tegnap elmentem a decába. nem bringás cuccot akartam venni,de azért megnéztem néhány dolgot. úgy látszik nem akarja az élet,h a télimen pedált cseréljek. http://www.decathlon...id_8298317.html már írtam,h egy ilyen megfelelne,de persze most sem volt. ilyen viszont igen: http://www.decathlon...id_8033579.html. tudom,h nem lehet rugóerőt állítani,de azért mégis egy look pedál,normális stoplival. akartam nézni még aláöltözőt: http://www.decathlon...id_6169133.html ezt is jól elbújtatták előlem,mert nem találtam. ismét. amióta ilyet szeretnék,sose találom.
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#5861
Írta 2015. április 03. - 06:56
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5862
Írta 2015. április 03. - 06:47
https://www.youtube....h?v=160qwlWGyWU szép hely lehet.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5863
Írta 2015. április 02. - 20:52
Vejne én sem homogen szettet hasznalok. Ilyen a valto www.bikelab.co.nz/slir/w-h-q90/16114/ csak nem centaur hanem veloce. A fvkar: centaur grey. Elsore nem kedvelték egymást pedig nem akarki rakta ossze :-) kb 50-100km után viszont perfekt a cumo
- donciccio kedveli ezt
#5864
Írta 2015. április 02. - 14:50
Most olyan történik, hogy .
Erre nem fog válaszolni senki, már látom, mert elvileg az "én asztalom", de elbizonytalanodtam
2011-2014 közt gyártott PS Velocse fékváltókar kompatibilis 2010-es US hátsó váltóval? Igazából a bowdenhúzás nem változott 10-es szettekben sosem, DE a rugóerőssége a váltóknak-váltókaroknak össze-vissza volt-van variálva.
A Campag gyári specifikációk szerint NEM működik a kombináció, ellenben a valós életben úgy látom, használják sokan így. Valakinek tapasztalata?
- Alexander the Great kedveli ezt
#5865
Írta 2015. április 01. - 20:30
Megneztem ma a Meszkoember palyat, az uj, lejtos resz utani kanyarban nem feltem, mert alig mentem 30-cal akkora szel volt. Mondjuk a szel nem tudott erdekelni, de a jegesot azert kihagytam volna szivesen.
2x is volt ma.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5866
Írta 2015. április 01. - 17:53
a mai időjárásról azt hiszem sokat elmond,h egy lejtőn lefelé,pofaszélben 39-21-et kellett hajtanom. a télivel mentem. azon van sárvédő,és toldat is. bizonyára sokat segített.
Megneztem ma a Meszkoember palyat, az uj, lejtos resz utani kanyarban nem feltem, mert alig mentem 30-cal akkora szel volt. Mondjuk a szel nem tudott erdekelni, de a jegesot azert kihagytam volna szivesen.
- donciccio és Sly78 kedveli ezt
#5867
Írta 2015. április 01. - 16:14
Mi jelent a gyakran? én az enyémet kb 25.000 km után szedtem szét, kopás nem látszott benne, a teflonon sem, az igaz, hogy már érezhetően tapadt picit
Szerencséd volt vele, ennyi km után már láttam pár csúnyán szétkopottat. Félévente-évente meg kell kenni.
A sebesség mindent megold.
#5868
Írta 2015. április 01. - 15:06
Olajjal jó a mavic, de gyakran kell kenni, főleg az mtb kerekeket. Ez és felnirepedés a két gyenge pontja a márkának.
Mi jelent a gyakran? én az enyémet kb 25.000 km után szedtem szét, kopás nem látszott benne, a teflonon sem, az igaz, hogy már érezhetően tapadt picit
#5869
Írta 2015. április 01. - 14:55
Olajjal jó a mavic, de gyakran kell kenni, főleg az mtb kerekeket. Ez és felnirepedés a két gyenge pontja a márkának.
ezért szerettem volna,vlmi olcsó campa agyat. inkább abból csináltam volna kereket. a tél elején bezsírozom,aztán tavaszig kitart.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5870
Írta 2015. április 01. - 14:51
a mai időjárásról azt hiszem sokat elmond,h egy lejtőn lefelé,pofaszélben 39-21-et kellett hajtanom. a télivel mentem. azon van sárvédő,és toldat is. bizonyára sokat segített.
- Sly78 kedveli ezt
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5871
Írta 2015. április 01. - 13:13
én is így csináltam,ahogy a videón van. olajat neki,aztán had szóljon. a zsír nem keményedett föl nekem,csak simán tapadósabb az olajnál.
Olajjal jó a mavic, de gyakran kell kenni, főleg az mtb kerekeket. Ez és felnirepedés a két gyenge pontja a márkának.
- donciccio kedveli ezt
A sebesség mindent megold.
#5872
Írta 2015. április 01. - 12:55
ebben a videoban pl mindenhova olajat tesz. Én ott zsíroztam csak vékonyan amit a video 1:03 körül kezd mutatni, a kazettatestben lévő teflon siklócsapágyat. Ha ez kiszárad vagy elöregszik a zsír akkor tapad egy kicsit. Ezt onnan veszed majd észre, hogy ha állványon lassan hátrafelé tekered a hajtókart akkor az agy nem "racsnizik" hanem egyből viszi a kereket hátrafelé. Mondjuk a Mavic kerekek bezsírozva sem racsniznak sokat a fenti körülmények között pont a siklócsapágy miatt, ez önmagában nem hiba, ez normális.
Én mindig "tyúkláb" állványok olajozom a láncot úgy, hogy közben hátrafelé tekerem a hajtóművet, vagyis én ezt hetente látom.
Legutóbb én ilyennel raktam össze a Mattersburgi boltban ajánlották, ők ezt használják, praktikus a doboz fedelén belül kicsike ecset van amivel jól fel lehet vinni, mondjuk jobban megfogja a forgást mint a tisztán ásványi olaj.
http://www.bike-dire...gpinseldose.htm
http://www.eurotech....ffett_bike.html
gaboca1 módosította - 2015. április 01. - 12:56
#5873
Írta 2015. április 01. - 09:45
ebben a videoban pl mindenhova olajat tesz. Én ott zsíroztam csak vékonyan amit a video 1:03 körül kezd mutatni, a kazettatestben lévő teflon siklócsapágyat. Ha ez kiszárad vagy elöregszik a zsír akkor tapad egy kicsit. Ezt onnan veszed majd észre, hogy ha állványon lassan hátrafelé tekered a hajtókart akkor az agy nem "racsnizik" hanem egyből viszi a kereket hátrafelé. Mondjuk a Mavic kerekek bezsírozva sem racsniznak sokat a fenti körülmények között pont a siklócsapágy miatt, ez önmagában nem hiba, ez normális.
Én mindig "tyúkláb" állványok olajozom a láncot úgy, hogy közben hátrafelé tekerem a hajtóművet, vagyis én ezt hetente látom.
én is így csináltam,ahogy a videón van. olajat neki,aztán had szóljon. a zsír nem keményedett föl nekem,csak simán tapadósabb az olajnál.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5874
Írta 2015. április 01. - 09:21
szilikon zsírom nincsen. mind1.
ebben a videoban pl mindenhova olajat tesz. Én ott zsíroztam csak vékonyan amit a video 1:03 körül kezd mutatni, a kazettatestben lévő teflon siklócsapágyat. Ha ez kiszárad vagy elöregszik a zsír akkor tapad egy kicsit. Ezt onnan veszed majd észre, hogy ha állványon lassan hátrafelé tekered a hajtókart akkor az agy nem "racsnizik" hanem egyből viszi a kereket hátrafelé. Mondjuk a Mavic kerekek bezsírozva sem racsniznak sokat a fenti körülmények között pont a siklócsapágy miatt, ez önmagában nem hiba, ez normális.
