Egész régen 7-esben nekem is volt,ettől régebbi,sort nem lehetett hozzá szerezni,csak az volt ami rajta volt.Kazettája is különleges módon csatlakozott az agytesthez,így az is csak saját magával volt kompatibilis.Le is cseréltem egy 7-es 105-ösre(zöldes-szürke),amít már 8-assá tudtam alakítani,kazetta és tengely cserével.
Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
#8661
Írta 2014. június 19. - 22:27

#8662
Írta 2014. június 19. - 22:14

Régi UG-s https://c1.staticfli...cab00e363_z.jpg
Abban a hitben voltam, hogy 8-as UG nem létezett, de rákerestem a linked alapján és mégis volt.
A sebesség mindent megold.
#8663
Írta 2014. június 19. - 22:07

Csak nekem furcsa ez a 8 sebességes agy? http://apro.bikemag....a-l237216.html#
Régi UG-s https://c1.staticfli...cab00e363_z.jpg
#8664
Írta 2014. június 19. - 21:52

Csak nekem furcsa ez a 8 sebességes agy? http://apro.bikemag....a-l237216.html#
A sebesség mindent megold.
#8665
Írta 2014. június 19. - 18:47

Pár ezer km és megszokod, vagy nem.
Nekem nem nyeregtörés gondjaim szoktak lenni, hanem durván begyullad a szőrtüsző és azt nyomja a nyereg.
Addig is hintőpor, ahogy javasoltátok, meg egy kis párna a gát környékére, de csak féloldalasan, hogy fel ne törjön:)
Esetleg lufi...
És õk felelék: - Te vagy létünk alapjának eszkatológiai manifesztációja, a kerigma, amiben interperszonális kapcsolataink legvégsõ értelme tárul fel elõttünk.
És Jézus ismét szóla: - Mi???
#8666
Írta 2014. június 19. - 18:46

Pár ezer km és megszokod, vagy nem.
Nekem nem nyeregtörés gondjaim szoktak lenni, hanem durván begyullad a szőrtüsző és azt nyomja a nyereg.
Detto,hál isten csak nagyon ritkán,amúgy isten az SLR nyereg.
#8667
Írta 2014. június 19. - 16:44

A vicc az, hogy van egy "gagyi" olcsó velo nyergem 3eft-ért, ami évente egyszer istenesen feltör és onanntól, mikor a hátsóm megszokja semmi sérülés nincs sem pedig zsibbadás. A limitációja a könyöklőhöz van, de a koskormány összes fogásához ideális egyszerűen.
A boltban, amit mivel kritikát fogalmazok meg, nem nevezek nevén, azt mondták hogy a szép új vázamhoz, mikor átépítettem a gépem, nem illik egy ilyen gagyi nyereg, Ügyesen rábeszéltek egy selle qbik nyeregre, nos szemben a velo kivágásával, a qbiken ilyen nem volt, de tény hogy egyszer sem tört fel, viszont a lágy részeimet nyomta rendesen, ezt követően most lecseréltem specialized nyeregre, lágy rész nincs nyomva, támaszt is elvileg, de mégis, ahogy jól sejtve írtad is a gátrész vonalában, de konzekvensen csak az egyik oldalon csíp össze. Egyszerűen nem értem mit kellene tenni. A boltban azt mondták ez kevés km majd meg fogom szokni..
Pár ezer km és megszokod, vagy nem.
Nekem nem nyeregtörés gondjaim szoktak lenni, hanem durván begyullad a szőrtüsző és azt nyomja a nyereg.
A sebesség mindent megold.
#8668
Írta 2014. június 19. - 16:04

Nekem sem akar megszunni a gáttájéki sebződés-foltos fájdalmas kikezdődés. Isti tanácsára kipróbáltam a hintőport, ami ugyan enyhít, kevésbé fájdalmas, s kicsivel többet bírok menni, de még mindig sebződöm.
Tkp. olyan, mintha a gáton a csontos részek s a nyereg közé csípődne a lágyrész, s az macerálódna ki. A bőröm kicsit laza, lógós ráadásul arrafelé aztán tényleg...
A nyereg egy flite genuine gel, szélességre 140-es, de elöl elég keskeny. Nem tudom, mit lehetne kitalálni, talán egy szélesebb orr-részű nyereg tudna dobni a komforton... :\
A vicc az, hogy van egy "gagyi" olcsó velo nyergem 3eft-ért, ami évente egyszer istenesen feltör és onanntól, mikor a hátsóm megszokja semmi sérülés nincs sem pedig zsibbadás. A limitációja a könyöklőhöz van, de a koskormány összes fogásához ideális egyszerűen.
A boltban, amit mivel kritikát fogalmazok meg, nem nevezek nevén, azt mondták hogy a szép új vázamhoz, mikor átépítettem a gépem, nem illik egy ilyen gagyi nyereg, Ügyesen rábeszéltek egy selle qbik nyeregre, nos szemben a velo kivágásával, a qbiken ilyen nem volt, de tény hogy egyszer sem tört fel, viszont a lágy részeimet nyomta rendesen, ezt követően most lecseréltem specialized nyeregre, lágy rész nincs nyomva, támaszt is elvileg, de mégis, ahogy jól sejtve írtad is a gátrész vonalában, de konzekvensen csak az egyik oldalon csíp össze. Egyszerűen nem értem mit kellene tenni. A boltban azt mondták ez kevés km majd meg fogom szokni..
És õk felelék: - Te vagy létünk alapjának eszkatológiai manifesztációja, a kerigma, amiben interperszonális kapcsolataink legvégsõ értelme tárul fel elõttünk.
És Jézus ismét szóla: - Mi???
#8669
Írta 2014. június 19. - 10:53

Nem, de ma elmegyek megnézem mennyit ront egy másik nadrág.
Eddig a legkényelmesebb és legpárnázottabb nadrágommal próbálkoztam.
Nekem sem akar megszunni a gáttájéki sebződés-foltos fájdalmas kikezdődés. Isti tanácsára kipróbáltam a hintőport, ami ugyan enyhít, kevésbé fájdalmas, s kicsivel többet bírok menni, de még mindig sebződöm.
Tkp. olyan, mintha a gáton a csontos részek s a nyereg közé csípődne a lágyrész, s az macerálódna ki. A bőröm kicsit laza, lógós ráadásul arrafelé aztán tényleg...
A nyereg egy flite genuine gel, szélességre 140-es, de elöl elég keskeny. Nem tudom, mit lehetne kitalálni, talán egy szélesebb orr-részű nyereg tudna dobni a komforton... :\
Vejne módosította - 2014. június 19. - 10:59
#8670
Írta 2014. június 19. - 10:12

Másik nadrággal próbáltad már?
Nem, de ma elmegyek megnézem mennyit ront egy másik nadrág.
Eddig a legkényelmesebb és legpárnázottabb nadrágommal próbálkoztam.
- Vejne kedveli ezt
És õk felelék: - Te vagy létünk alapjának eszkatológiai manifesztációja, a kerigma, amiben interperszonális kapcsolataink legvégsõ értelme tárul fel elõttünk.
És Jézus ismét szóla: - Mi???
#8671
Írta 2014. június 19. - 08:18

kéne szabit kivennem a munkahelyemen,és szeretném ezt a tour legérdekesebb,legjobb hetére időzíteni. nézegetem a szakaszokat,de nem tűnik olyan jónak az utolsó hét mint a giro-n volt. na mind1. sztem az utolsó hétre lövöm be a szabadságolást. remélem jól döntök.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#8672
Írta 2014. június 19. - 07:43

Sziasztok!
Vettem egy specialized romin expert nyerget és a jobb oldalon a lábaim boltívében rendre egy vonal mentén problémát okoz.
Azt mondanám, olyan mintha odacsípném, ami elég furán hangzik, mert ilyet nem érzek mikor használom, de akkor is egy vonal mentén keletkezik probléma, vérhólyagok keletkeznek a használattól.. Eddig 180kmt mentem vele 40 40 40 60km-es távokat de csak nem tudja megszokni a hátsóm a dolgot...
A boltban azt mondták a váz hossztengelyéhez képest forgatni bűn, mert az volt az ötletem hogy akkor kicsit balra forgatom, hátha kicsit tehermentesítem a jobb oldalamat.
Találkozott már valaki ilyen aszimmetrikus hibával? Akkor mit tett az illető? Nem szeretném eladni a nyergem, de ez így elég használhatatlan.. Specialized teszt nyereg Magyarországon meg ugye nincs...
Másik nadrággal próbáltad már?
#8673
Írta 2014. június 19. - 01:01

