Ugrás tartalomra

Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!
Jelentkezz be Regisztrálj
Kép

Országútikról mindent

* * * * - 3 szavazat

  • Lépj be és szólj hozzá
34367 hozzászólás a témában

#3621
QuQa

QuQa

    fórumtag

  • fórumtag
  • 46 hozzászólás

Reach, írd be g be, egy kép szemléletes. Tkp a BB csapagyhaztol huzol egy vonalat a talajra merőlegesen, és ahol ez a vonal metszi a vizszintes felsocsovet, onnan a kormánycsapi felső reszeig mérik

Ha custom karbon, akkor legend by bertoletti vagy festka.cz

Ez mind a kettő váznál 395 cm 56-os méretben.

És ha jól látom a supersixnek is ennyi :)



#3622
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

nekem is acélváz+karbonvilla a felállás

nalam meg alu+karbon, de azert mert ez olcsobb :) nem azert mert jobb.



#3623
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

akkor mi a fenenek erolteted az egyik oldalon az acelt, ha a masikon meg a karbont preferalod? :huh:

nekem is acélváz+karbonvilla a felállás



#3624
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

kell karbonpaszta, ha a kormanyon a befogoresz durvabb feluletu?



#3625
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

pont, hogy a villánál nincs differencia, mert karbonpapucsos-karbonnyakas villát 290 gramm körüli tömeggel vehetsz acélvázhoz is :)

 

akkor mi a fenenek erolteted az egyik oldalon az acelt, ha a masikon meg a karbont preferalod? :huh:



#3626
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

villaval azert nem 500-700g lesz az :) meg teljesen mas a ket anyag karaktere, mashol lehet meghuzni a kompromisszumot.

pont, hogy a villánál nincs differencia, mert karbonpapucsos-karbonnyakas villát 290 gramm körüli tömeggel vehetsz acélvázhoz is :)



#3627
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

Az Easton szelesedik lefele.  Fekkarnal 1.5cm-rel szukebb, mint lent.   Emiatt egy ideig hasznaltam 44-est, de az tul szeles lett, hulyeseg volt.

 

megjott... ez vagy nem olyan, vagy nem feltuno, de majd lemerem :) jo geometriaja van megtapogatva.


  • Vejne kedveli ezt

#3628
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs

Igen, általában acélt készít mindenki akit írtam, nálunk nem nagyon van szerintem más. Amúgy baj, ha acélból van? mit vesztesz vele karbonhoz képest? max 5-700g, az kb. semmi. Cserébe lesz egy méretre szabott vázad, ami olyan lesz amilyenre szeretnéd. Ne érts félre nem rábeszélni akarlak de az utóbbi időben eljátszottam én is a gondolattal, hogy építek / veszek egy új outit és nekem egyre szimpatikusabb ez a vonal - leginkább Kurtz vázait néztem.

Ehhez persze kb. pontosan tudni kell, hogy mit is akarsz - én pl. nem akarnék az új vázamba se press-fit középrészt, de minőségi új vázat szinte csak ezzel a rendszerrel csinálnak, a sima BSA menet teljesen eltűnt, részben érthető okok miatt is. Nekem nem barátom még a belső bowdenezés sem, bár jól néz ki az tény.

Itthon Tóth Andris megy nálunk versenyeken custom acéllal, nem is rosszul. Ez meg egy cikk a témában: http://www.lebidon.n.../kurtz_interju/

 

villaval azert nem 500-700g lesz az :) meg teljesen mas a ket anyag karaktere, mashol lehet meghuzni a kompromisszumot.



#3629
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 hozzászólás

Szia,

 

Nem gondolkodtam, ennek ok, hogy nem is nagyon hallottam ezekről. Érintőlegesen Merényiről igen, de azt hittem csak acél vázat csinál. 

Igen, általában acélt készít mindenki akit írtam, nálunk nem nagyon van szerintem más. Amúgy baj, ha acélból van? mit vesztesz vele karbonhoz képest? max 5-700g, az kb. semmi. Cserébe lesz egy méretre szabott vázad, ami olyan lesz amilyenre szeretnéd. Ne érts félre nem rábeszélni akarlak de az utóbbi időben eljátszottam én is a gondolattal, hogy építek / veszek egy új outit és nekem egyre szimpatikusabb ez a vonal - leginkább Kurtz vázait néztem.

Ehhez persze kb. pontosan tudni kell, hogy mit is akarsz - én pl. nem akarnék az új vázamba se press-fit középrészt, de minőségi új vázat szinte csak ezzel a rendszerrel csinálnak, a sima BSA menet teljesen eltűnt, részben érthető okok miatt is. Nekem nem barátom még a belső bowdenezés sem, bár jól néz ki az tény.

Itthon Tóth Andris megy nálunk versenyeken custom acéllal, nem is rosszul. Ez meg egy cikk a témában: http://www.lebidon.n.../kurtz_interju/



#3630
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás
Reach, írd be g be, egy kép szemléletes. Tkp a BB csapagyhaztol huzol egy vonalat a talajra merőlegesen, és ahol ez a vonal metszi a vizszintes felsocsovet, onnan a kormánycsapi felső reszeig mérik

Ha custom karbon, akkor legend by bertoletti vagy festka.cz

#3631
QuQa

QuQa

    fórumtag

  • fórumtag
  • 46 hozzászólás

Szevasz, csak egy kérdés: egyediben gondolkodtál, vagy ez teljesen kizárt? ( pl. Kurtz, Hunor, Merényi - bár nem tudom, hogy ő készít-e még) Ha ez kizárt akkor érdekelne, hogy miért.

