Lehet egyeneskormányhoz tervezték.
ezt én akartam írni!!!!
az én acél bringám is 8,9 kg. baromi érdekes ez a márka. kb olyan,mintha 175 cm magasság alatt nem léteznének emberek a számukra. most nézem a gyártó honlapján a méret kalkulátort. szerintük jó lenne nekem még az 56-os váz is. http://en.author.eu/...eometrie-modelu állítsátok már be ti is a csúszkát 170 cm-re. gondolom nem csak nálam dobja ki ezt a marhaságot.
Lehet egyeneskormányhoz tervezték.
A sebesség mindent megold.
@torma99,
te befizetted a 10 penzt a veloviewerert?
Igen befizettem. Nagyon tetszett az oldal és két magazin előfizut is lemondtam idénre, szóval a család költségvetési bizottságának elnöke áldását adta. Szerk: 4138 Huf volt átszámítva.
torma99 módosította - 2015. április 17. - 16:50
Van egy új teszt, http://bikemag.hu/ma...ersenygeometria súlyban megint érdekes a dolog...
az én acél bringám is 8,9 kg. baromi érdekes ez a márka. kb olyan,mintha 175 cm magasság alatt nem léteznének emberek a számukra. most nézem a gyártó honlapján a méret kalkulátort. szerintük jó lenne nekem még az 56-os váz is. http://en.author.eu/...eometrie-modelu állítsátok már be ti is a csúszkát 170 cm-re. gondolom nem csak nálam dobja ki ezt a marhaságot.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Oké, de vedd figyelembe az 52 éves Carphone Warehouse csoportvezetőt Birminghamben, neki ez kell.
hosszú felsőcső.. probléma, de másoknál más gondok vannak..
sosem értettem, hogy lehet elbszni országúti geometriát..
vegyünk pl. egy 58-as Cube pelotont.. 195mm fejcső, 560mm vízszintes felsőcső. WHAT? Egy radon R1 nél ezek az adatok: 560 mm felsőcső mellé 157mm! fejcső (azaz 160, máris jobb, nem?)
szögek egyformák, 73-73 fok, és így a tengelytáv is hasonló (cube 985, radon 989)
De honnan-ki találta ki ezeket a kétméteres fejcsöveket?
A jó öreg Canyon is pár éve még olaszmódra adta a roadlite sorozatot, aztán átálltak a széria kifutó évében a magasabb fejcsőre, most meg az utód, endurance al váz konkrétan egy amszterdam-rad adataival vetekszik..
215mm fejcsövet kínálna a méretemben. Pedig most a 175mm-es fejcső-1 hézagoló kombónál is úgy érzem magam, mint egy nagypapa.
Oké, de vedd figyelembe az 52 éves Carphone Warehouse csoportvezetőt Birminghamben, neki ez kell.
hosszú felsőcső.. probléma, de másoknál más gondok vannak..
sosem értettem, hogy lehet elbszni országúti geometriát..
vegyünk pl. egy 58-as Cube pelotont.. 195mm fejcső, 560mm vízszintes felsőcső. WHAT? Egy radon R1 nél ezek az adatok: 560 mm felsőcső mellé 157mm! fejcső (azaz 160, máris jobb, nem?)
szögek egyformák, 73-73 fok, és így a tengelytáv is hasonló (cube 985, radon 989)
De honnan-ki találta ki ezeket a kétméteres fejcsöveket?
A jó öreg Canyon is pár éve még olaszmódra adta a roadlite sorozatot, aztán átálltak a széria kifutó évében a magasabb fejcsőre, most meg az utód, endurance al váz konkrétan egy amszterdam-rad adataival vetekszik..
215mm fejcsövet kínálna a méretemben. Pedig most a 175mm-es fejcső-1 hézagoló kombónál is úgy érzem magam, mint egy nagypapa.
Vejne módosította - 2015. április 17. - 15:25
egy olyan karikát el tudok képzelni,h Őrbottyán>Váckisújfalu>Galgamácsa>Erdőkertes>Verses>Őrbottyán. az a baj,h ha belementem volna az erdőkertesi hullámvasútba,akkor a végére elfogyott volna a tej.
Acsától Vácig nagyon meg lehet reccsenni. bár talán Vác felé kicsit könnyebb,de nem sokkal.
kicsit számolgattam. kb 58 kili lenne nekem háztól,házig ez a kör. ami jó benne,h végig jó az út.
ja. mégsem. Galgamácsán keresztben megint fölbontották az utat.
ezek minden évben csinálnak vlmit. mondjuk nem akkora gáz. kb 2 méter hiányzik az aszfaltból.
ebben a körben azért befigyelne legalább 3 db 8-10 %-os emelkedő is.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Van egy új teszt, http://bikemag.hu/ma...ersenygeometria súlyban megint érdekes a dolog...
aha. biztos jó. centikkel hosszabb a felső csöve,mint bármelyik más bringának. a legkisebb,52-es váznak 540 fölött van a felső csöve. nekem egy 90-es stucni kéne hozzá ezzel a kormánnyal,és kész lenne egy instabil bringa.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Van egy új teszt, http://bikemag.hu/ma...ersenygeometria súlyban megint érdekes a dolog...
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
En is ki fogom problani ezt a kompresszoros* zoknit, de kizarolag tekeres utan. *: igy irva van ertelme is!
Egy turbos zokninak meg jobban orulnek
Mondjuk kicsit aggodom, hogy az en labamrol le fog csuszni.
