Jelentkezz be Regisztrálj
Országútikról mindent
#3601
Írta 2016. április 10. - 14:30
Bar gyakran vannak szepitok, hogy alig gurultam vele, meg hasonlok, kozben meg olyan, mintha a kutya szajabol rangattak volna ki. A multkor megneztem egy bringat, amihez kepest az en masfel eves bringam teljesen karcmentes volt (2900kmel), mikozben az illeto allitotta, hogy par szaz kmt ment vele. Durva kmek lehettek azok...
En altalaban vezetem az alkatreszek futasat, es ugy is adom tovabb. Ennyi meg egy butykos hatsoguminal is minimalis hasznalat, ha durvan hasznalta akkor is.
Fotok?
#3602
Írta 2016. április 10. - 11:41
Sziasztok szép napot.
Hirdetnek aprón egy cube országúti bringát 300km vel.
Ahogy néztem 2012 es bringa a festés alapján. Létezhet ,hogy valós a 300 km mert valahol raktáron volt ? Nekem kicsit kevésnek tűnik a km.
Tudom állapotra kell bringát venni csak nem akarok útnak indulni ha már első körben nem írnak igazat róla.
Köszi a segítséget.
Nem a hirdetőt akarom ezzel bántani csak 4 éves a bringa szerintem.
Az mtb be a legrosszabb évben is kb 1500km t t tettem a hegyekben. Azért fura nekem kicsit.
#3603
Írta 2016. április 08. - 17:59
#3604
Írta 2016. április 08. - 16:37
szélesedik lefelé az fsa&fizik&syntace&cannondale&giant saját márkás kormánya is sőt, sok ricsi is..
olyan tulajdonság, amit egyesek szeretnek, mások kevésbé.
#3605
Írta 2016. április 08. - 16:35
mar lecsaptam az eastonra... eloszor nem tunt fel, hogy karbon. a geoja olyasmi, amilyet elkepzeltem, hogy lesz - meglatjuk
Az Easton szelesedik lefele. Fekkarnal 1.5cm-rel szukebb, mint lent. Emiatt egy ideig hasznaltam 44-est, de az tul szeles lett, hulyeseg volt.
- Vejne kedveli ezt
#3606
Írta 2016. április 08. - 13:13
A syntace elég jó forma, most azt használom, egy baja van, hogy a visszahajló felső rész miatt beleér a felsőívbe az alkarom sprint közben. Viszont emiatt jól lehet rajta könyökölni is.
mar lecsaptam az eastonra... eloszor nem tunt fel, hogy karbon. a geoja olyasmi, amilyet elkepzeltem, hogy lesz - meglatjuk
#3607
Írta 2016. április 08. - 11:59
vegulis ilyenek futnak nalam perpill:
ritchey wcs curve (v logic ii)
deda zero100 rhm
syntace racelite cdr
de szimpi, amit linkelsz, csak kicsit dragabb a tobbihez kepest.
ps: az also ar mar nem rossz
A syntace elég jó forma, most azt használom, egy baja van, hogy a visszahajló felső rész miatt beleér a felsőívbe az alkarom sprint közben. Viszont emiatt jól lehet rajta könyökölni is.
- Vejne kedveli ezt
A sebesség mindent megold.
#3608
Írta 2016. április 08. - 11:55
Ugy erted, K nagy szel lesz megint? Merrol, egyebkent? Annyira orulok. Par napja Etyek es Biatorbagy kozott nem mertem konyokolve menni, olyan oldalhatszel volt, 50 felett necces volt a rossz aszfalton. https://www.strava.c...nts/12951415331
Igen, viharos észak-nyugati.
A sebesség mindent megold.
#3609
Írta 2016. április 08. - 10:29
Jó szeletek lesz hétvégén.
