Lehet ittas volt, aki a hirdetést feladta.
Amúgy nem hallottam még a boltról sem jót, sem rosszat. Egyébként ebben az esetben bolti garancia az micsoda?
Biztos olyan, mint nekem az LBS garanciám a 25 éves rozsdás olasz fosra. Pl. állítani kell a fejcsapin "garanciában megcsináljuk", kiesik a hajtásoldali csésze "garanciában visszahajtjuk".
Igaz, utóbbira nem volt példa, mióta menetrögzítővel van behajtva. De felejthetetlen élmény, mikor 30km-re otthonról lenézel, és azt látod, hogy a hajtásoldali csésze mm-ekre kimozdulva, kézzel szépen visszacsavarod, s hazáig term. ismét kitekeredik.
Mondtam már, hogy utálom az olaszokat?
BTW, Donciccio sugallatára ma beruháztam egy SM-SP18 műanyag biszembaszomba, tök jó. Érzésre kisebb ellenállással dolgozik a váltás. Meg nem bírtam ki, feltettem a 28mm-esnek írt CST gumit is, valójában 26.2, ellenben ez nekem azért jó, mert hihetetlen mennyiségben van itthon belsőm.
Hipotézisem, hogy egy 20-25mm-esnek írt belső gumit ha ebben a 26-os gumiban használok, az még extra kényelmet is adhat, mert a nagyobb átmérőhöz jobban kinyúlik az anyag, vékonyabb lesz a fala, s így kissé képlékenyebb, komfortosabb lesz, mintha pont méretben belevaló belsőt használnék. Más kérdés, hogy a túlnyúlás-feszülés extra fali stresszel jár az anyagra, így sérülékenyebb lesz, de szerintem nem azon az 1-2mm-en fog múlni.
Aki kételkedik a 25-26mm-es gumik létjogosultságában a kocabringás tokahuszárok számára, annak üzenem: annyival kényelmesebb, mintha vázat cseréltem volna. 20mm-es külsőim is vannak, újszerűek, mindössze 4000 km-t futottak, de egy méterrel sem vagyok hajlandó többet használni őket.
Majd lövök fotókat, szemre nekem furcsa még a ballonos külső. Főleg az anorexiás vonalú váz-stucni mellett
Vejne módosította - 2016. január 27. - 14:50