Hohó!
http://www.ebay.co.u...=item20ce3e84ea
Ki akart itt forrasztani?
Már csak átdobóbilincs-szűkítő kell, de azt egyszerubb szerezni ![]()
Bár, még nem döntöttem a vázzal kapcsolatban..
Hohó!
http://www.ebay.co.u...=item20ce3e84ea
Ki akart itt forrasztani?
Már csak átdobóbilincs-szűkítő kell, de azt egyszerubb szerezni ![]()
Bár, még nem döntöttem a vázzal kapcsolatban..
találtam két frankó Bianchi dolgot.
az egyik egy vázszett: http://www.bianchius...corsa-frameset/ a másik meg egy komplett bringa: http://www.bianchius...road/vigorelli/ tök király,h gyártanak még ilyen acél vázakat. sajna a csöveiről,illetve a tömegükről nem írnak semmit. csak annyit,h cromo.
találtam mégiscsak némi infót a tipo corsa vázszettről:
The Tipo Corsa combines contemporary double butted and heat treated cromoly tubing with the classic geometry that has made Bianchi one of the most revered builders in the world. Includes contrasting lugs, dropouts, fork crown and bottom bracket painted in cream plus metal head badge. Main color is traditional celeste green, of course! Specs:English threaded bottom bracket, 27.2 seatpost, 28.6 clamp-on front derailleur, standard 40-50mm brake calipers, 130mm rear wheel spacing, 1" threaded headset (included). Weight of frame, fork, and headset together (55cm) is 6.8 lbs. Frame includes single dropout eyelets and seatstay braze-ons for rear rack. Frame, fork, and headset .... $999.99
itt,ha jól olvasom akkor az van,h a váz,villa,és a kormánnycsapi együtt 6,8 font,vagyis 3084 gramm. 55-ös méretben.
néhány képecske: http://www.bikyle.co..._2012_frame.jpg
http://www.bikyle.co...rsa_2012_ST.jpg
http://www.bikyle.co..._2012_drops.jpg
http://www.bikyle.co...rsa_2012_DT.jpg
http://www.bikyle.co...rsa_2012_HT.jpg
donciccio módosította - 2014. augusztus 31. - 19:01
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Mennyi a rászánt összeg?
Újat v használtat vennél?
http://www.wiggle.co...appa-sora-2015/
Ha új, ez a legjobb ár:érték arányú ha a Canyon-Rose-Radon vonalat nem számolom. ![]()
Vagy ebből egy 56-os:
http://www.wiggle.co...15-tiagra-2013/
De használttal járnál a legjobban, szvsz.
Vejne módosította - 2014. augusztus 31. - 13:12
Vejne, ez nem jó neked?
szerintem nagy lenne. 3 cm-rel hosszabb a fejcsöve, mint a Coralnak, pedig azon is eléggé lent hordom az orrom. Meg, HellSanyi úr nagyon szereti ezeket a hosszú nyakú colos villákat megtartani saját használatra, ahead fejcsapággyal, és ehhez a vázhoz sem ad villát ![]()
De hosszabb is, magasabb is a váz, mint amihez hozzászoktam. Pedig jófajta és szép is. ![]()
Rengeteg bilincses bowdenvezető létezik alsócsőre, illetve, bowdenakasztó szemet lehet forrasztani a fejcső-alsócső találkozásánál a muffra is, az átdobóhoz (bilincses)meg szűkítő fog kelleni, mert a campag csak nagy átmérőjű csövekhez gyárt bilincses átdobókat. ![]()
Azért, ha a forrasztás miatti hőterhelést kiveszem az egyenletből, valamivel kisebb rizikó az a Casati váz.
tegnap egy ismerőssel tekeregtem, akinek van egy agyongravírozott-krómozott Zullo váza, columbus cromor-pezsgő105-stx cuccokkal (utóbbi a fejcsapágy.) Hollandiából hozta valami 200 euróért. Nagyon nagy neki a váz (ezt ő maga is mondta többször
) de érthető módon nem szívesen válna meg tőle ![]()
Vejne módosította - 2014. augusztus 31. - 06:56
Itt is egy Froome. (Rapha feliratbol kovetkezik, hogy csak Froome lehet)
http://photos-g.ak.i...086235146_n.jpg
De a Tour tavalyi gyoztese mellett az orszaguti vilagbajnok is indult a Kekestamadason. Persze Pantani sem hianyzott, illetve Quintanat is lattam.
A sebesség mindent megold.
Merida?
Nem fogjátok elhinni, kivel találkoztam ma a Városligetben... Chris Froome-mal!!!!!
Sárga Pinarello Dogma, sárga trikós (!!!) Sky mez, sárga bukósisak... És tekert mint a veszedelem!
Lehet, a Sky legújabb találmánya, hogy az oxigénhiányos környezethez nem is kell magashegységbe menni, elég a jó szmogos budapesti belváros is! Ha pár héten belül megjelenik több ProTour csapat a belvárosban, hogy utánozzák a Sky-t, elméletem beigazolódik...
Ezen a héten kedden találkoztam egy háromfős csapattal a III. kerületben, a Szentendrei út felől jöttek a Városfal utcán át a Nánási felé. Mindhárman sárga Sky-os mezekben és úgy egyáltalán, az általad leírt cuccokban, bringákkal.
Gyanús, hogy valakik felvásárolták valami üzlet replika-készletét, bár ki tudja! ![]()
csak azert kerdeztem, mert en is kerestem becsben, es alig lehet kapni... jo ha van egyfele, altalaban olyan felirattal, amit nem raknek a bringamra, ha nem muszaj
Merida?
Még országútin is láttam.. Bár én átlátszó fóliáznék.
Egyébként gondolkodva:
-a bassorol mehetne át minden 1:1-ben, a nyeregcsőből kellene leesztergálni 0.4mm-t-a wilier problémásabb: új UT csésze, új fejcsapágy, új stucni-kormány. Finomállító meg nem csak a megakasztónál lehet, sok bringán a fvk környékére teszik, a kormány elé (nekem is úgy van
)
Szóval utóbbi kissé "költősebb", előbbi meg szívszorítós
csak azert kerdeztem, mert en is kerestem becsben, es alig lehet kapni... jo ha van egyfele, altalaban olyan felirattal, amit nem raknek a bringamra, ha nem muszaj ![]()
Az Author lehetne egy 10-essel olcsóbb, szvsz. Easton csöves Wilier escape-t full 105-tel (55-ös széria, szóval oktalinkes, 9 sebis) adott el egy wigabringa nevu kereskedő tavasszal 110ért. Szezon vége jó alkualap.
Azt a régi Tiagra szettet nem ismerem, csak a 4600-ostpróbáltam. Formára a 4400-es a 6500-ös ultegra vonalait követi, hajtókarból meg volt négyszöges (FC-4400) meg oktalinkes (FC-4401) verzió is, de ezen nem az van.
A váz jónak tűnik, a villa nem eredeti, de "kitérdekel", a cuccok meg remélhetőleg szépen teszik a dolgukat. Mindenképp meg kéne nézni személyesen, és alkudni belőle.
Sziasztok,
most regisztráltam a fórumra. 2000 óta bringázom ebből 2,5 év futárkodás. Most pedig hobbi szintű országútizást művelek.

Szeretnék tőletek véleményeket kérni az alábbi bringára (menyasszonyomnak) ár/érték arányban megéri-e hobbi szintű outizásra?
http://apro.bikemag....us-l243001.html

Köszi előre is, Közi
Közi módosította - 2014. augusztus 30. - 08:11
cx bringara szoktak rakni neopren vazvedot? gyarilag van rajta matrica, de az montin nem volt az igazi
Még országútin is láttam.. Bár én átlátszó fóliáznék.
Egyébként gondolkodva:
-a bassorol mehetne át minden 1:1-ben, a nyeregcsőből kellene leesztergálni 0.4mm-t
-a wilier problémásabb: új UT csésze, új fejcsapágy, új stucni-kormány. Finomállító meg nem csak a megakasztónál lehet, sok bringán a fvk környékére teszik, a kormány elé (nekem is úgy van
)
Szóval utóbbi kissé "költősebb", előbbi meg szívszorítós ![]()
cx bringara szoktak rakni neopren vazvedot? gyarilag van rajta matrica, de az montin nem volt az igazi ![]()
Találtam... vázat..
Olaszmenetes-csekk
130-as sarutáv-csekk
26.8-as nyeregcső-annyit le tudok szerintem biztonságosan esztergálni egy alu 27.2-esből, amúgy BBB-Kalloy-Uno-Zoom, etc..
Columbus SPX csőszett-csekk
Nyers, festetlen, matricakészlet ajándék
Ami "nem jó":
-Levágott bowdenvezetők a láncvilláról és levágott alsócső-váltótartó konzolok. De ezeket újra tudná forrasztani az eladó. Utóbbi helyett lehet, egyszerű kábelmegakasztóra voksolnék.
-Fő csövek is cserélve lett, a tömeg alapján NEM SPX-re, hanem valami vékonyabb, kevésbé merev csőre, igaz, Columbusra.
"igen mindegyik hiányzik, 58-as a váz, eredetileg columbus spx csőből volt, mint említettem a fő tartó csövek cserélve lettek, columbus csöveket építettek vissza, de fogalmam sincs milyet. A nyeregcső 26.8-at fogad, a hátsó papucstáv 130-as, tehát fékváltós rendszer is elfér. Fel lehet forrasztani a konzolokat könnyedén, szerintem ezt meg tudom csináltatni. Küldök képet ha így a méretek alapján érdekes lehet. A vázat/villát odaadom"
KépeK:
Persze az adatok azt jelentik, hogy a Coral mehetne rá "egy az egyben", nem a Wilier. Pedig szívem szerint utóbbit adnám el a ...-ba, de erre a vázra megérné építeni. Mennyire tartanátok kockázatos vételnek? Őszinte leszek, nem gyanakszom az eladóra, megbízom benne, mert egy ismerős már üzletelt vele, s korrekt ember, meg az ajánlata is jó. De kérdés, hogy megéri-e az imádott Coralt erre lecserélni. Mindenképp szebb váz, szebb részletekkel. Meg ritka. A villapapucs is gravíros elöl.Bár mondom: szívem szerint ezt a vázat beszerezném, és később építkeznék rá, a La triestina meg mehet, amerre lát, más örülni fog neki..hmmm
én mindenképp a váltótartó konzolt rakatnám vissza a vázra. lehessen spanolni menet közben is a bovdent. mondjuk ezekkel a forrasztásokkal ismét hőterhelést adsz a vékony falú acélcsőnek. ez nem annyira jó. kicsit fura nekem ez a 26,8 mm-es nyeregcső dolog. ha vlmi könnyebb cső lenne,akkor inkább 27,2-esnek kéne lennie,vagy vlmi régebbi cső lehet. talán 80-as évek. akkor több ilyen átmérő volt. igaz az oria TT 0,9-es csövekből épült malimnak is ennyi volt az átmérője.
szóval van még vele meló bőven. ha vlmi nagyon jó áron tudod megvenni,akkor érdemes lehet lecsapni rá.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Találtam... vázat..
Olaszmenetes-csekk
130-as sarutáv-csekk
26.8-as nyeregcső-annyit le tudok szerintem biztonságosan esztergálni egy alu 27.2-esből, amúgy BBB-Kalloy-Uno-Zoom, etc..
Columbus SPX csőszett-csekk
Nyers, festetlen, matricakészlet ajándék
Ami "nem jó":
-Levágott bowdenvezetők a láncvilláról és levágott alsócső-váltótartó konzolok. De ezeket újra tudná forrasztani az eladó. Utóbbi helyett lehet, egyszerű kábelmegakasztóra voksolnék.
-Fő csövek is cserélve lett, a tömeg alapján NEM SPX-re, hanem valami vékonyabb, kevésbé merev csőre, igaz, Columbusra.
"igen mindegyik hiányzik, 58-as a váz, eredetileg columbus spx csőből volt, mint említettem a fő tartó csövek cserélve lettek, columbus csöveket építettek vissza, de fogalmam sincs milyet. A nyeregcső 26.8-at fogad, a hátsó papucstáv 130-as, tehát fékváltós rendszer is elfér. Fel lehet forrasztani a konzolokat könnyedén, szerintem ezt meg tudom csináltatni. Küldök képet ha így a méretek alapján érdekes lehet. A vázat/villát odaadom"
KépeK: