Igen ez egy katalógusból való fotó.
A saját képen is kb ugyanilyen szögben áll a kormány ha erre gondolsz
Ha ma megnézem egy nagyobb gyártó oúti kínálatát akkor több kategóriát látok. Trek-nél maradva: Performance, Endurance, Triathlon, CX.
Azt el tudom dönteni, hogyha ma új bringát vennék akkor az Endurance kategória a nekem való.
Viszont a jelenlegi saját bringám az hová sorolható?
Ennek a váznak a maiakhoz képest nagyon rövid volt a fejcsöve, ahogy a képen is látszik jó sok hézagoló kell a stucni alá, hogy elfogadható legyen a kormány magassága a legtöbb embernek. Cserébe a versenyzősebb pozíciót is be lehet rajta állítani. Ha sok hézagoló ellenére is nagyon lent van a kormány akkor érdemes volna egy kicsi esésű un. kompakt kormánnyal próbálkozni, de ez sem fogja megoldani a fékkar nehéz elérhetőségét, sőt! A kompakt kormányok hajlítása általában olyan, hogy alsó fogásban még messzebb kerül a fékkar mint az un. "anatomikus" hajlításúaknál (ami a képen is van)
Ha messze van a fékkar arra az egyetlen megoldás a gumi közbetét a fékkar "alá" ami fékkar feltámaszkodó felületét módosítja úgy, hogy kiengedett állapotban közelebb kerül a kormányhoz. Újabb - rejett váltóbowdenes - fékváltókaroknál ilyen betéteket adnak gyárilag is a bringához / fékváltókarhoz. Ha a tied korábbi - 6600 ultegra? - akkor nem biztos, hogy van hozzá ilyen.
Az biztos, hogy ebből a bringából nehéz Endurance bringát csinálni.
Én egyszer majdnem vettem amúgy egy pont ilyet de a rövid fejcső miatt végül nem vettem meg (meg 3X10 volt rajta a 2X10 helyett ami nem tetszett)
Ja igen, hogy áll a stucnid? első lépésben fordítsd meg, hogy felfelé álljon
petter78 módosította - 2016. január 05. - 16:13