ebben a videoban feltűnt, hogy a csaj leginkább a kormányt hajlított résznél fogja, a fékváltókar helyett. hosszú a váz/stucni, vagy mi?
Igen, messze van neki a kormány.
ebben a videoban feltűnt, hogy a csaj leginkább a kormányt hajlított résznél fogja, a fékváltókar helyett. hosszú a váz/stucni, vagy mi?
Igen, messze van neki a kormány.
A sebesség mindent megold.
Lifetime Warranty?
Amúgy kár, hogy már nem gyártják.. Nagyon jó geometriája volt! :\
Igen, és szerencsére elég jól működik. Hátha van még a nagykerben de elég kicsi az esély. Ha más nem akkor jön egy Avant.
Igen, Orbea Aqua.
Lifetime Warranty?
Amúgy kár, hogy már nem gyártják.. Nagyon jó geometriája volt! :\
Vejne módosította - 2015. április 11. - 17:28
alu váz?
Igen, Orbea Aqua.
Ennek annyi
alu váz?
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Ennek annyi
Jó dolog az a csomagtartó, de nem írtam, hogy 60 kg-ig terhelhető. Oké, az eladó szerint, de ezeket fenntartással érdemes kezelni.
Küllőkit Campy kerékszettekhez: szerintem hazai bolt is be tudja szerezni német webshop áron v az alatt, 2-3 napos átfutási idővel, ha van az olaszoknak.
De lehet, én vagyok elfogult és naivan patrióta? : )
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Azért a 60 kilót megkérdőjelezném, városin vittem már ilyen súlyban hátul valakit (és én is - jóval többel - ültem már hátul), de ezt evvel nem merném megcsinálni, nem utolsó sorban mert a főleg montinál várható zökkenőknél kettőbecsuklott nyeregvillák lebegnek a szemem elött. Másrészt a nyeregcsőrésznél 1 gyorstengely/csavar tartja, a nyeregvillánál meg szintén 2 csavarra neheződik az összsúly. Oldalirányban szintén nem a szokásos két támasz van felül, ha az egyik láncvillatámasz megrogyik dől a kártyavár. De lehet hogy tévedek és van benne anyag, cserébe viszont dögnehéz
Én megnéztem ebay-en is, és ott azt írják, hogy "figyelem: max. 15 kg, a felett akadhatnak gondok" Gondolom itt is le van írva, csak kínaiul
Azért a 60 kilót megkérdőjelezném, városin vittem már ilyen súlyban hátul valakit (és én is - jóval többel - ültem már hátul), de ezt evvel nem merném megcsinálni, nem utolsó sorban mert a főleg montinál várható zökkenőknél kettőbecsuklott nyeregvillák lebegnek a szemem elött. Másrészt a nyeregcsőrésznél 1 gyorstengely/csavar tartja, a nyeregvillánál meg szintén 2 csavarra neheződik az összsúly. Oldalirányban szintén nem a szokásos két támasz van felül, ha az egyik láncvillatámasz megrogyik dől a kártyavár. De lehet hogy tévedek és van benne anyag, cserébe viszont dögnehéz
Ezt az oldalt még nem ismertem. Jók az adatok.
csak a szintrajz miatt használom. amúgy nem annyira pontos. pl.: most nézem,h mentem 69 km/h-val. pedig nem. a távolságra is kevesebbet szokott mutatni.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
napom: http://www.sportstra...Cycling/1742742 az óra természetesen ma is mást mért.
Ezt az oldalt még nem ismertem. Jók az adatok.
országutin sztem nincs akkora különbség.
Csapattársamnak 3e-nél, nekem 9500-nál esett be a 0,75 ugyanabba a láncba.
A sebesség mindent megold.
Sikeresen kipróbáltam a Zondákat különféle helyzetekben, az első tapasztalatok nagyon pozitívak, körülbelül azt kaptam a pénzemért, amit vártam.