Én mindig "tyúkláb" állványok olajozom a láncot úgy, hogy közben hátrafelé tekerem a hajtóművet, vagyis én ezt hetente látom.
#5875
Írta 2015. április 01. - 09:05
Arra kell még figyelni, hogy a teflonos csúszógyűrűhöz (fehér) szilikonzsír kell. Ha a racsniszerkezethez sima zsír kerül akkor idővel megállhatnak a kalapácsok ahogy öregszik és keményedik a zsír. Ha ez van akkor nem reteszel vagy csak 1-2 kalapács ami hosszú távon nem jó nekik. A racsni hangjából megmondja aki ért hozzá, hogy újra kell-e zsírozni / olajozni. A racsnihoz szerintem k.b bármilyen gépolaj jó, én láncolajjal raktam össze.
szilikon zsírom nincsen. mind1.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5876
Írta 2015. április 01. - 08:55
én használtan vettem ezt a kereket,úgyhogy lövésem sincs,h mi lehetett az eredeti kenőanyag. viszont én csak sima műszerolajat használtam,mert az van itthon.
Arra kell még figyelni, hogy a teflonos csúszógyűrűhöz (fehér) szilikonzsír kell. Ha a racsniszerkezethez sima zsír kerül akkor idővel megállhatnak a kalapácsok ahogy öregszik és keményedik a zsír. Ha ez van akkor nem reteszel vagy csak 1-2 kalapács ami hosszú távon nem jó nekik. A racsni hangjából megmondja aki ért hozzá, hogy újra kell-e zsírozni / olajozni. A racsnihoz szerintem k.b bármilyen gépolaj jó, én láncolajjal raktam össze.
petter78 módosította - 2015. április 01. - 08:57
- donciccio kedveli ezt
#5877
Írta 2015. április 01. - 07:41
http://apro.bikemag....ro-l280892.html ez a kék szín annyira üt. nagyon szép.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5878
Írta 2015. április 01. - 07:38
Nagy rejtély az gyárilag mivel rakják össze, sehol nem találtam Mavic oldalon, a nagy keresgélésben valamelyik fórumon Shimano ásványi fékolajat írtak, én azzal raktam össze, utána gyakrabban kell karban tartani mint a gyári kenéssel.
én használtan vettem ezt a kereket,úgyhogy lövésem sincs,h mi lehetett az eredeti kenőanyag. viszont én csak sima műszerolajat használtam,mert az van itthon.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5879
Írta 2015. április 01. - 07:35
vlhol láttam egy videót arról,h hogyan kell összerakni egy mavic kereket. ebben a videóban a reteszelő mechanikához olajat használtak. én zsírral raktam régen össze,és egy kicsit rosszul forgott a kerék szabadonfutó üzemmódban. tegnap kitakarítottam,és én is olajjal raktam össze. ez a funkció javult. majd meglátom milyen lesz hosszabb távon. nincsen agyon tömítve a rendszer,úgyhogy érdekes lesz.
Nagy rejtély az gyárilag mivel rakják össze, sehol nem találtam Mavic oldalon, a nagy keresgélésben valamelyik fórumon Shimano ásványi fékolajat írtak, én azzal raktam össze, utána gyakrabban kell karban tartani mint a gyári kenéssel.
- donciccio kedveli ezt
#5880
Írta 2015. április 01. - 07:28
vlhol láttam egy videót arról,h hogyan kell összerakni egy mavic kereket. ebben a videóban a reteszelő mechanikához olajat használtak. én zsírral raktam régen össze,és egy kicsit rosszul forgott a kerék szabadonfutó üzemmódban. tegnap kitakarítottam,és én is olajjal raktam össze. ez a funkció javult. majd meglátom milyen lesz hosszabb távon. nincsen agyon tömítve a rendszer,úgyhogy érdekes lesz.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A