Köszi a segítséget, sajnos semmi nem hassált neki eddig. Most a "Mágikus Koszradír" beszerzés alatt!
Nagyon kíváncsi leszek hogy ez leszedi e róla az elszíneződést! ![]()
Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#4981
Írta 2015. augusztus 03. - 18:45
#4982
Írta 2015. augusztus 03. - 18:07
Próbáld meg a "Mágikus Koszradírt". A Totalcaron nemrég volt róla szó:
Pár napja, hogy láttam, elkapott a vágy, mert a Coral borzalmasan szeret koszolódni. Köszi a linket
Arn: még egy apróság, nemrég jutott eszembe: láttam olyat, aki egy rongyba csavarta be a pótbelsőt-minipumpát-szerszámokat, s azt kötötte fel egy ronggyal diszkréten a nyereg alá. Terjedelemre jóval kisebb, mint egy átlagos nyeregtáska, és, csak egy "riherongy" szükséges hozzá. ![]()
Vittore: ma találtam működő kék közkutat! Ezekből a legédesebb a víz. ![]()
Donciccio: Isten éltessen, lepd meg Magad egy fejvédővel születésnapod alkalmából! ![]()
Kisherceg: Új projekt a láthatáron? Vagy komplettet alakítanál?
Vejne: miért is címzel 1-1 mondatot mindenkihez?
- donciccio kedveli ezt
#4983
vendég_anorche_*
Írta 2015. augusztus 03. - 17:42
vendég_anorche_*
Múlt hét kedden voltam a bringalandban body geometry fit -en. Lejebb és picit előrébb került a nyereg, és a 120 -as stucni helyett vissza került egy 100-as (eredetileg is 100 -as stucni volt a bicón, de én hosszabra cseréltem hátha). Korigálva lett hogy a bal lábam picit hosszabb mint a másik. Már a beállítás folyamán előjött a váll fájdalom. Arra jutottunk, hogy a hajtás csere után nyereg vásárlás lesz a következő project, hátha.
A lejebb engedett nyereg miatt jóval hatékonyabb lett a tekerés, sokkal jobb így menni. Viszont a rövidebb stucni maitt előjött egy új probléma, a derék fájás. Annó ezt a nyereg hátrébb tolásával oldottam meg, de ahhoz már nem nyúlok, az tényleg tökéletes.
Vissza raktam a 120-as stucnit, ezzel kényelmesebbnek érzem, plusz kivettem alóla az összes gyűrűt, így pár centivel lejebb került, és még kényelmesebb. De a vállam továbbra is fáj.
Szombaton megyek a kékesi csúcstámadásra. A verseny közben megnézem a többi versenyző pozícióját, hátha kapok valami ötlett.
Plusz a verseny után a tour de hungrie összes versenyzőjéről készítek oldalról fotót. Más ötletem nincs.
Képek alapján nekem úgy tűnik hogy talán túl hosszú a kezem, vagy nem tudom ![]()
Kár hogy ennyit kell ezzel szívnom ![]()
De remélem egyszer összejön.
Valakinek valami ötlet?
Esetleg van máshol is bike fit az országban?
Szerk.:
Nézegettem a profi bringások bringáit: http://www.bikeradar.../tags/pro-bike/
Nekem jelenleg 56-57 cm a távolság nyereg orra, és a kormány között, de a magasságomban (182-3-4cm) szinte mindig nagyobb a távolság, akár 62cm is.
anorche módosította - 2015. augusztus 03. - 17:46
#4984
Írta 2015. augusztus 03. - 14:37
köszönöm, hasznos infók, várom a folytatást!
a folytatasba gondoltam az aszfaltos reszet ![]()
korabban az aszfalt nem nagyon erdekelt, otthon utaltam az autok kozott, katyukat kerulgetve bringazni. gyk azert mentem aszfalton, mert muszaj volt, vhogy ki kellett erni a terepig (vagy telen, a nyakig sarban). itt becsben fordult a kocka... a varosban kozlekedni nem sokkal felemelobb, mint pesten pl, de ha az ember ott tenyleg csak kozlekedik, es a sportolast a bringautakra hagyja, hat az egeszen mas elmeny. a varoson belul a bringautak sem olyan jok, de ha kicsit kier az ember a varosbol, a kiepitett bringasztradak, bufek, etc vmi egeszen mast nyujtanak. sokkal tobb outist latok becsben es kornyeken, mint montist. nem veletlenul.
kezdetben kituztem par kozeli var, varos megtekinteset (kreuzenstein, lichtenstein, modlig, etc) - es baromira elvezem a dolgot. perpill egy 35os kojeket rajtam fel a gyari butykos gumi helyett, ezzel is szepen lehet mar suhanni. de ha mar igyis ugyis gumit cserelek, kiprobalok egy verbeli outis gumit is.