A korábbi szetthez képest (3x-es xc kerekek) hatalmas a kontraszt. A kerék gyorsíthatósága a korábbival összehasonlítva félelmetes. Már kis sebességnél is az első métereken picit fogtam a fejem, hogy ez most tényleg így van, vagy csak túlreagálom a dolgokat. Aztán irány egy jó kis szembeszeles szakasz, ahol viszonylag jól tudtam tartani a sebességet. Jött az emelkedő teszt és akkor esett le az állam, szezon elejéhez képest (lásd pulzus az egekben) meglepően könnyen mentem felfelé, az 5:30-as célidő helyett 5:12-t mentem az aktuális szegmensben, hogy vigyorogtam a tetején. Majd jött kétszer a domb másik fele, ahol szintén öröm volt a tekerés. Minden emelkedőn vannak ilyen kiugró százalékok ahol hacsak rövid távra is, de meredekebbé válik az út, a jó gyorsíthatóság és könnyű súly miatt ezzel a szettel ezeket könnyebben le lehet küzdeni, amikor pszichésen megrogynál, vagy akár erőnlétileg is, gyorsítani kell, mert az annyira könnyen megy, hogy akkor már megkeményíted magad, mert csak azért is tartani akarod a tempót.
Utána kipróbáltam síkon a nagy sebesség tartását. Könnyed, viszont a rossz út miatt sajnos sok helyen vissza kell venni a tempóból, nem szabad, hogy elszaladjon a ló az emberrel.
Ami a korábbihoz képest negatív, hogy a fékhatást gyengébbnek érzem, bár a fékpofáim már régiek kopottak, csereérettek, de a korábbi szettnél úgy érzésre jobbnak találtam a fékhatást. Itt nem azt kell érteni, hogy rángatom a kart és szaladok be a susnyásba, ez ilyen hülye kitolatok a kerós elé kerülésnél jött elő, hogy vészfékezésnél mintha gyengébb lett volna.
Az Aero küllők miatt oldalszélre érzékeny, erre vigyázni kell. Normál szélnél ez nem gond, viszont a komolyabb lökések kitérítik 1-2 centit a kormányt.
A teszteken írják a komfortot, hogy merev, kemény, kényelmetlenebb, mint a többi. Selle SMP nyergem van, dekás gatyóval, Ritchey para bandázs, 1590 hufos Nakamura kesztyű. Elöl Conti Ultra Sport, hátul Pro 4 Endurance Michelin 7,5 barra fújva. Nekem kövezzenek meg a teszterek, de nem jelentkezett kényelmetlenség. Az eleje kifejezetten jobban irányítható. Korábban Michelin Megamium 2 volt elöl, kissé kopott, veterán darab, az új kombináció magabiztosabb fordulást tesz lehetővé.
Összességében:
Előnyök:
- Jó gyorsíthatóság
- Jól tarja a sebességet
Hátrány:
- A régihez képest a fékhatás némileg kevesebb
Szubjektív:
-Nekem nincsenek komfortproblémáim
Amire még érdemes figyelni, hogy a nagyon passzos külső gumik felszerelése picit tovább tart (nekem ez kb 20-30 másodperc, amcsi fórumokon volt aki nem tudott felszenvedni rá egy külsőt), cserébe nagyon stabilan passzolnak egymáshoz.
A küllő hozzá viszonylag drága teljes első, bal hátsó, jobb hátsó 3*4 darab 57 euró, viszont a bike-components-en be lehet szerezni (én megtettem), de az összeszerelés minőségét elnézve, ha nem állatkodik vele az ember , illetve a súlyhatáron belül marad nem lesz gond.
Én jó szívvel ajánlom a 300 eurós kategóriában keresőknek.
A kör a straván, csak hogy lássátok milyen terepeken mentem:
https://www.strava.c...ities/282695006
torma99 módosította - 2015. április 10. - 18:18
Hello!
Még egy kérdés:
Sokaknak nem számít a kinézet egy bringán, de nekem nagyon, viszont ahogy nézem full fekete első váltó csak ez van:
http://www.amazon.de...ourney umwerfer
Ez csak 7 sebességig működik,vagy lehet kilenc sebességeshez is szerelni?
napom: http://www.sportstra...Cycling/1742742 az óra természetesen ma is mást mért.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Felhasználó és felhasználó között akár sokszoros különbségek is vannak. A legjobb, ha egy gép teszteli.
országutin sztem nincs akkora különbség.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
egyébként,ha vlki venné a fáradtságot,és lemérné a saját shimano,kmc,stb láncát,akkor lehet,h sikerülne kideríteni melyik gyártó kínálja a legtartósabb cuccost. persze ezt csak úgy érdemes,ha tudja,h mennyi kili ment bele. 100 km +/- nem érdekes.
Felhasználó és felhasználó között akár sokszoros különbségek is vannak. A legjobb, ha egy gép teszteli.
A sebesség mindent megold.
Ernek annyit, ha megveszik oket.
Az emberek hülyék, megvesznek minden hülyeséget.
A sebesség mindent megold.