50kg-s nő alatt miért van 25-ös gumiban 7bar elöl?
Anyunak 8-ra fújom. Hadd guruljon könnyen.
50kg-s nő alatt miért van 25-ös gumiban 7bar elöl?
Anyunak 8-ra fújom. Hadd guruljon könnyen.
50kg-s nő alatt miért van 25-ös gumiban 7bar elöl?
A sebesség mindent megold.
Tudtam hogy Rád számíthatok. :-) Isten vagy.
Soha ne hagyd abba a csüggedést!
Szevasztok. Segítsetek már légyszi. A nejem Wilier bringájára 25-ös Contikat tetettem fel. Minden jó is volt, de kb. két hét után a gumi kezd beleérni a villába. Gondolom a használattól tágult valamennyit a gumi. Most leengedtem 7.0-re a kereket - 50 kg a nejem, így le lehet - és így már csak icipicit ér bele. Nincs ötletetek hogy mit tudnák csinálni? Karbon a villa. 023-as gumira meg nem szívesen cserélném a GP4000-eseket. Köszi a segítséget!
I'll gladly take those GP4000s from your hands, just let me know whether you'd part from them
na, de poént félretéve:
http://weightweenies...127564&start=45
Ilyesmivel célszeru lehet próbálkozni. egy bútorhoz adott muanyag kis bizziből vágott villapapucs-betét, shim.
Vejne módosította - 2015. július 29. - 08:33
Szevasztok. Segítsetek már légyszi. A nejem Wilier bringájára 25-ös Contikat tetettem fel. Minden jó is volt, de kb. két hét után a gumi kezd beleérni a villába. Gondolom a használattól tágult valamennyit a gumi. Most leengedtem 7.0-re a kereket - 50 kg a nejem, így le lehet - és így már csak icipicit ér bele. Nincs ötletetek hogy mit tudnák csinálni? Karbon a villa. 023-as gumira meg nem szívesen cserélném a GP4000-eseket. Köszi a segítséget!
Soha ne hagyd abba a csüggedést!
Sziasztok!!
Tudnátok a fővárosban olyan szervizest ajánlani ahol szépen centíroznak, és akire nyugodt szívvel rá lehet bízni Mavic carbon kereket??
THX!!
alapesetben Zöld Pont, de a karbon miatt kérdezz azért rá náluk.
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Hmmm én vagyok puhány?
A Felt F széria aluvázak geometriája nagyon tetszik, megnéztem kíváncsiságból a karbon változatot.
én vagyok turista-hülyehobbista, vagy tényleg "overkillnek" érzem azt az 1.38-ast a karbon változatnál? Pedig gyönyörű bringák azok, s nem rosszak.
Elég vicces hozzávetni mondjuk egy Cube Peloton 2015-ös változatához (a 2015 előtti Pelotonok mások.. valahogy erre az évre egy extra adag fejcsővel készültek?)
Nem sokat adhatnak el az F szériás feltekből a briteknél.. Mondjuk a Z-széria (komfortgeo) se túl turistás, szóval meg is értem valamilyen szinten.
Vejne módosította - 2015. július 27. - 08:01
gondoltam összeraknám a Moser-t a tricolor szetthez passzoló fékváltókarral. találtam is egy ilyet: http://www.ebay.co.u...=item1ea1dbecac
199 angol font, magyar eladó. szerintem nem rakom össze fékváltókarral.
Sziasztok!!
Tudnátok a fővárosban olyan szervizest ajánlani ahol szépen centíroznak, és akire nyugodt szívvel rá lehet bízni Mavic carbon kereket??
THX!!
Ridley Noah Fast
http://apro.bikemag....l-l300758.html#
???? magasabban van a kormány, mint a nyereg, fékváltókar az égbe', de az aero-kormány ott figyel.
Ez nem ellentmondásos?
http://apro.bikemag....o-l300741.html#
Miért hiszik azt, hogy az ilyenekért visszakérhetik az építési ktg-ek árát?
http://apro.bikemag....3-l300754.html#
Miért néz ki úgy a 6800-as hajtás, mint egy 6601-es? (P...-ba még mindig nem tudom, melyik a szebb...)
http://apro.bikemag....r-l300757.html#
Ha ezt 480-ból építette, akkor én 360-ért vettem teszkósbringát!
Vejne módosította - 2015. július 26. - 16:51
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Megtréfált ez a kompakt hajlítás, talán elfért volna egy 135mm-es stucni is. Bár, mivel a fékkar lentebb-előrébb került, így kb. kompenzálva van a kormány rövidsége, ráadásul, mivel rövidke (75mm) az előrenyúlás, így kisujjal bármikor elérem a kioldókart felső fogásból is. A 130mm esés teljesen jó, ettől kevesebb föl'sleges. Ami "ficsőr" hiányzik kissé: az alsó fogás ívelhetne kifelé, mint a syntace vagy fsa kormányokon& a felső fogás meg lehetne hátranyilazott, mint a syntace-on, vagy ritchey evo curve darabokon.