én vettem tegnap "kompresszoros" zoknit. (ez megint olyan klásszikus lesz,mint a karton ) sztem nem fog lecsúszni a lábadról. nekem még a vékonyabb vádlimon is simán rajta marad.
amúgy a kompresszor jobb,mint a turbó. nem fordulatszám függő.
donciccio módosította - 2015. április 17. - 07:39
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
És miért hagyod ki a Veres- Erdőkertes-Galgamácsa hullámvasutat? szerintem ennek a körnek ez az legjobb része és az utat is megcsinálták pálya minőségűre.
egy olyan karikát el tudok képzelni,h Őrbottyán>Váckisújfalu>Galgamácsa>Erdőkertes>Verses>Őrbottyán. az a baj,h ha belementem volna az erdőkertesi hullámvasútba,akkor a végére elfogyott volna a tej. Acsától Vácig nagyon meg lehet reccsenni. bár talán Vác felé kicsit könnyebb,de nem sokkal.
kicsit számolgattam. kb 58 kili lenne nekem háztól,házig ez a kör. ami jó benne,h végig jó az út.
ja. mégsem. Galgamácsán keresztben megint fölbontották az utat. ezek minden évben csinálnak vlmit. mondjuk nem akkora gáz. kb 2 méter hiányzik az aszfaltból.
donciccio módosította - 2015. április 17. - 07:38
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
ave módosította - 2015. április 16. - 23:21
És miért hagyod ki a Veres- Erdőkertes-Galgamácsa hullámvasutat? szerintem ennek a körnek ez az legjobb része és az utat is megcsinálták pálya minőségűre.
az már sok lett volna nekem. így is kijött 70 kili. ebben az évben még nem mentem többet. tudom,h jó az út. múlt évben jártam arra. majd ha jobb erőben leszek.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Kérlek, az árát áruld el.
amúgy nem lesz vele gond. Nekem pl. 130-as stucnival meg 1 vagy 2 0.5mm-es spacerrel az 56-os allez jó lenne.
mérd le a vázat, és vesd össze a gyári adatokkal:
http://www.specializ...-sport#geometry
szerintem 54-es lesz, és nagyon mókás az a batár kónikus hézagolóNem lesz vele gondod amúgy, szerintem 110-es stucni, 10mm hézagolás alá, és jó kéne', hogy legyen a méret. A képeden a stucni nagyon hosszúnak látszik..
nyeregcsövet tudom, nem akarsz cserélni, mert a 27.2-es K-force jó darab, de 25mm hátranyúlása van.. egy 20 vagy 15mm-es modellnél nem kéne így koppra tolni a nyerget. ... (plusz, tudok egy srácot, aki megvenné azt a csövet..)
Ilyet tényleg nem vártam Tőled.
Rákerestem a stucnira, miféle: egycsavaros diós... kitekered az egyszem csavart, látod, hogy pl. görbe-e? Oldalra húzod a kormányt, hogy sikerült-e legutóbb összeroppantani.
Kibontod az egész diós miskulanciát, minden menetes részt megpucolsz, megzsírozol, különös tekintettel a csavarok feje alatt. És amiért megkövezhetsz: zsíros kézzel megtapogatod a összefekvő fémfelületeket is.
Tűzoltásként ráhúzásnál jobb lett volna, ha hirtelen befújod wd 40-el, legalább megtudod, hol recseg. Ez persze nem mentesít a szétszedéstől.
nem vártál ilyet tőlem? : D Hogy-hogy?
nagyon szépen köszönöm a részletes leírást-troubleshooting guide-ot.
néha csinál az ember érdekes dolgokat. én a menetzsírzásra-takarításra voksolnék, de, csak azért, mert statikailag nem igazán találni hibát a rendszerben (még?)
Vagy lehet érezni, ha repedt a kormány?
Vejne módosította - 2015. április 16. - 18:57
Buta kérdés, de ha recseg-ropog a kormánybefogó környékéről valami, mióta ráhúztam a stucnim csavarjára, akkor az... "Biztonságos"?
előzmény:
kormány szinte új, igaz, elég vékonyka fala lehet, bár szerintem a befogórésznél erős (Ricsi Comp LogicII, 3ple butted)
stucni: használtan került hozzám, 3t record 84, a csavarja és a csavarmenet korrodált-rozsdás volt.
pár napja "biztonság kedvéért" utánahúztam a befogócsavarnak, azóta egyre hangosabban és gyakrabban recseg-ropog, kb. nonstop. Mi valószínűbb? Kormány v kormányszár "repedés"? A bringát most pár napig nem fogom tudni csekkolni, de addig is, bármilyen tippet szívesen fogadok, mire ügyeljek-milyen jele van egy kormány repedésnek v stucni "failure"-nek?
>Illetve, imádkozom, hogy ne a kormány legyen cserés, mert ilyen kényelmes kormányom még nem volt.
<
Ilyet tényleg nem vártam Tőled.
Rákerestem a stucnira, miféle: egycsavaros diós... kitekered az egyszem csavart, látod, hogy pl. görbe-e? Oldalra húzod a kormányt, hogy sikerült-e legutóbb összeroppantani.
Kibontod az egész diós miskulanciát, minden menetes részt megpucolsz, megzsírozol, különös tekintettel a csavarok feje alatt. És amiért megkövezhetsz: zsíros kézzel megtapogatod a összefekvő fémfelületeket is.
Tűzoltásként ráhúzásnál jobb lett volna, ha hirtelen befújod wd 40-el, legalább megtudod, hol recseg. Ez persze nem mentesít a szétszedéstől.