#8674
Írta 2014. június 19. - 00:14

Sziasztok!
Vettem egy specialized romin expert nyerget és a jobb oldalon a lábaim boltívében rendre egy vonal mentén problémát okoz.
Azt mondanám, olyan mintha odacsípném, ami elég furán hangzik, mert ilyet nem érzek mikor használom, de akkor is egy vonal mentén keletkezik probléma, vérhólyagok keletkeznek a használattól.. Eddig 180kmt mentem vele 40 40 40 60km-es távokat de csak nem tudja megszokni a hátsóm a dolgot...
A boltban azt mondták a váz hossztengelyéhez képest forgatni bűn, mert az volt az ötletem hogy akkor kicsit balra forgatom, hátha kicsit tehermentesítem a jobb oldalamat.
Találkozott már valaki ilyen aszimmetrikus hibával? Akkor mit tett az illető? Nem szeretném eladni a nyergem, de ez így elég használhatatlan.. Specialized teszt nyereg Magyarországon meg ugye nincs...
És õk felelék: - Te vagy létünk alapjának eszkatológiai manifesztációja, a kerigma, amiben interperszonális kapcsolataink legvégsõ értelme tárul fel elõttünk.
És Jézus ismét szóla: - Mi???
#8675
Írta 2014. június 18. - 20:50

melyiket tegyem előre?
a citomsárgát, vagy a narancssárgát?
Az első gumi színre harmonizáljon a bandázzsal és az elöl futó bowdenházakkal-fejcsővel. A hátsó gumi a hátul futó bowdenházakkal-hátsó háromszög színeivel.
Vagy miről van szó?
#8677
Írta 2014. június 18. - 20:02

O, a Pedal magazin...
Nekem is megvan majdnem mind. Nem volt ez rossz, akkoriban, szerintem. Aztan nagy nehezen sikerult elofizetnem az elso angol ujsagomra (Cycle Sport) Hihetetlen milyen nehez volt, nem volt meg domborkartya magyarorszagon, a kulfoldi utalas is nagyon bonyolult volt, az ararol nem is beszelve.
De a Pedalra visszaterve, versenyeredmenyek is megvannak benne. Elo is kene asnom oket, jo lenne latni a regi neveket, most, hogy mar tobbuket szemelyesen is ismerem.
- donciccio kedveli ezt
#8678
Írta 2014. június 18. - 19:17

erre az újságra emlékszik vlki:
nem volt egy mélyenszántó lap,de a semmitől jobb volt. pláne úgy,h az internetről akkor még nem is nagyon hallottam. tesztek nem nagyon voltak,csak leírták a katalógusból a dolgokat. nekem meg van az összes ilyen újság.
lehet,h be kéne szkennelnem egy párat. egyébként ez volt az első száma. mikor megláttam az újságosnál,azt hittem nem jól látok. rohantam haza pénzért. addig a pókembert vettem,ezután meg ezt. meg a többi magazint.
kb innentől fertőződtem meg teljesen az országúti bringázással,bringákkal.
Na-ná,megvolt összes,talán még muteréknál meg is van valahol.
- donciccio és Vejne kedveli ezt
#8679
Írta 2014. június 18. - 19:17

campa UT ugye? én ilyen vízvezetékszerelő kóccal rögzítettem http://static.ezerme...csomenet_04.jpg
Igen. Köszi. Ilyen "kanóczsinórral" rögzítette egy haverom a négyszöges középrészét is.
Egyébként képről 100%-ig úgy néz ki, mint amit a porszívóm portartályában találok kb. 2naponta. Hiába, a haj folyamatosan megújul
Váltottam pár szót a szerelőkkel, s mondták, hogy PT-hez hozzá nem nyúlnak, vagyis, nem igazán van hajtókar-leszedőjük. Kicsit furcsa, mert olasz középrészhez menetvágó az van, pedig arra ritkábban van szükség, mint PT hajtások leszedésére, de ez van. Ha tovább folytatja a "garázdaságot" a campag hajtókar téren, a 2007-2010 közt gyártott UT hajtások árai jól föl lesznek pumpálva. Meg sokan vesznek majd Fulcrum hajtásokat. (Az alap Fulcrum modelll olcsóbb, mint mondjuk egy PowerTorque alu Centaur, s akiknek már megvan az UT csésze, nem kényszerülnek arra, hogy még azt is külön vegyenek. )
#8680
Írta 2014. június 18. - 18:46

Jé, ma lenéztem "magam alá", és azt vettem észre, hogy a hajtásoldali csapágycsésze meg a középcsapágyház közt van egy fél pakli franciakártyányi hézag, úgy lógott a levegőben a drága. Gond nélkül megtettem vele a kis körömet, aztán beugrottam szervizbe, s visszakerült a csésze a helyére.
Minden esetre viccesen nézett ki a félig kitekeredett jobboldali csésze, főleg, hogy a hajtókar leszedése után olyan szabadon lehetett kézzel forgatni, mint egy rulettkereket. : )
Loctite kéne, vagy valami jó erős ragacs.
campa UT ugye? én ilyen vízvezetékszerelő kóccal rögzítettem http://static.ezerme...csomenet_04.jpg
- Vejne kedveli ezt