nekem is acélváz+karbonvilla a felállás
nalam meg alu+karbon, de azert mert ez olcsobb nem azert mert jobb.
nekem is acélváz+karbonvilla a felállás
nalam meg alu+karbon, de azert mert ez olcsobb nem azert mert jobb.
akkor mi a fenenek erolteted az egyik oldalon az acelt, ha a masikon meg a karbont preferalod?
nekem is acélváz+karbonvilla a felállás
pont, hogy a villánál nincs differencia, mert karbonpapucsos-karbonnyakas villát 290 gramm körüli tömeggel vehetsz acélvázhoz is
akkor mi a fenenek erolteted az egyik oldalon az acelt, ha a masikon meg a karbont preferalod?
villaval azert nem 500-700g lesz az meg teljesen mas a ket anyag karaktere, mashol lehet meghuzni a kompromisszumot.
pont, hogy a villánál nincs differencia, mert karbonpapucsos-karbonnyakas villát 290 gramm körüli tömeggel vehetsz acélvázhoz is
Az Easton szelesedik lefele. Fekkarnal 1.5cm-rel szukebb, mint lent. Emiatt egy ideig hasznaltam 44-est, de az tul szeles lett, hulyeseg volt.
megjott... ez vagy nem olyan, vagy nem feltuno, de majd lemerem jo geometriaja van megtapogatva.
Igen, általában acélt készít mindenki akit írtam, nálunk nem nagyon van szerintem más. Amúgy baj, ha acélból van? mit vesztesz vele karbonhoz képest? max 5-700g, az kb. semmi. Cserébe lesz egy méretre szabott vázad, ami olyan lesz amilyenre szeretnéd. Ne érts félre nem rábeszélni akarlak de az utóbbi időben eljátszottam én is a gondolattal, hogy építek / veszek egy új outit és nekem egyre szimpatikusabb ez a vonal - leginkább Kurtz vázait néztem.
Ehhez persze kb. pontosan tudni kell, hogy mit is akarsz - én pl. nem akarnék az új vázamba se press-fit középrészt, de minőségi új vázat szinte csak ezzel a rendszerrel csinálnak, a sima BSA menet teljesen eltűnt, részben érthető okok miatt is. Nekem nem barátom még a belső bowdenezés sem, bár jól néz ki az tény.
Itthon Tóth Andris megy nálunk versenyeken custom acéllal, nem is rosszul. Ez meg egy cikk a témában: http://www.lebidon.n.../kurtz_interju/
villaval azert nem 500-700g lesz az meg teljesen mas a ket anyag karaktere, mashol lehet meghuzni a kompromisszumot.
Szia,
Nem gondolkodtam, ennek ok, hogy nem is nagyon hallottam ezekről. Érintőlegesen Merényiről igen, de azt hittem csak acél vázat csinál.
Igen, általában acélt készít mindenki akit írtam, nálunk nem nagyon van szerintem más. Amúgy baj, ha acélból van? mit vesztesz vele karbonhoz képest? max 5-700g, az kb. semmi. Cserébe lesz egy méretre szabott vázad, ami olyan lesz amilyenre szeretnéd. Ne érts félre nem rábeszélni akarlak de az utóbbi időben eljátszottam én is a gondolattal, hogy építek / veszek egy új outit és nekem egyre szimpatikusabb ez a vonal - leginkább Kurtz vázait néztem.
Ehhez persze kb. pontosan tudni kell, hogy mit is akarsz - én pl. nem akarnék az új vázamba se press-fit középrészt, de minőségi új vázat szinte csak ezzel a rendszerrel csinálnak, a sima BSA menet teljesen eltűnt, részben érthető okok miatt is. Nekem nem barátom még a belső bowdenezés sem, bár jól néz ki az tény.
Itthon Tóth Andris megy nálunk versenyeken custom acéllal, nem is rosszul. Ez meg egy cikk a témában: http://www.lebidon.n.../kurtz_interju/
Szevasz, csak egy kérdés: egyediben gondolkodtál, vagy ez teljesen kizárt? ( pl. Kurtz, Hunor, Merényi - bár nem tudom, hogy ő készít-e még) Ha ez kizárt akkor érdekelne, hogy miért.
Szia,
Nem gondolkodtam, ennek ok, hogy nem is nagyon hallottam ezekről. Érintőlegesen Merényiről igen, de azt hittem csak acél vázat csinál.
Komplett bicajt fogok venni, de engem csak a váz izgat. Abból szeretném most a lehetőségeimhez képest a legjobbat. Van két jó kerekem, a szettet meg majd egyszer lecserélem, ha úgy alakul.
A 182 cm-hez szerinted M-es bicajt vegyek??
A tarmacot volt szerencsém kipróbálni, gurultam vele kb 10 km-t. 56-os volt az a váz, érzésre pont jó volt. Ahogy nézem a canyon is hasonló geo, csak a fejcső hosszabb 1 cm-el (sloppingosabb).