Ugy erted, K nagy szel lesz megint? Merrol, egyebkent? Annyira orulok. Par napja Etyek es Biatorbagy kozott nem mertem konyokolve menni, olyan oldalhatszel volt, 50 felett necces volt a rossz aszfalton. https://www.strava.c...nts/12951415331
#3610
Írta 2016. április 08. - 09:44
országútra az univerzális ffi szélességnek tök jó a 42-es, csőközéptől csőközépig illik mérni, akkora szórás talán nincs benne...nekem 40-es jött a canyonnal, őszintén szólva kissé idegesebb ezzel a bringa, mint korábbi 42-essel, de hamar megszoktam. azért ha egyszer cockpit upgrade lesz 42-est fog kapni.
a montikat pont néztem, hogy 70 meg 74 cm, szép íves kormányok, vicces összenézni az én 2007-ben épített 26" szabadidős gépemmel, amikor a keskenyebb volt a trendi és csak a full egyenes kormány, a mai 27.5/29" gépekhez képest ritka agresszív, jól jobbra-balra pakolható terepbringa
en a 29ert nagyon szerettem, elotte 26os fullym volt (140es rugouttal), es sok szempontbol azt idezte persze a nagyobb godroket nem csillapitotta ugy, de kisebb egyenetlensegeknel hasonlo. nagy szerepe volt ennek is, hogy cx bringara valtottam, egyszeruen unalmassa valtak azok a terepek, ahol sokat jartam mar, semmi kihivas nem volt benne, ahol 40-50el lehetett egy ht bringaval is lejonni. cx bringaval nem kell a vilag vegere mennem, hogy kihivast jelento terepet talaljak van hova fejlodni vele.
- DaveRider kedveli ezt
#3611
Írta 2016. április 08. - 09:30
Az egyik helyi edzőkörön két gyors menet mindkét irányban.
Összehasonlítva a korábbi legjobb időkkel, látszik, hogy nagyon óvatosan kanyarodtam mindenhol.
Jól gurult a bringa.
Plusz, hátha valaki jön innen is a Stopra, a tavalyi futamom felvétele, benne ahogy előz az abszolút győztes kis sebességkülönbséggel (20:58-nál):
Jó szeletek lesz hétvégén.
- donciccio kedveli ezt
A sebesség mindent megold.
#3612
Írta 2016. április 08. - 02:49
Az egyik helyi edzőkörön két gyors menet mindkét irányban.
Összehasonlítva a korábbi legjobb időkkel, látszik, hogy nagyon óvatosan kanyarodtam mindenhol.
Jól gurult a bringa.
Plusz, hátha valaki jön innen is a Stopra, a tavalyi futamom felvétele, benne ahogy előz az abszolút győztes kis sebességkülönbséggel (20:58-nál):
ave módosította - 2016. április 08. - 02:51
- Vejne kedveli ezt
#3613
Írta 2016. április 08. - 00:02
az anatomikus, csak az egyenes szakaszra utal, vagy egy korulbeluli meretet is takar? legalabbis, amire azt irjak, hogy az, az messze nem kompakt meret (~75 reach/125 drop).
a masik a szelesseg. a vallamat merve 42cm, mindegyik bringaval 42es kormany jott (kozepen merve). de vmelyik gyarto a szelen meri, vmelyik meg kozepen. melyik optimalis "hivatalosan"? a szelen merve ~446mm lehet a kozepen mert 42es. mivel montirol jovok, ahol mostanaban az a divat, hogy semmi sem eleg szeles (70cm xc bringan), baromira nem erzem en ezt.
melyik lehet az optimalis szelesseg?
országútra az univerzális ffi szélességnek tök jó a 42-es, csőközéptől csőközépig illik mérni, akkora szórás talán nincs benne...nekem 40-es jött a canyonnal, őszintén szólva kissé idegesebb ezzel a bringa, mint korábbi 42-essel, de hamar megszoktam. azért ha egyszer cockpit upgrade lesz 42-est fog kapni.
a montikat pont néztem, hogy 70 meg 74 cm, szép íves kormányok, vicces összenézni az én 2007-ben épített 26" szabadidős gépemmel, amikor a keskenyebb volt a trendi és csak a full egyenes kormány, a mai 27.5/29" gépekhez képest ritka agresszív, jól jobbra-balra pakolható terepbringa
#3614
Írta 2016. április 07. - 18:01
Megtörtént a kormány csere.
