Ha tenyleg csak a ket valto van osszekotve, akkor az vegulis egesz jo megoldas. Megiscsak eleg egy akksi, de a kormanynal meg szep, hogy nincs semmi kabel. Ahogy kinez, az egyelore borzaszto, de hat csak prototipus, gumi sincs a fekkaron, sot, helye sincs a guminak.
a dizájnt meg fogják oldani. Az új hajtókarjaik egyrészt gyönyörűek a régiekhez képest& a féktestjeik is jól sikerültek. A fékváltókart szerintem egy egységben lenne érdemes "tervezni" a kormánnyal, míg a nyeregcsövet természetesen az akksival.
Az átdobó-lánc-hajtókar szintén képezhet egy egységet, bár a láncot talán a KMC gyártja? 
Nekem hibátlan a CN910-es FSA lánc, hibátlanul vált, nagyon szépen fut, és csendes, KIVÉVE alulról a 2-3. lánckereket, ahol akkorát kattan minden pedálfordulatra, mint egy ropi.
Más:
http://www.ebay.com/...=STRK:MEBIDX:IT
Az most kiskezű ST-6600? Mint ahogy van ST-R350, ami szintén Sorának tűnik
Az ST-R460 meg kiskezű tiagra? Hmm.. Az FC-R460 http://www.rosebikes...kset/aid:667986 meg egy sorának álcázott tiagra?
Ejj ez a sok szérián kívüli valami. Egy előnyük van: bekerülhet bárhová, mert nincs rajta típusjelzés, nem bántja a homogén képet (homogenitásról beszél egy olyan arc, akinek a stucni-kormány-nyeregcső-nyereg teljesen más ??
)
Bár hajtókarból nem is tudom.. a 6601-7800 vonal& sötétszürke-feketés 5600 után a mostani négykarosakat venném, főleg az Ultegra sikerült szépre belőle! FC-6800, azt hiszem, tuttibringának volt nemrég bontott 29-ért új.. 
Ahogy elnéztem az RD4700-ás tiagra hátsó váltót: nem lesz kompatibilis a régi 10es rendszerrel, a 11-esekre hajaz, szóval, nagyobb bowdenhúzással működik. Mondjuk ez a toleranciát fokozza..
Vejne módosította - 2015. július 22. - 12:52