A pro szinttől elég messze vagyok Évi 8000 km-t szoktam tekerni, és kb 3-4 versenyen indulok. Mindenképpen egy haladósabb gépet szeretnék.
Willier nem érdekel, a cannondale esetleg igen. Vejne szerinted jobb vétel mint a másik kettő modell?
Szevasz, csak egy kérdés: egyediben gondolkodtál, vagy ez teljesen kizárt? ( pl. Kurtz, Hunor, Merényi - bár nem tudom, hogy ő készít-e még) Ha ez kizárt akkor érdekelne, hogy miért.
Nos, a váz mindenképp top-notch, főleg komfortban és kiegyensúlyozottságban élmezőny.
a bb30-as si-sl hajtókar szintén jó értéket képvisel. Amire figyelj: tavalyi modell még 27.2-es nyeregcsömerettel készült, az ideiek meg már 25.4-gyel, es nyilt bowdenezessel (kevesebb fejfajas)
https://www.evanscyc...d-bike-EV214022
geometriara szvsz az 56-ossal ki lennel bekulve, bar, eleg nagy a reach értéke.
Canyonból tökéletes lesz az M-es az adott magassághoz, kiváló vázaik és bringáik vannak.
Komplett bicajt fogok venni, de engem csak a váz izgat. Abból szeretném most a lehetőségeimhez képest a legjobbat. Van két jó kerekem, a szettet meg majd egyszer lecserélem, ha úgy alakul.
A 182 cm-hez szerinted M-es bicajt vegyek??
A tarmacot volt szerencsém kipróbálni, gurultam vele kb 10 km-t. 56-os volt az a váz, érzésre pont jó volt. Ahogy nézem a canyon is hasonló geo, csak a fejcső hosszabb 1 cm-el (sloppingosabb).
A pro szinttől elég messze vagyok Évi 8000 km-t szoktam tekerni, és kb 3-4 versenyen indulok. Mindenképpen egy haladósabb gépet szeretnék.
Willier nem érdekel, a cannondale esetleg igen. Vejne szerinted jobb vétel mint a másik kettő modell?
http://www.bikeradar...chanical-46797/ Sagan bringája. tetszik a kormány. hagyományos. vlmiért többen is mechanikus váltókat használtak az észak poklán.
http://www.bikeradar...f-choice-46796/ mindenféle szingók.
ha már Roubaix, ezen biztos sokan nevettek annó http://bit.ly/1qD4Sgf
http://www.bikeradar...chanical-46797/ Sagan bringája. tetszik a kormány. hagyományos. vlmiért többen is mechanikus váltókat használtak az észak poklán.
http://www.bikeradar...f-choice-46796/ mindenféle szingók.
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
Sziasztok
Paran már segitettetek a masik topikban, de felteszem itt is a kérdést hátha valaki nem olvassa azt.
Országúti vázat szeretnék. Kettő maradt a listában:
1. Tarmac sl 4 sport
2. Canyon ultimate cf sl
Szerintem 56-os lenne jó, 182 cm magas átlagos testalkatú vagyok.
Kinek mi a tapasztalata, véleménye.
Előre is nagyon köszi!
wilier gtr team nem játszik? ár/érték arányban sztem a legjobb itthon.
http://bikemag.hu/ma...m-az-olasz-melo 550 ezer
http://bikemag.hu/ma...teszt-mert-kell 670 ezer
külön a vázak árát nem tudom.
donciccio módosította - 2016. április 11. - 10:25
Columbus Genius: http://framebuilding.com/Genius.htm
D.S.B.=Differential Shape Butted: http://framebuilding.com/Butt.htm
Bianchi Genius: https://dl-web.dropb...jeyW8DLm0pEa_1A
ha canyon, megeri csak a vazat megvenni? baromi jo felszereltsegu bringakat adnak jo arban.
én is ezt akartam kérdezni. biztosan megéri 1200 euróért csak az Ultimate CF váz, amikor Ultimateből 1600 a full 105+Aksium? gyakorlatilag még ha annál sokkal jobb szettre is lesz átépítve az így 400 eurós full105+Aksium szett 50-60% profittal eladható itthon vagy vesz mellé az ember valami alap alu vázat és van egy kiváló téli/edzős bringája...de most akcióban amúgy 1980 EUR a full Ultegra+Kysirium...
a felhasználási kört nem írta QuQa, de hacsak nem elit az ember akkor az Endurace CF is kiváló választás lehet és jól be lehet lőni versenyzősebb geóra is. ez most még pár napig Ultegra+Aksiumal 1530 euró, szállítással+tartalék váltófüllel (ne kelljen szezon közepén erre várni, ha odaveri az ember) pont 500eHUF-ba fér bele, ilyen felszereltségnél az szinte ajándék
Canyonból tökéletes lesz az M-es az adott magassághoz, kiváló vázaik és bringáik vannak.
DaveRider módosította - 2016. április 11. - 10:09