melyiket tegyem előre?
a citomsárgát, vagy a narancssárgát?
Az első gumi színre harmonizáljon a bandázzsal és az elöl futó bowdenházakkal-fejcsővel. A hátsó gumi a hátul futó bowdenházakkal-hátsó háromszög színeivel.
Vagy miről van szó? ![]()
melyiket tegyem előre?
a citomsárgát, vagy a narancssárgát?
Az első gumi színre harmonizáljon a bandázzsal és az elöl futó bowdenházakkal-fejcsővel. A hátsó gumi a hátul futó bowdenházakkal-hátsó háromszög színeivel.
Vagy miről van szó? ![]()
O, a Pedal magazin... ![]()
Nekem is megvan majdnem mind. Nem volt ez rossz, akkoriban, szerintem. Aztan nagy nehezen sikerult elofizetnem az elso angol ujsagomra (Cycle Sport) Hihetetlen milyen nehez volt, nem volt meg domborkartya magyarorszagon, a kulfoldi utalas is nagyon bonyolult volt, az ararol nem is beszelve.
De a Pedalra visszaterve, versenyeredmenyek is megvannak benne. Elo is kene asnom oket, jo lenne latni a regi neveket, most, hogy mar tobbuket szemelyesen is ismerem.
erre az újságra emlékszik vlki:
nem volt egy mélyenszántó lap,de a semmitől jobb volt. pláne úgy,h az internetről akkor még nem is nagyon hallottam. tesztek nem nagyon voltak,csak leírták a katalógusból a dolgokat. nekem meg van az összes ilyen újság.
lehet,h be kéne szkennelnem egy párat. egyébként ez volt az első száma. mikor megláttam az újságosnál,azt hittem nem jól látok. rohantam haza pénzért. addig a pókembert vettem,ezután meg ezt. meg a többi magazint.
kb innentől fertőződtem meg teljesen az országúti bringázással,bringákkal.
Na-ná,megvolt összes,talán még muteréknál meg is van valahol.
campa UT ugye? én ilyen vízvezetékszerelő kóccal rögzítettem http://static.ezerme...csomenet_04.jpg
Igen.
Köszi. Ilyen "kanóczsinórral" rögzítette egy haverom a négyszöges középrészét is.
Egyébként képről 100%-ig úgy néz ki, mint amit a porszívóm portartályában találok kb. 2naponta. Hiába, a haj folyamatosan megújul ![]()
Váltottam pár szót a szerelőkkel, s mondták, hogy PT-hez hozzá nem nyúlnak, vagyis, nem igazán van hajtókar-leszedőjük. Kicsit furcsa, mert olasz középrészhez menetvágó az van, pedig arra ritkábban van szükség, mint PT hajtások leszedésére, de ez van.
Ha tovább folytatja a "garázdaságot" a campag hajtókar téren, a 2007-2010 közt gyártott UT hajtások árai jól föl lesznek pumpálva. Meg sokan vesznek majd Fulcrum hajtásokat. (Az alap Fulcrum modelll olcsóbb, mint mondjuk egy PowerTorque alu Centaur, s akiknek már megvan az UT csésze, nem kényszerülnek arra, hogy még azt is külön vegyenek. )
Jé, ma lenéztem "magam alá", és azt vettem észre, hogy a hajtásoldali csapágycsésze meg a középcsapágyház közt van egy fél pakli franciakártyányi hézag, úgy lógott a levegőben a drága. Gond nélkül megtettem vele a kis körömet, aztán beugrottam szervizbe, s visszakerült a csésze a helyére.
Minden esetre viccesen nézett ki a félig kitekeredett jobboldali csésze, főleg, hogy a hajtókar leszedése után olyan szabadon lehetett kézzel forgatni, mint egy rulettkereket. : )
Loctite kéne, vagy valami jó erős ragacs.
campa UT ugye? én ilyen vízvezetékszerelő kóccal rögzítettem http://static.ezerme...csomenet_04.jpg
Jé, ma lenéztem "magam alá", és azt vettem észre, hogy a hajtásoldali csapágycsésze meg a középcsapágyház közt van egy fél pakli franciakártyányi hézag, úgy lógott a levegőben a drága. Gond nélkül megtettem vele a kis körömet, aztán beugrottam szervizbe, s visszakerült a csésze a helyére.
Minden esetre viccesen nézett ki a félig kitekeredett jobboldali csésze, főleg, hogy a hajtókar leszedése után olyan szabadon lehetett kézzel forgatni, mint egy rulettkereket. : )
Loctite kéne, vagy valami jó erős ragacs.
Nem jo egyik se. Lehet be kell jelentkezni hozza, vagy valami.
Don, csak teker-teker, nem latszik semmi. Mi akar ez lenni??

