Trolltime: alig várom, hogy MJani bedobjon egy webshop linket Durano DD-ről..
Kígyóbőrt? Aligátorbőrt?
http://www.bike-disc...06911/wg_id-246
Vejne módosította - 2015. július 23. - 20:26
Trolltime: alig várom, hogy MJani bedobjon egy webshop linket Durano DD-ről..
Kígyóbőrt? Aligátorbőrt?
http://www.bike-disc...06911/wg_id-246
Vejne módosította - 2015. július 23. - 20:26
azt hiszem ezt a külsőt is kukázhatom. még nem kaptam vele defektet,de talán jobb elkerülni a bajt. a felső,"kozmetikai" réteg adta meg magát. elől az open corsa nagyon jó,de lehet,h azt is lecserélem. ma nem hajnalban mentem (kb 9-kor indultam),és ahol puhább volt az aszfalt a melegtől,ott rendesen rátapadt. egyből minden kis szutykot összeszedett. itthon,a ház előtt kapartam le a ráolvadt dolgokat.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
A sajat csapattarsaival utkozott ossze, ez volt a hiba...
Kar erte.
most nézem a közvetítést,és Contador is azt állította,h nem ütközött senkinek.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
http://nos.nl/tour/v...pkrabbelen.html ezen az oldalon van egy kis videó a tegnapi Contador perec végéről,és a "szervizelésről". ha Sagan odaadja egyből a bringáját,akkor sokkal kisebb hátrányt szedett volna össze sztem. a mostani versenyzők között nincs kifejezett kedvencem,de én kicsit drukkoltam Contadornak. egy giro,tour duplát már rég láthatott a közönség. leginkább ezért.
A sajat csapattarsaival utkozott ossze, ez volt a hiba... Kar erte.
nem pont erre gondoltam,de igen.
egy ilyen állás most is jól jönne.
egye penész,még shimano,sram,fsa tesztelőnek is elmennék.
magazinok néha toboroznak http://bit.ly/1VyYku8
hát igen. vagyunk még pár millióan úgy akik szeretnének pl a mavic tesztmunkása lenni havi párezer euróért, heti 5*80 km-es tesztkörökkel, változatos minőségű utakon, heti élménybeszámolókkal :-)
nem pont erre gondoltam,de igen. egy ilyen állás most is jól jönne.
egye penész,még shimano,sram,fsa tesztelőnek is elmennék.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
én már nagyon régen abbahagytam a versenyzést,és közel sem voltam olyan jó,mint Bodrogi,de nekem is nagyon szarul esett amikor vége lett. egy gyárban kezdtem el én is dolgozni,és az első héten,amikor hazaértem,elsírtam magam. sokkal nehezebb volt nekem bemenni egy munkahelyre dolgozni,mint edzésre,versenyekre járni. időben kb ugyanaz volt,de nagyon más. nem mind1,h vlmit kényszerből csinálsz,vagy szereted is.
hát igen. vagyunk még pár millióan úgy akik szeretnének pl a mavic tesztmunkása lenni havi párezer euróért, heti 5*80 km-es tesztkörökkel, változatos minőségű utakon, heti élménybeszámolókkal :-)
Koszi a linket! Hat igen. A top bringasokat kiveve a legtobb profi kb. ugyanezen a vonalon mozog. A palyafutas vegen valtani kell egy masik eletre. Nem lehet konnyu.
én már nagyon régen abbahagytam a versenyzést,és közel sem voltam olyan jó,mint Bodrogi,de nekem is nagyon szarul esett amikor vége lett. egy gyárban kezdtem el én is dolgozni,és az első héten,amikor hazaértem,elsírtam magam. sokkal nehezebb volt nekem bemenni egy munkahelyre dolgozni,mint edzésre,versenyekre járni. időben kb ugyanaz volt,de nagyon más. nem mind1,h vlmit kényszerből csinálsz,vagy szereted is.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
http://nos.nl/tour/v...pkrabbelen.html ezen az oldalon van egy kis videó a tegnapi Contador perec végéről,és a "szervizelésről". ha Sagan odaadja egyből a bringáját,akkor sokkal kisebb hátrányt szedett volna össze sztem. a mostani versenyzők között nincs kifejezett kedvencem,de én kicsit drukkoltam Contadornak. egy giro,tour duplát már rég láthatott a közönség. leginkább ezért.
donciccio módosította - 2015. július 23. - 07:29
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Ha tenyleg csak a ket valto van osszekotve, akkor az vegulis egesz jo megoldas. Megiscsak eleg egy akksi, de a kormanynal meg szep, hogy nincs semmi kabel. Ahogy kinez, az egyelore borzaszto, de hat csak prototipus, gumi sincs a fekkaron, sot, helye sincs a guminak.
a dizájnt meg fogják oldani. Az új hajtókarjaik egyrészt gyönyörűek a régiekhez képest& a féktestjeik is jól sikerültek. A fékváltókart szerintem egy egységben lenne érdemes "tervezni" a kormánnyal, míg a nyeregcsövet természetesen az akksival. Az átdobó-lánc-hajtókar szintén képezhet egy egységet, bár a láncot talán a KMC gyártja?
