Valami sarkalatosabb vélemény az új R4-ről?
Felniszélesség-anyaghasználat-tárcsás változat témában?
Szerinted érdekel itt valakit rajtad kívül?
Valami sarkalatosabb vélemény az új R4-ről?
Felniszélesség-anyaghasználat-tárcsás változat témában?
Szerinted érdekel itt valakit rajtad kívül?
A sebesség mindent megold.
Valami sarkalatosabb vélemény az új R4-ről? Felniszélesség-anyaghasználat-tárcsás változat témában?
https://www.youtube....h?v=JplymlruPZ8 a nagy kolbász teszt.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
lassan ilyen lesz egy országúti:
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Revon Zero-Response, ide is áthúzom:
http://www.fulcrumwh...ng-Quattro-2016
Na? Széles. Magas. Tárcsás. Átütőtengelyes változatban is. És maradt bűnronda.
http://www.bikerumor...quattro-family/
De valaki tényleg magyarázza el, hogy ha van egy kerékszett, ami "aeró" hivatott lenni, akkor miért kell tárcsákkal&sima kerek küllőkkel készíteni?
Érdekes állatfaj! 24.2mm külső szélesség: Na, ezt erőszakoljátok be e Coral első villájába.
35mm profilmagasság: Akkor miért Quattro az aluváltozat? Legalább az átmatricázott Quattro (Scirocco35) neve nem kavar össze senkit.
1710 grammos tömegadat az aluváltozatra? Az előzőre 1725-öt írtak, aztán QRS nélkül volt cca. 1880.
Karbon felni különleges fékfelülettel: Miért nem kapott alut azon a helyen?
Elöl-hátul 2:1 küllőzés a diszkes változaton: nem rossz ötlet, főleg a megnövelt küllőszámmal. De jó kérdés, hogy mennyire számít aeronak az a kerékszett, ha eleve diszkes, ráadásul még a küllők is sima kör keresztmetszetűek? Tkp. kapsz egy 40mm-es felnit és csókolom. Legalább a másik két változatnál lapított küllők játszanak.
"Plazmakezelt rotor shimano szabadonfutónál": Novatec megoldja pár csík acéllal. Biztos kerülne vagy 4 grammba pont a tengely környékén, ahol amúgy sem számít ..
Majd akkor fogok egy óriási arctenyerest dobni, ha divatba jönnek a 19mm belső szélességű országúti felnik. Óh várjunk,az már túlhaladott és keskeny, semmi értelme! A felni már eXXtra széles (XX )
http://www.pacenticy...p/products/rims
Dobjátok ki a 25-ös külsőket is! Meg a vázaitokat! Vegyetek 29ert vagy krosszbringát.
Egyébként egy gumiteszt, száraz adatokkal:
https://docs.google....t#gid=361584932
Mellesleg a 24es Diamante pro radiale szinte "bulging" a "régi" 21mm külső szélességu (2014) felnin. A 20-as gÖmbitália sokkal szebben szétterül-elfekszik rajt'. Összehasonlítani nem fogom őket, hiába 220-as TPI- mindkettő és kevláros hajtogatós. Egy cca. 10 éves 20mmes külsőt nem szabad az újhoz hasonlítani Főleg nem más váz-kerékszett-nyeregcső-kormány kombónál
Vejne módosította - 2015. július 19. - 06:01
http://bianchi.hu/ko...ybandazs-cork-2 ilyen bandázst használok most,de nem vagyok megelégedve vele. vékony,keskeny,és mintha rövid is lenne. a dedának van celeste színű betekerője,de olyat még nem láttam. van még más cég is aki csinál celeste színű betekerőt?
http://www.wheeldoct...21f040456e6b7b3
Amúgy Kaposvári Bót is forgalmazza ezeket. Meg patait felhívhatod, hátha.
Amúgy most valamiért az ezüst betekerő tetszett meg nagyon, titán-nyers alu színű stucnival. (Hmmm, már három napja itthon vagyok.. )
Le kéne mérni az "effektív előrenyúlását" a syntace XL-es kormányának. Bár számolni is lehet, mert "elvileg" hat fokban van hátranyilazva.
Vejne módosította - 2015. július 18. - 20:18
http://bianchi.hu/ko...ybandazs-cork-2 ilyen bandázst használok most,de nem vagyok megelégedve vele. vékony,keskeny,és mintha rövid is lenne. a dedának van celeste színű betekerője,de olyat még nem láttam. van még más cég is aki csinál celeste színű betekerőt?
