http://www.lfgss.com...comment11895619 győri édes.
Tőle lett volna az a Chesini váz, amit pár hete mutattam, végül csak egy stucnit vettem tőle, jó 2500 ft-ért Record 84 3ttt-t (ugyanolyat, amilyenem van, csak hosszabb kivitelben. )
http://www.lfgss.com...comment11895619 győri édes.
Tőle lett volna az a Chesini váz, amit pár hete mutattam, végül csak egy stucnit vettem tőle, jó 2500 ft-ért Record 84 3ttt-t (ugyanolyat, amilyenem van, csak hosszabb kivitelben. )
http://cyclingtips.c...nd-what-doesnt/ hátha érdekel vlkit.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
pár napja pont ez vitt rá h végigtapizzam a küllősort. Ütött a kerék meg kopogott ha forgattam. Tavalyról ismerős volt a hang-ütés, és kb. 3 mp alatt találtam rá a kis laza párocskára.
A rutin, ugyebár. Nekem ilyenem még nem volt, már ott voltam, h felgyújtom az egészet, annyira idegesített. Egy ilyen bicó nekem ne kattogjon. ![]()
Én télen szoktam, mikor szétborítom a vasat apróra. De nagyon nem kell, asszony könnyű, és nekem is ilyen aero jellegű, magas felnim van, ami konstrukciójából adódóan elég erős. Ettől független tavaly nyárra nekem is lelazult a hátsón egy küllő, és kattogott. Volt vagy 1 hét, mire rájöttem mi van, már majdnem hátsó agyat cseréltem, mert azt hittem, vmi hajszálrepedés van benne, ami csak terhelésre jön elő. Vagy 3x szedtem szét, és takarítottam el. Szerencsére észrevettem a laza küllőt...
pár napja pont ez vitt rá h végigtapizzam a küllősort. Ütött a kerék meg kopogott ha forgattam. Tavalyról ismerős volt a hang-ütés, és kb. 3 mp alatt találtam rá a kis laza párocskára. ![]()
Másoknak milyen gyakran kell centrírozni hátsó "dögkereket"? :\
Én télen szoktam, mikor szétborítom a vasat apróra. De nagyon nem kell, asszony könnyű, és nekem is ilyen aero jellegű, magas felnim van, ami konstrukciójából adódóan elég erős. Ettől független tavaly nyárra nekem is lelazult a hátsón egy küllő, és kattogott. Volt vagy 1 hét, mire rájöttem mi van, már majdnem hátsó agyat cseréltem, mert azt hittem, vmi hajszálrepedés van benne, ami csak terhelésre jön elő. Vagy 3x szedtem szét, és takarítottam el. Szerencsére észrevettem a laza küllőt...
14-től 17-ig (vagy 18-ig) hiányzik a bordák ~harmada.
Ja tenyleg, a 10-esenhianyzik. A 11-esen nem. Mivel elottem 10-essel hasznalak a kereket, es mar akkor volt nyoma, igy vegulis nem tudom 11-essel mi lenne a helyzet.
No mindegy is.
Pár napja két küllőm szinte "lógósra" lazult hátul, én hülye meghúztam őket, jó volt kb. 2 napig, most megint "lógnak". A kerék egészen "részegen" forog, végül is, kileng oldalra rendesen, használni lehet, holnap meg úgyis megmutatom valakinek, aki még küllőkulccsal is rendelkezik (nekem egy kis láncbontón van csak "szükségküllőkulcsom")
Gyanús nekem, hogy az a két küllő, ami már tavaly is egyszer teljesen kilazult. 74-76 kg körül vagyok, ennyire kevés lenne 36db 2mm-es küllő 3keresztre fűzve, vagy én vagyok a blfsz (nem kátyúzok, nem padkázok, még a rázós utakat is kerülöm) esetleg a felni v küllők a ludasak? Maga a felni nem szegecselt, de kb. 24mm magas "félaero" profilú és elég nehéz (485gr-ra írja a katalógus). A küllők meg sima 2mm-es "N"-el jelzettek.
Másoknak milyen gyakran kell centrírozni hátsó "dögkereket"? :\
Milyen konnyitesre gondolsz, aminek ehhez koze van?
14-től 17-ig (vagy 18-ig) hiányzik a bordák ~harmada.
A sebesség mindent megold.
Re: Campa vs. Shimano test... Hat nem tudom, en nem latok e ketto kozott 100g kulonbseget, az biztos.
Amit biztosan tudok, hogy alubol Shimano testet csinalni nem jo otlet. A ultrakonnyu kerekben osszesen volt kb. 300km, amikor megkaptam es mar latszottak a lanckerekek nyomai.
A D/A kazettatesten semmi ilyesmi nem latszik tobb tizezer km utan sem, az titanbol van azt hiszem.
Az, hogy látszik a nyoma, nem jelenti azt, hogy bármi baja is lenne, max bemaródik az alacsony bordáson 1-2 mm-t és ennyi, természetesen tartóbakos sort kell hozzá használni. Ezenkívül meglemezelve még nyoma se lesz a testen. És ha a shimano nem könnyítené feleslegesen a 10-es lánckerekeket a bordáknál, ennyi probléma se lenne.
A sebesség mindent megold.