Nekem hibátlan a CN910-es FSA lánc, hibátlanul vált, nagyon szépen fut, és csendes, KIVÉVE alulról a 2-3. lánckereket, ahol akkorát kattan minden pedálfordulatra, mint egy ropi.
Más:
http://www.ebay.com/...=STRK:MEBIDX:IT
Az most kiskezű ST-6600? Mint ahogy van ST-R350, ami szintén Sorának tűnik Az ST-R460 meg kiskezű tiagra? Hmm.. Az FC-R460 http://www.rosebikes...kset/aid:667986 meg egy sorának álcázott tiagra?
Ejj ez a sok szérián kívüli valami. Egy előnyük van: bekerülhet bárhová, mert nincs rajta típusjelzés, nem bántja a homogén képet (homogenitásról beszél egy olyan arc, akinek a stucni-kormány-nyeregcső-nyereg teljesen más ?? )
Bár hajtókarból nem is tudom.. a 6601-7800 vonal& sötétszürke-feketés 5600 után a mostani négykarosakat venném, főleg az Ultegra sikerült szépre belőle! FC-6800, azt hiszem, tuttibringának volt nemrég bontott 29-ért új..
Ahogy elnéztem az RD4700-ás tiagra hátsó váltót: nem lesz kompatibilis a régi 10es rendszerrel, a 11-esekre hajaz, szóval, nagyobb bowdenhúzással működik. Mondjuk ez a toleranciát fokozza..
Vejne módosította - 2015. július 22. - 12:52
Ha tenyleg csak a ket valto van osszekotve, akkor az vegulis egesz jo megoldas. Megiscsak eleg egy akksi, de a kormanynal meg szep, hogy nincs semmi kabel. Ahogy kinez, az egyelore borzaszto, de hat csak prototipus, gumi sincs a fekkaron, sot, helye sincs a guminak.
Koszi a linket! Hat igen. A top bringasokat kiveve a legtobb profi kb. ugyanezen a vonalon mozog. A palyafutas vegen valtani kell egy masik eletre. Nem lehet konnyu.
ez az fsa villany cucca? kicsit mintha lemaradtak volna. mármint magukhoz képest. még jó néhány évvel ezelőtt volt vlmi fékváltókar tervük,aztán nem lett belőle semmi. az idénre meg vlmi olyan pletyka volt,h a tinkoff csapat a tour-on már a villany motyóval fog tekerni élesben. na mind1 is. azt hiszem az fsa lesz az a cég ami a vázon,és a gumikon kívül mindent fog gyártani egy bringához.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
2 Ave with luw:
FSA eletromos váltásszett? http://www.cyclingne...-tour-de-france
Jé, ezek a böszmék aztán mehetnek rendszerben:
akksi-nyeregcső: egység
kormány-fékváltókar-stucni: az is triász
Hajtókar-átdobó-lánc: jól hangzik!
Fékek? ugyanmá!
Vejne módosította - 2015. július 21. - 20:43
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Stoplibeállítás? Jó kiindulási alap a "koppra hátra".
Nyak görcs? szokni kell. Nekem is görcsölt a nyakam országútin, de, azon 55-ös felsőcső volt és 100-as stucni (a lenti gépen meg 130-as stucni és 58-as felsőcső! )
klasszikus fékkarbeállítás: a fékkar alsó része a kormány alsó részével van egy vonalban.
Kompakt kormánynál meg a fékváltókarhüdi-felső fogás átmenete szép egyenes (smooth transition top) Bár most nézem, nem úgy állítottam be
hiába, a csuklóm ezt jobban szereti..
Kormányváltás plíz.
most dobtam fel, a bandázsolást jól elbarmoltam, de nem érdekelt, már nagyon látni akartam a végeredményt, szval csak rátekertem. Meg úgyse' ez lesz rajt', csak most ez volt itthon bontott bandázs tavalyról.
Az adapter TÉNYLEG feltuno és ronda, meg gusztustalan.
És! elérem a féket-váltókart... hurrááá
Meg a 130-as stucni is jól áll neki, főleg, hogy esszagonális krossz-szeccióval rendelkezik (hexagonális keresztmetszet)
Nesze semmi, fogd meg jól..
