azt hiszem,h egy közel végleges setup sikeredett. sikerül a sárvédő toldásokat megcsinálnom. vettem decás lámpákat. kicsik,és nem volt túl nehéz rögzíteni őket. a hátsó csak fel van akasztva a nyeregtáskára. az elsőhöz kellett egy egész kicsi sarokvasat használnom...meg némi barkácsolás kellett hozzá. cseréltem még néhány apróságot,ami nem látványos,de pótlásra szorultak. a nyereg tatyi is le lett cserélve. 3 dl-es,ez a régi bringáról került át. igaz ez is módosítva lett. nem szeretem,ha a nyeregcsőnél rögzítve van egy tépőzárral. tönkre vágja a nadrágot. ez a tépőzár le lett szedve,és egy régi,bőr klipsz szíjjal biztosítottam a rögzítést. tuti nem hagyom így el. egyébként az összes nyeregtatyimnál szeretem ezt a megoldást alkalmazni. mondjuk a klipsz szíjjakra érdekes reakciók szoktak keletkezni. nem értik a mai suhancok,h mire is jó ez a szíj. vettem piros vizes körülményekre való fékbetéteket. ezek is le lettek cserélve. a papucsba való M3-as csavarok is rozsdamentesre lettek cserélve. nem akartam,h bele rohadjon a papucsba. természetesen kapott zsírt is ez a csavarka. a bovdenakasztó is campa lett. jó volt a shimi is. az volt rajta,de az nem kerek csöves vázakhoz volt. igazából ezt a campát akartam első körben is felrakni,csak az építés közben nem találtam meg. meg kapott még trikolor kormányvég dugókat a bicaj. úgy gondoltam,h ez a gép megérdemli ezt a kis apróságot. végül egy agyon használt 13-26-os sor is felkerült a hátsó kerékre. ez nem volt éppen a legjobb ötletem,mert egy csomó fokozatban ugrott a lánc. volt egy 12-23-as sorom,amit első körben használtam ezen a bringán. ebből vettem ki 7 lánckereket. ezekkel nem ugrott a lánc. szóval most is 13-26-os sor van hátul,csak éppen a nagyon kopott részek ki lettek cserélve. rakhattam volna fel 12-25-öt is,vagy az említett 12-23-at is,de télire nem kell a 12-es lánckerék nekem. viszont a 18,és a 26 meg igen. szóval ez lett. ami már biztos,h a következő téli szezont új felnikkel lenne érdemes megkezdeni. eléggé megkoptak. remélem még tavaszig kihúzom velük.