Ez most egy FSA Omega Compact (420/125/80)
Holnap lesz kipróbálva, de már most olyan mintha új bringám lenne!!
- ave és Vejne kedveli ezt
#3615
Írta 2016. április 07. - 15:25
jól néz ki az az easton, kellemesen kerek, de nem teljesen, nem túl sekély, nem is túl mély, nem túl rövid, de nem is hosszú, nem túl könnyű, ellenben nem is nehéz, nem olcsó, de nem is drága.
Ave: csak, amíg az országút királya (king of the road) nem szeretne kicseszni vele. >iveco, scania..<
Vejne módosította - 2016. április 07. - 15:27
#3616
Írta 2016. április 07. - 15:25
#3617
Írta 2016. április 07. - 12:48
vegulis ilyenek futnak nalam perpill:
ritchey wcs curve (v logic ii)
deda zero100 rhm
syntace racelite cdr
de szimpi, amit linkelsz, csak kicsit dragabb a tobbihez kepest.
ps: az also ar mar nem rossz
arn módosította - 2016. április 07. - 12:50
#3618
Írta 2016. április 07. - 12:10
az anatomikus, csak az egyenes szakaszra utal, vagy egy korulbeluli meretet is takar? legalabbis, amire azt irjak, hogy az, az messze nem kompakt meret (~75 reach/125 drop).
a masik a szelesseg. a vallamat merve 42cm, mindegyik bringaval 42es kormany jott (kozepen merve). de vmelyik gyarto a szelen meri, vmelyik meg kozepen. melyik optimalis "hivatalosan"? a szelen merve ~446mm lehet a kozepen mert 42es. mivel montirol jovok, ahol mostanaban az a divat, hogy semmi sem eleg szeles (70cm xc bringan), baromira nem erzem en ezt.
melyik lehet az optimalis szelesseg?
általánosan, ha egyedül tekersz, és nem akarsz sznobnak, kivagyinak látszódni, akkor jó a széles.
a széles kormánnyal nagyobb az erőkar, kényelmesebb, nyugodtabb az irányítás, azonban nagyobb a légellenállás, kevésbé férsz el szűk helyeken (versenyzőknek ez fontos, ha egyedül mész, akkor kevésbé hangsúlyos).
a 42-es egy 'univerzális férfiméret'.
http://forum.tour-ma...m-Neu-unbenutzt
Jajj :DS
#3619
Írta 2016. április 07. - 12:05
az anatomikus, csak az egyenes szakaszra utal, vagy egy korulbeluli meretet is takar? legalabbis, amire azt irjak, hogy az, az messze nem kompakt meret (~75 reach/125 drop).
a masik a szelesseg. a vallamat merve 42cm, mindegyik bringaval 42es kormany jott (kozepen merve). de vmelyik gyarto a szelen meri, vmelyik meg kozepen. melyik optimalis "hivatalosan"? a szelen merve ~446mm lehet a kozepen mert 42es. mivel montirol jovok, ahol mostanaban az a divat, hogy semmi sem eleg szeles (70cm xc bringan), baromira nem erzem en ezt.
melyik lehet az optimalis szelesseg?
#3620
Írta 2016. április 07. - 11:23
http://www.bikehugge...handlebars-suck
kb. az én véleményem a témában.
én az rhm formával rátaláltam az igazira, a kisebb ejtésű, kevésbé kerek ívű c1 kompakt már nem olyan komfortos.
egyébként, ha nem kompakt, hanem anatomikus kormányt akar valaki, akkor meg syntace racelite. Volt olyanom, meg bbb, ricsi, modolo anatomikus is, és a syntace messze a legjobb forma az összes közül. (szubjektív!)
szerk: a logic2 formából volt nekem, és nem kívánom vissza
Vejne módosította - 2016. április 07. - 11:25