http://veterankerekp...77473246_93.jpg
remélem vlmelyik link jó lesz. ![]()
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Ave: eddig is tudtam, hogy nem vagy vastag, de ez a kép különösen durva: https://www.facebook...?type=1
Koszi a linket, ezeket meg nem is lattam. Valoban, kilora nezve hasonlitok egy igazi bringasra. ![]()
erre az újságra emlékszik vlki:
nem volt egy mélyenszántó lap,de a semmitől jobb volt. pláne úgy,h az internetről akkor még nem is nagyon hallottam. tesztek nem nagyon voltak,csak leírták a katalógusból a dolgokat. nekem meg van az összes ilyen újság.
lehet,h be kéne szkennelnem egy párat. egyébként ez volt az első száma. mikor megláttam az újságosnál,azt hittem nem jól látok. rohantam haza pénzért. addig a pókembert vettem,ezután meg ezt. meg a többi magazint.
kb innentől fertőződtem meg teljesen az országúti bringázással,bringákkal.
Don, csak teker-teker, nem latszik semmi. Mi akar ez lenni??
Erről nem is hallottam még,de tetszik.
![]()
Elvileg 46-16.
Ha ez igaz, akkor 196-os atlagot forgattam?
Nem hittem volna, hogy tudok ennyit.
Igaz a linkeden a bajnok az ideje alapjan pedig 244-es pedalfordulatot tud... Upsz!!
ave módosította - 2014. június 18. - 14:20
Sziasztok!
Túrázáshoz/edzéshez ti melyiket vennétek ezek közül?
Conti Grand prix
schwalbe durano
schwalbe ultremo zx ,ez nem kifejezetten túrára való,de álítólag megfelelő lehet rá...
Esetleg más ötlet?
Üdv.
erre az újságra emlékszik vlki:

nem volt egy mélyenszántó lap,de a semmitől jobb volt. pláne úgy,h az internetről akkor még nem is nagyon hallottam. tesztek nem nagyon voltak,csak leírták a katalógusból a dolgokat. nekem meg van az összes ilyen újság.
lehet,h be kéne szkennelnem egy párat. egyébként ez volt az első száma. mikor megláttam az újságosnál,azt hittem nem jól látok. rohantam haza pénzért. addig a pókembert vettem,ezután meg ezt. meg a többi magazint.
kb innentől fertőződtem meg teljesen az országúti bringázással,bringákkal.
donciccio módosította - 2014. június 18. - 12:50
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Ave: eddig is tudtam, hogy nem vagy vastag, de ez a kép különösen durva: https://www.facebook...?type=1
Nem tudja valaki, hogy a Goldsprintben milyen pedalfordulattal lehet ~24"-es idot menni?
Probaltam volna a video alapjan megszamolni, de keptelen vagyok, tul gyors.
Vagy persze az is eleg lenne, ha tudnam milyen attetelt hajtunk rajta. Probaltam guglizni de nem talaltam valaszt.
http://www.recordhol...ds/roller3.html (sok szám van, pl. 286 ford/perc 1 sec. alatt (4,7 ford./sec), 178 ford/perc, de pont 24''-t nem látok)
http://www.goldsprint.com/tag/zurich/
Nem tudja valaki, hogy a Goldsprintben milyen pedalfordulattal lehet ~24"-es idot menni?
Probaltam volna a video alapjan megszamolni, de keptelen vagyok, tul gyors.
Vagy persze az is eleg lenne, ha tudnam milyen attetelt hajtunk rajta. Probaltam guglizni de nem talaltam valaszt.
Erről nem is hallottam még,de tetszik.
:)
Elvileg 46-16.
Nem tudja valaki, hogy a Goldsprintben milyen pedalfordulattal lehet ~24"-es idot menni?
Probaltam volna a video alapjan megszamolni, de keptelen vagyok, tul gyors.
Vagy persze az is eleg lenne, ha tudnam milyen attetelt hajtunk rajta. Probaltam guglizni de nem talaltam valaszt.
ave módosította - 2014. június 18. - 01:45
http://apro.bikemag....r-l236893.html# a másik kerékszettje sem gyenge, Daytona-CXP21 (tudom, nem egy open pro, de nem is túl nehéz (490-500 gramm körül van.)
Ráadásul "egyedülálló" módon nem sima 2mm-es küllőkkel van ám. ![]()
Korrekt ráadásul, hogy 10-es rendszerhez írja a tricolort, hogy megelőzze a buta kérdéseket. : ) bár a daytonára szerintem még a 11s is rámegy gond nélkül.
Ha már hajtástechnikáról van szó..
http://apro.bikemag....l-l236904.html#
...
remek
Vejne módosította - 2014. június 17. - 18:23