Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34322 hozzászólás a témában

#4061
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

good-bike-posture-with-core-engaged-12-6

Én eddig azt hittem, hogy a baloldali a helyes, de a kép szerint mégse.

Itt is régebben azt olvastam, hogy a görgbe, cicahát a helyes.

Akarhogy is, a jobb oldali modban nyeregben ulni nem nagy elvezet.



#4062
vendég_anorche_*

vendég_anorche_*
  • vendég

good-bike-posture-with-core-engaged-12-6

Én eddig azt hittem, hogy a baloldali a helyes, de a kép szerint mégse.

Itt is régebben azt olvastam, hogy a görgbe, cicahát a helyes.


anorche módosította - 2016. január 31. - 22:29


#4063
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Mit jelent az egyenes hát? Hogy égben van a kormány, és a felsőtested dőlésszöge közel van a talajjal merőlegeshez, vagy az is kvalifikál egynes hátra, hogy a felsőtested majdnem vízszintes, DE a hátad egyenes? :D 



#4064
Bikertigger

Bikertigger

    maximus

  • fórumtag
  • 21.267 hozzászólás

Hogy jobb/egészségesebb/hatékonyabb/kényelmesebb bicón ülni, egyenes háttal, vagy görbén?

attól függ mit szeretnél

de ha egyenes háttal , akkor nem ez a te topikod :)


  • Rabbit kedveli ezt
"Az Ég szemébe nézve, Széttárt karral áll, Halálos viharra vár egy haldokló világ "
Az idézet a Nemesis együttes Éden c. számából való

#4065
vendég_anorche_*

vendég_anorche_*
  • vendég

Hogy jobb/egészségesebb/hatékonyabb/kényelmesebb bicón ülni, egyenes háttal, vagy görbén?



#4066
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

 

jók ezek a szerszám+alkatrész hangeffektek. valahogy a pincében nem csörögnek ilyen szépen  :D



#4067
.vackor.

.vackor.

    vendég

  • fórumtag
  • 139 hozzászólás

Részben off, de úgy látom, hogy a fórum edzés kategória nem üzemel :(

 

Eddig szabadidőmben megpróbáltam utána olvasgatni az országúti edzésterveknek. De sajnos nem találom olyan anyagokat, amire támaszkodni tudnék edzésterv összeállításánál.

(Anno, mikor súlyzózással foglalkoztam, nem volt nehéz dolgom, rengeteg információhoz hozzájutottam az interneten.)

 

A következő dolgokra nem találom a választ:

- heti hány edzés az optimális? (és heti hány óra?)

- itt találtam edzés típusokat (http://nutrixxion.hu...erekparos-edzes), ezeket hogyan érdemes belekeverni az edzéstervembe?

- milyen kiegészítő edzéseket érdemes végezni?

 

Célom egyelőre az alapozás, de szeretném komolyan venni és nem elbliccelni a munkát :)

 



#4068
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

http://beta.leboncoi...4509.htm?ca=7_s

 

ehhh



#4069
nagylaci32

nagylaci32

    vendég

  • fórumtag
  • 178 hozzászólás

Igen, ez ugye a kistanyerra valtas eseten hasznos dolog.  Semmi koze a nagytanyerhoz.

 

Jani arra gondol, hogy a fogszámkülönbség egyezése miatt, a lánc a kis- és nagytányéron ugyanolyan sugárirányú távolságra esik egymástól mind2 verziónál. Mivel az első váltóra van rögzítve a picike, aminek magasságát pedig a nagytányérhoz szokás beállítani, ezért csak az átfogandó fogszámkülönbségtől függ a pálcika hossza és minden egyéb mérete.

Egyébként arra gyanakszom, hogy a modern, merev vázak, hajtókarok esetén csak tudni kell jól beállítani az első váltót és nem lesz láncleesés.


  • MJani01 kedveli ezt

#4070
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

A csavar helye nem fix, hanem az első váltóhoz van rögzítve, aminek a helye pont annyival változik, mint az 50-es és 53-as közti különbség, tehát a ferde rész is annyival feljebb vagy lejjebb kerül mint kell.

Igen, ez ugye a kistanyerra valtas eseten hasznos dolog.  Semmi koze a nagytanyerhoz.
 

