vlmiért én nem voltam arra versenyezni. pedig sok helyen voltam.
milyen volt a versenyzéshez használt bicó?
vlmiért én nem voltam arra versenyezni. pedig sok helyen voltam.
milyen volt a versenyzéshez használt bicó?
Régen ott rendszeresen volt verseny.
vlmiért én nem voltam arra versenyezni. pedig sok helyen voltam.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
ja,de. sorry. 66-os.
Régen ott rendszeresen volt verseny.
A sebesség mindent megold.
Nem a 66-os van Kaposvár és Pécs között?
ja,de. sorry. 66-os.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
tegnap jártam autóval Pécs,és Kaposvár között a 67-es úton. nagyon durva vidék. egy centi nem volt rajta ami nem le,v fel ment volna. volt olyan rész,ahol kb 2 km-t is be lehetett látni,és volt ebben a szakaszban legalább 8-10 emelkedő. itt-ott 12-13 %-ok is voltak. hasonlóan le is,és fel is. azt hiszem ezt az utat egy pro tour menő is nehéznek mondaná.
Nem a 66-os van Kaposvár és Pécs között?
A sebesség mindent megold.
ezert sem szeretnek ujat - tuti nem az elso fog a legjobban sikerulni
Bandázsolás ügyben mondjuk ma kicsit "kiakadtam". Benéztem az általam leginkább nem kedvelt kerékpár-autósboltba errefelé, s Cinelli zselés bandázst találtam jó sok fajta színben 2.5k-ért. Tapintatra jó, kényelmes, igazi "rázkódáscsillapító". Zselés bandázst 3k alatt meg elég nehéz kifogni, pedig szerintem sokat jelent, fontos kontaktpont. ^^
Alunyakas karbonok közt gyakori a 600 gr körüli tömeg is, meg van pár karbonnyakas is alig fél kiló alatt. Vicces, mikor mondjuk egy Canyon alugéppel azonos felszerelségű aluvázas csoda jó 400 grammal nehezebb, és tényleg a vázban-villában van elrejtve az extra tömeg.
Fékváltókar-beállításhoz:
campagnál nagyon egyszerű kényelmesre belőni, a kormány alsó egyenes részével egy szintben van a fékkar alsó része. Így vicces módon pont az ergonomikus kormány felső vízszintes részével egy nagyon tompa, kellemes, csuklókímélő szöget zár be a fékváltókar felső része, s jól kezelhető a szerkezet hajlatból, kissé lentebbről is, nomeg a fékváltókar tetejéről is (bár továbbra is azt mondom, a kioldókart elérni a fékváltókarfogásból NEHÉZ, mert annyira hátra-lentre van helyezve, hogy csúsztatni kell a kézfejet hozzá)
A bandázsolásból amilyen igényeseket láttam ebben a topikban, olyan elrettentő példákat találni néha másutt. :\ "kedvenc" a kilátszó bilincs, esetleg kilátszó kormány, vagy az "überulti", mikor a gumiborításra kívülről tekeri rá a bandázst. Auh.
Szigetelőszalag záráshoz tökéletes. Egyesek szerint "tilos" vele a kormányt érinteni, s csak egy csík kell a bandázs végére, mások (sok szerviz) meg rányom jó sok fordulatot
ezert sem szeretnek ujat - tuti nem az elso fog a legjobban sikerulni
arn módosította - 2014. augusztus 29. - 10:45
tegnap jártam autóval Pécs,és Kaposvár között a 67-es úton. nagyon durva vidék. egy centi nem volt rajta ami nem le,v fel ment volna. volt olyan rész,ahol kb 2 km-t is be lehetett látni,és volt ebben a szakaszban legalább 8-10 emelkedő. itt-ott 12-13 %-ok is voltak. hasonlóan le is,és fel is. azt hiszem ezt az utat egy pro tour menő is nehéznek mondaná.
Höhö, ott vajon hány km után kell rugót cserélni az ergoban?
tegnap jártam autóval Pécs,és Kaposvár között a 67-es úton. nagyon durva vidék. egy centi nem volt rajta ami nem le,v fel ment volna. volt olyan rész,ahol kb 2 km-t is be lehetett látni,és volt ebben a szakaszban legalább 8-10 emelkedő. itt-ott 12-13 %-ok is voltak. hasonlóan le is,és fel is. azt hiszem ezt az utat egy pro tour menő is nehéznek mondaná.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Naaaa.... Persze minden relativ, de 300 alatt azert olyan sok villa nincs. Foleg nem olcso.
Az ultrakonnyu THM Scapula SP is 280g korul van, ha merlegre kerul.
Alunyakas karbonok közt gyakori a 600 gr körüli tömeg is, meg van pár karbonnyakas is alig fél kiló alatt. Vicces, mikor mondjuk egy Canyon alugéppel azonos felszerelségű aluvázas csoda jó 400 grammal nehezebb, és tényleg a vázban-villában van elrejtve az extra tömeg.
Fékváltókar-beállításhoz:
campagnál nagyon egyszerű kényelmesre belőni, a kormány alsó egyenes részével egy szintben van a fékkar alsó része. Így vicces módon pont az ergonomikus kormány felső vízszintes részével egy nagyon tompa, kellemes, csuklókímélő szöget zár be a fékváltókar felső része, s jól kezelhető a szerkezet hajlatból, kissé lentebbről is, nomeg a fékváltókar tetejéről is (bár továbbra is azt mondom, a kioldókart elérni a fékváltókarfogásból NEHÉZ, mert annyira hátra-lentre van helyezve, hogy csúsztatni kell a kézfejet hozzá)
A bandázsolásból amilyen igényeseket láttam ebben a topikban, olyan elrettentő példákat találni néha másutt. :\ "kedvenc" a kilátszó bilincs, esetleg kilátszó kormány, vagy az "überulti", mikor a gumiborításra kívülről tekeri rá a bandázst. Auh.
Szigetelőszalag záráshoz tökéletes. Egyesek szerint "tilos" vele a kormányt érinteni, s csak egy csík kell a bandázs végére, mások (sok szerviz) meg rányom jó sok fordulatot
at szeretnem allitani a fekkar poziciojat, fel lehet szedni es vissza lehet ragasztani az eredeti bandazst?
a lezaro ragaszto az vmi specialis ragaszto, vagy sima szigszalag? annak gyakran szetkenodik a ragasztoresze, es elmaszik.
Szigetelő szalag bőven jó, de 1500-2000ft egy jobb bandázs, szóval ezen nem biztos, h spórolnod kell.
A 360g nehéz.
Naaaa.... Persze minden relativ, de 300 alatt azert olyan sok villa nincs. Foleg nem olcso.
Az ultrakonnyu THM Scapula SP is 280g korul van, ha merlegre kerul.
at szeretnem allitani a fekkar poziciojat, fel lehet szedni es vissza lehet ragasztani az eredeti bandazst?
a lezaro ragaszto az vmi specialis ragaszto, vagy sima szigszalag? annak gyakran szetkenodik a ragasztoresze, es elmaszik.
Igen, fel lehet, nem kell hozzá semmi spec, a fékkar pozícióját egy imbusz csavar oldásával tudod oldani.
http://lmgtfy.com/?q...ent youtube&l=1
szeretnék 10es montis sort használni (11-32) az ultegra 6700gs hátsóváltómmal, a bikemag kompatibilitási listája szerint viszont ez problémás lehet: http://bikemag.hu/im.../2014/04/26.jpg
A shimano techdoc szerint a hátsóváltó max 28fogig működik megfelelően, de neten külföldön azt olvasom hogy lánchosszt kell jól beállítani és nem kell aggódni:http://forums.bicycl...635607122348753
Van valakinek tapasztalata ez ügyben?
at szeretnem allitani a fekkar poziciojat, fel lehet szedni es vissza lehet ragasztani az eredeti bandazst?
a lezaro ragaszto az vmi specialis ragaszto, vagy sima szigszalag? annak gyakran szetkenodik a ragasztoresze, es elmaszik.
A 360g nehéz.
Elmaradott vagyok az ITM Visia villámmal, ami méretre vágott karbon nyakkal együtt 601 gr
hello,
a kerekeknél szokott lenni rider's weight limit, nem tudom karbonvillák esetén van e hasonló, vagy a 360 gr még nem ultralight? írtak ilyesmiről a villához adott leírásban?
A 360g nehéz.
A sebesség mindent megold.
Megjött a csomim, a rajta felejtett matrica szerint a "Corratec aero" néven árult villa valójában egy xds carbon-tech (shenzen) gyártású x-f36 tip. kínai katógusvilla felmatricázva...
http://www.xds-carbo...w.asp?cp_id=198
Ettől függetlenül minőségi cuccnak tűnik, a tömege is pont 360g vágatlanul.
Itt kíváncsiságból szétvágtak egy hasonló xds gyárt. "e-bay villát", semmi aggasztó nem derült ki:
hello,
a kerekeknél szokott lenni rider's weight limit, nem tudom karbonvillák esetén van e hasonló, vagy a 360 gr még nem ultralight? írtak ilyesmiről a villához adott leírásban?
ilyen... nalam annyi az elteres, hogyha igy allitom be a kormanyt, akkor a fekkar gumis resze nem felem, hanem a masik iranyba lejt. tejesen ki van tekeredve a kezem, ha el akarom erni.
amugy is eleg hosszu bringa, igy meg nemtom kiknek keszult az m/l bringa, 2.50m magas embereknek? fole kellene hajolni, hogy igy kenyelmes legyen.
a nyeregcsovet eleve nem tudom cserelni, mert specialis cso, de a setback altalaban adja a helyes terdpoziciot. ha a stucnit felforditom, meg mindig hosszu, es nincs is jo pozicioban a kormany, tul magas. szvsz at kell allitani a fekkar poziciot, meg valszeg rovidebb stucni kene.
most ugy allitottam be, hogy a fekkart jol tudjam fogni, de igy emelkedik a kormany felso (itt enyhen lejtos) resze, baromi idiotan nez ki.
arn módosította - 2014. augusztus 28. - 14:57
Megjött a csomim, a rajta felejtett matrica szerint a "Corratec aero" néven árult villa valójában egy xds carbon-tech (shenzen) gyártású x-f36 tip. kínai katógusvilla felmatricázva...
http://www.xds-carbo...w.asp?cp_id=198
Ettől függetlenül minőségi cuccnak tűnik, a tömege is pont 360g vágatlanul.
Itt kíváncsiságból szétvágtak egy hasonló xds gyárt. "e-bay villát", semmi aggasztó nem derült ki:
http://forums.roadbi...k-201733-2.html