szumma szummarum. terepen nem helyettesiti a montit, de ha lightos terepeken mesz, vagy nem sietos annyira szinte barmit be lehet jarni vele. ha pl hianyzik az erdo, fel kell csak pattintani a butykos gumit, vagy masik kerekszettet venni erre a celra, es mehet a moka. ez utobbival sajnos kicsit tokon lottem magam ezzel a bringaval - gondoltam veszek vmi normalisabb kerekszettet orszagutra, terepre meg marad a gyari. de vegiggondolva, outi specifikus kereket epiteni 100/135os sarutavval, tarcsasan, vekony gumikra felkeszitve, hat kb nincs meg egy olyan bringa, amibe ez a kerek passzolna. illetve ha masfele agyat hasznalok, jo esellyel kerul mashova is a tarcsa, igy a kerekcsere fekallitgatassal, stb jarna, ami semmivel se lenne gyorsabb, mint egy gumicsere. roviden jobban jartam volna egy felnifekes megoldassal.
aszfalttal most meg "ismerkedem", igy ugy dontottem, hogy tavaszig halasztom a bringacsere dolgot. ha maradok is a cx mellett, akkor is szeretnek vmi karbon, olajfekes csodat idovel. ha nem, es a kesobbiekben is szeretek orszaguton tekerni, akkor veszek vmi kenyelmesitett karbon outit, meg egy nem tul draga montit (jo lenne telo nelkul).
arn módosította - 2015. augusztus 03. - 14:38
#4985
Írta 2015. augusztus 03. - 14:00
https://www.youtube....h?v=rPXLNzKB2Rw
https://www.youtube....h?v=dmpjcapWcD4
igazi gyöngyszem.
kell a fenének a cyclingtorrents.
- Rabbit kedveli ezt
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#4986
Írta 2015. augusztus 03. - 13:12
kisherceg teljesen jól rátapintottál, értem én poént
amúgy teljesen fekete a nadrágom és a betét meg "fehér" benne ,de nekem az a furcsa hogy az eddigi fehér nyergeimen ez a nadrág sosem színeződőt el ezen a nyergen meg igen?! O.o
A másik meg hogy nem bírtam letakarítani róla ez a sárgaságot, nem akarok nekiállni vad szerekkel nehogy kárt tegyek benne, valami jó ötlet?!
Próbáld meg a "Mágikus Koszradírt". A Totalcaron nemrég volt róla szó:
http://belsoseg.blog...ebb_koszradirok
#4988
Írta 2015. augusztus 03. - 12:28

idióta bianchi bandázs.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
#4989
Írta 2015. augusztus 03. - 12:11
arn, ez a cx bringa az a giant, amit egy ideig hirdettél is? végül nem adtad el? bevált/megszoktad/mi történt?
(ha szabad kérdezni, mert érdekelne, mostanában nekem is egyre kevesebb szükségem van igazi montira.)
nem azert hirdettem, mert ne tetszett volna, hanem mert az akkori felhasznalasa nagyon kozel allt a varosi bringamhoz. azota ez jocskan megvaltozott. felraktam, de mivel kulfoldre koltozes kellos kozepen voltam (lakas berendezes, csalad kikoltoztetese, etc), nem nagyon foglalkoztam vele - gondoltam, adok neki egy evet, aztan utana meglatjuk mi lesz.
kb tel vegen, kora tavasszal alltam ra a treningekre (ez nalam kb heti 2-4 ora max), elotte csak nyalogattam kicsit, kiprobaltam ittott. tavasszal foleg a montis terepeket fedeztem fel vele, a kozeli becsi erdoben. a terep eleg hasonlo a bakonyhoz - foldes, gyokeres, nehol koves-szilkas.
mivel kihagyas utan kezdtem neki ujra a bringazasnak nem kicsi gondot jelentett, hogy a montis attetelek helyett van egy minimum 36/28am, kb 3x annyi szinttel, mint amihez szoktam (olyan 250m 10 kmenkent). eloszor, szegyen vagy nem szegyen, de megmegalltam a 10-15%os emelkedokon, mert majd kikoptem a tudomet. aztan hetek alatt szepen hozzaedzodtem, igy 20 fokos emelkedoig eleg jol boldogulok. nem azt mondom, hogy ez a leghatekonyabb modja a feltekeresnek, de felmegyek a legtobb helyre.
lefele nagyon meglepo volt... olyan helyeken is porog az emberben az adrenalin, ahol montival csak ulsz a bringan. baromi sokat lehet fejlodni a lejtozesben, mert 35os gumival, merev bringan nincs ami toleralja a hibaidat. en montin mindig beszari voltam, ha nem ismertem a terepet, sose mertem tolni neki, van bennem egy olyan ovatossag, ami jobban passzol ehhez a mufajhoz. a lenyeg, ha kitapasztalja az ember, olyan helyeken csapat at az emberrel, amire azt mondanam, hogy nem cx bringanak valo. nem art eszben tartani a bringa korlatait, mert a vekony gumi nedves talajon is mashogy csuszik meg - pl hasonloan kapaszkodik felfele, de oldalra sokkal konnyebben indul meg, sikerult egyszer vagy negyvennel egyszer leternem a nedves utrol. ami hianyzik: attetelek, ami nem: szelesebb gumi, kormany, telo.
majd folytatom...
