondolom van némi rugalmassága is,ú.h. a kényelemre sem lehet panasz. ja. és ez nem meredezik az ég felé,mint egy álló f@sz. ![]()
itt meg a hagyományos verzió:

persze van belőle natúr színű is belőle. ![]()
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
nem vagyok egy nagy ahead stucni rajongó,de ez tetszik: http://apro.bikemag....em-l234344.html az is tetszik benne,h nem "duci" kormány való bele.
http://www.planetx.c...-scan-handlebar ilyesmi újonnan. vagy ilyen stucnival:
http://www.planetx.c...orge-ahead-stem
http://www.planetx.c...i-lux-road-stem
bár a cinelli OS befogóhoz való
Ami meg nagyon jó kényelmi tuning bárkinek, egy Deda Shallow 215 26-os befogójú kormány:
http://www.lfgss.com/thread126314.html
Magyarországról
nem vagyok egy nagy ahead stucni rajongó,de ez tetszik: http://apro.bikemag....em-l234344.html az is tetszik benne,h nem "duci" kormány való bele.
szép és könnyű. pont a méretem (lenne), kár hogy nincs melóm, megvenném :-)
nem vagyok egy nagy ahead stucni rajongó,de ez tetszik: http://apro.bikemag....em-l234344.html az is tetszik benne,h nem "duci" kormány való bele. ![]()
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
41,5cm a "vállcsontszéleségem" és 44-es kormányom van. hegyen(ami azért van a környékünkön) jó hogy szélesebb, síkon meg bután tartom a csuklóm, és kb olyan mintha 40-es kormányom lenne, szerintem nyugodtan megveheted a 44-est
kösz, megpróbálom a syntace-t. üdv, tg
Nekem sosem volt még ilyen problémám, nem sérült a szövet egyiken sem..
pro4-ről egyelőre nem tudok nyilatkozni, talán 2 év múlva elfogynak a 3-as külsőim...
Úgy látom, neked bejött ez a külső. ![]()
Kb mennyit megy el hátul?
A sebesség mindent megold.
Tud valaki olyan kormányvégbe dugható, triatlon vagy időfutam fékkart ami 18-as kormányvégbe belemegy? Egy ismerős keresett meg a kérdéssel és nem nagyon találok...kösz ![]()
FAKT
Tudom, hogy páran használtatok michelin pro3-at. Valakinek sérült már meg a szövet? Kijött ilyenkor a lyukon a belső? Azért kérdezem, mert elég kevésnek tűnik a 110tpi. Pl egy 330 tpi-snél 3mm-es szakadásnál sem jön ki a belső. A pro4 jobb vagy rosszabb lett?
Nekem sosem volt még ilyen problémám, nem sérült a szövet egyiken sem..
pro4-ről egyelőre nem tudok nyilatkozni, talán 2 év múlva elfogynak a 3-as külsőim...![]()
sziasztok,
országútin szeretnék kormányt cserélni (keskenynek találom a mostanit=40cm) és ha már cserélek olyat szeretnék, amin nem dudorodik a bandázs alatt a bovdenház.
érdemes szerintetek belső bovdenezésű országúti kormányban gondolkodni, vagy elegendő egy olyan, amin van a bovdenháznak készített vájat (syntace racelite cdr-t néztem ki sram force-hoz).
nem vagyok egy Greipel, de azért szempont a tartósság és a megbízhatóság...
illetve: kifejezetten kényelmes pozíciót szeretnék, 170cm magassághoz sok lenne a 44-es (a 40-42-44-46-os sorból széltől szélig mérve) vagy elmegy még? más bringákon bejött a széles kormány.
köszönök előre is bármilyen tapasztalatot,
üdv, tg
41,5cm a "vállcsontszéleségem" és 44-es kormányom van. hegyen(ami azért van a környékünkön) jó hogy szélesebb, síkon meg bután tartom a csuklóm, és kb olyan mintha 40-es kormányom lenne, szerintem nyugodtan megveheted a 44-est
Andris_savaria módosította - 2014. június 02. - 21:27
Flickr
Tudom, hogy páran használtatok michelin pro3-at. Valakinek sérült már meg a szövet? Kijött ilyenkor a lyukon a belső? Azért kérdezem, mert elég kevésnek tűnik a 110tpi. Pl egy 330 tpi-snél 3mm-es szakadásnál sem jön ki a belső. A pro4 jobb vagy rosszabb lett?
A sebesség mindent megold.
Sziasztok!
A szombati Pelso buktam Fenyvesnél. Összeakadt a kerekünk, én egyensúlyt vesztve az út szélén parkoló autó szélvédőjén végéztem. Szeretném felvenni a kapcsolatot a versenyzővel, akivel összeakadt a kerekünk. Ha olvassa, esetleg aki ismeri tudassa vele kérem, h keresem. email címem: lajos.moravek@gmail.com
ui: aki látta a balesetet, leírhatná mi volt, nem sok minden maradt meg
Jobbulást!
sziasztok,
országútin szeretnék kormányt cserélni (keskenynek találom a mostanit=40cm) és ha már cserélek olyat szeretnék, amin nem dudorodik a bandázs alatt a bovdenház.
érdemes szerintetek belső bovdenezésű országúti kormányban gondolkodni, vagy elegendő egy olyan, amin van a bovdenháznak készített vájat (syntace racelite cdr-t néztem ki sram force-hoz).
nem vagyok egy Greipel, de azért szempont a tartósság és a megbízhatóság...
illetve: kifejezetten kényelmes pozíciót szeretnék, 170cm magassághoz sok lenne a 44-es (a 40-42-44-46-os sorból széltől szélig mérve) vagy elmegy még? más bringákon bejött a széles kormány.
köszönök előre is bármilyen tapasztalatot,
üdv, tg