http://apro.bikemag....ro-l280892.html ez a kék szín annyira üt. nagyon szép.
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#5881
Posted 2015. April 01. - 07:41
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5882
Posted 2015. April 01. - 07:38
Nagy rejtély az gyárilag mivel rakják össze, sehol nem találtam Mavic oldalon, a nagy keresgélésben valamelyik fórumon Shimano ásványi fékolajat írtak, én azzal raktam össze, utána gyakrabban kell karban tartani mint a gyári kenéssel.
én használtan vettem ezt a kereket,úgyhogy lövésem sincs,h mi lehetett az eredeti kenőanyag. viszont én csak sima műszerolajat használtam,mert az van itthon.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5883
Posted 2015. April 01. - 07:35
vlhol láttam egy videót arról,h hogyan kell összerakni egy mavic kereket. ebben a videóban a reteszelő mechanikához olajat használtak. én zsírral raktam régen össze,és egy kicsit rosszul forgott a kerék szabadonfutó üzemmódban. tegnap kitakarítottam,és én is olajjal raktam össze. ez a funkció javult. majd meglátom milyen lesz hosszabb távon. nincsen agyon tömítve a rendszer,úgyhogy érdekes lesz.
Nagy rejtély az gyárilag mivel rakják össze, sehol nem találtam Mavic oldalon, a nagy keresgélésben valamelyik fórumon Shimano ásványi fékolajat írtak, én azzal raktam össze, utána gyakrabban kell karban tartani mint a gyári kenéssel.
- donciccio likes this
#5884
Posted 2015. April 01. - 07:28
vlhol láttam egy videót arról,h hogyan kell összerakni egy mavic kereket. ebben a videóban a reteszelő mechanikához olajat használtak. én zsírral raktam régen össze,és egy kicsit rosszul forgott a kerék szabadonfutó üzemmódban. tegnap kitakarítottam,és én is olajjal raktam össze. ez a funkció javult. majd meglátom milyen lesz hosszabb távon. nincsen agyon tömítve a rendszer,úgyhogy érdekes lesz.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5885
Posted 2015. April 01. - 07:08
Tenyleg jol fest az uj Tiagra.
ez a baj,h csak jól fest. ha olyan,mint az idei,akkor kuka.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5886
Posted 2015. March 31. - 21:43
#5887
Posted 2015. March 31. - 20:33
http://road.cc/conte...a-4700-groupset ajjajjjjajjjj
maradt 10-es, de nagyon csini!
Edited by Vejne, 2015. March 31. - 20:34.
#5888
Posted 2015. March 31. - 15:45
nagyon elszoktam én ettől a full téliruhában való tekeréstől. 5 fok volt mikor elindultam,és a hazaérésem után 10 perccel meg már esett. nem messze tőlünk meg ilyen lett a táj: https://www.idokep.hu/webkamera/nhh
- Sly78 likes this
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5889
Posted 2015. March 31. - 07:37
régebben olvastam valami dörzsárazás nevű műveletről, amit a homlokcsőnél csinálnak, mielőtt beleteszik a kormánycsapágyat. ez még van? ha jól értem, vmi olyasmi a lényege, hogy az alsó és felső csapágy alkatrészek egymáshoz képest tuti párhuzamosan legyenek. hm? az integrált rendszerekhez is elő kell így készíteni a vázat?
a mostani vázaknál nem kell megcsinálni,de a régebbi acél vázaknál kötelező lenne. az integrált rendszerekhez is van maró fej,de még nem láttam élőben. a bianchimnál nem volt szükség erre a műveletre,de a reynolds csövesnél,és a neuzeremnél meg kellett csinálni. a neuzert még én csináltam a decában. a villát is hozzá kell marni,különben nem sokat ér.
