Megtréfált ez a kompakt hajlítás, talán elfért volna egy 135mm-es stucni is. Bár, mivel a fékkar lentebb-előrébb került, így kb. kompenzálva van a kormány rövidsége, ráadásul, mivel rövidke (75mm) az előrenyúlás, így kisujjal bármikor elérem a kioldókart felső fogásból is. A 130mm esés teljesen jó, ettől kevesebb föl'sleges. Ami "ficsőr" hiányzik kissé: az alsó fogás ívelhetne kifelé, mint a syntace vagy fsa kormányokon& a felső fogás meg lehetne hátranyilazott, mint a syntace-on, vagy ritchey evo curve darabokon.
Merevségre sokkal-sokkal jobb, mint a régi stucni-kormány kombinációm volt. Jobban beleillik a kézbe. hehe. Jelenleg még kicsit "szenvedek" vele, ie.: alsó fogásban-hajlatban-fékváltókaron teljesen jó, de még nem annyira "natív" rajta a "kajaspórolós" póz (hajlított-behúzott könyök, előredőlve, mint egy aero-kormányon. Azért kajaspórolós, mert érezhetően kisebb energiabefektetéssel lehet úgy haladni, ergó kevesebb kalóriából oldom meg a hazajutást
)
A lánc-sor teljesen jól teszi a dolgát így szezon közepén (valamivel több, mint 4k km után), sőt, a váltás mintha jobb-finomabb lenne, mint volt 1-2k km-rel ezelőtt. A betoldott lánckeréknél is szépen vált, ha nem tekerés közben, hanem pauzával egybekötve kísérlem meg a léptetést.
A gumi hátul kockásodik, de defekt még nem volt, pedig van annyi sz.r sz.r az úton... Szóval jó darabok azok is. Sajna, ha jövő évre vennék külsőt, most gondban lennék: se olcsó diamante pro nincs, se olcsó rubino pro, utóbbit meg inkább kerülném, mert hiába tartós, ha nem túl önbizalom-gerjesztő a viselkedése.. 
Lehet, valami újdonságot próbálok majd jövőre? Hmm.
Kormányból minden esetre marad ez az RHM. Meg már "bánhatom", hogy 26-os, de nem lesz vele gond szvsz. Ha nagyon kormányt akarok cserélni, stucnit úgyis gombokért gombolok, mert az ilyen 130-135mm hosszúak mindig olcsók...

szerk: tényleg ronda az adapter.. amióta benne van a villanyakban, mindenki undorodva néz rám és lesajnál... (hahha)
Vejne módosította - 2015. július 25. - 19:09