ők sea greennek nevezik http://www.wiggle.co.uk/deda-bar-tape/
+1: http://www.ebay.com/...e-/281166519085
http://bianchi.hu/ko...ybandazs-cork-2 ilyen bandázst használok most,de nem vagyok megelégedve vele. vékony,keskeny,és mintha rövid is lenne. a dedának van celeste színű betekerője,de olyat még nem láttam. van még más cég is aki csinál celeste színű betekerőt?
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
asszem megvan, miért nem vehető ki a kerék a 25os gumival, még szétnyitott fékpofával sem. michelin lithion 2 mért szélesség: 26,3 mm
Én is adaptert vettem, DE 26-os kormányt. Irracionális? Nem az.
1. a 26-os stucniból találtam olcsón 130-ast: Planet-X Forged Lite vagy micsoda, kereken 140 gramm a gyári csavarokkal130mm hosszban nem rossz.
2. A Deda Piega kormányt már hónapokkal ezelőtt kértem Pataitól, akkor még úgy volt, maradok a 120-as bedugós stucnimnál. Vizsgaidőszakban derült ki, hogy kelleni fog a 130-as, s úgy voltam vele, hogy ha nem találok értelmes diós-bedugós 130-ast, akkor jöhet az adapter. Jött.
3. Az anyagiakon túl még némi tömeget is spóroltam (301 gramm kormány-140 gramm stucni, 142 gramm adapter)
4. Pálcikavázas Bassohoz a vékonyka kormány illik
5. Ha cserélném a vázat alura, áldani fogom az eszem, hogy nem OS befogóra voksoltam.
Tömören: olcsóbb&szebb.Az egész történetből az adapter volt drága. ie.: 2300 ft körül volt a stucni, 5500 a kormány, és.. 2900 a büdös adapter (korábban 1190 ért vettem fanaticbike.hu boltból, de most nekik nincs..)
Remélem szeretni fogom az RHM-et, mert.. A Syntace Racelite féle "kompaktoid-ergonomikoid-randonneuroid" féle "minden és semmi" nagyon bejön![]()
szerk: szempont volt, hogy a kormány max. 6ezerből, stucni max 3-4ezerből meglegyen.
Olcsóbb kormány a Tranz-X lett volna, de az már gyanúsan rövid-sekély.Meg hát, Deda nem Tranz-X, ezer ft-on meg ne múljon..
Szerelesben tapasztaltak fele kerdes.
Baratomnak osszegyogyult a villa es a stucni, hogy lehetne szetszedni?
Csak az egyik villaszar van meg, ez nemileg nehezito tenyezo.
Itt vannak kepek is linkelve, meg hogy miket probalt eddig.
https://www.strava.c...552284#comments (le kell gorgetni a szovegert es a kepekert, ha nem vagy strava uzer)
Lúg beöntés? NaOH, forró nagyon tömény trisós oldat beöntése "alulról" és hagyni kicsit? Aztán jó hosszú erőkarral próbálni forgatni (satuba fogni nem butaság, sőt!).
végső esetben lefureszelni a stucnit és szépen "kifilézgetni"..
De én a lúgos oldattal, majd jó nagy kalapácsütésekkel próbálkoznék
szerk: valahol ammóniát írnak, de.. macskahúggyal, szalakálival nem jó szórakozni. Büdös
Vejne módosította - 2015. július 17. - 12:01
Szerelesben tapasztaltak fele kerdes.
Baratomnak osszegyogyult a villa es a stucni, hogy lehetne szetszedni?
Csak az egyik villaszar van meg, ez nemileg nehezito tenyezo.
Itt vannak kepek is linkelve, meg hogy miket probalt eddig.
https://www.strava.c...552284#comments (le kell gorgetni a szovegert es a kepekert, ha nem vagy strava uzer)
ave módosította - 2015. július 17. - 11:24
Én is adaptert vettem, DE 26-os kormányt. Irracionális? Nem az.
1. a 26-os stucniból találtam olcsón 130-ast: Planet-X Forged Lite vagy micsoda, kereken 140 gramm a gyári csavarokkal 130mm hosszban nem rossz.
