Jump to content

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Photo

Országútikról mindent

* * * * - 3 votes

  • Please log in to reply
34362 replies to this topic

#8681
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

Jé, ma lenéztem "magam alá", és azt vettem észre, hogy a hajtásoldali csapágycsésze meg a középcsapágyház közt van egy fél pakli franciakártyányi hézag, úgy lógott a levegőben a drága. Gond nélkül megtettem vele a kis körömet, aztán beugrottam szervizbe, s visszakerült a csésze a helyére.

 

Minden esetre viccesen nézett ki a félig kitekeredett jobboldali csésze, főleg, hogy a hajtókar leszedése után olyan szabadon lehetett kézzel forgatni, mint egy rulettkereket. : ) 

 

Loctite kéne, vagy valami jó erős ragacs.



#8682
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,209 posts

Nem jo egyik se. Lehet be kell jelentkezni hozza, vagy valami.

címsorra nyomsz egy entert és látható.

 

1277473246_93.jpg


  • donciccio likes this

"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#8683
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

1277473246_93.jpg

 

http://veterankerekp...77473246_93.jpg

 

remélem vlmelyik link jó lesz.  :unsure:

Nem jo egyik se. Lehet be kell jelentkezni hozza, vagy valami.



#8684
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,390 posts

Don, csak teker-teker, nem latszik semmi.  Mi akar ez lenni??

1277473246_93.jpg

 

http://veterankerekp...77473246_93.jpg

 

remélem vlmelyik link jó lesz.  :unsure:


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#8685
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

Ave: eddig is tudtam, hogy nem vagy vastag, de ez a kép különösen durva: https://www.facebook...?type=1

Koszi a linket, ezeket meg nem is lattam.   Valoban, kilora nezve hasonlitok egy igazi bringasra.   :)



#8686
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

erre az újságra emlékszik vlki:

 

1277473246_93.jpg

 

:D nem volt egy mélyenszántó lap,de a semmitől jobb volt. pláne úgy,h az internetről akkor még nem is nagyon hallottam. tesztek nem nagyon voltak,csak leírták a katalógusból a dolgokat. nekem meg van az összes ilyen újság. :) lehet,h be kéne szkennelnem egy párat. egyébként ez volt az első száma. mikor megláttam az újságosnál,azt hittem nem jól látok. rohantam haza pénzért. addig a pókembert vettem,ezután meg ezt. meg a többi magazint.   :D kb innentől fertőződtem meg teljesen az országúti bringázással,bringákkal. 

Don, csak teker-teker, nem latszik semmi.  Mi akar ez lenni??



#8687
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

Erről nem is hallottam még,de tetszik. :) :)
Elvileg 46-16.

 

Ha ez igaz, akkor 196-os atlagot forgattam?   :o    Nem hittem volna, hogy tudok ennyit.

 

 

 

Igaz a linkeden a bajnok az ideje alapjan pedig 244-es pedalfordulatot tud...   Upsz!!


Edited by ave, 2014. June 18. - 14:20.


#8688
smokk

smokk

    vendég

  • fórumtag
  • 61 posts

Sziasztok!

 

Túrázáshoz/edzéshez ti melyiket vennétek ezek közül?

 

Conti Grand prix

schwalbe durano

schwalbe ultremo zx ,ez nem kifejezetten túrára való,de álítólag megfelelő lehet rá...

 

Esetleg más ötlet?

 

Üdv.



#8689
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,390 posts

erre az újságra emlékszik vlki:

 

1277473246_93.jpg

 

:D nem volt egy mélyenszántó lap,de a semmitől jobb volt. pláne úgy,h az internetről akkor még nem is nagyon hallottam. tesztek nem nagyon voltak,csak leírták a katalógusból a dolgokat. nekem meg van az összes ilyen újság. :) lehet,h be kéne szkennelnem egy párat. egyébként ez volt az első száma. mikor megláttam az újságosnál,azt hittem nem jól látok. rohantam haza pénzért. addig a pókembert vettem,ezután meg ezt. meg a többi magazint.   :D kb innentől fertőződtem meg teljesen az országúti bringázással,bringákkal. 


Edited by donciccio, 2014. June 18. - 12:50.

