Nekem még annyi hely sincs. A váz és a kerék között szintén ez a helyzet. A 25-ös gumi miatt. Nem lesz gond vele szerintem.
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#5061
Írta 2015. július 24. - 11:34
#5062
Írta 2015. július 24. - 08:44
Sziasztok!
Sikerült a napokban egy nagyon szép állapotban lévő, 1987-es évjáratú Giant Peloton országútit vásárolnom. (az állapotról kb mindent elmond, hogy a gyári, 87-es Shimano lánc van rajta, amibe nem megy bele a 0,75-ös nyúlásmérő) Csak a hátsó gumit kellett rajta cserélnem és használható lett. Igenám, de: vidáman megvettem bele a 25-ös külsőt, mert mindig ilyen hasznélko, felraktam és kiderült, hogy hátul felfújva max 2 mm van a gumi és a fékhíd gumója (amibe belemegy a féket felfogató csavar) között. Okozhat egy gondot? Ráülök, kátyuk stb. Menet közben nem tapasztalom, hogy beleérne és gumin sincsenek súrlódásra utaló nyomok, de azért furcsa, hogy ennyire kicsi legyen egy váz, ami egyébként 61-es. Elöl bezzeg a 28-as külső mellett (felett) is van még 2 cm hely
)
#5063
Írta 2015. július 24. - 06:16
http://www.bike-disc...2707/wg_id-8851
http://www.bike-disc...2709/wg_id-8851
http://www.bike-disc...pe-8851/o-preis
Tiggernek igaza volt.. mindenből kéne egy kevés
![]()
Miiiééértadtamodaagirópinkeditionpárrubinoprómattavaly? :'( :'(
#5064
Írta 2015. július 23. - 22:16
azt hiszem ezt a külsőt is kukázhatom. még nem kaptam vele defektet,de talán jobb elkerülni a bajt. a felső,"kozmetikai" réteg adta meg magát. elől az open corsa nagyon jó,de lehet,h azt is lecserélem. ma nem hajnalban mentem (kb 9-kor indultam),és ahol puhább volt az aszfalt a melegtől,ott rendesen rátapadt. egyből minden kis szutykot összeszedett. itthon,a ház előtt kapartam le a ráolvadt dolgokat.
ezek szerint máris leszerződtél a gumisokkal és extrém körülmények közt szívatod a termékeiket :-)
- donciccio kedveli ezt
#5065
Írta 2015. július 23. - 21:02
... Ahogy kinez, az egyelore borzaszto, de hat csak prototipus, gumi sincs a fekkaron, sot, helye sincs a guminak.
ave, pl. a Sram Force fékkarról ha leveszed a gumit, igen hasonlóan néz ki
> van ott hely a gumiborításnak, csak épp' tele van a gumi bütykökkel, amik ide-oda bepattannak (nem az egyszerű Campa-vonal)
bijancsi módosította - 2015. július 23. - 21:03
#5066
Írta 2015. július 23. - 20:22
Trolltime: alig várom, hogy MJani bedobjon egy webshop linket Durano DD-ről.. ![]()
Kígyóbőrt? Aligátorbőrt?
http://www.bike-disc...06911/wg_id-246
Vejne módosította - 2015. július 23. - 20:26
#5067
Írta 2015. július 23. - 14:42



azt hiszem ezt a külsőt is kukázhatom. még nem kaptam vele defektet,de talán jobb elkerülni a bajt. a felső,"kozmetikai" réteg adta meg magát. elől az open corsa nagyon jó,de lehet,h azt is lecserélem. ma nem hajnalban mentem (kb 9-kor indultam),és ahol puhább volt az aszfalt a melegtől,ott rendesen rátapadt. egyből minden kis szutykot összeszedett. itthon,a ház előtt kapartam le a ráolvadt dolgokat.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5068
Írta 2015. július 23. - 14:33
A sajat csapattarsaival utkozott ossze, ez volt a hiba...
