ezen a képen látszik a deda nyereg cső. sztem tök jól néz ki. illik a géphez.
van az úgy, h nekem se jön össze egy szerelés.... a jobbos ergopower-be egy kicsit több zsírt, illetve talán jobb, ha azt írom, h rossz helyre tettem a kencét. tegnap ezt megoldottam. kis féktisztító, és már frankó is. szeretem ezeket az ergókat. könnyen javítható, meg minden. ezek konkrétan 2003 körül vettem, újonnan. 9-es volt, de kicseréltem 2 db alkatrészt, és 10-es lett. egyébként veloce. azért is szeretem, mert könnyű kideríteni, h hol van a hiba, így nem feltétlen kell leszedni a kormányról, h javítani lehessen rajta. ha felfelé nem vált rendesen, akkor az első traktusában van a gond, ha lefelé, akkor meg a G rugók környékén. most az volt, h előre több zsírt raktam a kelleténél, és betapadt tőle a váltókar. így a következő váltásnál már volt olyan, h egy kattintásra 2 fokozatot rakott fel a váltó. szóval egy jó adag féktisztítóval kifújtam a fölös zsírt, és csepegtettem némi olajat a helyére. elég volt a fékkar gumit leszedni. jó lenne nem leszedni az ergót javítani. remélem nem is kell majd ezen a télen. volt már rá példa, de szerencsére már van itthon elég alkatrész, h orvosolni tudjam a hibákat.
a küllőkre sajna még várnom kell, így az open elite felnik még pihiznek. mondjuk, amikor meg fognak érkezni, akkor meg nem nagyon lesz időm átfűzni a kerekeket.