mi nem tecchetett neki ..pedig sztem jó bringa... edig semibaja pedig zúzom rendesen ... és ha megszokja a popid még a selleroyal nyereg is kényelmes.. sztembeugrómodellnek ár érték arányából nagyonis jó (8k val vettem drágábban)
Üdvözlünk a Bikemag Fórumon!
Fórumunk bejegyzéseit regisztráció nélkül is olvashatod, ha hozzá kívánsz szólni a fórumhoz, kérjük regisztrálj!Jelentkezz be Regisztrálj

Országútikról mindent
Indította
Endroo
, 2006. január 10. 21:34
#32581
Írta 2006. október 29. - 15:04

#32582
Írta 2006. október 29. - 14:45

bazz tényleg...köszi! most beégtem rendesen. :ubytek:
javítottam!
javítottam!
"Minél messzebbre jutok, annál kisebbek lesznek a problémáim."
#32583
Írta 2006. október 29. - 14:38

#32584
Írta 2006. október 29. - 14:36

"Minél messzebbre jutok, annál kisebbek lesznek a problémáim."
#32585
Írta 2006. október 27. - 14:29

Én nem értek teljesen egyet a cikkel... szerintem Campánál épp hogy könnyû kisebb kerékre váltani, alsó fogás esetén sprintelés közben, ugyanúgy hüvelykujjal váltva szvsz alig jut kevesebb erõ a kormány markolására. (Mivel a maradék négy ujjammal és a tenyeremmel ugyanúgy tudom szorítani a kormányt)
Pcycle-el egyet értek, a legtöbb ott dõl el, már ha a Wattokat figyeljük, hogy váltás közben nyomatékot is adsz át a racsnin, vagy csak ráforgatod a következõ kerékre -> pénztárca, "bátorság".
Pcycle-el egyet értek, a legtöbb ott dõl el, már ha a Wattokat figyeljük, hogy váltás közben nyomatékot is adsz át a racsnin, vagy csak ráforgatod a következõ kerékre -> pénztárca, "bátorság".
#32586
Írta 2006. október 27. - 10:18

Ez a megtakarításos dolog kicsit csúsztatás (meg marketing), a 360W meg túlzás. Ez legfeljebbbb úgy jöhetett össze, hogy a sprinter valamiért leállt (egyéb ok és nem a váltás), aztán újra kellett tekernie, talán..., UGyanis nincs olyan versenyzõ, aki a hátsó váltás miatt abbahagyja a tekerést, akár kiállva is, légyen neki Campa, vagy Shimano szettje. Ezt meg is lehet tenni egy jól beállított topszettnél, a következmény, hogy erõsen kopik a lánc-fogas, ilyen szinten senkit sem érdekel (persze az esetleges láncszakadás már igen).
Az is rejtélyes, hogy hogyan lehetséges az, hogy a Sram összetevõi mind könnyebbek a másik kettõnél, viszont az össztömeg magasabb. És a 7 részes szettje majdnem annyi, mint a Dura-ace telejs szett...
Az is rejtélyes, hogy hogyan lehetséges az, hogy a Sram összetevõi mind könnyebbek a másik kettõnél, viszont az össztömeg magasabb. És a 7 részes szettje majdnem annyi, mint a Dura-ace telejs szett...
#32587
Írta 2006. október 27. - 06:35

Ezt én sem igazán értettem ...Ez ok, de hogy lehet hogy ez 360Wot megtakarít a campához képest?
#32588
Írta 2006. október 26. - 21:58

hát én most azthiszem 1 105 s szetet PCzek ki magamnak... teccik a szine
és egész emberi áron van:) most úgyis jön nekem a futópad meg az uszoda... adig meg psórolok egy kis vadóc szettre..

#32589
Írta 2006. október 26. - 21:53

#32590
Írta 2006. október 26. - 21:36

a valtokart hozza tudod markolni a kormanyhoz, ezert amikor sprintelsz es kialsz a nyeregbol es tolod neki ahogy a csovon kifer, akkor lehet nincs ra idod, hogy kinyujtsd az ujjad hogy valts...de mivel a Sramnal a kormannyal egyutt markolod a fekkart ezert egy laza csuklomozdulattal tudsz valtani, es ami a lenyeg le is es fel is.A biondón most van egy cikk a sramról.
Én viszont nem értem, hogy mi az a "trigger shifting", illetve azt nem értem, hogy lehet az hogy sprint közben kevesebb energia a váltás mint a campánál.
Mivel a valtas ugyanugy tortenik fel meg le a kulonbseg, ha kb 2 centit mozditod le, ha kb 4 centit mozditod felvalt...de ne kerdezd hogy lehetseges ez, mert nem nagyon akarom/tudom leirni, ha kiprobalod egyszer tuti tetszeni fog, nagyon kis pontos muszer.
Bar bennem felmerul a kerdes, hogy ha az ember sprintel minek akar valtani...ha egyszer eldontod hogy mesz akkor menj ahogy csak birsz...nincs ido valtassal pepecselni akarmennyire egyszeru.
Legyél te is szerencse csomag! :icon_bigg
#32591
Írta 2006. október 26. - 20:02

A biondón most van egy cikk a sramról.
Én viszont nem értem, hogy mi az a "trigger shifting", illetve azt nem értem, hogy lehet az hogy sprint közben kevesebb energia a váltás mint a campánál.
Én viszont nem értem, hogy mi az a "trigger shifting", illetve azt nem értem, hogy lehet az hogy sprint közben kevesebb energia a váltás mint a campánál.
#32592
Írta 2006. október 26. - 12:58

#32593
Írta 2006. október 26. - 10:33

Nem rossz az új oldal, még elég sok benne a hiba ... egy 10-es Dura Ace szett 312.500 Euro

#32594
Írta 2006. október 26. - 08:47

#32595
Írta 2006. október 26. - 03:08

#32596
Írta 2006. október 25. - 23:18

#32597
Írta 2006. október 25. - 23:12

#32598
Írta 2006. október 25. - 21:59

Versenybringára sárhányót rá lehet vhogy eszkábálni? Régi crmo vázra kéne, csak ugye rögzítõpontok nem nagyon vannak.
#32599
Írta 2006. október 25. - 21:42

hó baz 330 11 óra alatt
ja monjuk az sík... én 10 óra alatt nyomtam 221 et de aba volt minden hegy meg város meg lámpa


#32600
Írta 2006. október 25. - 21:42

tényleg van olyan nyereg, ami 200+ kilométeren át kényelmes?
Amikor én idén körbementem(10 és fél óra), akkor semmi bajom nem volt(na jó egy enyhe görcs volt a bal vádlimban, de másnapra elmúlt), a fenekemnek se volt semmi baja.