Szia,

 

Nem gondolkodtam, ennek ok, hogy nem is nagyon hallottam ezekről. Érintőlegesen Merényiről igen, de azt hittem csak acél vázat csinál. 



#3632
petter78

petter78

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 625 hozzászólás

Komplett bicajt fogok venni, de engem csak a váz izgat. Abból szeretném most a lehetőségeimhez képest a legjobbat. Van két jó kerekem, a szettet meg majd egyszer lecserélem, ha úgy alakul. 

A 182 cm-hez szerinted M-es bicajt vegyek??

A tarmacot volt szerencsém kipróbálni, gurultam vele kb 10 km-t. 56-os volt az a váz, érzésre pont jó volt. Ahogy nézem a canyon is hasonló geo, csak a fejcső hosszabb 1 cm-el (sloppingosabb).

A pro szinttől elég messze vagyok :) Évi 8000 km-t szoktam tekerni, és kb 3-4 versenyen indulok. Mindenképpen egy haladósabb gépet szeretnék. 

 

Willier nem érdekel, a cannondale esetleg igen. Vejne szerinted jobb vétel mint a másik kettő modell? 

Szevasz, csak egy kérdés: egyediben gondolkodtál, vagy ez teljesen kizárt? ( pl. Kurtz, Hunor, Merényi - bár nem tudom, hogy ő készít-e még) Ha ez kizárt akkor érdekelne, hogy miért.



#3633
QuQa

QuQa

    fórumtag

  • fórumtag
  • 46 hozzászólás
[quote name="Vejne" post="1221442"

geometriara szvsz az 56-ossal ki lennel bekulve, bar, eleg nagy a reach értéke.[/quote]

Bocs de mit jelent a reach ertek? ☺

#3634
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás

Nos, a váz mindenképp top-notch, főleg komfortban és kiegyensúlyozottságban élmezőny.

 

a bb30-as si-sl hajtókar szintén jó értéket képvisel. Amire figyelj: tavalyi modell még 27.2-es nyeregcsömerettel készült, az ideiek meg már 25.4-gyel, es nyilt bowdenezessel (kevesebb fejfajas)

 

https://www.evanscyc...d-bike-EV214022

 

geometriara szvsz az 56-ossal ki lennel bekulve, bar, eleg nagy a reach értéke.



#3635
QuQa

QuQa

    fórumtag

  • fórumtag
  • 46 hozzászólás

 

 

Canyonból tökéletes lesz az M-es az adott magassághoz, kiváló vázaik és bringáik vannak.

 

Komplett bicajt fogok venni, de engem csak a váz izgat. Abból szeretném most a lehetőségeimhez képest a legjobbat. Van két jó kerekem, a szettet meg majd egyszer lecserélem, ha úgy alakul. 

A 182 cm-hez szerinted M-es bicajt vegyek??

A tarmacot volt szerencsém kipróbálni, gurultam vele kb 10 km-t. 56-os volt az a váz, érzésre pont jó volt. Ahogy nézem a canyon is hasonló geo, csak a fejcső hosszabb 1 cm-el (sloppingosabb).

A pro szinttől elég messze vagyok :) Évi 8000 km-t szoktam tekerni, és kb 3-4 versenyen indulok. Mindenképpen egy haladósabb gépet szeretnék. 

 

Willier nem érdekel, a cannondale esetleg igen. Vejne szerinted jobb vétel mint a másik kettő modell? 



#3636
vittore30

vittore30

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 1.864 hozzászólás

http://www.bikeradar...chanical-46797/ Sagan bringája. :) tetszik a kormány. hagyományos. vlmiért többen is mechanikus váltókat használtak az észak poklán.

 

http://www.bikeradar...f-choice-46796/ mindenféle szingók. :)

ha már Roubaix, ezen biztos sokan nevettek annó http://bit.ly/1qD4Sgf


  • donciccio kedveli ezt

#3637
Vejne

Vejne

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.309 hozzászólás
Sulyra a canyon váza a legjobb.. felszereltsegre is..

Esetleg supersix? Tavalyi modell ultegraval kijohet kb 600 ból 😀😀

#3638
arn

arn

    fórumfüggõ

  • fórumtag
  • 7.205 hozzászólás
  • LocationBécs
Biztos lehetsz benne, hogy az ultimate cf konfigokat se fogod olcsobban megepiteni :) rossz esetben atepiteni.

#3639
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.460 hozzászólás

http://www.bikeradar...chanical-46797/ Sagan bringája. :) tetszik a kormány. hagyományos. vlmiért többen is mechanikus váltókat használtak az észak poklán.

 

http://www.bikeradar...f-choice-46796/ mindenféle szingók. :)


Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A


#3640
donciccio

donciccio

    törzsvendég

  • fórumtag
  • 4.460 hozzászólás

Sziasztok

Paran már segitettetek a masik topikban, de felteszem itt is a kérdést hátha valaki nem olvassa azt.
Országúti vázat szeretnék. Kettő maradt a listában:
1. Tarmac sl 4 sport
2. Canyon ultimate cf sl

Szerintem 56-os lenne jó, 182 cm magas átlagos testalkatú vagyok.
Kinek mi a tapasztalata, véleménye.
Előre is nagyon köszi!

wilier gtr team nem játszik? ár/érték arányban sztem a legjobb itthon. 

 

http://bikemag.hu/ma...m-az-olasz-melo 550 ezer

 

http://bikemag.hu/ma...teszt-mert-kell 670 ezer

 

külön a vázak árát nem tudom.


donciccio módosította - 2016. április 11. - 10:25

  • DaveRider kedveli ezt

Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm

D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm

Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A