2. A Deda Piega kormányt már hónapokkal ezelőtt kértem Pataitól, akkor még úgy volt, maradok a 120-as bedugós stucnimnál. Vizsgaidőszakban derült ki, hogy kelleni fog a 130-as, s úgy voltam vele, hogy ha nem találok értelmes diós-bedugós 130-ast, akkor jöhet az adapter. Jött.
3. Az anyagiakon túl még némi tömeget is spóroltam (301 gramm kormány-140 gramm stucni, 142 gramm adapter)
4. Pálcikavázas Bassohoz a vékonyka kormány illik
5. Ha cserélném a vázat alura, áldani fogom az eszem, hogy nem OS befogóra voksoltam.
Tömören: olcsóbb&szebb. Az egész történetből az adapter volt drága. ie.: 2300 ft körül volt a stucni, 5500 a kormány, és.. 2900 a büdös adapter (korábban 1190 ért vettem fanaticbike.hu boltból, de most nekik nincs..)
Remélem szeretni fogom az RHM-et, mert.. A Syntace Racelite féle "kompaktoid-ergonomikoid-randonneuroid" féle "minden és semmi" nagyon bejön
szerk: szempont volt, hogy a kormány max. 6ezerből, stucni max 3-4ezerből meglegyen.
Olcsóbb kormány a Tranz-X lett volna, de az már gyanúsan rövid-sekély. Meg hát, Deda nem Tranz-X, ezer ft-on meg ne múljon..
Annyiban "toltam el" a planet-x-es rendelést, hogy dobálhattam volna több dolgot a kosárba. A csomag már megjött tegnap, egy Ultegra Di2 váltókar (6870) dobozában, s kb. üres volt a dobozka. Úgy vélem, ami ebbe belefért volna (mondjuk még egy kulacs, kesztyu, bandázs) nyugodtan mehetett volna a rendeléshez, de már mindegy. Külön bónuc, hogy a High5 kulacsa jó a Cannondale-en levő kulacstartóba, pedig abba még a PowerBaros is szorult
Vejne módosította - 2015. július 16. - 19:42
a bikeporn topicba nem hiszem,h belefér,de ez nagyon szép bringa: http://apro.bikemag....us-l299210.html ráadásul a kedvenc,rohadt nehéz stucnim van rajta.
Piros?? ez olyan mint a sarga ferrari.
a bikeporn topicba nem hiszem,h belefér,de ez nagyon szép bringa: http://apro.bikemag....us-l299210.html ráadásul a kedvenc,rohadt nehéz stucnim van rajta.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
http://road.cc/conte...-flare-road-bar
Ha már kormány. Valamire kísértetiesen hasonlít.
Szerintetek mennyire hasznos a "flare", mikor az alsó fogás kifelé ívelt, ergó alul "szélesebb", mint felül? Azon kvül, hogy kényelmes és stabilitást tud fokozni, mennyire számít "szentségtörésnek" (>alias "krvgusztustalanronda"<
http://road.cc/conte...-goes-aero-2016
1 tányér elöl? Oké, én kiszállok!
http://www.fulcrumwh...ng-Quattro-2016
A fulcrum nekem még mindig a 29-es. Gyerekkoromban ő szoktatott rá a ragasztó-higító-festék szeretetére.
Vejne módosította - 2015. július 16. - 06:06
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene fékkel kapcsolatban. Mostanában egyre gyakrabban meg fordulok dombos-hegyes részeken, én az alföldön élek ezért szinte csak síkon tekerek. Lejtmenetben-kanyarokban ill lejtmenet végén amikor leszeretnék rendesen lassítani vagy akár teljesen megállni az nekem elég nehézkes, úgy érzem mintha el kenődének a fékpofáim-csúsznak és alig birok megállni (a felnin a fékfelület és a fékpofák teljesen tiszták) ez rendjén van? így kel ennek leni? vagy kellene vennem normális félpofákat amitől jobb lesz a fékhatás?
Tiagra fékeim vannak és a gyári fékpofák vannak még rajta amik nincsenek még elkopva.
A gyari Tiagra betetek lehet nem fognak ugy, mint egy top betet. Ha nem tetszik igy, mindenkeppen vegyel valami jobbat.
Nem is kell dragat, en pl. a legolcsobbat vettem a teli bicora, es sokkal jobban harapott, mint az eredeti trikolor Ultegra. Cserebe valoszinuleg hamar elkopik, nem tudom, keveset hasznaltam azota.