http://apro.bikemag....u-l258170.html# milyen jó kis gép ez is.
A nyereg talán MJaninak ismerős lesz? Vicc tömegben vannak azok a Vetta nyergek, főleg a 360 grammos Turbomatic, 290 grammos Flite Genuine Gel (a titánpálcás annyi...) darabokhoz képest.
Kár, hogy fekete, a sárga-piros vagy narancssárga nyergek annyira. Jók. ![]()
Közben hétvégén tovább gyűlt a tp a KMC lánccal (X10 SL Gold..? újságpapírba savarva vettem.. ) és azt kell mondanom, hibátlan. Néma futás, a váltás instant és finom, hangtalan. Ha 3-at váltok fel vagy le, akkor is odatalált a helyes lánckerékre, nem hezitál, nem csilingel. Kiváló a gyári kenőanyaga.
Eddig 400 km van a láncban, és csak szuperlatívuszokban tudok róla beszélni, jól is néz ki. Ha kibír 3-4ezer km-t, tökéletes, főleg 8300 ft-ért. Gondolkozom, hogy beszerzek 8s láncból is egy Goldot, az 5200 ft körül van.
Ami érdekes, hogy a bowdenszett még a gyári, vagyis 2011 márciusi ereszték a gépen. A váltó meg kapott már ütést-esést, és nem kellett a tartófület cserélni sem, egyszerűen teszi szépen a dolgát, nagyon erősen kattanva. Nagyon elégedett vagyok azzal az UltraShift váltókarral. ![]()
Vejne módosította - 2014. október 27. - 11:19

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére







