Van egy új teszt, http://bikemag.hu/ma...ersenygeometria súlyban megint érdekes a dolog...
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#5821
Írta 2015. április 17. - 10:26
#5822
Írta 2015. április 17. - 08:51
#5823
Írta 2015. április 17. - 08:20
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5824
Írta 2015. április 17. - 07:36
En is ki fogom problani ezt a kompresszoros* zoknit, de kizarolag tekeres utan. *: igy irva van ertelme is!
Egy turbos zokninak meg jobban orulnek
Mondjuk kicsit aggodom, hogy az en labamrol le fog csuszni.
én vettem tegnap "kompresszoros" zoknit. (ez megint olyan klásszikus lesz,mint a karton
) sztem nem fog lecsúszni a lábadról. nekem még a vékonyabb vádlimon is simán rajta marad.
amúgy a kompresszor jobb,mint a turbó. nem fordulatszám függő.
donciccio módosította - 2015. április 17. - 07:39
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5825
Írta 2015. április 17. - 07:27
És miért hagyod ki a Veres- Erdőkertes-Galgamácsa hullámvasutat? szerintem ennek a körnek ez az legjobb része és az utat is megcsinálták pálya minőségűre.
egy olyan karikát el tudok képzelni,h Őrbottyán>Váckisújfalu>Galgamácsa>Erdőkertes>Verses>Őrbottyán. az a baj,h ha belementem volna az erdőkertesi hullámvasútba,akkor a végére elfogyott volna a tej.
Acsától Vácig nagyon meg lehet reccsenni. bár talán Vác felé kicsit könnyebb,de nem sokkal.
kicsit számolgattam. kb 58 kili lenne nekem háztól,házig ez a kör. ami jó benne,h végig jó az út. ![]()
ja. mégsem. Galgamácsán keresztben megint fölbontották az utat.
ezek minden évben csinálnak vlmit. mondjuk nem akkora gáz. kb 2 méter hiányzik az aszfaltból.
donciccio módosította - 2015. április 17. - 07:38
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5826
Írta 2015. április 16. - 23:21
Mondjuk kicsit aggodom, hogy az en labamrol le fog csuszni.
ave módosította - 2015. április 16. - 23:21
#5827
Írta 2015. április 16. - 23:08
#5828
Írta 2015. április 16. - 21:45
És miért hagyod ki a Veres- Erdőkertes-Galgamácsa hullámvasutat? szerintem ennek a körnek ez az legjobb része és az utat is megcsinálták pálya minőségűre.
az már sok lett volna nekem. így is kijött 70 kili. ebben az évben még nem mentem többet. tudom,h jó az út. múlt évben jártam arra. majd ha jobb erőben leszek.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5829
Írta 2015. április 16. - 20:09
Kérlek, az árát áruld el.
amúgy nem lesz vele gond. Nekem pl. 130-as stucnival meg 1 vagy 2 0.5mm-es spacerrel az 56-os allez jó lenne.
mérd le a vázat, és vesd össze a gyári adatokkal:
http://www.specializ...-sport#geometry
szerintem 54-es lesz, és nagyon mókás az a batár kónikus hézagolóNem lesz vele gondod amúgy, szerintem 110-es stucni, 10mm hézagolás alá, és jó kéne', hogy legyen a méret. A képeden a stucni nagyon hosszúnak látszik..
nyeregcsövet tudom, nem akarsz cserélni, mert a 27.2-es K-force jó darab, de 25mm hátranyúlása van.. egy 20 vagy 15mm-es modellnél nem kéne így koppra tolni a nyerget. ... (plusz, tudok egy srácot, aki megvenné azt a csövet..)
Ez az FSA k force.... A hajam hullik tőle. Vagyis igazából a rögzítési megoldástól. Vagy én vagyok béna, amit nem gondolok vagy annak kéne egész nap fel és le szerelni egy nyerget, aki kitalálta ez a fajta rögzítést. Komolyan azon gondolkodom, hogy kiveszem a sima alu WCS stucnit A városiból és kicserélem arra. @gyfasz. Megfontolom az eladást
#5830
Írta 2015. április 16. - 18:55
Ilyet tényleg nem vártam Tőled.
Rákerestem a stucnira, miféle: egycsavaros diós... kitekered az egyszem csavart, látod, hogy pl. görbe-e? Oldalra húzod a kormányt, hogy sikerült-e legutóbb összeroppantani.
Kibontod az egész diós miskulanciát, minden menetes részt megpucolsz, megzsírozol, különös tekintettel a csavarok feje alatt. És amiért megkövezhetsz: zsíros kézzel megtapogatod a összefekvő fémfelületeket is.
Tűzoltásként ráhúzásnál jobb lett volna, ha hirtelen befújod wd 40-el, legalább megtudod, hol recseg. Ez persze nem mentesít a szétszedéstől.
nem vártál ilyet tőlem? : D Hogy-hogy? ![]()
nagyon szépen köszönöm a részletes leírást-troubleshooting guide-ot.
néha csinál az ember érdekes dolgokat. én a menetzsírzásra-takarításra voksolnék, de, csak azért, mert statikailag nem igazán találni hibát a rendszerben (még?)
Vagy lehet érezni, ha repedt a kormány?
Vejne módosította - 2015. április 16. - 18:57
#5831
Írta 2015. április 16. - 18:36
Buta kérdés, de ha recseg-ropog a kormánybefogó környékéről valami, mióta ráhúztam a stucnim csavarjára, akkor az... "Biztonságos"?
előzmény:
kormány szinte új, igaz, elég vékonyka fala lehet, bár szerintem a befogórésznél erős (Ricsi Comp LogicII, 3ple butted)
stucni: használtan került hozzám, 3t record 84, a csavarja és a csavarmenet korrodált-rozsdás volt.
pár napja "biztonság kedvéért" utánahúztam a befogócsavarnak, azóta egyre hangosabban és gyakrabban recseg-ropog, kb. nonstop. Mi valószínűbb? Kormány v kormányszár "repedés"? A bringát most pár napig nem fogom tudni csekkolni, de addig is, bármilyen tippet szívesen fogadok, mire ügyeljek-milyen jele van egy kormány repedésnek v stucni "failure"-nek?
>Illetve, imádkozom, hogy ne a kormány legyen cserés, mert ilyen kényelmes kormányom még nem volt.
<
Ilyet tényleg nem vártam Tőled. ![]()
Rákerestem a stucnira, miféle: egycsavaros diós... kitekered az egyszem csavart, látod, hogy pl. görbe-e? Oldalra húzod a kormányt, hogy sikerült-e legutóbb összeroppantani.
Kibontod az egész diós miskulanciát, minden menetes részt megpucolsz, megzsírozol, különös tekintettel a csavarok feje alatt. És amiért megkövezhetsz: zsíros kézzel megtapogatod a összefekvő fémfelületeket is.
Tűzoltásként ráhúzásnál jobb lett volna, ha hirtelen befújod wd 40-el, legalább megtudod, hol recseg. Ez persze nem mentesít a szétszedéstől.
- Vejne kedveli ezt
#5832
Írta 2015. április 16. - 18:26
Buta kérdés, de ha recseg-ropog a kormánybefogó környékéről valami, mióta ráhúztam a stucnim csavarjára, akkor az... "Biztonságos"?
előzmény:
kormány szinte új, igaz, elég vékonyka fala lehet, bár szerintem a befogórésznél erős (Ricsi Comp LogicII, 3ple butted)
stucni: használtan került hozzám, 3t record 84, a csavarja és a csavarmenet korrodált-rozsdás volt.
pár napja "biztonság kedvéért" utánahúztam a befogócsavarnak, azóta egyre hangosabban és gyakrabban recseg-ropog, kb. nonstop. Mi valószínűbb? Kormány v kormányszár "repedés"? A bringát most pár napig nem fogom tudni csekkolni, de addig is, bármilyen tippet szívesen fogadok, mire ügyeljek-milyen jele van egy kormány repedésnek v stucni "failure"-nek?
>Illetve, imádkozom, hogy ne a kormány legyen cserés, mert ilyen kényelmes kormányom még nem volt.
<
Az nem lehet, hogy a rozsdi-mosdiból került a kettő közé kis szemét és az reccsen meg? Ez a legjobb eset lenne, de hát így fórumon keresztül nehéz hallás után eldönteni, hogy mi van. Szurkolok, hogy ne legyen nagy gebasz.
#5833
Írta 2015. április 16. - 18:18
Buta kérdés, de ha recseg-ropog a kormánybefogó környékéről valami, mióta ráhúztam a stucnim csavarjára, akkor az... "Biztonságos"? ![]()
előzmény:
kormány szinte új, igaz, elég vékonyka fala lehet, bár szerintem a befogórésznél erős (Ricsi Comp LogicII, 3ple butted)
stucni: használtan került hozzám, 3t record 84, a csavarja és a csavarmenet korrodált-rozsdás volt.
pár napja "biztonság kedvéért" utánahúztam a befogócsavarnak, azóta egyre hangosabban és gyakrabban recseg-ropog, kb. nonstop. Mi valószínűbb? Kormány v kormányszár "repedés"? A bringát most pár napig nem fogom tudni csekkolni, de addig is, bármilyen tippet szívesen fogadok, mire ügyeljek-milyen jele van egy kormány repedésnek v stucni "failure"-nek?
>Illetve, imádkozom, hogy ne a kormány legyen cserés, mert ilyen kényelmes kormányom még nem volt.
<
#5834
Írta 2015. április 16. - 16:49
Az erdekelne, hogy miert kell kozben?
Az biztos, hogy nem veletlenul tiltjak versenyen.
Azért nem tetszik a UCI-nak mert (gondolom mérhető) előny, mindenkinek. Nekem is nyilvánvalóan előny, de anélkül megterhelésnél (még jobban) szétgörcsölöm a vádlim. Most is épp szövetszakadásom van emiatt. Jaja, meg kell tanulni biciklizni, edzeni, orvoshoz járni stb. ezt már kitárgyaltuk.
#5835
Írta 2015. április 16. - 12:31
Az erdekelne, hogy miert kell kozben?
Az biztos, hogy nem veletlenul tiltjak versenyen.
Nem tudom, én közben nem is akarnám használni, egy Craft és egy Falke márkájút vettem és mind a kettő össze szorítja a lábujjakat is, engem egy idő után zavar, a Craft a gyengébb, abban el is alszok, de egy idő után felébredek és le kell tolnom magamról.
#5836
Írta 2015. április 16. - 10:12
Az erdekelne, hogy miert kell kozben?
Az biztos, hogy nem veletlenul tiltjak versenyen.
Ha el kéne osztani, hogy közben és utána mennyire hatásos akkor kb ~10-90% ellen jönne ki az utána javára, de mint tudjuk vannak fordítva gondolkodók. ![]()
- donciccio kedveli ezt
A sebesség mindent megold.
#5837
Írta 2015. április 16. - 09:49
az én tavaszi klásszikus karikám: http://www.sportstra...Cycling/1747934 70 kilire jött ki. a városi gurulásomat nem vettem föl. ez az a kör,amitől még régen is meg tudtam reccsenni. általában fordítva megyek,de ma jobb volt így. 1 méter sík nincs rajta,és a szél is mindig fúj. az út egy része természetesen sz@r.
szokott vlki használni edzés után kompressziós zoknit? holnaptól lesz a lidl-ben: http://www.lidl.hu/h...atok.htm?id=506 1400 pénz lesz. nem tudom,h sok e érte,és van e értelme?
És miért hagyod ki a Veres- Erdőkertes-Galgamácsa hullámvasutat? szerintem ennek a körnek ez az legjobb része és az utat is megcsinálták pálya minőségűre. Amúgy múlt héten olvastam, hogy ezen a kis körön - Örbottyán és Váckisújfalut is beletéve - fogják rendezni az egyetlen UCI versenyünk egyik szakaszát. 4 kört kell majd itt menni amivel nincs is semmi baj azt leszámítva, hogy helyenként azért szar az út és 4 kör alatt körönként 2-szer, vagyis összesen NYOLCSZOR kell majd vasúton átmenni. (a'la Roubaix a hétvégén...) nem hiszem, hogy leállítják a vasútforgalmat emiatt. Befutó meg Parlament előtt
#5838
Írta 2015. április 16. - 09:44
Az erdekelne, hogy miert kell kozben?Verseny közben szoktam (mert kell), és sérülés után is használtam, nekem sokat segít. Edzés után nem nagyon, közben viszont sokszor. Jót viszont nehezen lehet kapni és durván drágák (CEP, régi Saucony, egyes Falke) - 12e+. Ezért a pénzért viszont ki fogom próbálni, túrázgatni biztos jó lesz.
Az biztos, hogy nem veletlenul tiltjak versenyen.
#5839
Írta 2015. április 16. - 08:10
az én tavaszi klásszikus karikám: http://www.sportstra...Cycling/1747934 70 kilire jött ki. a városi gurulásomat nem vettem föl. ez az a kör,amitől még régen is meg tudtam reccsenni. általában fordítva megyek,de ma jobb volt így. 1 méter sík nincs rajta,és a szél is mindig fúj. az út egy része természetesen sz@r.
szokott vlki használni edzés után kompressziós zoknit? holnaptól lesz a lidl-ben: http://www.lidl.hu/h...atok.htm?id=506 1400 pénz lesz. nem tudom,h sok e érte,és van e értelme?
Én az idén kezdtem el használni, határozottan jó, edzés utáni regenerációra.
- donciccio kedveli ezt
#5840
Írta 2015. április 16. - 06:38
Force-t valakinek? A boltos ált. akkor használja, ha rohadt sokat kell vezetnie. DVT prevenció über állez.

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