Ha elfér a vázban a szélesebb, én azt választanám.
Bár ez nem a kérdésre válasz.
ebben konkretan szerintem egy montis gumi is elferne
legalabbis a 35os gumik mellett 1-2 ujjnyi hely van.
a kivancsisag hajt igazabol (edzeni barmelyikkel ugyanugy tudok), beleraktam egy 35os kojaket, ott is volt 1.5-2kmh gyorsulas atlagban (epp mint montinal) - igy mar erdekel, hogy mit tud egy igazan jonak tartott outis gumi a gurdulessel, legellenallassal, stb egyetemben. vilagos, hogy a szelesebb gumi gordulese jobb, de megis a 25ost tartjak mindig az arany kozeputnak, a 30as meg kicsit mar messze tole.
- Kisherceg kedveli ezt
#4990
Írta 2015. augusztus 03. - 11:02
arn, ez a cx bringa az a giant, amit egy ideig hirdettél is? végül nem adtad el? bevált/megszoktad/mi történt?
(ha szabad kérdezni, mert érdekelne, mostanában nekem is egyre kevesebb szükségem van igazi montira.)
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"
#4991
Írta 2015. augusztus 03. - 11:01
a conti gp4000 s2 tenyleg szelesebb, mint a hirdetett (25~27, 28~30)?
19es felnire 28asnal kisebbet nem nagyon illik tenni, de igy inkabb a 25os all ehhez kozelebb.
Ha elfér a vázban a szélesebb, én azt választanám.
Bár ez nem a kérdésre válasz.
#4992
Írta 2015. augusztus 03. - 10:35
a conti gp4000 s2 tenyleg szelesebb, mint a hirdetett (25~27, 28~30)?
19es felnire 28asnal kisebbet nem nagyon illik tenni, de igy inkabb a 25os all ehhez kozelebb.
#4993
Írta 2015. augusztus 02. - 23:09
a domestos előbb talán egy lightosabb tipp: szódabikarbóna. ha a csempefuga tisztítására jó, akkor itt is tud fehéríteni
#4994
Írta 2015. augusztus 02. - 20:47
Sajnos nincs tapasztalatom veluk, ez az elso koskormanyos bringam. Lightos montis terepeken is megyek vele, nem tudom mennyit szamit a komfortban. Ilyenkor fox hosszuujjas kesztyut hasznalok, evek ota bevalt montinal. Ezen nincs semmi zseles betet, nem szerettem az olyan kesztyuket - markolatbol vegigprobaltam a 15e forintosig szinte mindent, a legpuritanabb esi vekony szilikonos markolat valt be. Mivel hamar zsibbad a kezem, eleg erzekeny vagyok a kesztyu - markolat kombora. Ez a mostani ok, nem mondom, hogy az esi szintje, de nem tudom, hogy lehet e jobb, vagy ez ilyen es kesz. Kesztyuvel kituno a tapadas, csupasz kezzel is jo.kb. 2 és fél órát mentem a "rendszerrel", utána nem nyitogattam elöl a gyz-at, nem néztem a műanyagot, két ok miatt: egyrészt, mert menet közben semmit sem vettem észre, nem volt sem instabil, sem bizonytalan, kanyarokban-fékezéskor sem volt semmi idegenérzet. Másrészt, mert szemrevételezve a kerék sem mozdult el, ugyanott volt a gumi a villavállhoz viszonyítva, mint mikor bekerült a kupak a garázsban.
Majd ellenőrzöm azért, de, ma teljesen jelesre vizsgázott. Jövő héten meg kerítek valami fémdarabot.
szerk: Arn, én nem vagyok oda a zselés bandázsért. A jó bandázs nekem vékony, de csúszásmentes. A kényelemért a kesztyű-guminyomás-villa felel, a BBB zselését próbáltam, de nem jött be, hogy csúszós. A fehér bandázst amúgy konyhai zsíroldóval meg domestossal szépen új fényűvé lehet varázsolni.
BTW: van egy érzésem, hogy a BBB-PRO-XLC-Acor etc.. zselés bandázsok névben különböznek és csomagolásban
A domesztoszt meg kiprobalom, thx. A mosogatoszeres szivacs leszedte a kosz nagy reszet, de ugy sem volt tul szep. Eleg egy sarasabb szakasz, es megint olyan, mint elotte.
arn módosította - 2015. augusztus 02. - 20:50
#4995
Írta 2015. augusztus 02. - 20:32
kisherceg teljesen jól rátapintottál, értem én poént
amúgy teljesen fekete a nadrágom és a betét meg "fehér" benne ,de nekem az a furcsa hogy az eddigi fehér nyergeimen ez a nadrág sosem színeződőt el ezen a nyergen meg igen?! O.o
A másik meg hogy nem bírtam letakarítani róla ez a sárgaságot, nem akarok nekiállni vad szerekkel nehogy kárt tegyek benne, valami jó ötlet?!
#4996
Írta 2015. augusztus 02. - 20:07
Nem tűnik vészesnek. Erős fékezésnél sem történt semmi? Megnézted mennyire deformálódott a műanyag? Lehet, nem véletlen, hogy korábban linkelt csóka valami keményebb, bútoralkatrész műanyagából farigcsált magának távtartót.
kb. 2 és fél órát mentem a "rendszerrel", utána nem nyitogattam elöl a gyz-at, nem néztem a műanyagot, két ok miatt: egyrészt, mert menet közben semmit sem vettem észre, nem volt sem instabil, sem bizonytalan, kanyarokban-fékezéskor sem volt semmi idegenérzet. Másrészt, mert szemrevételezve a kerék sem mozdult el, ugyanott volt a gumi a villavállhoz viszonyítva, mint mikor bekerült a kupak a garázsban.
Majd ellenőrzöm azért, de, ma teljesen jelesre vizsgázott. Jövő héten meg kerítek valami fémdarabot.
szerk: Arn, én nem vagyok oda a zselés bandázsért. A jó bandázs nekem vékony, de csúszásmentes. A kényelemért a kesztyű-guminyomás-villa felel, a BBB zselését próbáltam, de nem jött be, hogy csúszós. A fehér bandázst amúgy konyhai zsíroldóval meg domestossal szépen új fényűvé lehet varázsolni.
BTW: van egy érzésem, hogy a BBB-PRO-XLC-Acor etc.. zselés bandázsok névben különböznek és csomagolásban
Vejne módosította - 2015. augusztus 02. - 20:11
#4997
Írta 2015. augusztus 02. - 20:07
cx bringara a pro zseles bandazs megfelelo? vagy egyeb bevalt brand?
https://www.bike-com...kerband-p27789/
a gyari giant zseles nekem tokeletesen megfelelo, de mostanra nagyon hanyingerul nez ki a feher szin miatt.
#4998
Írta 2015. augusztus 02. - 20:01
más: kipróbáltam a kókány műanyag kupakos villámat. Hibátlan, egészséges a férőhely, és a 23mm-es gumi annyival jobb-stabilabb-kényelmesebb-tapadósabb (meg gyorsabb is, ha a számokat nézem..) hogy a 20-asokkal leszámoltam egy életre. Hátra mehet 25-28-as is akár, előre meg jó lesz a 23-as, főleg a csirkekormánnyal, ami úgyis csillapít.
Nem tűnik vészesnek. Erős fékezésnél sem történt semmi? Megnézted mennyire deformálódott a műanyag? Lehet, nem véletlen, hogy korábban linkelt csóka valami keményebb, bútoralkatrész műanyagából farigcsált magának távtartót.
#4999
Írta 2015. augusztus 02. - 16:55
Nekem a városi gépen lett kék a nyereg a farmertől. Vagyis kékes.
A short, amiben tekersz, az nem narancs, ugye? Freddyke már itt írná az oldalnyi kommentet arról, mennyire egészségtelen és káros lehet a ruházat, ha a testnedvek hatására kioldódik a festék belőle ![]()
Én nem foglalkoznék vele a helyedben, de pont emiatt vagyok vele úgy: a nyereg színe fekete.
más: kipróbáltam a kókány műanyag kupakos villámat. Hibátlan, egészséges a férőhely, és a 23mm-es gumi annyival jobb-stabilabb-kényelmesebb-tapadósabb (meg gyorsabb is, ha a számokat nézem..) hogy a 20-asokkal leszámoltam egy életre. Hátra mehet 25-28-as is akár, előre meg jó lesz a 23-as, főleg a csirkekormánnyal, ami úgyis csillapít.
#5000
Írta 2015. augusztus 02. - 13:43
nem kellett volna kihagyni az egészségügyi megállást. ![]()
komolyra fordítva: feltételezem, a nyereg huzata nem kompatibilis a ruháddal/izzadtságoddal.
- Vejne kedveli ezt
"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."
"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére






