outiknal meg mindig nepszeruek a latexek, vagy lecsengett a dolog?
vagy milyen belsot erdemes? sima normal vastagsagut (~100g), vagy jok a light verziok is (~70g)?
outiknal meg mindig nepszeruek a latexek, vagy lecsengett a dolog?
vagy milyen belsot erdemes? sima normal vastagsagut (~100g), vagy jok a light verziok is (~70g)?
Tudom hogy nem itt a helye - bocsánat - de hátha érdekel valakit.
Van egy SLR Gel Flow-m eladó. Kifogástalan. 12.
Binglof módosította - 2015. augusztus 04. - 12:23
Soha ne hagyd abba a csüggedést!
http://apro.bikemag....31-l299092.html
Ennek a tömege gyanús, hogy nem annyi. NB: egy Olmo columbus Cromor csöves váz ekkora méretben cc. 2222 gramm. Ez meg túracsőszett..
Mondjuk nem valami jövőbiztos váz, inkább retró, ha magamnak kéne CX-túravázat vadászni, gondolnék a tárcsafékre, 135-ös hátsó papucstávra, átütőtengelyes kerékszett fogadására, a flat mountos shimano országúti specifikus tárcsafékszettekre, Di2 váltórendszerre...
Szóval, egy ilyenre max. retróprojekt, vagy örömbringa építhető, nem egy modern vas.
Szvsz aki ment már 8-as Mirage-zsal, az hamar meg tudná szokni
Arn: érdemes lehet olyan kormányban gondolkozni, ami "CX-specifikus", ie.: az alsó fogása kifelé ívelt, sekély esésű, csekély előrenyúlású, és talán még hátrafelé nyilazott a felső fogás, pl. 3t ergoterra
szvsz eleg hasonlo a mostani profilja
https://www.youtube....h?v=rPXLNzKB2Rw
https://www.youtube....h?v=dmpjcapWcD4
igazi gyöngyszem.
kell a fenének a cyclingtorrents.
tegnap megnéztem a videókat. a 98-as tour összefoglalója ez a két film. Pantani győzött. az utolsó giro,tour dupla,a nagy dopping botrány. csak így címszavakban. gyönyörű kerékpárok a mezőnyben. azért érdekes,h 98-ban legalább 3 csapat is colnago-val ment. a telekom,meg a banesto pinarello-val,a mercatone meg bianchi-val ment. a mezőny nagy része használta a patinás márkákat. kevés szlúping váz volt még akkor,amit nem is bánok. Ulrich időfutam bringája is megér néhány szót. azt hiszem csak addig látta a pinarello gyárat,míg megkapta a fényezést. amúgy meg a régi német márkát használta (fes). elől talán 24-es kereket használt.
le is töltöttem ezt az összefoglalót. így megvan 1991-től,1998-ig az összes tour videón. téli,hideg,sötét napokon jó lesz őket nézegetni.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Nemrég találkoztam microshift fékváltókarral, borzalmasan működik és nem egyedi eset.
Szvsz aki ment már 8-as Mirage-zsal, az hamar meg tudná szokni
Arn: érdemes lehet olyan kormányban gondolkozni, ami "CX-specifikus", ie.: az alsó fogása kifelé ívelt, sekély esésű, csekély előrenyúlású, és talán még hátrafelé nyilazott a felső fogás, pl. 3t ergoterra
http://www.bikerumor...-ergoterra-bar/
Jé, ezen is Mikroshit fékváltókar van.
Esetleg Ritchey EvoCurve vagy Logic Curve formák, illetve, az FSA kompaktok is kifelé ívelnek alul, sekély hajlítással. Az ITM kormányok közt is láttam nagyon sekély-rövid olcsót.
http://www.ebay.com/...=STRK:MEBIDX:IT
Sőt, a Controltechnek is van kedvező árú ajánlata:
https://www.bike-com...ll-2015-p42237/
Illetve: fékkar alaktól is függ. Pl. a régi campákon a fékkar húzása közelsem olyan jó, mint a 2009 utániakon. Azokon felső fogásból-fékváltókarról szinte ujjbeggyel finoman adagolva lehet az alig érezhetőtől a satufékig modulálni a fékhatást, s a fékkar formája is olyan, hogy teljesen kopposra lehet blokkolni felülről fogva is. Az extra nagy mancsfelületről ne is beszéljünk. SZvsz ha terepre szánnám, nem is gondolkoznék más fajta fékkarban, max. hidrósban, mert az is jó nagy kontaktfelület.
Vejne módosította - 2015. augusztus 04. - 09:02
Nemrég találkoztam microshift fékváltókarral, borzalmasan működik és nem egyedi eset.
én még nem szereltem,próbáltam ilyet. csak decás bringán láttam egy régebbi típust.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
arn,
conti gp 4000sII 25: 27mm széles, 25mm magas (23mm széles felnin).
Vicces, hogy a 28-as 4season meg csirkébb: 25x25 (20mm-es felnin).
elfelejtettem belul lemerni - kivulrol 24es a felnim (ez alapjan 18-19es lehet, montis felni). akkor talan nem gaz, ha arra rakom a 25oset.
szvsz a gordulesi ellenallasos tesztek miatt csaljak el a dolgokat.
***
hogy lehet hozzaszolast egysegesiteni ha elfelejtettem elotte kijelolni?
Nemrég találkoztam microshift fékváltókarral, borzalmasan működik és nem egyedi eset.
A sebesség mindent megold.
köszi arn a beszámolót, ilyesmire voltam kíváncsi, hasznos volt.
(@Vejne: nincs új projekt egyelőre, de gyűjtöm az infókat. ...és hát valami ilyesmit el tudnék képzelni:
persze az alsócsöves váltókar helyett egy pár ilyen lenne:
igen, bírom az anakronisztikus vackokat)
hat terepen nem lenne tul praktikus jo ha egy helyen van a "vezerles".
a koskormany miatt nekem eloszor eleve fura volt, hogy pl felso fogasban vagy fekezel, vagy rendesen kapaszkodsz... mivel nincs telo, en probalok olyan lazan allni rajta lefele, amennyire csak lehet (a csillapitas miatt). normal helyzetben mar tudom mire szamithatok, de pl a multkor, amikor veszfekezni (kellett volna), mert 35-40el repultem le az saras utrol (elindult a hatulja), hat ott hirtelen lejatszodott eltottem az eletem, hogy mi lesz az ut mellett. probaltam kapaszkodni es fekezni parhuzamosan - meglepo modon ugy alltam meg a nyakig ero gazban, hogy el sem estem. fogalmam nem volt, hogy mi van a kerekek alatt.
baromi jo, hogy tobb helyen lehet fogni a kormanyt, de latszik, hogy nem terepre talaltak ki - ha nagyon bizonytalannak erzem, vagy jo, ha alacsonyan van a sulypont, esetleg erosebben kell huzni, inkabb alul fogom. szerintem nem jo otlet ha mashol is kell gepeszkedni kozben, eltereli a figyelmet.
tudom,h nem montis topik,de ha lenne egy,akkor ilyen váltót akarok rá:
http://www.microshif....tw/SL-M10.html
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
kicsit beújítottak.
http://www.microshif...ad_arsis11.html
donciccio módosította - 2015. augusztus 04. - 08:17
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
köszi arn a beszámolót, ilyesmire voltam kíváncsi, hasznos volt.
(@Vejne: nincs új projekt egyelőre, de gyűjtöm az infókat. ...és hát valami ilyesmit el tudnék képzelni:
persze az alsócsöves váltókar helyett egy pár ilyen lenne:
igen, bírom az anakronisztikus vackokat)
http://www.microshif...w/road_non.html
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
http://apro.bikemag....tt-l301999.html 120 érdeklődő?
AKkor ez már nincs meg.
DOnciccio?
Amúgy ha új projekt: kéne egy polír CAAD4-5-6 váz, vagy hasonló aluklasszik. Klein Quantum, Principia Rex-E, RSL.. Legyen angolmenetes a középrész, colnyolcados a fejcső és 27.2-es vagy 31.6-os a nyeregcsőméret& opcionálisan konzolos átdobó, bár, a bilincses is jöhet, 800 ft a konzolos adapter
És jöhetne rá 10-es Chorus, szigorúan 10-es centaur 2011-es fékváltókarral.
Hmm.
Vejne módosította - 2015. augusztus 04. - 05:57
köszi arn a beszámolót, ilyesmire voltam kíváncsi, hasznos volt.
(@Vejne: nincs új projekt egyelőre, de gyűjtöm az infókat. ...és hát valami ilyesmit el tudnék képzelni:
persze az alsócsöves váltókar helyett egy pár ilyen lenne:
igen, bírom az anakronisztikus vackokat)
Kisherceg módosította - 2015. augusztus 03. - 22:21
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
Köszi a segítséget, sajnos semmi nem hassált neki eddig. Most a "Mágikus Koszradír" beszerzés alatt!
Nagyon kíváncsi leszek hogy ez leszedi e róla az elszíneződést!
Ha nem válik be próbáld meg a lánc/féktárcsa tisztítókat, nekem a Lidl féle W5-ös lánctisztító mindenféle foltra tök jól működik (hasonló fehér/fekete SLR nyeregre is) Azt vettem észre hogy egy csomó ruha kézimosásban narancs vagy lila levet ereszt, a "fekete" ezek szerint sokszor csak valami nagyon sötét alapszín.
a profik bringáit,beállításait hiába nézed. ők más ligában vannak. az egyszeri bringásnak nagyon kényelmetlen.
Ma olvastam olyat, hogy már attól, hogy láttam, megfájdult a nyakam.
183cm, hátfájós 55 éves csóka, 140mm fejcső, 140mm-es stucni -17 fokban távtartók nélkül. És használja az alsó fogást is.
Vejne módosította - 2015. augusztus 03. - 20:08
arn,
conti gp 4000sII 25: 27mm széles, 25mm magas (23mm széles felnin).
Vicces, hogy a 28-as 4season meg csirkébb: 25x25 (20mm-es felnin).
Szerk.:
Nézegettem a profi bringások bringáit: http://www.bikeradar.../tags/pro-bike/
Nekem jelenleg 56-57 cm a távolság nyereg orra, és a kormány között, de a magasságomban (182-3-4cm) szinte mindig nagyobb a távolság, akár 62cm is.
a profik bringáit,beállításait hiába nézed. ők más ligában vannak. az egyszeri bringásnak nagyon kényelmetlen.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Köszi a segítséget, sajnos semmi nem hassált neki eddig. Most a "Mágikus Koszradír" beszerzés alatt! Nagyon kíváncsi leszek hogy ez leszedi e róla az elszíneződést!