Mééé nem szólsz, van itthon új stopli...
Meee' ennyi eszem van, látod... ![]()
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
Sziasztok!
Új cipő(Speci BG Elite Road )- régi stopli kombóval szívok. A beállításokat nem igazán tudom eltalálni.
Akinek új spd-sl stoplija van, az meg tudná nekem mérni, hogy hol található a stoplin a vonal mondjuk a felső téglalap kivágástól mérve?
Mééé nem szólsz, van itthon új stopli... ![]()
Sziasztok!
Új cipő(Speci BG Elite Road )- régi stopli kombóval szívok. A beállításokat nem igazán tudom eltalálni.
Akinek új spd-sl stoplija van, az meg tudná nekem mérni, hogy hol található a stoplin a vonal mondjuk a felső téglalap kivágástól mérve?
TripleB módosította - 2014. október 19. - 09:01
-=B.B.B.=-
"Aki nevet,azzal együtt nevet a világ.Aki sír,az egyedül sír..." Oldboy
Ja, most nezem, hogy azt irod, acelbol lenne a Fulcrum Shimano testje? Es tenyleg, talan nekem is abbol van a regi R3. Valahogy mar gondoltam arra, hogy acelbol is lehet ilyet csinalni.
Re: Campa vs. Shimano test... Hat nem tudom, en nem latok e ketto kozott 100g kulonbseget, az biztos.
Amit biztosan tudok, hogy alubol Shimano testet csinalni nem jo otlet. A ultrakonnyu kerekben osszesen volt kb. 300km, amikor megkaptam es mar latszottak a lanckerekek nyomai.
A D/A kazettatesten semmi ilyesmi nem latszik tobb tizezer km utan sem, az titanbol van azt hiszem.
Miért egyezne meg a tömege?
Ne feledd, a campa rotor egy agyonnyírbált-hornyolt aludarab, a shimano meg egy majdnem tökéletes acélpalást..
Könnyebb fémből csipkedsz ki több darabot, könnyebb végeredményt kapsz. Ez a különbség mindig ott lesz a rotorok közt, amíg a dizájn nem változik.http://static.jenson...54/HU307E00.jpg
Sejtettem,hogy minden maradt a régiben csak fulcrum honlapján nem volt info és mondom hátha...de nem
Kössz!
Sziasztok! 2015-re a fulcrum quatro shimano rotoros kerékszett súlya megegyezik a campy rotorosal vagy maradt az a kb 100grammnyi különbség?
Miért egyezne meg a tömege?
Ne feledd, a campa rotor egy agyonnyírbált-hornyolt aludarab, a shimano meg egy majdnem tökéletes acélpalást..

Könnyebb fémből csipkedsz ki több darabot, könnyebb végeredményt kapsz. Ez a különbség mindig ott lesz a rotorok közt, amíg a dizájn nem változik.http://static.jenson...54/HU307E00.jpg
Vejne módosította - 2014. október 18. - 11:51
Sziasztok! 2015-re a fulcrum quatro shimano rotoros kerékszett súlya megegyezik a campy rotorosal vagy maradt az a kb 100grammnyi különbség?
Itt az elmúlt három nap esős volt, de nem is kicsit. Hétvégére jó idő, meg a hosszú hétvégére is! Utána meg óraállítás.
Télire le lészen téve majd az országúti úgy szinte teljesen. Nem fog változni a felállás, csak felkerül 1-2 dolog a kényelem fokozása végett (hosszabb stucni, más kormány, fokozatmentes nyeregcső, újrahúzatom a nyerget cipőjavítóbácsival, a lánctányérok közé dobálódik némi hézagolás, hogy használhatóbb legyen a 8s rendszerrel, etc)
A bowdenezés jó kérdés, most van 2 csomag bontatlan Jagwire szettem is (igen, a kínai ebayes, amit 2000-3000 ft közt lehet megvenni) de nem érzem romlottnak a váltásteljesítményt annyira, hogy megfontoljam az átkábelezést. Csak hát, ha úgyis kormánycsere-fékváltókar reparálás lesz, akkor a legegyszerűbb ezt kicserélni.. ![]()
Jövőre talán tényleg jó ötlet lenne egy kerékszett beszerezése még pluszba,enni nem kér, és sosem gond, ha van tartalék, vagy más karakterű kerékszett is a háznál. Amúgy, ha valaki csak téli bringához, vagy edzőbringához keres most kerékszettet, szerintem ez sem rossz:
http://apro.bikemag....t-l255615.html#
serdülő használhatta? Akkor talán nincs legyalázva semmi, szépen forog, és a fékfelület se néz ki rossznak. Imádom ezeket a sötétre anodizált, alacsony peremes felniket (Ambrosio Élite Durex, Open4CD, MA40, WolberTX2.. nagyon adja a megjelenés)
Csak nekem ez már a gyanúsan olcsó kategória, mert a tricoloros kerékszettek is 25 körül mennek, ez meg 65-ös..
úgy látom jó idő lesz ma,és talán holnap. kiviszem még a hétvégén a Genius-t,aztán jöhet a téli fázis. veszek még ma néhány szerszámnak való anyagot,h legyen mivel elfoglalnom a hosszú téli estéken.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A