Kar erte.
most nézem a közvetítést,és Contador is azt állította,h nem ütközött senkinek.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5069
Írta 2015. július 23. - 11:29
http://nos.nl/tour/v...pkrabbelen.html ezen az oldalon van egy kis videó a tegnapi Contador perec végéről,és a "szervizelésről". ha Sagan odaadja egyből a bringáját,akkor sokkal kisebb hátrányt szedett volna össze sztem. a mostani versenyzők között nincs kifejezett kedvencem,de én kicsit drukkoltam Contadornak. egy giro,tour duplát már rég láthatott a közönség. leginkább ezért.
A sajat csapattarsaival utkozott ossze, ez volt a hiba...
Kar erte.
#5070
Írta 2015. július 23. - 10:56
nem pont erre gondoltam,de igen.
egy ilyen állás most is jól jönne.
egye penész,még shimano,sram,fsa tesztelőnek is elmennék.
magazinok néha toboroznak http://bit.ly/1VyYku8
#5071
Írta 2015. július 23. - 07:52
hát igen. vagyunk még pár millióan úgy akik szeretnének pl a mavic tesztmunkása lenni havi párezer euróért, heti 5*80 km-es tesztkörökkel, változatos minőségű utakon, heti élménybeszámolókkal :-)
nem pont erre gondoltam,de igen.
egy ilyen állás most is jól jönne.
egye penész,még shimano,sram,fsa tesztelőnek is elmennék. ![]()
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5072
Írta 2015. július 23. - 07:46
én már nagyon régen abbahagytam a versenyzést,és közel sem voltam olyan jó,mint Bodrogi,de nekem is nagyon szarul esett amikor vége lett. egy gyárban kezdtem el én is dolgozni,és az első héten,amikor hazaértem,elsírtam magam. sokkal nehezebb volt nekem bemenni egy munkahelyre dolgozni,mint edzésre,versenyekre járni. időben kb ugyanaz volt,de nagyon más. nem mind1,h vlmit kényszerből csinálsz,vagy szereted is.
hát igen. vagyunk még pár millióan úgy akik szeretnének pl a mavic tesztmunkása lenni havi párezer euróért, heti 5*80 km-es tesztkörökkel, változatos minőségű utakon, heti élménybeszámolókkal :-)
- donciccio kedveli ezt
#5073
Írta 2015. július 23. - 07:36
Koszi a linket! Hat igen. A top bringasokat kiveve a legtobb profi kb. ugyanezen a vonalon mozog. A palyafutas vegen valtani kell egy masik eletre. Nem lehet konnyu.
én már nagyon régen abbahagytam a versenyzést,és közel sem voltam olyan jó,mint Bodrogi,de nekem is nagyon szarul esett amikor vége lett. egy gyárban kezdtem el én is dolgozni,és az első héten,amikor hazaértem,elsírtam magam. sokkal nehezebb volt nekem bemenni egy munkahelyre dolgozni,mint edzésre,versenyekre járni. időben kb ugyanaz volt,de nagyon más. nem mind1,h vlmit kényszerből csinálsz,vagy szereted is.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5074
Írta 2015. július 23. - 07:23
http://nos.nl/tour/v...pkrabbelen.html ezen az oldalon van egy kis videó a tegnapi Contador perec végéről,és a "szervizelésről". ha Sagan odaadja egyből a bringáját,akkor sokkal kisebb hátrányt szedett volna össze sztem. a mostani versenyzők között nincs kifejezett kedvencem,de én kicsit drukkoltam Contadornak. egy giro,tour duplát már rég láthatott a közönség. leginkább ezért.
donciccio módosította - 2015. július 23. - 07:29
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5075
Írta 2015. július 22. - 12:49
Ha tenyleg csak a ket valto van osszekotve, akkor az vegulis egesz jo megoldas. Megiscsak eleg egy akksi, de a kormanynal meg szep, hogy nincs semmi kabel. Ahogy kinez, az egyelore borzaszto, de hat csak prototipus, gumi sincs a fekkaron, sot, helye sincs a guminak.
a dizájnt meg fogják oldani. Az új hajtókarjaik egyrészt gyönyörűek a régiekhez képest& a féktestjeik is jól sikerültek. A fékváltókart szerintem egy egységben lenne érdemes "tervezni" a kormánnyal, míg a nyeregcsövet természetesen az akksival.
Az átdobó-lánc-hajtókar szintén képezhet egy egységet, bár a láncot talán a KMC gyártja? ![]()
Nekem hibátlan a CN910-es FSA lánc, hibátlanul vált, nagyon szépen fut, és csendes, KIVÉVE alulról a 2-3. lánckereket, ahol akkorát kattan minden pedálfordulatra, mint egy ropi.
Más:
http://www.ebay.com/...=STRK:MEBIDX:IT
Az most kiskezű ST-6600? Mint ahogy van ST-R350, ami szintén Sorának tűnik
Az ST-R460 meg kiskezű tiagra? Hmm.. Az FC-R460 http://www.rosebikes...kset/aid:667986 meg egy sorának álcázott tiagra?
Ejj ez a sok szérián kívüli valami. Egy előnyük van: bekerülhet bárhová, mert nincs rajta típusjelzés, nem bántja a homogén képet (homogenitásról beszél egy olyan arc, akinek a stucni-kormány-nyeregcső-nyereg teljesen más ??
)
Bár hajtókarból nem is tudom.. a 6601-7800 vonal& sötétszürke-feketés 5600 után a mostani négykarosakat venném, főleg az Ultegra sikerült szépre belőle! FC-6800, azt hiszem, tuttibringának volt nemrég bontott 29-ért új.. ![]()
Ahogy elnéztem az RD4700-ás tiagra hátsó váltót: nem lesz kompatibilis a régi 10es rendszerrel, a 11-esekre hajaz, szóval, nagyobb bowdenhúzással működik. Mondjuk ez a toleranciát fokozza..
Vejne módosította - 2015. július 22. - 12:52
#5076
Írta 2015. július 22. - 12:15
Ha tenyleg csak a ket valto van osszekotve, akkor az vegulis egesz jo megoldas. Megiscsak eleg egy akksi, de a kormanynal meg szep, hogy nincs semmi kabel. Ahogy kinez, az egyelore borzaszto, de hat csak prototipus, gumi sincs a fekkaron, sot, helye sincs a guminak.
- Vejne kedveli ezt
#5077
Írta 2015. július 22. - 12:13
Koszi a linket! Hat igen. A top bringasokat kiveve a legtobb profi kb. ugyanezen a vonalon mozog. A palyafutas vegen valtani kell egy masik eletre. Nem lehet konnyu.
- donciccio kedveli ezt
#5078
Írta 2015. július 22. - 09:49
ez az fsa villany cucca? kicsit mintha lemaradtak volna. mármint magukhoz képest. még jó néhány évvel ezelőtt volt vlmi fékváltókar tervük,aztán nem lett belőle semmi. az idénre meg vlmi olyan pletyka volt,h a tinkoff csapat a tour-on már a villany motyóval fog tekerni élesben. na mind1 is. azt hiszem az fsa lesz az a cég ami a vázon,és a gumikon kívül mindent fog gyártani egy bringához.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#5079
Írta 2015. július 21. - 20:41
2 Ave with luw:
FSA eletromos váltásszett? http://www.cyclingne...-tour-de-france
Jé, ezek a böszmék aztán mehetnek rendszerben:
akksi-nyeregcső: egység
kormány-fékváltókar-stucni: az is triász
Hajtókar-átdobó-lánc: jól hangzik!
Fékek? ugyanmá!
Vejne módosította - 2015. július 21. - 20:43
#5080
Írta 2015. július 21. - 20:40
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére





