Honnan tudtad, hogy ezt tervezem?
Ennyire erős? Mégis csak 85 kg-os súlylimit van rá.
Nem tunt torekenynek. Igaz nincs tapasztalatom kerektoressel. Meg csak kullot sem tortem sosem. (kiveve amikor elcsaptak, de az mas)
Honnan tudtad, hogy ezt tervezem?
Ennyire erős? Mégis csak 85 kg-os súlylimit van rá.
Nem tunt torekenynek. Igaz nincs tapasztalatom kerektoressel. Meg csak kullot sem tortem sosem. (kiveve amikor elcsaptak, de az mas)
-.-' Zatykó úr ebay profilját majd lesni sűrűn a jövő héten.. -.-'
az elöbb még csak 30ezer volt ![]()
-.-' Zatykó úr ebay profilját majd lesni sűrűn a jövő héten.. -.-'
Én vagyok az aki július végén írtam, hogy hosszú hibernálás után ismét feléleszettem az országúti bringámat. Azóta vettem Campa Veloce új négyszögtengelyes hajtóművet. A kónuszos tengely nem volt jó hozzá rövidebb kellett, olyat már nem kaptam így vettem egy Veloce monoblokkot (ez is utolsó darabok egyike volt). Ezután már nem volt megállás a lejtőn
. Tegnap jött meg a Veloce fékszett (ma fel is raktam). Most pedig kerékszettet szeretnék venni. Amit szeretnék valami Campa vagy Fulcrum racing 5. A választásban örülnék ha segítenétek, előre is köszönöm.
Georgio
Tulajdonképpen az lenne a terv, hogy vennék új kereket amin campa rotor van, vennék 8s campa record kazettát így reményeim szerint mást nem kellene venni és ennyiből megúsznám a "modernizálást".
Tkp van eladó dobozos 8s campa sorom, 12-23-as, ajándék 16t lánckerékkel, és megkaphatnád a használt 13-26-os soromat is ![]()
DE ha komplett 8s kerékszett is érdekelne... Athena agyak-Mexico68 felnik, ez pont 8s ExaDrive. Ha ilyennel szerelt a bringád, de kerékszett kell, szerintem rosszul nem jársz vele..
erre gondolsz?
a lánckerék egy 8as exadrive. a váltáskönnyítés nélküliek is felmennek,csak ott reszelni kell egy kicsit.
Tulajdonképpen az lenne a terv, hogy vennék új kereket amin campa rotor van, vennék 8s campa record kazettát így reményeim szerint mást nem kellene venni és ennyiből megúsznám a "modernizálást".
Georgio
Ha singlespeed, merev montin tervezned hasznalni terepen akkor valoszinuleg.
Honnan tudtad, hogy ezt tervezem? ![]()
Ennyire erős? Mégis csak 85 kg-os súlylimit van rá.
A sebesség mindent megold.
Nem ez, hanem a 38-as felnis. Ezt gyorsan eltörném.
Ha singlespeed, merev montin tervezned hasznalni terepen akkor valoszinuleg.
Balaton körül is sokkal rosszabb volt. Annak a szakasznak semmi baja nem volt, ha olyan lenne mindenhol a bicajút, akkor a seggem verném a földhöz örömömben. Ott lazán jöttem 30-as átlagot. Nagymaros elött sokkal szarabb. Meg az a betonos rész is kismaros-nagymaros között... Arra csak pár centi aszfalt kéne.
A balatoniról én is csak rosszatt hallok.
A Kismaros-Nagymaros közötti rész jó ideig valószínűleg nem fog megváltozni, mert ártéren vezet.
látom,nagyon felcsigázott ez a kerékszett.
Nem ez, hanem a 38-as felnis. Ezt gyorsan eltörném.
A sebesség mindent megold.
Rendesen megkuldtem neki tegnap. Teszek fel hamarosan egy videot, amin latszik, hogy reagal a kerek.
Oldalirányban mennyire merev az elsőkerék?
látom,nagyon felcsigázott ez a kerékszett. ![]()
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Van egy csomo foto az Stravan rola. Vagy az instagramon.
Noname kinai, a tipuskod SL20T-W. Pl. itt: http://www.asiancycl...-wheels-sl20t-w Az ara ott van a linken.
SL mint superlight, 20 mm magas, tubular. W mint "Wide Aero Series" - de nem igazan szeles, es nem is aero.
Kolcsonkertem kiprobalasra, mert gondolkodtam benne, hogy venni kene egy szettet a csucstamadasos versenyekre.
Oldalirányban mennyire merev az elsőkerék?
A sebesség mindent megold.
azt tudtátok,h Bartali a kormányában csempészett üzeneteket a 2. világháborúban?
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Gondolom azok a muffok se sokat segítenek rajta, a festést én 90 gr körülire saccolom, mert gondolom, azzal sem spórolnak.
Egyébként PX-ék honnan-milyen nagykerből szereznek árut? Ilyen 1051 éve bent rohadó darabokat, mint ez pl:
http://www.planetx.c...ianza-handlebar
Kiváltképp, mikor Vintage gumikkal-régi Miche agyakkal dobálóznak, vagy néha elfekvő Stella Azzurra hajtókarokkal. Kifejezetten úgy vélem, 1-2 euróért szerzik őket, aztán szórják a nép orcájába. Igaz, kéne a francnak, van így is két 26-os kormányom, bár még csak az egyik van aktív használatban. Kifejezetten szép hajlítású amúgy néhány kompakt-túlméretes kormányuk
http://www.acorsport...ist&pc_parent=1 érdekes. kíváncsi lennék a vázak geójára.
http://www.ebay.com/...=item4622ac9704 ennek egész jó, a második legnagyobb méretben még illene is... semmi sallang, esetleg a fejcsőszög lehetne picivel meredekebb, de inkább legyen lassabb az irányítás, mint érjen bele a cipőorr az első kerékbe (bár nálam az még a Coralnál se fordul elő, max, ha sárvédő van rajta..)
hhhmmm ![]()
http://www.ebay.com/...icycle-boutique
a kromó váz muffjai NAGYON cizelláltak, szerintem ott van rengeteg tömeg eldugva. Borzalmasan csicsás, igazi távol-keleties. ![]()
Vejne módosította - 2014. október 17. - 07:24
http://www.acorsport...ist&pc_parent=1 érdekes. kíváncsi lennék a vázak geójára.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
erre gondolsz?
a lánckerék egy 8as exadrive. a váltáskönnyítés nélküliek is felmennek,csak ott reszelni kell egy kicsit.
Sőt, agyonnyírbált agyra is rámegy, de, másik záróanya kelleni fog. A 8s záróanya 29x1-es, az OS 9-10-11s agyak 27x1-es zárót kérnek, míg a régi, még 8s dizájnú, nem OS agyakra 26szor egyes záró kell. A büdös Miche kétfélét készít nekik, 27szer egyest. és 30.5ször egyest a nyolcas soraikhoz..