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#8690
ivancso.isti

ivancso.isti

    vendég

  • fórumtag
  • 268 posts

Ave: eddig is tudtam, hogy nem vagy vastag, de ez a kép különösen durva: https://www.facebook...?type=1



#8691
gren_tamas

gren_tamas

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 696 posts

Nem tudja valaki, hogy a Goldsprintben milyen pedalfordulattal lehet ~24"-es idot menni?

Probaltam volna a video alapjan megszamolni, de keptelen vagyok, tul gyors.

Vagy persze az is eleg lenne, ha tudnam milyen attetelt hajtunk rajta.   Probaltam guglizni de nem talaltam valaszt.

http://www.recordhol...ds/roller3.html (sok szám van, pl. 286 ford/perc 1 sec. alatt (4,7 ford./sec), 178 ford/perc, de pont 24''-t nem látok)

http://www.goldsprint.com/tag/zurich/



#8692
jackbacsi87

jackbacsi87

    fórumtag

  • fórumtag
  • 60 posts

Nem tudja valaki, hogy a Goldsprintben milyen pedalfordulattal lehet ~24"-es idot menni?

Probaltam volna a video alapjan megszamolni, de keptelen vagyok, tul gyors.

Vagy persze az is eleg lenne, ha tudnam milyen attetelt hajtunk rajta.   Probaltam guglizni de nem talaltam valaszt.

Erről nem is hallottam még,de tetszik.:):)
Elvileg 46-16.


 



#8693
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

Nem tudja valaki, hogy a Goldsprintben milyen pedalfordulattal lehet ~24"-es idot menni?

Probaltam volna a video alapjan megszamolni, de keptelen vagyok, tul gyors.

Vagy persze az is eleg lenne, ha tudnam milyen attetelt hajtunk rajta.   Probaltam guglizni de nem talaltam valaszt.


Edited by ave, 2014. June 18. - 01:45.


#8694
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,309 posts

http://apro.bikemag....r-l236893.html# a másik kerékszettje sem gyenge, Daytona-CXP21 (tudom, nem egy open pro, de nem is túl nehéz (490-500 gramm körül van.) 

 

Ráadásul "egyedülálló" módon nem sima 2mm-es küllőkkel van ám. :)

 

Korrekt ráadásul, hogy 10-es rendszerhez írja a tricolort, hogy megelőzze a buta kérdéseket. : ) bár a daytonára szerintem még a 11s is rámegy gond nélkül.

 

Ha már hajtástechnikáról van szó..

 

http://apro.bikemag....l-l236904.html#

 

...:) remek


Edited by Vejne, 2014. June 17. - 18:23.


#8695
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8,209 posts

ha csak ez a tömeg dolog a gond,akkor ragasztok a pedálra súlyokat. :D viccen kívül. lehet,h egy próbát megér. csak a kísérlet miatt. :) ha könnyű cipőm is lenne,akkor meg csak négyszögletesen tudnék tekerni. :D

 

én egyébként vlmi biomechanikai dologra gondolok elsőre. más lett a pálya,amit a lábfejem leír. szerintem. másodiknak persze az erő hiányára. csak harmadiknak a kisebb tömegre. 

 

egyébként szomorú lenne,ha a tömeg lenne a leginkább ludas. pont azért cseréltem keo-ra a pedált,h becsússzon a bringa 9 kg alá. mondjuk,ha gyors zárat ,és kulacstartót cserélek,akkor is meg lett volna ugyan ez.

 

 

ilyesmire gondoltam, mikor ezt írtam, csak nem tudok fogalmazni.

 

a másik, hogy az a kör, amit a lábad bejár, az is lejjebb került azzal a 4mm-rel és lehet, hogy az alacsonyabb nyeregpozíció nem kompenzálja ezt. de mindez ez csak okoskodás részemről. a körkörös hajtás "művészet, nem holmi sz@ros egzakt tudomány".  :D az idézet forrásának első helyes megfejtője szóbeli vállveregetésben részesül!

 


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#8696
zscs

zscs

    bringás

  • fórumtag
  • 3,325 posts
  • LocationBdapest - Wien - Mondsee

A lendulet dolog, lehet igy van, elmeletben biztosan, de az, hogy en szepen forgatok, hat az sajnos nem.

De most hogy mondod, elvileg a power2max tud valami "efficiency & smoothness"-t merni, csak az en regi Garminom nem tud ilyet kijelezni.  Majd kolcsonkerek valakitol egy ujabbat, es akkor kiderulhet merhetoen, mennyire is hajtok egyenletesen.

Tudnál írni a power meter tapasztalataidról bővebben? :) Akár itt a topikjában: http://forum.bikemag...eter-wattmérõk/

Ha van is tapasztalat, nagyon kevés olvasható ezekről, szerintem sokan örömmel olvasnánk róluk. (Pláne az árzuhanásukról!:D)



#8697
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,390 posts

Nyilvánvaló, Dr. Watson: a Kéo 14 dkg, a Delta inkább 20-21 dkg. Mint tudjuk, forgómozgásnál a tömeg kb. kétszeresen „számít"; a tehetetlenségi nyomatéka a Deltának nagyobb, ez jobban továbbforgatja a (kissé) szögletes lábad. A Kéo kevésbé képes erre, arra viszont jobb, hogy gyorsabban nekilódulj, ha kell. Hosszabb távon jobb lesz a Kéo. Ave nyilván szebben forgat, ezért nem vette észre a pedálkülönbséget (régi - új), az izmai eleve egyenletes szögsebességet gyakoroltattak be vele. No meg az izmai csak hajtásra szolgának, nem túlsúly cipelésére, meg is van az eredménye, brávó, Ave!

ha csak ez a tömeg dolog a gond,akkor ragasztok a pedálra súlyokat. :D viccen kívül. lehet,h egy próbát megér. csak a kísérlet miatt. :) ha könnyű cipőm is lenne,akkor meg csak négyszögletesen tudnék tekerni. :D 

 

én egyébként vlmi biomechanikai dologra gondolok elsőre. más lett a pálya,amit a lábfejem leír. szerintem. másodiknak persze az erő hiányára. csak harmadiknak a kisebb tömegre. 

 

egyébként szomorú lenne,ha a tömeg lenne a leginkább ludas. pont azért cseréltem keo-ra a pedált,h becsússzon a bringa 9 kg alá. mondjuk,ha gyors zárat ,és kulacstartót cserélek,akkor is meg lett volna ugyan ez.


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#8698
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,390 posts

Wow, nem semmi, milyen nuanszokat megerzel. :)   En semmit nem vettem eszre a pedalvaltaskor, csak azt, hogy je, nem nyikorog.

csak az évek,meg a rutin. :D minden ilyen szir-sz@art megérzek,ha változik a bringán. a stoplit utálom a legjobban ilyen szempontból. a pedál csere után más beállítása is lett oldalirányban. ráadásul kijjebb is van most a cipőm a pedálon,mint a deltánál. ezt nem nagyon reklámozzák,de a deltával közelebb kerül a cipőd,a bringa közepéhez képest. kisebb Q faktor,vagy hogy is hívják. mondjuk az nem akkora gáz most,ha kicsit nagyobb terpeszben tekerek,mert a csípőm nem túl hajlékony. pl.: a törökülés nem nagyon megy. viszont előrehajolva simán megérintem a földet. 


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#8699
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4,390 posts

(lehet hülyeség) de ha lejjebb engedted a nyerget, akkor az (ha nem is sokkal) de előrébb is került valamivel. ez nem okozhatja?

talán 1 mm-el kerülhetett közelebb. ez biztos nem számít.


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#8700
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3,251 posts

Nyilvánvaló, Dr. Watson: a Kéo 14 dkg, a Delta inkább 20-21 dkg. Mint tudjuk, forgómozgásnál a tömeg kb. kétszeresen „számít"; a tehetetlenségi nyomatéka a Deltának nagyobb, ez jobban továbbforgatja a (kissé) szögletes lábad. A Kéo kevésbé képes erre, arra viszont jobb, hogy gyorsabban nekilódulj, ha kell. Hosszabb távon jobb lesz a Kéo. Ave nyilván szebben forgat, ezért nem vette észre a pedálkülönbséget (régi - új), az izmai eleve egyenletes szögsebességet gyakoroltattak be vele. No meg az izmai csak hajtásra szolgának, nem túlsúly cipelésére, meg is van az eredménye, brávó, Ave!

A lendulet dolog, lehet igy van, elmeletben biztosan, de az, hogy en szepen forgatok, hat az sajnos nem.

De most hogy mondod, elvileg a power2max tud valami "efficiency & smoothness"-t merni, csak az en regi Garminom nem tud ilyet kijelezni.  Majd kolcsonkerek valakitol egy ujabbat, es akkor kiderulhet merhetoen, mennyire is hajtok egyenletesen.