a legjobb az 123 és a 123.456 ft ár
...csak egyszer kell valakit megfingatni, többet senki nem fog ökörségeket írni. Pedig egy plusz mondat kellene és nem lehetne jogilag támadni.
a legjobb az 123 és a 123.456 ft ár
...csak egyszer kell valakit megfingatni, többet senki nem fog ökörségeket írni. Pedig egy plusz mondat kellene és nem lehetne jogilag támadni.
Ridley Noah Fast
Az 56-os tűnik jónak első blikkre.
http://www.ebay.com....=item5ae5f3b95a
hmm, na, 145-ös q-faktor, az még az UT-től is kisebb, ráadásul választható 50-36
(bár az elmúlt hetekben annyira jól elvoltam az 53-39-cel, hogy meg se fordult a fejemben, hogy van értelme másnak..)
Kár, hogy a középrésznél 36*24 nem választható..
http://www.ebay.com....f4cf3a28&_uhb=1
muffolt nyeregcsőfej. Csoda dolgok vannak ebben a boltban, idióta árakon. :WE
Mi alapjan valasztottad? Az 56os es az 58as kozott vivodom.
Engem már kezdenek irritálni ezek az árak. Ő is ezer forintot ír, csak akkor milyen ajánlatra vár? Sok az 1Ft.-os tétel is. Van a családban jogi tudor, lassan valakinek a nyakába kellene már varrni egy pert és elhozni a drága cuccot egy forintért. Biztos sokan elgondolkodnának ez efféle majomságokon. Tényleg bosszant!
![]()
a legjobb az 123 és a 123.456 ft ár ![]()
szép.......,de nem csábulhatok el
Engem már kezdenek irritálni ezek az árak. Ő is ezer forintot ír, csak akkor milyen ajánlatra vár? Sok az 1Ft.-os tétel is. Van a családban jogi tudor, lassan valakinek a nyakába kellene már varrni egy pert és elhozni a drága cuccot egy forintért. Biztos sokan elgondolkodnának ez efféle majomságokon. Tényleg bosszant!
Ridley Noah Fast
http://www.cannondal...isc-5-105-31120
cyclocrossnal 185cm magassaghoz, 89cm belso labhosszhoz melyik meretu vazat valasztanatok?
Az 56-os tűnik jónak első blikkre.
http://www.ebay.com....=item5ae5f3b95a
hmm, na, 145-ös q-faktor, az még az UT-től is kisebb, ráadásul választható 50-36
(bár az elmúlt hetekben annyira jól elvoltam az 53-39-cel, hogy meg se fordult a fejemben, hogy van értelme másnak..)
Kár, hogy a középrésznél 36*24 nem választható..
http://www.ebay.com....f4cf3a28&_uhb=1
muffolt nyeregcsőfej. Csoda dolgok vannak ebben a boltban, idióta árakon. :WE
Vejne módosította - 2014. június 22. - 11:39
http://www.cannondal...isc-5-105-31120
cyclocrossnal 185cm magassaghoz, 89cm belso labhosszhoz melyik meretu vazat valasztanatok?
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
szép.......,de nem csábulhatok el
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Centaur. A lokálpatriótás vác környéki topikba dobtam be egy linket, hogy mi alapján lehet ezeket megkülönböztetni
![]()
Egyébként ma mentem egy kellemes karikát, eleinte egy sráccal, aki sajnos nincs fent ezen a fórumon, kb. az út háromnegyedénél váltunk szét, szóval haza már egyedül. Ami feltűnt, hogy a nyereg tényleg csak kb. 40-50 percig kényelmetlen, utána egyre jobb és jobb, ált. mire hazaérek, már nem is érzem, hogy rajta ülnék. Elég szemét tulajdonság ez részéről, mert a bicajozás első fél órája is meghatározó ![]()
Ha sikerülne nagyon megszoknom, elvinném egy ismerőshöz, hogy fehér bőrrel húzza újra.. :\
donciccio, itt az ideje újrakezdeni a montizást ![]()
http://apro.bikemag....b-l237426.html#
Kisherceg módosította - 2014. június 21. - 09:58
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Máshol is föltehetném, de itt fogom
http://apro.bikemag....k-l237389.html# azt a 737-es agyat 130mm-re át lehet hézagolni? Ez ugye kb. Ultegra szint, évjárat szerint kb. a 6500össel egyívású lehet.
