még néhány mondat az észak poklával kapcsolatban.
a nyertes egy aero bringával ment. ennyire kényelmes lehet,vagy ezt tették a segge alá? sztem inkább az utóbbi.
....
nagyon "érdekes" ez a szervezet. egyrészt foggal,körömmel ragaszkodnak a 6,8 kg-os súlylimithez,másrészről meg beengednek a versenyekre egy húsdaráló készletet. a piaci érdekek tényleg ennyire fontosak? fontosabbak az életnél?
talán Sagan volt aki menet közben bringát is cserélt, az elején a versenyzős gépével ment, aztán váltott a kockakövesre. szerintem egy észak poklán nem az a néhány százados jegy dönt, amivel egy aero vs nem aero bringa +bringás teljes légellenállási mutató dönt, ez az aero mánia kissé már tényleg inkább a gyártók agymenése ![]()
"fontosabbak az életnél" felvetésre egy másik fórumban linkelték ezt a videót:
ameddig ilyen számú motoros és autós megy a mezőnnyel még a lejtmenetben is, amiken tárcsafékek vannak és jóval nagyobb fékerővel bírnak és rendeznek havas-saras-esős körülmények között versenyt addig szerintem a Merida álláspontja a legjobb: "az országúti tárcsafék életeket is menthet, nagy bukásokat előzhet meg, de még továbbfejlesztése szükséges"...

Belépés
Felhasználó létrehozása

Ugrás az oldal tetejére