Merevségre sokkal-sokkal jobb, mint a régi stucni-kormány kombinációm volt. Jobban beleillik a kézbe. hehe. Jelenleg még kicsit "szenvedek" vele, ie.: alsó fogásban-hajlatban-fékváltókaron teljesen jó, de még nem annyira "natív" rajta a "kajaspórolós" póz (hajlított-behúzott könyök, előredőlve, mint egy aero-kormányon. Azért kajaspórolós, mert érezhetően kisebb energiabefektetéssel lehet úgy haladni, ergó kevesebb kalóriából oldom meg a hazajutást )
A lánc-sor teljesen jól teszi a dolgát így szezon közepén (valamivel több, mint 4k km után), sőt, a váltás mintha jobb-finomabb lenne, mint volt 1-2k km-rel ezelőtt. A betoldott lánckeréknél is szépen vált, ha nem tekerés közben, hanem pauzával egybekötve kísérlem meg a léptetést.
A gumi hátul kockásodik, de defekt még nem volt, pedig van annyi sz.r sz.r az úton... Szóval jó darabok azok is. Sajna, ha jövő évre vennék külsőt, most gondban lennék: se olcsó diamante pro nincs, se olcsó rubino pro, utóbbit meg inkább kerülném, mert hiába tartós, ha nem túl önbizalom-gerjesztő a viselkedése..
Lehet, valami újdonságot próbálok majd jövőre? Hmm.
Kormányból minden esetre marad ez az RHM. Meg már "bánhatom", hogy 26-os, de nem lesz vele gond szvsz. Ha nagyon kormányt akarok cserélni, stucnit úgyis gombokért gombolok, mert az ilyen 130-135mm hosszúak mindig olcsók...
szerk: tényleg ronda az adapter.. amióta benne van a villanyakban, mindenki undorodva néz rám és lesajnál... (hahha)
Vejne módosította - 2015. július 25. - 19:09
Nekem még annyi hely sincs. A váz és a kerék között szintén ez a helyzet. A 25-ös gumi miatt. Nem lesz gond vele szerintem.
Soha ne hagyd abba a csüggedést!
Sziasztok!
Sikerült a napokban egy nagyon szép állapotban lévő, 1987-es évjáratú Giant Peloton országútit vásárolnom. (az állapotról kb mindent elmond, hogy a gyári, 87-es Shimano lánc van rajta, amibe nem megy bele a 0,75-ös nyúlásmérő) Csak a hátsó gumit kellett rajta cserélnem és használható lett. Igenám, de: vidáman megvettem bele a 25-ös külsőt, mert mindig ilyen hasznélko, felraktam és kiderült, hogy hátul felfújva max 2 mm van a gumi és a fékhíd gumója (amibe belemegy a féket felfogató csavar) között. Okozhat egy gondot? Ráülök, kátyuk stb. Menet közben nem tapasztalom, hogy beleérne és gumin sincsenek súrlódásra utaló nyomok, de azért furcsa, hogy ennyire kicsi legyen egy váz, ami egyébként 61-es. Elöl bezzeg a 28-as külső mellett (felett) is van még 2 cm hely )
http://www.bike-disc...2707/wg_id-8851
http://www.bike-disc...2709/wg_id-8851
http://www.bike-disc...pe-8851/o-preis
Tiggernek igaza volt.. mindenből kéne egy kevés
Miiiééértadtamodaagirópinkeditionpárrubinoprómattavaly? :'( :'(
azt hiszem ezt a külsőt is kukázhatom. még nem kaptam vele defektet,de talán jobb elkerülni a bajt. a felső,"kozmetikai" réteg adta meg magát. elől az open corsa nagyon jó,de lehet,h azt is lecserélem. ma nem hajnalban mentem (kb 9-kor indultam),és ahol puhább volt az aszfalt a melegtől,ott rendesen rátapadt. egyből minden kis szutykot összeszedett. itthon,a ház előtt kapartam le a ráolvadt dolgokat.
ezek szerint máris leszerződtél a gumisokkal és extrém körülmények közt szívatod a termékeiket :-)
... Ahogy kinez, az egyelore borzaszto, de hat csak prototipus, gumi sincs a fekkaron, sot, helye sincs a guminak.
ave, pl. a Sram Force fékkarról ha leveszed a gumit, igen hasonlóan néz ki > van ott hely a gumiborításnak, csak épp' tele van a gumi bütykökkel, amik ide-oda bepattannak (nem az egyszerű Campa-vonal)
bijancsi módosította - 2015. július 23. - 21:03