Én eddig azt hittem, hogy a baloldali a helyes, de a kép szerint mégse.
Itt is régebben azt olvastam, hogy a görgbe, cicahát a helyes.
Akarhogy is, a jobb oldali modban nyeregben ulni nem nagy elvezet.
Én eddig azt hittem, hogy a baloldali a helyes, de a kép szerint mégse.
Itt is régebben azt olvastam, hogy a görgbe, cicahát a helyes.
Akarhogy is, a jobb oldali modban nyeregben ulni nem nagy elvezet.
Én eddig azt hittem, hogy a baloldali a helyes, de a kép szerint mégse.
Itt is régebben azt olvastam, hogy a görgbe, cicahát a helyes.
anorche módosította - 2016. január 31. - 22:29
Mit jelent az egyenes hát? Hogy égben van a kormány, és a felsőtested dőlésszöge közel van a talajjal merőlegeshez, vagy az is kvalifikál egynes hátra, hogy a felsőtested majdnem vízszintes, DE a hátad egyenes?
Hogy jobb/egészségesebb/hatékonyabb/kényelmesebb bicón ülni, egyenes háttal, vagy görbén?
attól függ mit szeretnél
de ha egyenes háttal , akkor nem ez a te topikod
Hogy jobb/egészségesebb/hatékonyabb/kényelmesebb bicón ülni, egyenes háttal, vagy görbén?
jók ezek a szerszám+alkatrész hangeffektek. valahogy a pincében nem csörögnek ilyen szépen
Részben off, de úgy látom, hogy a fórum edzés kategória nem üzemel
Eddig szabadidőmben megpróbáltam utána olvasgatni az országúti edzésterveknek. De sajnos nem találom olyan anyagokat, amire támaszkodni tudnék edzésterv összeállításánál.
(Anno, mikor súlyzózással foglalkoztam, nem volt nehéz dolgom, rengeteg információhoz hozzájutottam az interneten.)
A következő dolgokra nem találom a választ:
- heti hány edzés az optimális? (és heti hány óra?)
- itt találtam edzés típusokat (http://nutrixxion.hu...erekparos-edzes), ezeket hogyan érdemes belekeverni az edzéstervembe?
- milyen kiegészítő edzéseket érdemes végezni?
Célom egyelőre az alapozás, de szeretném komolyan venni és nem elbliccelni a munkát
Igen, ez ugye a kistanyerra valtas eseten hasznos dolog. Semmi koze a nagytanyerhoz.
Jani arra gondol, hogy a fogszámkülönbség egyezése miatt, a lánc a kis- és nagytányéron ugyanolyan sugárirányú távolságra esik egymástól mind2 verziónál. Mivel az első váltóra van rögzítve a picike, aminek magasságát pedig a nagytányérhoz szokás beállítani, ezért csak az átfogandó fogszámkülönbségtől függ a pálcika hossza és minden egyéb mérete.
Egyébként arra gyanakszom, hogy a modern, merev vázak, hajtókarok esetén csak tudni kell jól beállítani az első váltót és nem lesz láncleesés.
A csavar helye nem fix, hanem az első váltóhoz van rögzítve, aminek a helye pont annyival változik, mint az 50-es és 53-as közti különbség, tehát a ferde rész is annyival feljebb vagy lejjebb kerül mint kell.
Igen, ez ugye a kistanyerra valtas eseten hasznos dolog. Semmi koze a nagytanyerhoz.
Egyebkent mindketto mukodik normalhoz es kompakthoz is, foleg, hogy ugye enelkul is 99%-ban jo a valtas.
ave módosította - 2016. január 30. - 19:43
Azert azt csak latod, hogy a csavar helye egy lyuk. Vagyis az fix pont. Nem az a lenyeg, mekkora a ket tanyer kozotti kulonbseg, hanem, hogy a ferde resz oda essen, ahova kell...
A csavar helye nem fix, hanem az első váltóhoz van rögzítve, aminek a helye pont annyival változik, mint az 50-es és 53-as közti különbség, tehát a ferde rész is annyival feljebb vagy lejjebb kerül mint kell.
A sebesség mindent megold.
Ebből minek van két verzió? https://www.rosebike...ctor/aid:713733
Mindkettőnek ugyanakkora a fogszámkülönbsége.
Azert azt csak latod, hogy a csavar helye egy lyuk. Vagyis az fix pont. Nem az a lenyeg, mekkora a ket tanyer kozotti kulonbseg, hanem, hogy a ferde resz oda essen, ahova kell...
Ebből minek van két verzió? https://www.rosebike...ctor/aid:713733
Mindkettőnek ugyanakkora a fogszámkülönbsége.
A sebesség mindent megold.
Tudja valaki, hogy a 11-es KMC patentszem miért csak egyszer használatos? Használta már fel valaki többször?
A sebesség mindent megold.
https://www.youtube....h?v=_PSYcHrWGww villany sram felszerelése,beállítása. azt hiszem valójában mindenki ezt várta az elektromos váltástól. nincs vezeték. könnyű beállítás.
ekkora sörfejet én is össze tudok inni magamnak, szóval ez a tesztállás meggondolandó :-)
ok de az már használhatatlan kategória. nem?
nem. minél rövidebb,annál jobb. országutiknál aminek a láncvillája 40 cm,vagy az alatt van,az már elég rövidnek mondható. a pálya vázaknál ennél rövidebb is lehet,mert más az ülőcső szöge,és vékonyabb gumikat használnak. nagy általánosságban 40,5-41 cm körül van az országútra való bringák villája. ami viszont e fölött van,az már nem igazán verseny geometria. legalábbis szerintem már nem az.
donciccio módosította - 2016. január 29. - 15:25
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
ok de az már használhatatlan kategória. nem?
ez még sok is. amikor vékony acél váznál van kb 2-3 mm a külső,és az ülő cső között. na akkor van közel.
ok de az már használhatatlan kategória. nem?