Edited by donciccio, 2015. March 31. - 07:38.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5890
Posted 2015. March 31. - 07:29
át lett "forgatva" a menetvágó a középrésznél. érezhetően nem nyomja már össze a csapágyakat a monoblokk palástja. sokkal szebben forog a középrész. a biztonság kedvéért a pedálok menetét,és a tengelyét is letakarítottam,és bezsíroztam. vettem a monoblokkba új csapágyakat is. sajna nem volt,csak vlmi kevésbé minőségi gyártmány,Szlovéniából. majd kiderül milyen lesz. mondtam a boltosnak,h kérdezzék már meg mennyibe kerülne vlmi komolyabb cucc. esetleg kerámia. biztos nem lenne olcsó,mert a 3 db csapágyért fizettem 3800 ft-ot.
régebben olvastam valami dörzsárazás nevű műveletről, amit a homlokcsőnél csinálnak, mielőtt beleteszik a kormánycsapágyat. ez még van? ha jól értem, vmi olyasmi a lényege, hogy az alsó és felső csapágy alkatrészek egymáshoz képest tuti párhuzamosan legyenek. hm? az integrált rendszerekhez is elő kell így készíteni a vázat?
#5891
Posted 2015. March 30. - 20:14
köszönöm a segítséget mindenkinek kerék témában, végül ez lett belőle:
http://www.bike-disc...set-black-85393
Bocsi Vejne, hogy nem Campa, de Shimanoval van tapasztalatom, maradok náluk egyelőre Igazából fehéret szerettem volna, de végül nehéz szívvel a fekete mellett döntöttem. A franc sem fogja tudni tisztán tartani a fehéret...
- GT_Atee, torma99 and Vejne like this
#5892
Posted 2015. March 30. - 19:38
Megjött a Boa cipő. háát. Mikor kézbe vettem, röhögtem a súlyán, vagyis annak hiányán. Sikerült a postát "belevenni" az árba, ami ebben az esetben 1200 ft-ot jelentett.
Méretre? Passzentos, DE ha előrecsúszik benne a lábfejem, nyomja az öregujjam külső végét. Meglátom majd, menet közben milyen lesz a komfort.
Ja, nem büdös!
- donciccio likes this
#5894
Posted 2015. March 30. - 16:13
megint kattog a középrészem. ennek egy kicsit örülök is,mert azt is jelzi,h kezd erő is lenni a sérült lábamban. az okát is tudom: át kéne a menetet "vágatnom" a vázban. sajnos még nem volt megcsinálva,és összeszorítja a csapágyakat. lehet,h jövő héten elviszem egy szervizbe,bár nagyon nem szeretem,ha más babrálja a bringám. az volna az ideális nekem,ha használhatnám egy fél órára a szerszámaikat.
át lett "forgatva" a menetvágó a középrésznél. érezhetően nem nyomja már össze a csapágyakat a monoblokk palástja. sokkal szebben forog a középrész. a biztonság kedvéért a pedálok menetét,és a tengelyét is letakarítottam,és bezsíroztam. vettem a monoblokkba új csapágyakat is. sajna nem volt,csak vlmi kevésbé minőségi gyártmány,Szlovéniából. majd kiderül milyen lesz. mondtam a boltosnak,h kérdezzék már meg mennyibe kerülne vlmi komolyabb cucc. esetleg kerámia. biztos nem lenne olcsó,mert a 3 db csapágyért fizettem 3800 ft-ot.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5895
Posted 2015. March 30. - 16:06
Piszok jo verseny volt. Thomas elkepesztoen eros iden. Ha fogadnek, ra tennek a kovetkezo hetekben.
A szel a 2010-es Kinok Kinjara emlekeztetett. Ugyanugy nagyon kevesen ertek celba, olyan oldalszel volt, hogy az elottem menot konkretan elfujta a vizes faleveleken. Nagyon durvan ra kellett fekudni a szelre, mint ahogy most a profiknak.
Nagyon kemeny verseny volt ez tegnap!
lehet,h akkor letöltöm majd. szépen úszik a karton bicaj.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5896
Posted 2015. March 30. - 16:05
vigyázz, ki leszel kiáltva elméleti fizikusnak, ha ilyeneket linkelsz!
jó írás egyébként és a hozzászólások között is van pár érdekes link:
http://rspa.royalsoc...t/463/2084/1955
csak közepes voltam matekból,és fizikából,úgyhogy talán ez a veszély nem fenyeget. az angollal is hadilábon állok,így nem tudom mi van pontosan az általam berakott linkben. gondoltam jó lesz vlkinek,mert sok kérdés volt mostanában a témakörben. én legjobban akkor tudom megmondani,h kinek,mekkora stucni kell,ha látom élőben tekerni. gondolom sok versenyzőt láttam,aztán ráállt a szemem a helyes üléspozícióra. hasonlóan,mint ahogy a jó esztergályos szakiban is "benne van" a subler.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5897
Posted 2015. March 30. - 14:41
szerkeszt:
HA valakinek van föl'sleges 26-os befogójú kormányhoz való 125-130mm-es stucnija, amit szívesen eladna, ne tartsa vissza magát..
"“Short stems provide a more immediate response but they are susceptible to smaller movements of the body, which translates into twitchiness.”"
Bőőő, itt van elásva a magyarázata annak, hogy apuci szputnyikját meg "pucs versenybicóját" pátyolgató fisszátók miért vadásszák az 50-60mm-es pipákat. A 66 fokhoz közelítő fejcsőszög megnyakalva egy jó előrenyúló villával és méterhúszcentis tengelytávval kiált valami mesterséges "spannolóért". Túl lomha lenne a régi túravázra épített fixike, ha hosszabb kormányszárral használnák.
DE! Van más is, ami fölveti a stucnihossz-problémát nálam. Egy ismerősöm pl. minden nap elsüti a "poént" hogy az alföldiek mennyire "értenek" a vázméretezéshez. (ie.: ha 57-es vázas országútit ad el Nyíregyházára, akkor azt föltételezi, hogy "Biztos egy 150 cm-es kislánynak viszik")
És igaza van: errefelé rengetegen járnak óriási vázakkal a magasságukhoz képest. Nem vagyok magas gyerek, 57*58-as vázzal járok, DE van 10 cm-rel alacsonyabb ismerősöm, aki nagyobb vázzal rója az utakat. Persze, 80-as stucnit már nagynak érzi a 60-as vázon, nem is csoda.
De egy nagyobb országútinak meredekebb a fejcsőszöge. Idegesebb az irányítás alapból, főleg, hogy a meredekebb homlokcsőhöz sokszor kisebb előrenyúlású villa is párosul (eg.: 42mm a 45mm helyett). Én félnék egy olyan vázon 80-as stucnival.
A saját gépem 120*440-es kombinációval (stucnihossz*kormányszélesség) sokkal kezelhetőbb és trankvilebb, mint 110*420-ban volt, én meg gyáva vagyok: inkább legyen a kezelhetőség kiszámítható és nyugis, mint metamfetaminos törpe ugróegér.
Kokpit témában még azért odajön a kormány "előrenyúlása" is, de ma már ott sincs nagy variáció: tipikusan 75-85 mm közé esik a történet. Bár, pont sikerült kifognom egy "papíron" 100mm-es előrenyúlású kormányt (XL-es Syntace Racelite) de nála meg kompenzál kicsit a 6fokban hátranyilazott kialakítású felső rész.
Edited by Vejne, 2015. March 30. - 14:51.
- donciccio likes this
#5898
Posted 2015. March 30. - 13:52
http://cyclingtips.c...g-and-handling/ a stucni hosszakról vlmi írás.
vigyázz, ki leszel kiáltva elméleti fizikusnak, ha ilyeneket linkelsz!
jó írás egyébként és a hozzászólások között is van pár érdekes link:
http://rspa.royalsoc...t/463/2084/1955
http://scienceblogs....omentum-emerge/
http://en.wikipedia.....28Newtonian.29
- donciccio likes this
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#5899
Posted 2015. March 30. - 12:22
https://www.youtube....h?v=6XebtB1rScw volt szél rendesen. kár,h nem közvetítették az eurosporton.
Piszok jo verseny volt. Thomas elkepesztoen eros iden. Ha fogadnek, ra tennek a kovetkezo hetekben.
A szel a 2010-es Kinok Kinjara emlekeztetett. Ugyanugy nagyon kevesen ertek celba, olyan oldalszel volt, hogy az elottem menot konkretan elfujta a vizes faleveleken. Nagyon durvan ra kellett fekudni a szelre, mint ahogy most a profiknak.
Nagyon kemeny verseny volt ez tegnap!
Edited by ave, 2015. March 30. - 12:31.
- donciccio likes this
#5900
Posted 2015. March 30. - 07:03
http://cyclingtips.c...g-and-handling/ a stucni hosszakról vlmi írás.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A