Ha fém, én még aluban is látnék fantáziát!
pl. ez is tetszetős, ha valaki nem akar a "Cannondale-Specialized-Canyon-Trek" fősodoron maradni:
http://road.cc/conte...minium-frameset
Vagy a Storck Visioner, Stevens Vuelta.. reneszánszát élik az aluvázak, a BMC is nemrég újított, illetőleg, Eddy Merckx &Trek is új szuperkönnyu alumínium vázakat kínál. És ezek az új idők trendjeit követő "sörösdobozok" már nem a csontrázó vibrációs macerátorok.
A Look egy új krabonvázban meg lenszövet (igen, lenszövet, inkább a belgáktól várnád el a textíliák alkalmazását, de a franciáktól sem idegen..) alkalmazásával fokozzák a compliance-t. Kíváncsi vagyok, hogy kiegészítők (kormány-nyeregcső) elkészíthetőek-e ilyesmi módon, vagy akár szendvicselve?
A De Havilland Mosquitonál rémlik, hogy két réteg alumínium közé egy réteg parafát húztak, bár, annak a funkciójával nem vagyok tisztában.
Más: használ valaki szukítővel 27.2-es nyeregcsövet olyan vázban, ami 31.6-ost fogad?
A De Havilland Mosquito fa szerkezetre épült és balsafát használtak hozzá.