Többiek?
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
a stucni is nyolcszögletű. És bitangnagy átmérőjű, a fejcső-felsőcső-kormány szinte pálcika a stucni mellett.
A kormány alsó fogásban ha nagyon megtépem, minimálisan érezhetően hajlik, de mérföldekkel merevebb, mint a Ricsi volt (az szemre is centiket lógott..)
Nagyon jó lett a felállás.
Nemsoká' újrabandázsolok meg dobok valami hézagolófélét az adapter köré, hogy ne legyen "csúnya".
tudom, kilátszik a fvk bilincs, nem is egyenletes a történet, alul is hülyén van megkezdve, tiszta gány, ronda, igénytelen, azért mondtam, hogy újratekerem az első 30-40 km szenvedős volt, nem sok kedvem volt hozzá, de aztán egyre otthonosabbnak éreztem, s főleg alsó fogásban nagyon jó-merev-kezes a korábbihoz képest.
Vejne módosította - 2015. július 21. - 17:10
Stoplibeállítás? Jó kiindulási alap a "koppra hátra".
Nyak görcs? szokni kell. Nekem is görcsölt a nyakam országútin, de, azon 55-ös felsőcső volt és 100-as stucni (a lenti gépen meg 130-as stucni és 58-as felsőcső! )
klasszikus fékkarbeállítás: a fékkar alsó része a kormány alsó részével van egy vonalban.
Kompakt kormánynál meg a fékváltókarhüdi-felső fogás átmenete szép egyenes (smooth transition top) Bár most nézem, nem úgy állítottam be hiába, a csuklóm ezt jobban szereti..
Kormányváltás plíz.
most dobtam fel, a bandázsolást jól elbarmoltam, de nem érdekelt, már nagyon látni akartam a végeredményt, szval csak rátekertem. Meg úgyse' ez lesz rajt', csak most ez volt itthon bontott bandázs tavalyról.
Az adapter TÉNYLEG feltuno és ronda, meg gusztustalan.
És! elérem a féket-váltókart... hurrááá Meg a 130-as stucni is jól áll neki, főleg, hogy esszagonális krossz-szeccióval rendelkezik (hexagonális keresztmetszet)
Vejne módosította - 2015. július 21. - 12:49
Sziasztok! Segítsetek kicsit
Kimásolom a pécsi topicból, remélem érthető lesz.
Átpakoltam az outis kormányt a Trek-re, mentem is vele, egy klasszikus önszopató kört, még az spd-s eldőlés hiányzott.
Kezdtem azzal, hogy a városban használt 32-es tányért lecseréltem egy 40es saintre, ami tök fasza, csak a hunyadin alíg kúsztam fel.
Na ha már felmentem -persz se víz se kaja- akkor mondom elmegyek remetéig, mivel bejött a suhanási - halál félelmem volt 50 körül a virsli kerekeken- mentem tovább Orfűre - Ribacz Peti autója nagyon szép - hát a haza volt az igazán rosz
Konklúzió:
Nem vagyok elég erős a 40/ 11-28-hoz, most pakolhatom vissza a 32-es tányért - azzal meg pörgethetek mint a mókus-
Valmiért zsibbad a bal lábfejem - Ötlet?!
A nyakam iszonyat begörcsöl, ez miért van?
Illetve a kormány dőlése ha kényelmes, alig érem el a fékkarokat alsóbb fogásból - erre van valami outis beállítás 1x1 ?
https://www.strava.c...ities/350305063 -ez volt a kör amúgy
Egy Házam van, annak az Égbolt a teteje,padló a végtelen Föld, falak nincsenek.Apám a Nap, Hold Anyám, Csillagok a gyermekek,határtalan horgolják illatok a kertemet.Óceánkád, láng a lámpa, arcom tóban mosom,hegytetõ az irodám, ottan, józan gondolkozom..
BDPST melókeresés in progressz..ha tudsz valamit ne titkolózz!
Építek egy 'új' alu bringát magamnak. Melyik szettel járnék jobban, új 5800-as vagy a régi 6600-as?
6600-as van a mostani bringán, az át tudna kerülni rá.
Az 5800-as az elvileg a 2014-es Ultegra újracsomagolva. A két rendszer között eltelt közel 10 év, csak fejlődött valamit a technológia. A minőség meg vissza?
Hozzáteszem a 6600-assal is elégedett vagyok, csak már van benne néhány 10e km. Tartok tőle, hogy hamarosan a kopó lakatrészek bejelentkeznek.
Alternatíva, vegyek fel személyi kölcsönt és vegyek egy elektromos Ultegra Di2 6870 akcióban.