Egyebkent mindketto mukodik normalhoz es kompakthoz is, foleg, hogy ugye enelkul is 99%-ban jo a valtas.


ave módosította - 2016. január 30. - 19:43


#4071
Kisherceg

Kisherceg

    fullamatőr kocabringás

  • fórumtag
  • 8.026 hozzászólás

de legalább "mindkét változat" van raktáron. :D


"Nyugi. Minden a legnagyobb rendben csúszik ki a kezeim közül..."

"Itt vannak sárkányok, b@zdmeg???!!!"


#4072
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Azert azt csak latod, hogy a csavar helye egy lyuk.  Vagyis az fix pont.    Nem az a lenyeg, mekkora a ket tanyer kozotti kulonbseg, hanem, hogy a ferde resz oda essen, ahova kell...

A csavar helye nem fix, hanem az első váltóhoz van rögzítve, aminek a helye pont annyival változik, mint az 50-es és 53-as közti különbség, tehát a ferde rész is annyival feljebb vagy lejjebb kerül mint kell.



A sebesség mindent megold.

 


#4073
ave

ave

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 3.251 hozzászólás

Ebből minek van két verzió? https://www.rosebike...ctor/aid:713733

Mindkettőnek ugyanakkora a fogszámkülönbsége. :)

Azert azt csak latod, hogy a csavar helye egy lyuk.  Vagyis az fix pont.    Nem az a lenyeg, mekkora a ket tanyer kozotti kulonbseg, hanem, hogy a ferde resz oda essen, ahova kell...



#4074
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Ebből minek van két verzió? https://www.rosebike...ctor/aid:713733

Mindkettőnek ugyanakkora a fogszámkülönbsége. :)


  • donciccio és Vejne kedveli ezt


A sebesség mindent megold.

 


#4075
MJani01

MJani01

    maximus

  • fórumtag
  • 15.907 hozzászólás
  • LocationSzékesfehérvár

Tudja valaki, hogy a 11-es KMC patentszem miért csak egyszer használatos? Használta már fel valaki többször?



A sebesség mindent megold.

 


#4076
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

https://www.youtube....h?v=_PSYcHrWGww villany sram felszerelése,beállítása. :) azt hiszem valójában mindenki ezt várta az elektromos váltástól. nincs vezeték. könnyű beállítás.

 

ekkora sörfejet én is össze tudok inni magamnak, szóval ez a tesztállás meggondolandó :-)



#4077
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás
Tavalyi beszélgetesem egy haverral...

Én: előre toltam a papucsban a kereket 10 mmrel, így rövidebb a lancvilla
Ő: és nem történt semmi...

Amúgy a lancvillak szépen nyúlnak, pár éve 405 volt a sztenderd, most inkább 408, de előfordul 410.

Szerintem a mi szintunkon nincs jelentősege, bár a rövidebb szebb. De utálom, ha pl csak leeresztett gumival lehet kivenni a hátsó kereket...

Bár meredek, hogy sok vazban szépen elfér a 28 as GP4ksii... az már mudcrawler

#4078
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.333 hozzászólás

ok de az már használhatatlan kategória. nem? :)

nem. minél rövidebb,annál jobb. országutiknál aminek a láncvillája 40 cm,vagy az alatt van,az már elég rövidnek mondható. a pálya vázaknál ennél rövidebb is lehet,mert más az ülőcső szöge,és vékonyabb gumikat használnak. nagy általánosságban 40,5-41 cm körül van az országútra való bringák villája. ami viszont e fölött van,az már nem igazán verseny geometria. legalábbis szerintem már nem az. 


donciccio módosította - 2016. január 29. - 15:25

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#4079
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

ok de az már használhatatlan kategória. nem? :)


Nem. Amíg elforog, addig használhato
  • donciccio kedveli ezt

#4080
.vackor.

.vackor.

    vendég

  • fórumtag
  • 139 hozzászólás

ez még sok is. :D amikor vékony acél váznál van kb 2-3 mm a külső,és az ülő cső között. na akkor van közel. :)

ok de az már használhatatlan kategória. nem? :)


  • donciccio kedveli ezt