Kezdem érteni, miért szeretik egyesek a 132.5mm-re széthúzni a vázaikat...
Le esztergáltatsz a balos hézagolóból és a tengelyből 5-5mm és gyí.
Máshol is föltehetném, de itt fogom
http://apro.bikemag....k-l237389.html# azt a 737-es agyat 130mm-re át lehet hézagolni? Ez ugye kb. Ultegra szint, évjárat szerint kb. a 6500össel egyívású lehet.
Kezdem érteni, miért szeretik egyesek a 132.5mm-re széthúzni a vázaikat...
Át lehet, de nem biztos, hogy normálisan be lehet fűzni 130-as kerékbe. A monti agyak peremtávolsága általában pont 5mm-rel nagyobb és emiatt nagyobb lesz az aszimmetria a két oldal között és lehet már túl lazák lesznek a küllők a bal oldalon és folyamatosan lelazulnak.
MJani01 módosította - 2014. június 20. - 21:17
A sebesség mindent megold.
Akkorára kell állítani a vázat mint amekkora az agy.....remélem nem arra gondoltál, hogy a 132.5 jó a 130-hoz is és a 135-höz is? Azért az ipari gány...
Én nem gondoltam semmire, mert 130-130 minden errefelé, de mások úgy látják, hogy néha jó ötlet, ha mindenhez jó egy kicsit, de semmihez sem eléggé. ![]()
Máshol is föltehetném, de itt fogom
http://apro.bikemag....k-l237389.html# azt a 737-es agyat 130mm-re át lehet hézagolni? Ez ugye kb. Ultegra szint, évjárat szerint kb. a 6500össel egyívású lehet.
Kezdem érteni, miért szeretik egyesek a 132.5mm-re széthúzni a vázaikat...
Akkorára kell állítani a vázat mint amekkora az agy.....remélem nem arra gondoltál, hogy a 132.5 jó a 130-hoz is és a 135-höz is? Azért az ipari gány...![]()
Máshol is föltehetném, de itt fogom ![]()
http://apro.bikemag....k-l237389.html# azt a 737-es agyat 130mm-re át lehet hézagolni? Ez ugye kb. Ultegra szint, évjárat szerint kb. a 6500össel egyívású lehet.
Kezdem érteni, miért szeretik egyesek a 132.5mm-re széthúzni a vázaikat... ![]()
Amire Neked szükséged van, az a briteknél nagyon divatos klasszikus túragép. Országúti kormány a kényelemért (hosszú távon több kormánypozíció és neutrális csuklótartás->nagyobb kényelem) Csomagtartó-sárvédő, masszív váz, klasszikusan hosszú benyúlású patkófékek vagy kantifékek, manapság természetesen tárcsák.
http://road.cc/show/...ouring-bikes/38
hasonló "breedek". A Kona Sutrát már ajánlották Neked másik topikban, méltányos áron van.
Nem rossz ötlet akár egy CX masina sem, amin van csomagtartó-felfogatási lehetőség.
Pár CX gép tesztje:
http://road.cc/show/...ocross-bikes/84
nem kéne a Road.cc tesztek alapján kiindulni, mert sokszor elég elfogultak a saját brit márkákkal szemben, de ez a fajta csomagos túrázás arrafelé divat, így merem ajánlani, hogy nézelődj ilyen fajta gépeket is. Hovatovább, túra után egy krosszgép még mindig sokrétűbb felhasználást tesz majd lehetővé, mint egy sensu stricto országúti. Nem nagy probléma a mindennapok során, ha elfér a szélesebb gumi, esetleg sárvédő, netán a felniket nem koptatod fékezéssel.
>ez megint hipotetikus poszt a részemről, tele spekulációkkal, nekem még 25-ös gumikban sem volt részem, így irigykedek mindenkire, akinek CX gépe vagy túragépe van ^^ <
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy csomagos túrára indulnék külföldre.Már voltam pár több napos túrán de kölcsönbringával ezért most szeretnék venni egyet.Mennyire tartjátok jó ötletnek hogy országúti kerékpárt vennék és azzal mennék el túrára? Egyáltalán megoldható e a csomagtartó egy országútin,mennyire lenne kényelmes? Egy hét napos túráról lenne szó csak aszfaltos úton olyan napi 80-100km körül.
Előre is köszönöm!
Kérdés,hogy a túra után mire használnád a gépet.Lehet kapni kimondottan ilyen célra országuti gépeket de sima országutit is meg lehet csinálni sárvédö szem nélkül is ha nem számit a pénz a könnyü felszerelésre és nincs nagy komfort igényed..Az biztos,hogy nem lessz olyan kényelmes mint egy trekking bicóval.Egyedül mész vagy többed magaddal a többiek milyen géppel mennek?Mert ez is számit...stb stb.
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy csomagos túrára indulnék külföldre.Már voltam pár több napos túrán de kölcsönbringával ezért most szeretnék venni egyet.Mennyire tartjátok jó ötletnek hogy országúti kerékpárt vennék és azzal mennék el túrára? Egyáltalán megoldható e a csomagtartó egy országútin,mennyire lenne kényelmes? Egy hét napos túráról lenne szó csak aszfaltos úton olyan napi 80-100km körül.
Előre is köszönöm!
Visztek sátrat is meg minden hozzávalót, vagy szálláson alszatok? Mert ha sátor is lesz akkor a csomag is nehezebb, nem biztos, hogy egy nyeregvázcsőre erősíthető csomagtartó elég lesz (ezék általában 20-25 kg maxot bírnak). Kisebb csomagnál viszont lehet hogy elég.
Amúgy szerintem nem a legjobb ötlet országútival csomagos túrára menni. Az előnyei nem igazán használhatók ki, a hátrányai viszont halmozottan előjönnek. Mi is voltunk anno egyetemista koromban ilyen több napos túrán, (én országútival) és úgy emlékszem, hogy az idő 90%-ban felső fogásban támasztottuk a kormányt. Az átlag 20-22 km/h körül alakult, szóval a légellenállás mindegy volt, viszont kerülgetni kellett a kátyúkat, tört a nyereg, rázott a kormány. Nagyon irigyeltük azt aki montival volt vékony gumikkal, és volt neki egy triatlonos könyöklője.
Egész régen 7-esben nekem is volt,ettől régebbi,sort nem lehetett hozzá szerezni,csak az volt ami rajta volt.Kazettája is különleges módon csatlakozott az agytesthez,így az is csak saját magával volt kompatibilis.Le is cseréltem egy 7-es 105-ösre(zöldes-szürke),amít már 8-assá tudtam alakítani,kazetta és tengely cserével.
Ja, ez a 8-as UG Dura-Ace. Àllítólag tartós és jó, de manapság szerintem orbitális szívás, mert csak a saját Dura-Ace zárófogaskerékkel lehet rá a sort rögzíteni ami kisebb mint a standard UG zárófogaskerék (a 11 fogszám miatt). Majdnem vettem egy olcsó kerékszettet ilyennel szerelve, de aztán megijedtem a járulékos költségektől.
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy csomagos túrára indulnék külföldre.Már voltam pár több napos túrán de kölcsönbringával ezért most szeretnék venni egyet.Mennyire tartjátok jó ötletnek hogy országúti kerékpárt vennék és azzal mennék el túrára? Egyáltalán megoldható e a csomagtartó egy országútin,mennyire lenne kényelmes? Egy hét napos túráról lenne szó csak aszfaltos úton olyan napi 80-100km körül.
Előre is köszönöm!
lehet,h vlmi ilyesmi kellene inkább: http://2014.merida-b...ross-3-517.html mostanában már az országúti bringákon nem nagyon van csomagtartó szem a vázon,meg a cyclo cross bringákon erősebb fékek vannak,ami jól jön a csomagos túráknál. persze a gumikat ezeken le kéne cserélni,mert ezeken terepre való van.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A